Alle tv-aanbieders vergelijken en bestellen
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
Ziggo

Review en beoordeling Ziggo

Om je te helpen bij je keuze voor een digitale tv aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Ziggo geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Ziggo. Is Ziggo je huidige digitale tv aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Bekijk

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 1 /10
    Ziggo ziggo op 17-7-2020 om 22:07
    Minder dan 1 jaar klant
    Niet Ziggo nemen! ben erin getrapt! hun internet is zo slecht dat ik om de paar uur gewoon word gedisconnect. ze zegge dat ze goeie prijzen hebben enzo maar ze zegge niks over hun internet kwaliteit. ga nu ook overstappen naar andere provider.
    Pluspunten
    • Liegen
    Verbeterpunten
    • Eerlijk zijn.
  • Beoordeling: 2 /10
    L.H. Bergsma op 22-5-2020 om 01:18
    Langer dan 1 jaar klant
    Teveel afgeboekt geld terugbetalen is TE moeilijk.

    Zeer vaak moeten bellen met de klantenservice die altijd aardig zijn en het probleem dat er teveel is betaald op gaan lossen. Niet dus, te moeilijk, zelfs geen notitie achter laten in het systeem.
    Te veel afgeboekt geld maar gestorneerd waarna ik brieven en telefoontje kreeg van achterstand. ???
    Aanmaning omdat het systeem het niet snapt en de 20e zou ik afgesloten worden (met 2 studerende kinderen).
    Oplossing zou zijn, gewoon betalen wat de computer niet snapt en later komt het weer goed...Niet dus..Maar ben ondertussen wel DE bank voor Ziggo.
    Pluspunten
    • Klantenservice blijft beloven
    Verbeterpunten
    • Doen waar de klant recht op heeft.
  • Beoordeling: 1 /10
    Tess Winkelhuyzen op 20-5-2020 om 22:46
    Minder dan 1 jaar klant
    Contractovername... was geregeld ja, niet dus. Ze hadden het e-mailadres van de oude gebruikers niet gewijzigd, het mijn Ziggo account niet verwijdert waardoor ik niet kon inloggen in mijn Ziggo. En tot overmaat van ramp, was er naast een contractovername ook nog een ander abonnement afgesloten op mijn naam in plaats van alleen een contractovername. De automatische incasso van abonnement 2 werd wel gedaan, van abonnement 1 niet. Ineens geen tv en internet meer terwijl ik in de veronderstelling was dat ik gewoon betaalde. Deze betalingen waren van abonnement 2 wat ik dus niet aan had Afgesloten en uberhaupt nooit een mediabox of iets voor ontvangen had.
    In totaal zeker 8 uur aan de telefoon hiervoor gehangen, niemand snapte er iets van. Bleek ik natuurlijk een betalingsachterstand te hebben bij abonnement 1, dit konden ze niet verrekenen met de betalingen wat ik wel had gedaan voor abonnement 2. 28 april zou alles geregeld zijn, ja mooi niet dus. Nog steeds geen geld terug gestort van abonnement 2, waarvoor ik onterecht betaald heb en al voor de derde keer afgesloten ondertussen. En wel mooi iedere keer 25 euro aansluitkosten weer rekenen op mijn nieuwe factuur! Klantenservice is gewoon echt k*t, kan er niks anders overzeggen. Personeel is echt niet opgeleid, niet klantvriendelijk en willen geen tegemoetkomingen doen. Echt een verschrikkelijke provider.
    Vuile oplichters zijn het! Niks anders!

    Een geluk heb ik, dat is omdat ik een contractovername heb gedaan dit abonnement al langer dan een jaar loopt dat ik meteen kon opzeggen en naar KPN kon gaan!
    Pluspunten
    • Geen, Ziggo is een ontzettend slechte provider. K*tverbindingen en veel storingen en nog slechte klantenservice ook!
    Verbeterpunten
    • Alles!!!
  • Beoordeling: 1 /10
    Aylin op 24-4-2020 om 14:24
    Minder dan 1 jaar klant
    Ik ben HELEMAAL klaar met Ziggo! Het is dat ze zo ongeveer een monopolie hebben in Rotterdam anders was ik allang overgestapt!

    Het allerduurste abonnement hebben van 500 mb/s, en dan blij mogen zijn met een snelheid die tussen de 1 (!!!) en de 10 (!!!!) mb/s schommelt.

    Ik heb sinds 3 april geen/amper internet meer door zogenoemde storingen. De datum waarop dit verholpen zou moeten worden wordt steeds verschoven waardoor het nu op 27 april staat. Is het dan verholpen? Joost mag het weten.

    Ondertussen 6 keer aan de telefoon gehangen, klacht ingediend, 50 euro extra kosten gemaakt met mijn telefoonabonnement en NIET thuis kunnen werken voor 3 weken in deze coronatijd. Je kunt je voorstellen wat voor gevolgen dat met zich meebrengt.

