Alle tv-aanbieders vergelijken en bestellen
Ben Woldring
Vragen? Wij zijn vandaag bereikbaar tot 20.00 uur
Vergelijk en kies de beste deal
Ziggo

Review en beoordeling Ziggo

Om je te helpen bij je keuze voor een digitale tv aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Ziggo geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Ziggo. Is Ziggo je huidige digitale tv aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 1 /10
    Roger op 1-8-2021 om 18:02
    Minder dan 1 jaar klant
    Zeer slechte tv aanbieder!!! Beloven gouden bergen, maar wanneer ik de aanbieding moet bevestigen is niemand thuis!! Nu al 2 weken aan het wachten op de bevestigings mail. Maar kunnen wel de reclame mails en enquete van de klantenservice sturen. Ondertussen al 6 keer klantenservice gebeld en een winkel bezocht. Maar nog steeds niks kunnen bevestigen!!
    Pluspunten
    • Helaas nog geen
    Verbeterpunten
    • Interne regels bij verkopers.
  • hcverstegen op 27-6-2021 om 22:31
    Langer dan 1 jaar klant
    Kan na jaren geen Ziggo Go meer kijken op mijn tablet. Samsung Tab 4 met android 5.0.
    Wat blijkt.... moet je nu in 1x minimaal android 5.1 hebben. Hoe kan ik weer tv kijken op mijn tablet
    Opmerking van de redactie op 28-6-2021 om 08:38
    Beste meneer of mevrouw Verstegen,
    Android 5 en lager krijgen geen veiligheidsupdates meer (sinds eind 2020). Veel partijen met apps die ook te gebruiken zijn met smartphones of tablets bieden die apps dan ook niet meer aan voor die versies. Misschien dat het tablet nog een Android update kan krijgen. Als dat niet het geval is dan zult u voor de Ziggo Go app een andere apparaat moeten gaan gebruiken met een hogere Android versie of een laptop.
    Vriendelijke groeten,
    De redactie
  • Beoordeling: 8 /10
    Peter de Boer op 6-6-2021 om 17:59
    Langer dan 1 jaar klant
    Geen enkele klacht meer na laatste upgrade media box. Vroeger bij KPN en XS4all in een deel van het huis zwakke ontvangst met glasvezel, met ziggo kabel werkt het beter. Was nooit zo tevreden over opname mogelijkheden tv, maar dit is na de recente upgrade van de media box absoluut geweldig. Ook voorheen bij KPN geen prettige tv opnames.
    Pluspunten
    • Alles werkt.
    Verbeterpunten
    • Ik heb de laatste twee jaar geen gebruik hoeven maken van klantenservice of monteurs, dus kan over de helpdesk etc niet oordelen, gelukkig maar.
  • Beoordeling: 1 /10
    Medard Winants op 5-6-2021 om 19:29
    Langer dan 1 jaar klant
    Al jaren slechte WiFi. En na de ene na de andere belofte kwam het echte klapstuk. We werden weer eens gebeld en na de zoveelste keer mijn beklag gedaan te hebben kregen we een aanbieding, weer, internet Max want dat ging helpen. Een half jaar gratis en na dat half jaar konden we het gewoon opzeggen als er geen verbetering was en we zaten dan ook nergens aan vast. Ik had al een voorgevoel en vroeg er nog een paar keer naar of we nergens aan vast zouden zitten, dit werd keer op keer bevestigd. Toen het zover was en er geen verbetering was maar alleen maar verslechtering, wilden we dit abonnement stop zetten en bleek dat we er toch aan vast zaten. Dit was voor ons de druppel en wilde naar KPN overstappen. Toen dit bij de Ziggo’s bekend werd, werd het internet nog slechter. En ondertussen weigeren ze het abonnement stop te zetten en beroepen ze zich op hun contract, iets wat met valse voorwendselen tot stand is gekomen. Dit hebben ze ook toe gegeven maar ondanks het feit dat ik aangegeven heb dat dit “misleiding van de verkoper” is en daarmee een strafbaar feit is blijft ziggo zich verschuilen achter hun contract.
  • Beoordeling: 10 /10
    henk terol op 3-6-2021 om 17:33
    Langer dan 1 jaar klant
    vandaag sony smart tv in gebruik genomen op slaap kamer en met ziggogo perfect beeld ook de app werkt 100%
    in de huiskamerheb ik ook sony met ziggo daar werkt het ook 100%
    ik heb natuurlijkook wel problemen gehad maar dit maakt alles goed!!
    Pluspunten
    • ziggogo net zo goed als met kabel
    Verbeterpunten
    • goedkoper mag altijd maar ik ga niet weg
