Alle tv-aanbieders vergelijken en bestellen
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
Ziggo

Review en beoordeling Ziggo

Om je te helpen bij je keuze voor een digitale tv aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Ziggo geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Ziggo. Is Ziggo je huidige digitale tv aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Bekijk

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 2 /10
    Terrence op 16-4-2021 om 17:28
    Langer dan 1 jaar klant
    Normaal doe ik dit niet, maar in deze om mijn ongenoegen openlijk kenbaar te maken schrijf ik deze review. Enige tijd heb ik steeds problemen met mijn internet thuis, hierover heb ik begin februari gebeld, via telefonisch instructies heb ik samen met de medewerker een meting gedaan van de internet snelheid, hieruit bleek dat het afgenomen snelheid niet gehaald werd. In overleg met mij heeft de medewerker een monteur ingepland, welke in principe gratis zou zijn, heb ik nadrukkelijk naar gevraagd, mits er ander werkzaamheden uitgevoerd worden welke niet onder het aangeboden dienst zou vallen. Enkele dagen later kwam de monteur langs heeft wederom meting uitgevoerd en vervolgens de internet opgesplitst in 5 ghz en 2.4ghz zodat de storing en bereik verbeterd werd, vervolgens gaf ze aan het kast aan de muur te vervangen, maar nimmer heeft ze aangegeven dat het splitsing van de internet en of het vervangen van de kast extra kosten voor in rekening gebracht zouden worden. Maand later krijg ik een rekening met extra 50 euro kosten. Ben zojuist met de klanten service aan de lijn geweest, heel mijn verhaal uit gelegd, zegt ze ik snap vindt ze vervelend dat er niets gezegd werd, enige wat ze kan doen is de medewerker erop aanspreken. ik werd fox wild omdat dit voelt als oplichterij, als er vooraf duidelijk sprake was van extra kosten, had ik dit niet op aan laten komen en zo ja, dan nam ik ook mijn verantwoordelijkheid. Dit voelt zo oneerlijk dat ze op deze wijze over de rug van mensen geld maken. Dood gewoon zegt de medewerkster aan de telefoon, voor niets komt de zon op, de monteur is er naar toe gereden en gereedschappen gebruikt, zeg dat dan van te voren. wees eerlijk met je klanten. ik heb daar twee abonnementen lopen 150 euro per maand, zodra ik op kan zeggen doe ik dat ook, ik ben jaren lang klant (eerst particulier en sinds een kleine jaar zakelijk) bij de ziggo, ik bel nooit voor diensten enz. nu krijg ik zo'n walgelijke service. Als ze op deze wijze bij mij te werk zijn gegaan dan zou dit vaker het geval zijn ook bij andere mensen. te triest voor worden, hopelijk zullen jullie voortaan eerlijk en transparant te werk gaan of tenminste bespreek dat met je medewerkers. Dit is echt oplichterij.
    Verbeterpunten
    • hopelijk zullen jullie voortaan eerlijk en transparant te werk gaan of tenminste bespreek dat met je medewerkers.
  • Beoordeling: 1 /10
    Fred op 30-3-2021 om 13:20
    Minder dan 1 jaar klant
    Ik werd net gebeld door het bedrijf Quicknet Solutions. Er werd gezegd dat ze namens Ziggo een contract wilde aanbieden. Het bel-me-niet register wordt genegeerd. Er is zelfs gezegd dat ze daar niets mee te maken hebben. Ik vind het enorm kwalijk dat een bedrijf zoals Ziggo zich met een dergelijk ongewenste campagne bezighoud.
    Pluspunten
    • Ik zou niet weten waarom ik klant zou moeten worden bij een bedrijf die zich bezig houd met zeer ongewenste marketing
    Verbeterpunten
    • Respecteer bel-me-niet register
  • Beoordeling: 1 /10
    Toine op 25-3-2021 om 14:46
    Langer dan 1 jaar klant
    dit is een serieus waardeloos bedrijf vwb klanten"service" . Ben genoodzaakt op te zeggen omdat men maar niet kan snappen waar het over gaat dan wel een oplossing te zoeken. Ze komen helaas niet verder dan dreigen met boetes en terugsturen van een kastje....te triest voor woorden......
    Verbeterpunten
    • opheffen van de zgn klantenservice.
  • Beoordeling: 1 /10
    Rob Schrama op 23-2-2021 om 20:36
    Langer dan 1 jaar klant
    Ziggo is een zeer slecht bedrijf. Ziggo bedriegt klanten, door steeds opnieuw inkassokosten te berekenen. Bij de klantenservice weten de medewerkers niets te vinden in hun systeem over achterstallige betalingen en zeggen ze dat er niets aan de hand is. Toch wordt elke maand opnieuw extra incassokosten berekend en van je rekening geplunderd!
    Pluspunten
    • Geen
  • Beoordeling: 1 /10
    Vim op 21-2-2021 om 18:00
    Langer dan 1 jaar klant
    Sinds vorige maand wordt ik dubbele gefactureerd voor mijn internet. Gebeld naar de administratie om het te laten corrigeren. Plotseling daarna was mijn internet afgesloten. Nu ben ik 2 dagen aan te bellen om mijn internet te laten herstellen. Blijkt zeer ingewikkeld te zijn. Het afsluiten was blijkbaar zeer makkelijk, binnen een paar seconden, maar het herstellen kan 3 werkdagen duren! Na een dag viel mijn telefoon ook uit. Nu zit ik zonder internet en vaste telefoon voor absoluut geen fout van mij. Ik heb een gevoel dat ik van kast naar muur wordt gestuurd.