    Hoe is het godsnaam mogelijk om 24(!) dagen geen internet te hebben. Ik vind dit echt schandalig slecht. Verder raad ik iedereen Ziggo van harte af!!!
    Pluspunten
    • Het wordt gelukkig wel elke maand netjes op tijd afgeschreven, zelfs als hun diensten AFSCHUWELIJK zijn. Dat dan weer wel!
  • Beoordeling: 1 /10
    Joch op 4-4-2020 om 18:26
    Minder dan 1 jaar klant
    Slechtste provider die wij ooit gehad hebben. Inmiddels hebben wij het 10 maanden en er is werkelijk nog nooit 1 maand geweest dat het na behoren gewerkt heeft. 6x een monteur geweest en niet 1x heeft het geholpen. 2x zelfs de monteur kosten zelf moeten betalen, omdat het volgens ziggo niet aan hun lag (175 euro) per keer. Nee, voor ons geen ziggo meer. Ons contract loopt gelukkig af en wil er nooit meer wat mee te maken hebben. ALSTUBLIEFT laat u NOOIT overhalen na ziggo te gaan, het enigste wat ze u bieden is een hoop gelazer en hoge kosten. Wat mijn mening betreft is het één grote opluchtings onderneming!
    Pluspunten
    • GEEN
    Verbeterpunten
    • Werkelijk waar alles.
  • Beoordeling: 1 /10
    rowdy op 20-3-2020 om 11:45
    Langer dan 1 jaar klant
    Er verschijnen continue openstaande bedragen in mijn ziggo en telkens als ik die betaal verschijnt er de volgende dag weer wat bij. Wanneer ik bel en blijk te veel betaald te hebben zou ik dit terug moeten krijgen, maar dit gebeurt niet want het wordt verrekend met dit en met dat. Vervolgens wordt het helemaal niet verrekend en verschijnt er dood leuk weer een openstaand bedrag. Als je gewoon op een normale toon met de klanten service belt wordt je doodleuk verteld om gewoon naar mijn ziggo te kijken en wordt er in je oor op gehangen. Daarna nog een keer gebelt nogsteeds rustig gebleven wordt er weer midden in het gesprek op gehangen. Vol goed geloof had ik het idee dat dat perongeluk kon zijn dus bel nog een keer en ja hoor het zelfde weer in mijn oor opgehangen.
    Verbeterpunten
    • klantenservice
  • Beoordeling: 1 /10
    Peeters op 19-3-2020 om 10:23
    Langer dan 1 jaar klant
    Na ruim een half jaar mailen, chatten, bellen, monteur nog steeds geen werkend internet in mijn kantoorruimte. Inmiddels drie keer mijn abonnement verhoogd zonder resultaat. Afspraken worden niet nagekomen (moet na drie weken nog teruggebeld worden). Uiteindelijk wordt je nog net niet als debiel weggezet omdat ik moet snappen dat dan een bekabeling naar kantoor het enige is wat echt werkt (boosters etc dus niet). Gezien mijn vertrouwen in Ziggo komt volgende week een monteur van een ander bedrijf een vaste kabel aanleggen. Wanneer Ziggo hier vanaf begin af aan duidelijk over was geweest, had me dat een hoop geld, frustratie en gederfde inkomsten gescheeld. Zodra ik kan, ben ik weg.
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Communicatie, stoppen met klanten misleiden en oplichten.
  • Beoordeling: 1 /10
    N.P. op 17-3-2020 om 20:12
    Langer dan 1 jaar klant
    Naar mijn mening licht dit bedrijf consumenten en zakelijke klanten op. Ik moet weken, misschien zelfs maanden wachten op een afspraak, en dan komen ze niet eens opdagen!!!!! Daarna duurt het weer weken/maanden voor een afspraak. Ik ben er he-le-maal klaar mee met dit bedrijf. Ik begrijp eindelijk waarom men zulk haat heeft voor dit bedrijf.
    Pluspunten
    • Helemaal noppes. Heel makkelijk om klant te worden, dat gaat natuurlijk soepeltjes. Deze geldwolven willen graag je geld, maar je kwaliteit leveren, nouja, dat kan je op je buik schrijven.
    Verbeterpunten
    • Echt, daadwerkelijk, bijna alles.
  • Beoordeling: 1 /10
    Edel Saedi op 16-3-2020 om 19:50
    Minder dan 1 jaar klant
    The very worst customer service I've ever experienced. We got a debt collection requirement of 174€ in a very stressful period. We KNEW we had paid everything we were supposed to, but since it was a dept collection requirement we decided to just pay it and then find out and fix it later. That showed to be the worst decision ever, because Ziggo does NOTHING to help!! First, I called them every day for a week to find out what the bill was for. They did not know and said it had to be a mistake done by the debt collection requirement company. The debt collection company was 100% sure it was requested by Ziggo and could even prove it. Ziggo still said that they never asked them to send us that since it was nothing wrong with our payments. After many more days where I tried to communicate through both phone and facebook we found out where the mistake was. When we ordered the internet box from them in August 2019, the box never showed up. We called to ask where it was and it turned out they registered the internet and sent the internet the wrong address. The lady on the phone said she would cancel the subscription and send a new one to the right address. The internet subscription was never cancelled and they, obviously, never received payment for it. It was therefore sent to a debt collection requirement company and we paid. You would have thought that this was the end of the story as they now found the reason and can just pay us back, but it's not. After this, they stopped answering. They constantly write that "someone will contact you soon" (which never happens) as well as not updating themself before the conversation, so every time I contact them in their chat I need to explain everything even though all the info is above. I have never been this frustrated with a company before. 174 Euros is a lot of money for a student. I am not angry about the mistake that was done, I am angry because Ziggo is unwilling to repair their mistake.
    Pluspunten
    • 🙂
  • Beoordeling: 1 /10
    Kneepkens op 8-3-2020 om 11:25
    Langer dan 1 jaar klant
    Wat vreselijke service heeft Ziggo.
    Geef je weken van te voren een verhuizing door en nu zitten we dan zonder internet, tv, telefoon en dat terwijl het nodig is voor het werk.
    Alleen om steken en er is internet op u nieuwe adres, nou niet dus. En hier maar reclame overmaken.
    Iedereen mag het weten Ziggo service is te slecht voor woorden