Alle tv-aanbieders vergelijken en bestellen
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
Ziggo

Review en beoordeling Ziggo

Om je te helpen bij je keuze voor een digitale tv aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Ziggo geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Ziggo. Is Ziggo je huidige digitale tv aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Bekijk

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 1 /10
    bart op 27-1-2021 om 16:47
    Langer dan 1 jaar klant
    wat een slecht bedrijf. we hebben een nieuwe tv, maar de media box is te oud voor deze tv. zegt ziggo en de monteur die hem heeft aangesloten. We betalen nu 744 euro per jaar. We willen een betere nieuwe box, dat is alles. Maar er wordt ons alleen de optie geboden om dan maar een duurder abonnement aan te schaffen. We gaan niet akkoord en worden in de wacht gezet.....T mobile bied hetzelfde maar dan beter voor de helft van dit bedrag.. ons zijn ze kwijt..
  • Beoordeling: 1 /10
    Sofi Joaquin Fernandez op 27-1-2021 om 16:10
    Onlangs zelf ingeschreven als ZZP’er en ik wordt helemaal plat gebeld door telemarketing. Zo ook door Ziggo zakelijk. Aan de telefoon word mij verteld dat mijn Ziggo internet wordt omgezet naar een snellere verbinding. Oja en dat ik 6 maanden gratis Ziggo Movie krijg nu ik ondernemer ben. Hiervoor hoefde ik alleen maar mijn eerste drie cijfers van het rekening nummer te verifiëren. Dit gaat via mijn huurbaas dus ik vertel hier het rekening nummer van. Ja klopt! (Wat achteraf niet klopt)

    Wonend in een huis van 14 studenten ben ik niet op de hoogte van onze telecom aanbieder en blijkt dat we bij KPN zitten. Ziggo heeft mij gewoon OPGELICHT. BESCHAMEND en INTENS SLUW. TRAP HIER DUS NIET IN EN STAP NIET OVER OP ZIGGO!

    Op dit moment ben ik bezig met het opzeggen maar voel me bedrogen en zal nooit meer gebruik maken van Ziggo. Als service designer aan de TU Delft vind ik dit ook een perfect voorbeeld van een slecht ontworpen service. Zal het dan ook zeker als negatief voorbeeld gebruiken in mijn masterclasses. Daarnaast is het ook hoogst illegaal. Ziggo kan alleen mijn zakelijk rekening nummer zien, en deze eindigt niet toevallig op de laatste drie cijfers van de rekening van mijn huurbaas. Lekkere illegale “verificatie” dus.

