Alle tv-aanbieders vergelijken en bestellen
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
Ziggo

Review en beoordeling Ziggo

Om je te helpen bij je keuze voor een digitale tv aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Ziggo geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Ziggo. Is Ziggo je huidige digitale tv aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Bekijk

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 4 /10
    G.c.m. Verstraten op 17-10-2019 om 21:34
    Minder dan 1 jaar klant
    Had een media box die kapot was, kreeg maar 2 televisie zenders.
    Heb ziggo gebeld. Kreeg een juffrouw, die zei dat ik een nieuwe box en een nieuwe modem zou krijgen.
    De kapotte box moest ik terug sturen en de modem kon ik weg gooien.
    Op de vraag van mij wat het kostte kreeg ik als antwoord NIKS.
    Kun je gerust vergeten want ik kreeg een rekening waarbij ik de omzettingskosten moest betalen, want ik had in eens een duurder pakket.
    De compensatie die ik kreeg was even hoog als de omzetting kosten dus een sigaar uit eigen doos.
    De medewerker(sters) geven dus onjuiste informatie.
    Ik belde en werd er tijdens het gesprek twee maal uitgegooid, dus m.i. Is dat niet klant vriendelijk.
    Verder zit ik nu vast aan een duurder pakket.
    Heb dit reeds op fb gezet.
    Heb het duurste pakket en ben al klant vanaf ziggo nog home heette.
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Beter personeel, die de klanten duidelijk en ware inlichtingen geeft.
    Reacties
    G.c.m. Verstraten op 18-10-2019 om 08:47
    Ben al heel lang klant en niet minder dan 1 jaar
  • Beoordeling: 1 /10
    Jelmer op 16-10-2019 om 21:11
    Minder dan 1 jaar klant
    Het is zo slecht net overgestapt monteur en alles laten langskomen heeft 1 dag gewerkt maar nee weer mis.
    Advies gevraagd ligt het aan onze instelling van de laptop zeggen ze(medewerkers van Ziggo) ook echt niet hé 5 laptops 2 iPads en 7 telefoons die oppeens verkeerde instellingen hebben dacht het niet.
    Proberen we weer een monteur te laten komen ja hoor over week kan er een monteur komen super slecht ik raad Ziggo nooit aan.
    Pluspunten
    • Je kan de modem als een vliegenmepper gebruiken
    Verbeterpunten
    • Alles
  • Beoordeling: 1 /10
    A. Hogendorp op 16-10-2019 om 14:29
    Langer dan 1 jaar klant
    Min moeder is 83?vanaf gister maandag geen bereik. De monteur kan pas volgende week maandag komen. Dus een week zonder tv . Leukvoor mijn ma. Ik heb in totaal 15 min in de wacht gestaan en niet verder gekomen. Wat een bagger maatschappij.
    Pluspunten
    • Ik denk een ander maatschappij kiezen
    Verbeterpunten
    • Ermee stoppen
  • Beoordeling: 1 /10
    Bowien Voskamp op 15-10-2019 om 20:20
    Minder dan 1 jaar klant
    Vrijdag 4 oktober een pipo aan de telefoon gehad en een abonnement afgesloten met een mediabox. Vanaf vrijdag 4 oktober tot en met zaterdag 12 oktober 3 x op een dag met ze aan de telefoon gezeten. Allemaal van die lui aan de telefoon gehad die maar over 1 hersencel beschikken, en van niks weten. 100 x verschillende mensen aan de telefoon gehad, 100 x mijn verhaal kunnen uitleggen en 100 x wat anders gehoord. Maandag 14 oktober is dan eindelijk mijn bestelling binnen is gekomen. Aangesloten en vandaag 15 oktober de hele dag geen WiFi gehad. Gebeld dat ik wilde opzeggen, kreeg ik een grote mond van hier tot Tokio. Altijd proberen ze je maar lekker te maken met de kortingen die ze je aanbieden.