  • Beoordeling: 1 /10
    Anthony Van oort op 28-5-2021 om 08:42
    Langer dan 1 jaar klant
    Zeer slechte ervaring zit al een jaar met slecht of geen internet 40 monteurs veder nog steeds geen oplossing
    Verbeterpunten
    • Afspraak na komen en niet iedereen aan het lijntje houden
  • Beoordeling: 1 /10
    Andreas op 23-5-2021 om 19:47
    Langer dan 1 jaar klant
    Sinds het begin bij Ziggo problemen gehad. De reclameslogan waar ze toen mee adverteerden zijn ze nooit nagekomen: 'De monteur vertrekt pas als alles werkt', de TV deed het dus mooi niet. Iedere TV avond begint met een of twee foutmeldingen. De klantenservice van Ziggo heeft mij tien keer (10x!) met een kluitje in het riet gestuurd. Ik ben zeer ontevreden...
    Pluspunten
    • veel zenders
    Verbeterpunten
    • Een behulpzame klantenservice
    • Het nakomen van beloftes
  • Beoordeling: 10 /10
    Fons van de Spijker op 13-5-2021 om 13:11
    Langer dan 1 jaar klant
    Net gechat met Ziggo over aansluiten 2 de TV op slaapkamer.
    Pluspunten
    • Uitstekend geholpen.Krijg ook gratis 2de digitale ontvanger voor boven.
    • Dank je Angele.
    Verbeterpunten
    • Geen
  • Beoordeling: 1 /10
    Jochemsen op 12-5-2021 om 10:37
    Langer dan 1 jaar klant
    Na 40 jaar in Apeldoorn gewoont te hebben.
    Geen korting, naar ander adres.
    Terwijl een nieuwe klant dat wel krijgt.
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Heel veel
  • Beoordeling: 2 /10
    Terrence op 16-4-2021 om 17:28
    Langer dan 1 jaar klant
    Normaal doe ik dit niet, maar in deze om mijn ongenoegen openlijk kenbaar te maken schrijf ik deze review. Enige tijd heb ik steeds problemen met mijn internet thuis, hierover heb ik begin februari gebeld, via telefonisch instructies heb ik samen met de medewerker een meting gedaan van de internet snelheid, hieruit bleek dat het afgenomen snelheid niet gehaald werd. In overleg met mij heeft de medewerker een monteur ingepland, welke in principe gratis zou zijn, heb ik nadrukkelijk naar gevraagd, mits er ander werkzaamheden uitgevoerd worden welke niet onder het aangeboden dienst zou vallen. Enkele dagen later kwam de monteur langs heeft wederom meting uitgevoerd en vervolgens de internet opgesplitst in 5 ghz en 2.4ghz zodat de storing en bereik verbeterd werd, vervolgens gaf ze aan het kast aan de muur te vervangen, maar nimmer heeft ze aangegeven dat het splitsing van de internet en of het vervangen van de kast extra kosten voor in rekening gebracht zouden worden. Maand later krijg ik een rekening met extra 50 euro kosten. Ben zojuist met de klanten service aan de lijn geweest, heel mijn verhaal uit gelegd, zegt ze ik snap vindt ze vervelend dat er niets gezegd werd, enige wat ze kan doen is de medewerker erop aanspreken. ik werd fox wild omdat dit voelt als oplichterij, als er vooraf duidelijk sprake was van extra kosten, had ik dit niet op aan laten komen en zo ja, dan nam ik ook mijn verantwoordelijkheid. Dit voelt zo oneerlijk dat ze op deze wijze over de rug van mensen geld maken. Dood gewoon zegt de medewerkster aan de telefoon, voor niets komt de zon op, de monteur is er naar toe gereden en gereedschappen gebruikt, zeg dat dan van te voren. wees eerlijk met je klanten. ik heb daar twee abonnementen lopen 150 euro per maand, zodra ik op kan zeggen doe ik dat ook, ik ben jaren lang klant (eerst particulier en sinds een kleine jaar zakelijk) bij de ziggo, ik bel nooit voor diensten enz. nu krijg ik zo'n walgelijke service. Als ze op deze wijze bij mij te werk zijn gegaan dan zou dit vaker het geval zijn ook bij andere mensen. te triest voor worden, hopelijk zullen jullie voortaan eerlijk en transparant te werk gaan of tenminste bespreek dat met je medewerkers. Dit is echt oplichterij.
    Verbeterpunten
    • hopelijk zullen jullie voortaan eerlijk en transparant te werk gaan of tenminste bespreek dat met je medewerkers.

Eerdere jaren

Vergelijk en kies de beste deal

Op Digitelevisie.nl vergelijken we gratis alle digitale tv pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.