    Het probleem begon op zaterdag ochtend. Drie werkdagen hersteltijd betekent ik 5 dagen zonder internet en telefonie moeten zitten. Het kan toch niet waar zijn dat in anno 2021 Ziggo 3 werkdagen nodig heeft om mij bestaande modem op afstand te kunnen herstellen?

    Schandalig!
    Pluspunten
    • Vriendelijke klantenservice
    Verbeterpunten
    • Als er iets mis gaat wordt je van kast naar muur gestuurd.
    • Internet afgesloten nadat de foutieve
    • facturering was gecorrigeerd. Waarom was dat gedaan is mij nog niet duidelijk.
    • Afsluiten van internet gebeurt in seconden maar het herstel duurt 3 werkdagen!
  • Beoordeling: 1 /10
    bart op 27-1-2021 om 16:47
    Langer dan 1 jaar klant
    wat een slecht bedrijf. we hebben een nieuwe tv, maar de media box is te oud voor deze tv. zegt ziggo en de monteur die hem heeft aangesloten. We betalen nu 744 euro per jaar. We willen een betere nieuwe box, dat is alles. Maar er wordt ons alleen de optie geboden om dan maar een duurder abonnement aan te schaffen. We gaan niet akkoord en worden in de wacht gezet.....T mobile bied hetzelfde maar dan beter voor de helft van dit bedrag.. ons zijn ze kwijt..
  • Beoordeling: 1 /10
    Sofi Joaquin Fernandez op 27-1-2021 om 16:10
    Onlangs zelf ingeschreven als ZZP’er en ik wordt helemaal plat gebeld door telemarketing. Zo ook door Ziggo zakelijk. Aan de telefoon word mij verteld dat mijn Ziggo internet wordt omgezet naar een snellere verbinding. Oja en dat ik 6 maanden gratis Ziggo Movie krijg nu ik ondernemer ben. Hiervoor hoefde ik alleen maar mijn eerste drie cijfers van het rekening nummer te verifiëren. Dit gaat via mijn huurbaas dus ik vertel hier het rekening nummer van. Ja klopt! (Wat achteraf niet klopt)

    Wonend in een huis van 14 studenten ben ik niet op de hoogte van onze telecom aanbieder en blijkt dat we bij KPN zitten. Ziggo heeft mij gewoon OPGELICHT. BESCHAMEND en INTENS SLUW. TRAP HIER DUS NIET IN EN STAP NIET OVER OP ZIGGO!