    Graag zou ik zien dat Ziggo mijn abonnement opzegt en zijn excuus aanbied.
  • Beoordeling: 1 /10
    Avw op 8-1-2021 om 15:42
    Langer dan 1 jaar klant
    Je belt of je over kunt naar een ander provider
    Ja dat kan hoor geen u bent al lang lid u hoeft niks te betalen 3 weken later rekening waar je van achterover slaat. En dan zeggen we kunnen er niks aan doen! Grootste oplichter bedrijf van nederland!! Nooit geen ziggo!!!!
    Pluspunten
    • Geenl
    Verbeterpunten
    • Leren met klanten om te gaan!
  • Beoordeling: 1 /10
    Maik arts op 11-12-2020 om 21:25
    Langer dan 1 jaar klant
    Meer dan 10 jaar klant en eigenlijk altijd tevreden geweest. Laatste jaar slechte ervaringen. Een extra kastje bij Mediabox next is niet te krijgen, ben er al een JAAR(!) mee bezig. Nee meneer, kunnen we niet geven, alles op. Vd zomer laatste uitgeleverd, heb al ruim voor de zomer aangevraagd. Hebben er 1 toegezegd half jaar geleden, krijg ik m toch niet. Via Chromecast kijken als oplossing aangeboden, helemaal een drama. Kan niks terug kijken, wordt niet toegestaan op Chromecast. Ondanks goede verbinding moet deze constant tussendoor laden, nou dat is lekker film kijken hoor! Wordt gewoon niet opgelost. Ziggo biedt oplossingen uit het jaar 1999. Ik ga overstappen en raadt een ieder aan eerst goed te informeren over tweede tv mogelijkheden. En laat t zwart op wit toesturen. Succes ermee, voor mij is t klaar met Ziggo, vond het echt jammer na al die goede jaren die ze hebben gehad.
    Pluspunten
    • Kan ik door m'n frustratie na verschillende medewerkers gesproken te hebben niet geven
    Verbeterpunten
    • Waardeer je klanten, dramatische service sinds laatste jaar
  • Beoordeling: 1 /10
    GOosia op 7-12-2020 om 20:51
    Langer dan 1 jaar klant
    Ik ben al 5 jaar klant bij Ziggo. Nu hebben ze bij KvK ontdekt dat ik een klein bedrijfje heb, geregistreerd op mijn adres. Ze hebben iemand langs de deur gestuurd die mijn man een zakelijke abonnement heeft aangesmeerd, 20% duurder dan wat we nu hebben. Ze hebben het op mijn bedrijf gezet zonder mijn toestemming. Ze zijn 'vergeten' te zeggen dat zakelijke klanten geen 14-dagen bedenktijd hebben. De klantenservice is niet behulpzaam en tamelijk onbeleefd. Nu zit ik opgeschept met een dure abonnement.
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • * Oneerlijke verkooppraktijken
    • * Klantenservice moeilijk bereikbaar (de telefoonnummer staat niet eens op hun website)
    • * Klantenservice onbeleefd
  • Beoordeling: 1 /10
    Tim America op 2-12-2020 om 11:17
    Langer dan 1 jaar klant
    Bij verhuizen (ruim tevoren doorgegeven) na 2 weken nog steeds onduidelijk of en wanneer nieuwe media box wordt geleverd. 4 medewerkers gesproken die telkens aangeven dat vorige medewerker inderdaad fout heeft gemaakt maar dat box deze week nog komt, wederom niet geleverd. Telefoon Abonnementskosten lopen hoog op door geen WiFi in huis. Wel 1 maand abbonementskosten terug gegeven.
    Pluspunten
    • Wel 1 maand abbonementskosten terug gegeven.
    Verbeterpunten
    • Manager aanstellen voor als medewerkers er niet uit komen
  • Beoordeling: 1 /10
    Timo Wilcke op 1-12-2020 om 12:42
    Klant geweest
    Ik ontvang post van Ziggo, een zogenaamde "reminder" waarin staat dat mijn tv- en radioaansluiting wordt afgesloten, met een mooie reclame voor een pakket erbij. Ik ben geen klant bij Ziggo, dus dit dreigement tot afsluiting is een vuile vorm van adverteren. Omdat ik geen behoefte heb om post van Ziggo te ontvangen bel ik 0900-1884. Daar kom je niet voorbij de keuze menu's. Dus maar 0881212937 geprobeerd. Hallelujah een mens aan de lijn. Maar wel een mens die beweert dat ik lieg over het ontvangen van post en reclame. Toen hij mij niet kon helpen zei hij dat hij mij door zou verbinden met "administratie". In plaats daarvan wordt gewoon opgehangen. Ik zou je aanraden geen klant te worden bij Ziggo. Te laat? Stap vooral over, alle aanbieders zijn inhoudelijk vergelijkbaar, maar bij Ziggo zal je geen (klanten)service krijgen.
    Pluspunten
    • Er zijn voldoende andere aanbieders
    Verbeterpunten
    • Alles
  • Beoordeling: 1 /10
    Roy op 4-11-2020 om 13:07
    Minder dan 1 jaar klant
    Schandalig behandeld. Mooie reclames maar als je eenmaal binnen bent wordt je als vee behandeld.

    Ik ben nog geen 2 weken klant veweest en heb per direct mijn contract beëindigd zonder dat ik ook maar 1 mb of 1 zender heb kunnen gebruiken....

