Review en beoordeling Ziggo

Ziggo

Om je te helpen bij je keuze voor een digitale tv aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Ziggo geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Ziggo. Is Ziggo je huidige digitale tv aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Plaats een ervaring Gemiddelde beoordeling
  1. René Langer dan 1 jaar klant op 7-12-2018 om 19:27 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    We hebben een 200 Mbps verbinding met Ziggo. Ik kreeg te horen van een van hun "gewaardeerde" medewerkers dat het geen ik overhield zijnde 37 Mbps toch ruim voldoende was om het internet op te kunnen. Ik heb inmiddels een nieuwe router gekocht,deze bedraad aangesloten aan het brakke Ziggo modem en heb nu 165Mbps op wifi.Er is me afgelopen week
    een nieuw modem toe gezegd van een ander type als wat ik nu had. Wat werd er vandaag bezorgd?!? Een zelfde brak
    modem als dat ik reeds had staan. Ziggo

    zou z'n ogen uit de kop moeten schamen en ofwel prestaties gaan leveren of wel alle activiteiten staken. Het lijken verdorie wel
    of je een loodgieter vraagt om een muur te
    stucen. Verstand van zaken hebben ze hier niet.
    • Als ze zo doorgaan vermoed ik dat ze van zelf ophouden met bestaan. Kan mij niet snel genoeg gaan.
    • Zo'n beetje alles
  2. J. Bijsterbosch Langer dan 1 jaar klant op 6-12-2018 om 22:16 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Sinds we bij Ziggo zijn overgestapt van analoog naar digitaal, hebben we alleen maar schokkerig en blokkerig televisiebeeld. Ziggo is telefonisch vanwege drukte nooit telefonisch te bereiken en via de site wordt je van het kluitje naar het riet gestuurd. Kortom je probleem kan niet worden opgelost. Heb nog analoog, ga niet over naar digitaal of stap dan over naar KPN. T'scheelt je minstens een hartaanval.
    • Klanten met klachten beter helpen ipv ze het bos insturen.
  3. Lala Langer dan 1 jaar klant op 30-11-2018 om 20:21 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Vreselijk!
    Internet ligt er dagelijks meerdere malen uit, tv geeft nog vaker storing.
    Wanneer je er over belt kan er nooit een monteur op korte termijn komen, je mag altijd 3 weken wachten.
    1 dag later weer precies hetzelfde probleem.

    Ziggo komt er bij mij nooit meer in!
    • Monteur, klantenservice, producten zelf!
  4. Michel Langer dan 1 jaar klant op 25-11-2018 om 10:00 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Al sinds de analoge zenders uit de lucht gehaald zijn hier in Dordrecht en na het bezoek van een monteur die kabels heeft vervangen nog steeds last van blokkerig beeld.. Tv kijken is echt niet te doen zo erg.. Boven maar de helft van de zenders.. Er wordt gewoon absoluut niks aan gedaan en de hele straat en omgeving meld de zelfde problemen... Dus ga liever oor glasvezel. Service is echt ruk want ze laten je gewoon zitten en doen er niks aan
  5. Luc Dogge Langer dan 1 jaar klant op 25-11-2018 om 09:06 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    De producten op zich zijn prima. Echter zodra er iets niet werkt begint de ellende. Je krijgt dan te maken met een helpdesk die eigenlijk zo goed als niet weet en niets kan oplossen. Momenteel heb ik de 4de case lopen waar maar geen oplossing voor komt.

    Gezien de product op zich stap ik niet over. Ik blijf ze trouw, dit ondanks de zeer slechte helpdesk die nog dommer is dan de kleine teen van een ezel. Niet dat ik wil beledigen, maar serieus, de helpdesk medewerkers weten totaal niet waar ze over praten.

    Nu is dit hun niet persoonlijk kwalijk te nemen. Uiteraard ligt dit aan een verkeerd en/of onvoldoende trainingstraject. Gedurende de 12+ jaar dat ik klant ben heb ik van alles behalve de helpdesk zien verbeteren.

    Gelukkig ben ik zelf vanuit mijn kennis in staat veel problemen zelf op te lossen. Maar ik kan me voorstellen dat dit niet voor iedereen het geval is, en dat maakt het lastig om Ziggo klant te zijn.

    Ik gebruik Ziggo zowel privé als ook zakelijk. Ik moet eerlijk zeggen dat de zakelijke helpdesk van Ziggo toch wel van een behoorlijk hoger niveau is dan die voor de consument. Zakelijk zeg ik thumbs up! Particulier ben ik van mening dat de helpdesk consumenten zeer zeer slecht is.

