Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op internetten.nl helpen we jou ook te besparen op je internet en tv!
Vergelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Wij vergelijken al
25
jaar
Vergelijk en kies de beste deal
Vergelijk en kies de beste deal
Internet vergelijken
Ziggo

Ziggo reviews en ervaringen

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Ziggo geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Ziggo. Is Ziggo je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Archief 2017

Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van Ziggo zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.

Klantervaringen over Ziggo

    Beoordeling
    2
    Karel 6-12-2017 - 20:32

    Alleen maar ellende , al 2 weken zonder tv ,en de mensen van ziggo weten zelf niet waarover ze het hebben. Ze beloven contact op te nemen en ze laten nooit meer wat van zich horen . Wat een waardeloze provider ,ik raadt het iedereen af !!!!!

    Beoordeling
    2
    Peter 28-11-2017 - 12:14

    In mijn appartement heb ik nu ongeveer twee jaar internet van Ziggo en het is één en al ellende. Zo heb ik dagen zonder internet gezeten en is het enige wat ze je bij de helpdesk vertellen dat je het modum in en uit het stopcontact te halen na dat je drie keer bent doorverbonden. Deze keer was het zo slecht gesteld met het modum dat er een monteur langs moest BINNEN KANTOOR TIJDEN. Wat tot resultaat heeft dat ik nog twee dagen geen internet heb wat mateloos irritant is. Ik kan het iedereen afraden om ooit met dit bedrijf in zee te gaan.

    • -
    • Ongelofelijk incompetente helpdesk
    Beoordeling
    1
    Mattheus 22-11-2017 - 14:40

    Dramatisch! Doorverbinden, 8 mensen aan de lijn... Geen resultaat!

    • Op het huidige systeem werkt ziggo voldoende.
    • Klantenservice is onvoldoende geschoold. Heeft geen idee hoe zaken werken, "systeem" vindt postcodes niet, kunnen geen uitsluitsel geven. Wij willen graag enorm warehouse aansluiten op ziggo zakelijk. Maar wordt onmogelijk gemaakt. Een uur aan het bellen geweest, met 8 verschillende mensen zonder resultaat. Slechtste service die ooit heb meegemaakt (objectief & feitelijk!)
    Beoordeling
    1
    P. stok 18-11-2017 - 19:10

    omdat mijn verhaal te erg is voor woorden zal ik het gaan samenvatten,toen mijn tv slecht begon te reageren contact opgenomen met de ziggo klantenservice, ik kreeg van allerlei aardige m.i. ondeskundige mensen de meest uiteenlopende adviezen. Ik kreeg snel in de gaten dat er voornamelijk zgn "nitwits" zitten jongens en meisjes die niet echt snapten, een beetje verveeld je aanhoren en dan maar iets zeggen. Ik noem de adviezen op een rij: u kunt beter naar een ander bedrijf die hebben glaskabels, u kunt beter met een humax tv kijken, dan is het probleem opgelost, nee dat hoeft niet zei weer iemand anders, u heeft tenslotte een smart tv u kunt gewoon met een card kijken, u krijgt een nieuw kaartje dat is dan alles weer up to date, ik zal uw kaart resetten, u moet eerst uw kastje terugsturen dan wordt de kaart geactiveerd binnen 24 uur, nu staat er gemeld dat u een humax heeft die moet eerst terug zijn dan activeren wij uw kaart, weer een ander probleem uitgelegd, " ik zet u even in de wacht dan zoek ik het uit " vervolgens heb ik na 15 minuten maar weer een ander van de ziggo gebeld, uw tv is niet gecertificeerd daarop de philips gebeld die zeiden dat is een ondeskundig iemand bij de ziggo zomaar iets heeft gezegd, "u heeft een nagenoeg nieuwe smart tv", weer iemand anders ,"ik heb het kaartje geactiveerd en gerest hij moet het binnen 4 uur doen" er gebeurde allemaal niets, kortom dit is een greep uit de diverse contacten en de adviezen en de reacties.
    Er zat ook nog een brutaal ventje/studentje tussen, zijn advies kwam er hier op neer dat ik maar moest dimmen en dat er anders kosten berekend gingen worden. Ik geef toe dat ik op een zeker moment erg kwaad ben geworden op de verkeerde, want onopgeleid of ondeskundig personeel kun je niets kwalijk nemen. Verantwoordelijk is toch uiteindelijk de directie die een beleid uitstippelen. Gevraagd naar een leidinggevende werd ik doorverbonden en zei er doodleuk iemand dat zij directeur was aangezien, omdat ik uit breda kom weet ik dat de directeurt een man is en ik weet ook dat je die niet zomaar aan de telefoon krijgt. Kortom krijg ik dus na een paar dagen en een batterij aan " ziggoadvieseurs" en let nu op beste lezer de man die u moet hebben bij problemen met uw ontvangst is ,R. aan de telefoon, heb hem het een en ander uitgelegd. Op een zeer rustige manier zei hij dat hij dit ging oplossen "wat zijn de kaartnummers dan zal ik die even resetten doet u die in de televisie dan is het probleem opgelost waarschijnlijk", en zo geschiedde.
    Ik heb hem gevraagd hoe dat nu zo gemakkelijk kon en waarom hij dit wel kon oplossen, uitleg van R. was : U zit veel in het buitenland en zomers in zeeland dus u bent niet veel thuis de updates kunnen gemist zijn daardoor.

    Advies dzz doe iets aan die call centers, de bezem erdoor vraag R. even of hij wat college wil geven aan de studenten, dan komt het misschien goed.

    Ziggo beterschap R. bedankt ik kijk weer prettig televisie en daar ging het uiteindelijk alleen maar om.