    Geen aanrader.
    Pluspunten
    • Er zijn geen pluspunten te benoemen bij deze organisatie...
    Verbeterpunten
    • Service. Behandel je klanten als klant, en niet als vee.
    Reacties
    Gerard van Vilsteren op 9-12-2020 om 14:37
    Heb meer dan een jaar geprobeerd tot een oplossing te komen met Ziggo ivm een instabiel internet. Ook geprobeerd de hoofdaansluiting in de woonkamer te verplaatsen naar de meterkast, omdat ik het geen gezicht vind om de router etc midden in de woonkamer te hebben staan. Kreeg een offerte van € 575,-!!...alleen voor het verplaatsen van een kabeltje onder de grond. Nog geen uur werk. Heb het uiteindelijk zelf gedaan en het werkt. Toch bleef de internetverbinding niet altijd stabiel. Kon wel een monteur langs komen, maar dat koste dan weer geld. Heb gezegd dat het probleem bij Ziggo lag, want ik had al tot 2x toe een computerbedrijf ingeschakeld om mijn interne netwerk te controleren en te optimaliseren. Alles in huis was perfect. Ziggo weigerde om (kosteloos) te komen. Waren wel met mij eens dat de € 575,- heel duur was.....
    Uiteindelijk naar KPN glas over gegaan en door KPN mijn abonnement bij Ziggo op te laten zeggen. Toen pas werd ik om de haverklap gebeld door customer service van Ziggo, wat ze moesten doen om mij als (meer dan 15 jaar!!) trouwe klant te behouden. Nu wilden ze wel kosteloos een monteur langs sturen en wilden ze wel kijken of het verplaatsen van de hoofdaansluiting goedkoper kon.....Dit hadden ze veel eerder moeten doen. Ik was niet van plan bij Ziggo weg te gaan, maar door dit soort "service" drijven ze je gewoon naar een andere provider toe. Jammer, want ik was tot op heden altijd tevreden over hen. Gemiste kans....
  • Beoordeling: 1 /10
    Jelle Koers op 27-10-2020 om 13:29
    Klant geweest
    Wat een waardeloos bedrijf! Mijn 83 jarige oma had zich aangemeld bij ziggo voor tv en vast bellen. Op 8 september kwam de monteur om alles aan te sluiten. Hij kreeg de telefoon niet aan de praat. Nu bijna 8 weken verder en vele, vele telefoontjes met iedere keer een ander excuus later, nog steeds geen oplossing. Nu maar afgezegd en aangesloten bij een andere provider, met succes. Ziggo heeft er geen enkele moeite mee om een door corona aan huis gekluisterde bejaarde vrouw af te snijden van de buitenwereld. Ronduit schandalig!
    Verbeterpunten
    • Problemen oplossen of in ieder geval proberen om behulpzaam te zijn
  • Beoordeling: 3 /10
    Jean op 16-10-2020 om 20:46
    Langer dan 1 jaar klant
    Ziggo is "slim"

    wij zijn al vele jaren "klant" van Ziggo, ik zet klant tussen aanhalingstekens omdat je niet zo behandelt wordt. Als er storingen zijn hebben we de indruk dat ze hier verre van eerlijk over zijn, er komt ook geen uitleg. 14 Okt j.l. valt het internet uit (blokstoring) rond 06.30 uur, rond 18.45 die dag krijg ik een SMS dat de storing is opgelost. Het heeft tot 16 okt +/- 12.30 geduurt voor ons internet (via kabel) het weer deed. Ziggo zou al op 19 okt a.s. een monteur sturen (dan zit je 5 dagen zonder internet). Nog iets, je moet alles natuurlijk het liefst via hun portal doen maar vaste telefonie opzeggen kan helemaal niet, diensten opzeggen blokkereren ze heel slim. Als je ze probeert te bellen kom je in een menu-doolhof terecht. Gevoelsmatig ook weer "slim" opgezet om je te ontmoedigen te bellen. Het komt allemaal niet erg prettig over.

    Pluspunten
    • F1 uitzending zit op Ziggo
    Verbeterpunten
    • Ziggo komt niet eerlijk over, we betalen genoeg dus de service mag wel wat beter . Telefoon menu is een doolhof en soms zijn de wachttijden (laatst 35 minuten moeten wachten) te lang.