    1 ding is zeker, ik ga weg bij de Ziggo en ik raad het NOOIT iemand aan!
    Pluspunten
    • NIKS
    Verbeterpunten
    • ALLES
  • Beoordeling: 1 /10
    Jo op 8-10-2019 om 15:13
    Langer dan 1 jaar klant
    Problemen met xbox
    Ben al maanden bezig dat mijn x box niet goed beveiligd is en stuur de mailtjes naar abuse en krijg steeds antwoorden terug van de klanten service die komen steeds met lul verhalen van het is spam of een apparaat in huis dat wifi gebruikt .Ik heb alles bekabeld en gebruik geen wifi toch blijven ze volhouden het is pishing.
    je krijg altijd standaard mailtjes van de dames.
    heb foto's opgestuurd van dat er vreemde no op de xbox zaten geen commentaar er op.
    Snap zeker dat je graag wil weten waar dat ip-adres vandaan komt!

    Ik heb er geen verklaring voor. Het kan zijn dat het misschien verlichting is die op wifi zit, een speaker, slimme meter of noem het maar op. Zoveel apparaten hebben tegenwoordig internet nodig waardoor je soms niet meer weet wat wel en niet verbonden is. Als je het echt niet vertrouwd en er echt vanaf wil, dan wil ik je aanraden om je wachtwoord te wijzigen of om het modem terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.

    Met vriendelijke groet,
    Wina
    Medewerker Klantenservice
    Groetjes,
    Carlien van Ziggo

    Verbeterpunten
    • Betere klanten service
    • Krijg standaard mailtjes
    • niet meer van die verhalen:Het kan zijn dat het misschien verlichting is die op wifi zit, een speaker, slimme meter of noem het maar op
  • Beoordeling: 1 /10
    Gerrits Y.M op 3-10-2019 om 07:59
    Langer dan 1 jaar klant
    Waardeloze klantenservice op alle fronten
    Verbeterpunten
    • Stop met het betalen van personeel voor het verkondigen van onzin.
    • De arrogante houding alsof Ziggo een club is waar je als klant heel blij mag zijn als je erbij mag horen. 1 vraag 3 verschillende antwoorden waarbij het ze gezien de eeuwige smileys ook totaal niet uitmaakt verder. Nooit een excuus of ook maar enige klantvriendelijkheid.
    • Ook al maken ze zelf fout na fout.
    • Net als Vodafone zelfde houding
    • Ik ga stoppen met betalen om bij deze club te mogen horen en als genoeg mensen dat doen vallen ze vanzelf om. Als dat gebeurt stuur ik ze een bloemetje met een smiley 'knap hoor helemaal zelf gedaan 😉 '
  • Beoordeling: 10 /10
    Robertus Al op 1-10-2019 om 14:18
    Langer dan 1 jaar klant
    Vandaag monteur van ziggo langs geweest we waren verhuist en de tv werkte niet goed.
    Pluspunten
    • monteur erg goed en alles tip top opgelost Ik vind dat ziggo een prima klanten service heeft je word aan de telefoon goed geholpen en de monteur die langs kwam was zeer kundig en wist waar hij mee bezig was echt top hoor
    Verbeterpunten
    • Geen verbeterpunten beveel jullie graag aan bij iedereen die goed internet en tv wil hebben
  • Beoordeling: 1 /10
    Lisa Hermans op 18-9-2019 om 20:36
    Minder dan 1 jaar klant
    Ziggo Klantenservice.