    Op dit moment ben ik bezig met het opzeggen maar voel me bedrogen en zal nooit meer gebruik maken van Ziggo. Als service designer aan de TU Delft vind ik dit ook een perfect voorbeeld van een slecht ontworpen service. Zal het dan ook zeker als negatief voorbeeld gebruiken in mijn masterclasses. Daarnaast is het ook hoogst illegaal. Ziggo kan alleen mijn zakelijk rekening nummer zien, en deze eindigt niet toevallig op de laatste drie cijfers van de rekening van mijn huurbaas. Lekkere illegale “verificatie” dus.

    Graag zou ik zien dat Ziggo mijn abonnement opzegt en zijn excuus aanbied.
  • Beoordeling: 1 /10
    Avw op 8-1-2021 om 15:42
    Langer dan 1 jaar klant
    Je belt of je over kunt naar een ander provider
    Ja dat kan hoor geen u bent al lang lid u hoeft niks te betalen 3 weken later rekening waar je van achterover slaat. En dan zeggen we kunnen er niks aan doen! Grootste oplichter bedrijf van nederland!! Nooit geen ziggo!!!!
    Pluspunten
    • Geenl
    Verbeterpunten
    • Leren met klanten om te gaan!
  • Beoordeling: 1 /10
    Maik arts op 11-12-2020 om 21:25
    Langer dan 1 jaar klant
    Meer dan 10 jaar klant en eigenlijk altijd tevreden geweest. Laatste jaar slechte ervaringen. Een extra kastje bij Mediabox next is niet te krijgen, ben er al een JAAR(!) mee bezig. Nee meneer, kunnen we niet geven, alles op. Vd zomer laatste uitgeleverd, heb al ruim voor de zomer aangevraagd. Hebben er 1 toegezegd half jaar geleden, krijg ik m toch niet. Via Chromecast kijken als oplossing aangeboden, helemaal een drama. Kan niks terug kijken, wordt niet toegestaan op Chromecast. Ondanks goede verbinding moet deze constant tussendoor laden, nou dat is lekker film kijken hoor! Wordt gewoon niet opgelost. Ziggo biedt oplossingen uit het jaar 1999. Ik ga overstappen en raadt een ieder aan eerst goed te informeren over tweede tv mogelijkheden. En laat t zwart op wit toesturen. Succes ermee, voor mij is t klaar met Ziggo, vond het echt jammer na al die goede jaren die ze hebben gehad.
    Pluspunten
    • Kan ik door m'n frustratie na verschillende medewerkers gesproken te hebben niet geven
    Verbeterpunten
    • Waardeer je klanten, dramatische service sinds laatste jaar
  • Beoordeling: 1 /10
    GOosia op 7-12-2020 om 20:51
    Langer dan 1 jaar klant
    Ik ben al 5 jaar klant bij Ziggo. Nu hebben ze bij KvK ontdekt dat ik een klein bedrijfje heb, geregistreerd op mijn adres. Ze hebben iemand langs de deur gestuurd die mijn man een zakelijke abonnement heeft aangesmeerd, 20% duurder dan wat we nu hebben. Ze hebben het op mijn bedrijf gezet zonder mijn toestemming. Ze zijn 'vergeten' te zeggen dat zakelijke klanten geen 14-dagen bedenktijd hebben. De klantenservice is niet behulpzaam en tamelijk onbeleefd. Nu zit ik opgeschept met een dure abonnement.
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • * Oneerlijke verkooppraktijken
    • * Klantenservice moeilijk bereikbaar (de telefoonnummer staat niet eens op hun website)
    • * Klantenservice onbeleefd