    • Er was toch iemand die het kon oplossen die wist hoe het echt moest een vakkundig iemand.
    • het personeel beter scholen, cases maken, mysterie calls, zorgen dat men meer verstand van zaken heeft nu veel gezwets. Dit soort negatieve ervaringen positief maken door ze onder het personeel te verspreiden. Aded/omkeerdenken hoe te verbeteren. Ik had op een gegeven moment het idee lastig te zijn teveel te eisen terwijl ik alleen maar een goede ontvangst wilde.
    Beoordeling
    10
    Max 27-10-2017 - 18:45

    Wij waren al jaren klant van UPC en hadden al die tijd last van een slechte, instabiele internetverbinding. Hoewel we bij UPC nooit een stap verder kwamen, hebben we na de overstap naar Ziggo direct een oplossing aangeboden gekregen. Na een eerste belletje met de klantenservice kregen wij een nieuw modem aangeboden en na een tweede belletje kwam een monteur langs. Een zeer vriendelijke en vakkundige monteur heeft afgelopen woensdag bij ons thuis alles nagelopen en heeft stap voor stap de internetverbinding stabiel gemaakt. Internet werkt nog steeds heel goed, als nooit tevoren. We zijn erg onder de indruk van deze goede service.

    • Vakkundige Ziggo medewerkers; klantgericht, oplossingsgericht
    Beoordeling
    1
    Niels 13-10-2017 - 14:08

    Slechte producten, slechte diensten en waardeloze klantenservice.

    • Geen
    • Mediabox traag
    • Bediening mediabox niet intuitief
    • Lange wachttijd bij klantenservice
    • Eindeloze keuze menus bij de klantenservice
    • Klantenservice medewerkers die niks kunnen en willen doen
    • Lange oplostijd van problemen (als ze al opgelost worden)
    • Lange wachttijd voor een monteursafspraak (ruim een week)
    • Oude hardware wordt niet snel genoeg vervangen
    • Internet snelheid niet waar je volgens abonnement recht op hebt
    • Duur
    Beoordeling
    10
    Rob Schenk 19-8-2017 - 18:03

    Al jaren klant bij Ziggo en tot volle tevredenheid. Wel een paar keer last gehad van slechte verbinding maar netjes en snel geholpen. Eerst een nieuw modem gekregen en toen dat niet hielp kwam er gratis een monteur langs die concludeerde dat de kabel in de straat niet goed meer was. Binnen een paar dagen kwam er extern bedrijf dat de hele kabel van begin tot eind heeft opgegraven en vervangen. Zijn ze twee dagen mee bezig geweest. Sindsdien weer prima signaal. Nieuwe modem mocht ik ook nog houden. Top!

    • Goede prijs/kwaliteit
    • Vriendelijk personeel
    • Top service
    Beoordeling
    8
    Patricia Wagensveld 1-8-2017 - 17:37

    Jarenlang een upc klant en nu dus Ziggo. Ik heb goede ervaringen met Ziggo. Horizon box was kapot, volgende dag kon ik op het Buikslotermeerplein een nieuwe halen, deze aangesloten en ongeveer een uur later kon ik weer naar alle kanalen kijken. Vorig jaar verhuisd en de overgang naar mijn nieuwe woning ging feilloos en ik kreeg er toen nog gratis HBO bij. Ik ben blij met Ziggo, ik was in het begin huiverig vanwege de negatieve verhalen maar gelukkig heb ik daar geen last van.

    • Veel zenders
    • Snelle internet
    • Veel mogelijkheden
    • Soms is de internet traag en dan moet ik de horizon box resetten
    • Horizon box maakt veel herrie
    • Menu is traag
    Beoordeling
    1
    ErnieB 29-7-2017 - 19:07

    Meest waardeloze provider in Nederland.
    Betaal voor 150 Mbps en krijg met moeite 35 Mbps.
    Het enige wat ze dan aanbieden is een monteur op eigen kosten.
    Pas als zou blijken dat zij tekort zijn geschoten krijg je het bedrag terug, en dat terwijl ik aan kan tonen dat ik maanden lang metingen heb bijgehouden.
    Wil je overstappen met mobiel van Ziggo naar een echte provider doen ze er alles aan om je de overstap onmogelijk te maken.
    Kansloze winstpakkers over de ruggen van de consumenten.
    Ga vooral zo door met dat oude ruk netwerk.....nog een paar weken en dan ben ik helemaal van Ziggo af.

    • Geen
    • Kwaliteit
    • Helpdesk
    • Overstapservice
    • Klantvriendelijkheid
    • Klantenbinding
    • Snelheid
    • Informatievoorziening
    Beoordeling
    1
    Jeroen 11-7-2017 - 18:55

    Al weken last van een zeer onstabiele verbinding, werkt vaker niet dan wel. Twee monteurs zijn er geweest, maar nog niet opgelost, moet nu TWEE WEKEN wachten op een monteur die het wel zou moeten kunnen oplossen. Tevens zijn ze ook heel erg onbeschoft aan de telefoon.

    Na verhuizing zit je blijkbaar weer vast aan een nieuw jaarcontract, om op te kunnen zeggen moet je dus een jaar doorbetalen. En dan maakt het volgens hun niet uit of ze wel of geen dienst kunnen leveren.

    Wat een onbetrouwbare en onbeschofte partij is ziggo geworden.

    Zodra het kan ben ik weg.

    • Goede kwaliteit tv (als het werkt)
    • Snelle levering van modem
    • Geen werkend internet
    • Geen werkende telefoon
    • Trage horizon mediabox
    • Slechte ontvangst wifi
    • Lang wachten aan telefoon (20-40 min)
    • Zeer onbeschoft aan de telefoon
    • Lang wachten op monteur (2 weken)
    • Duur

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.