    • Prima producten, snelheden worden altijd gehaald, mits er geen probleem in het netwerk is.
    • Zeer slechte consumenten helpdesk, wat rommelige onduidelijke gerbuikers omgeving, ik bedoel dan de mijn Ziggo waar je je gegevens en instellingen kunt aanpassen.
  6. Heidy Blom Langer dan 1 jaar klant op 23-11-2018 om 12:52 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Ik heb contact via het bel me terug van Ziggo en werd heel snel terug gebeld en super goed geholpen door ... bedankt Zigg, ik ben heel tevreden
    Opmerking van de redactie op 27-11-2018 om 10:58
    AUB geen namen van medewerkers
  7. Ziggo gaat je nieks aan Minder dan 1 jaar klant op 21-11-2018 om 00:04 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Slechte service
    • Helemaal geen pluspunten mijn advies ziggo is de ergste 👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
  8. Mika Langer dan 1 jaar klant op 15-11-2018 om 17:03 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Echt waardeloos, storingen zijn dagelijks bij ziggo
    • Geen
    • Alles
  9. Seb Klant geweest op 15-11-2018 om 16:36 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Ik wilde graag een pakket bestellen in combinatie met mijn Vodafone abonnement. Hiervoor hebben ze me zelf gebeld. Een hoop beloftes gekregen voor een mooie prijs en ze zouden me er een aantal dagen later over terugbellen om het te bevestigen. Helaas geen hond die me terug gebeld heeft hierna dus nadat ik zelf de dag erna maar eens gebeld had kreeg ik doodleuk te horen dat het pakket dat mij eerder was beloofd helemaal niet mogelijk was voor de aangegeven prijs.
    Ik heb toen met de betreffende persoon een ander pakket gekozen. Nadat alles eindelijk bevestigd was kwam de dame in kwestie terug met; "sorry, het pakket dat ik net voor je heb besteld kan helemaal niet omdat de gekozen internet snelheid te laag was. Nou leuk, dus toen heb ik haar dat pakket maar laten annuleren. Zou allemaal prima zijn. Paar dagen daarna krijg ik doodleuk een mail met trackingsgegevens voor mijn Ziggo pakket. Nog maar eens gebeld om ze te zeggen dat er helemaal niks was geannuleerd door Ziggo. Ik kreeg hun hartelijke excuses en ik moest het pakket maar retourneren naar ze.

    Vandaag het pakket binnen gekregen en toen toch maar overwogen om misschien toch het pakket te nemen want ja, je hebt de doos met de hele zooi nu thuis staan dus ik weer gebeld met de vraag of ik het pakket toch niet kon behouden.
    Dat was geen probleem, dus ik werd doorverbonden met de persoon waar ik in eerste instantie mee had gebeld. Nadat ze me in de wacht had gezet kwam ze doodleuk terug met het verhaal dat alles geannuleerd was en dat ze mij als klant had verwijderd uit het systeem. Uuuuhm... oké, maar dat was niet wat ik gevraagd had... Dus met als gevolg dat ik nu niks anders kan dan de hele zooi te retourneren. Dus ik kan nu wachten op de retour dozen, alle zooi retourneren, en dan nadat de zooi bij Ziggo ontvangen is zou ik teruggebeld worden om dan alle zooi weer opnieuw te moeten bestellen. Wat???
    Nee dat is echt de klantenservice die je krijgt van deze Ziggo pannenkoeken. Tijdens het typen van deze klacht had ik nog zoiets van "ik bel ze nog eens om te kijken of er echt niks anders te regelen is... Heb ik ook gedaan en kreeg toen contact met een derde pannenkoek van Ziggo. Deze heeft een en ander nogmaals nagekeken en gaf me na het inkijken van alle rompslomp die tot nu toe gedaan was ook aan dat dit geen zuivere service was die ik als klant van Ziggo tot nu toe ontvangen heb. Hij kon helaas niks doen maar kon me wel beloven dat hij me zou doorverbinden met een afdeling die me een nieuw pakket kon aanbieden voor een hele mooie prijs. Na het krijgen van nog meer excuses voor het ongemak en het doorverbinden was ik benieuwd wat deze afdeling me kon aanbieden, Eenmaal nadat ik het hele verhaal voor de 4e keer helemaal heb moeten uitleggen, bleek deze persoon helemaal niks voor me te kunnen betekenen en kon hij schijnbaar enkel dezelfde korting aanbieden die elke nieuwe klant bij Ziggo ook krijgt. (Dit waren zijn letterlijke woorden)
    Hij kwam ook niet echt over alsof hij zin had in zijn werk bij Ziggo en dat het hem allemaal ook maar iets kon schelen...
    Dus al met al alweer blij gemaakt met een dooie mus... Ben helemaal klaar met deze pipo's.
    Elke klantenservice medewerker verteld je iets anders en niemand lijkt te weten hoe het allemaal werkt bij Ziggo.. Lekker dan, als zij het al allemaal niet weten, wie moet t dan wel weten?
    Ik in ieder geval nooit meer.. Geen Ziggo voor mij, en Vodafone klant ga ik ook niet meer lang zijn aangezien mijn mobiele contract bijna afloopt..
    De doos met Ziggo zooi gaat mooi retour en die mogen ze ergens steken waar de zon nooit schijnt.
    • Geen enkele
    • Zo'n beetje alles. Eerst maar eens competent personeel aannemen op de klantenservice denk ik zo.
  10. waylon Langer dan 1 jaar klant op 13-11-2018 om 04:04 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    slecht internet slechte service kortom nooit overstappen naar ziggo elke week storing
Laad meer ervaringen