    Het begon allemaal toen ik net was verhuisd en er geen verbinding kon worden gemaakt met de kabel die ik thuis had. De eerste monteur wist van niets en ging weer weg, de 2e monteur zei dat de kabel breuk misschien bij de buren zat, de 3e monteur (ondertussen al 2 maanden verder zonder internet en tv EN DAAR WEL VOOR HEBBEN BETAALD) ging ook weer weg met als reden dat hij niets kon vinden en ik even contact op moest nemen omdat de straat zou moeten worden opengebroken om het allemaal maar te regelen. Mijn pardner en ik hebben hier een dagelijkse handeling van moeten maken om er maar achteraan te gaan dat het nou eindelijk eens zou worden opgelost. De 4e monteur heeft ons super geholpen en is niet weg gegaan zonder dat het probleem werd opgelost. Ondertussen hadden wij ruim 3/4 maanden geen internet en tv (en daar wel voor hebben betaald) Dus gingen wij maar eens even verhaal halen dat wij ons geld terug wouden. Wij hebben (zonder te overdrijven) minstens 30 verschillende mensen aan de telefoon gehad, iedereen zei wat anders of ons verhaal was nergens te vinden.. waarop wij alles weer opnieuw konden uitleggen. De ene keer wat het : Ons geld werd terug beloofd/Ons geld word verrekend/ons geld word in termijnen terug betaald/ u zal uw geld binnen 5 werkdagen terug hebben. Dit zijn een paar van de vele smoesjes die ik en mijn pardner hebben moeten aanhoren. Nu heeft mijn pardner (inmiddels 6 maanden verder) weer contact opgenomen met de klantenservice en nu word er gezegd dat wij helemaal niets meer terug krijgen?! IK HEB HIER GEEN WOORDEN VOOR!! Ik ben zovaak ombeschoft behandeld aan de telefoon door mensen die niets wisten, niet konden helpen en valse beloftes maakten om het gesprek maar te kunnen beeindigen. Dit is een dagelijkse handeling geworden en ik sta met een bek vol tanden. IK WIL MIJN GELD TERUG.
    Pluspunten
    • 0
    Verbeterpunten
    • Ziggo Klantenservice.
  • Beoordeling: 1 /10
    Es op 17-9-2019 om 07:14
    Langer dan 1 jaar klant
    Neem geen Ziggo! Je betaalt veel geld per maand voor veel storingen en een slechte klantenservice.
    Verbeterpunten
    • - Storingen en bereikbaarheid snel verbeteren;
    • - Prijzen omlaag;
    • - Medewerkers van klantenservice beter opleiden;
    • - Medewerkers van klantenservice leren wat klantvriendelijkheid en klanttevredenheid inhoudt;
    • - Monteurs beter inwerken, zodat ze geen fouten maken tijdens de installatie.
  • Beoordeling: 1 /10
    Jeff op 12-9-2019 om 11:09
    Langer dan 1 jaar klant
    Heb ons abonnement omgezet naar internet/tv complete zonder bellen ingaande op 1 augustus dit jaar. Kosten daarvan zijn €66,50 per maand.

    Maar ziggo blijft maar €15 bellen en €11,95 volop bellen eraan toevoegen terwijl wij duidelijk een abonnement zonder bellen afgesloten hebben (daar hebben we ook confirmatie emails van en dat staat ook in mijn ziggo).

    Na meerdere malen bellen met ziggo en mensen die gebrekkig Nederlands praten aan de lijn te krijgen die maar volhouden dat dit allemaal juist is toen werd ons uiteindelijk verteld dat je via de website je abonnement niet om kan zetten naar ''zonder bellen'' terwijl dat wel gewoon een optie is op de website en dan zou zei dat wel even regelen voor ons. Toen kregen we opeens weer emails dat we een nieuw abonnement afgesloten hadden en op de volgende factuur werd vrolijk weer €41,95 ''overige abonnement'' gerekend 2x €15 bellen en 1x €11,95 volop bellen, dus wij weer bellen en word ons verteld ''wij hebben een zonder bellen abonnement afgesloten voor jullie en die gaat 5 oktober in''. Wat natuurlijk totaal niet klopt. En om ons dan tegemoet te komen gaan ze hun fout crediteren aan ons, hun berekening? 30 euro.... terwijl we na het afsluiten van het nieuwe abonnement op 1 augustus al €53,90 betaald hebben aan telefoon kosten (op een zonder bellen abonnement - leuk heh).

    Maar goed, er is weinig aan te doen blijkbaar met die zeer slechte klanten service.... bellen heeft echt geen zin.

    Ik zou Ziggo zeker aan niemand aan raden, dat is een ding dat zeker is, het zijn gewoon dieven.
    Pluspunten
    • Het internet zelf is wel goed, maar al het andere is zeer slecht. Zeker de klantenservice en de verzonnen kosten op je factuur.
    Verbeterpunten
    • Klantenservice.