Review en beoordeling Online.nl

Online.nl

Om je te helpen bij je keuze voor een digitale tv aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Online.nl geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Online.nl. Is Online.nl je huidige digitale tv aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Plaats een ervaring Gemiddelde beoordeling
  1. Jacqueline Langer dan 1 jaar klant op 19-1-2019 om 17:27 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Al ruim een jaar internet dat continu uitvalt. Sinds december werd het steeds erger. Complete onzin vanuit klantenservice gekregen. Probleem ligt buiten de woning. Men leest niet. Hierdoor kosten gemaakt die Online niet wil vergoeden. Wanneer medewerkers goed hadden kunnen lezen, hadden zij de juiste actie kunnen uitvoeren en had ik geen kosten hoeven te maken.

    Wij hebben contract opgezegd.
    • Ik heb ze niet gevonden...
    • Service. Goede training geven op gebied van service verlenen. En merendeel medewerkers op begrijpend lezen cursus sturen.
  2. Klinkenbijl. Minder dan 1 jaar klant op 12-1-2019 om 12:26 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Nooit maar dan ook echt nooit voor kiezen!! internet valt vaak weg en wifi heb je helemaal nooit. Meer dan 10 keer de klantenservice gebeld, heeft helemaal geen zin. Zonde van je geld, zit er een jaar aan vast, maar heb alweer bij een andere provider contract afgesloten.(dus dubbele kosten) Echt doodzonde van mijn geld.
    • alles.
  3. Ronald Scholten Minder dan 1 jaar klant op 9-1-2019 om 18:12 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Wat een spijt dat ik niet eerder hierop heb gekeken. Spijt als haren op mijn hoofd. Ze leveren het pakket dusdanig gespreid dat ik na 2 weken nog geen TV en internet heb.
    • Het service centrum heeft veel geduld met de klant , echter zij horen enkel aan maar voeren het alsnog verkeerd in.
    • Absoluut geen kennis van zaken.
    • Levering
    • Leveringssnelheid
    • Hulp op afstand
    • Spoed betekend 3 a 4 werkdagen.
    • Compensatie.
    • Daad bij woord voegen
    • Klant is koning ( bij online geheel onbekend)
  4. jorn Langer dan 1 jaar klant op 5-1-2019 om 15:06 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Wil een nota ouder dan 1 jaar opvragen en dat kan met geen mogelijkheid. Verschrikkelijke doorschuif mentaliteit bij de klantenservice.
    • Internet en tv werkt
    • Communicatie
    • Klantenservice
    • Verantwoording nemen voor een case
    • Mogelijkheden van terugbellen en technische mogelijkheden om de klant echt te helpen.
  5. Jobke Minder dan 1 jaar klant op 3-1-2019 om 21:00 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Overname van vorige provider (stipte) zorgde ervoor dat ik een passend aanbod kreeg van online.nl. Dit passende aanbod beviel mij niet ten opzichte van hun andere abonnementen. Ik wilde dus mijn abonnement graag om laten zetten. Na cirkelmatig te zijn doorverwezen met smiley's van de online klantenservice snel een nieuwe provider gezocht voordat het te laat was.
    • Helaas geen positieve punten
    • Neem verantwoording voor een case ipv doorschuiven
  6. Richard Langerak Minder dan 1 jaar klant op 26-12-2018 om 07:28 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Waardeloos, trage apparatuur, tv gaf code s111 aan en we konden geen tv kijken online had geen directe oplossing en zij dat we misschien wel 5 dagen moesten wachten, wat een slechte service en uiteindelijk hebben we 8 dagen moeten wachten.
    Wij zijn nu al 2 maanden bij online en hebben spijt tot aan het bot, apparatuur is rete traag als je de ab indrukt reageert het apparaat 5 seconden later. Veel zender kan je niet terug spoelen of opnemen.
    Tv gids refresht onnodig vaak en is super traag dus even snel iets opzoeken of opnemen zit er niet bij.
    Erg triest allemaal en dit dus nog 10 maanden te gaan. Contact ontbinden op grond van slechte kwaliteit of het niet nakomen van product kwaliteit kan niet . Ze hebben liever geld dan een tevreden klant is ons ook toe gezegd . Dus mensen betaal aub liever iets meer en ga naar Telfort .
    • Het enige plus punt is dat het goed koop is, en tot aan de aansluiting is de service goed.
    • Een spinnenweb dus.
    • Apparatuur, klant tevredenheid, contact van 1 maand .
  7. M Minder dan 1 jaar klant op 21-12-2018 om 12:03 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    T is niet eens 1 ster waarde zo waardeloos, begin er alsjeblieft niet aan. Deze slechte service heeft ons opgescheept met nu toch al bijna een maand zonder internet, bellen en tv. Gaat ze ook niet lukken om het voor de feestdagen te maken. En het ligt steeds aan de monteur nooit aan hun. Maar ze bedenken ook geen oplossingen. Genoeg tijd gegeven zo en niks goeds opgeleverd. 1 woord voor belachelijk
    • Geen
    • Communicatie tussen klanten
    • Problemen oplossen, doen ze niet aan
    • Monteur zn werk goed laten doen, is nogal lastig
    Reacties
    andré op 1-1-2019 om 15:54
    Bij mij precies hetzelfde verhaal, overal achterna bellen, nooit terug gebelt, 4 keer een monteur geweest, Online zegt direkt de KPN te rgeelen , dagen later erachter aan bellen, is het blijven liggen. Ook geen reactie op het klachtenformulier en geldteruggave, weer achter aan moeten bellen, dan zou het van het abbonement afgaan, niet gekregen weer achteraan bellen. Neem nooit online, behalve als je een echt slechte klantenservice wil. Helaas zit ik er nog 7 maanden aan vast
  8. Jose op 19-12-2018 om 19:05 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Drama!!!!!
    • Geen
  9. Juul Minder dan 1 jaar klant op 19-12-2018 om 18:32 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Slecht. Gewoon zo slecht dat ze gewoon moeten stoppen met hun kaa uu tee bedrijf.
    • Helemaal nix geen +.
    • Opdoeken
  10. Robert Lie Langer dan 1 jaar klant op 17-12-2018 om 11:09 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Ik zit een aantal jaren bij online.nl en ben tevreden over hun service.
    Echter er is een punt waar ze toch sterk in moeten verbeteren.
    Mijn maand bedrag bleek ineens te zijn verhoogd. Nu blijkt dat ze de contract tussentijds hadden veranderd, zonder dat ik dit wist. Ze hadden dit per email gecommuniceerd en ze hadden een bepaalde tijds periode ingesteld waar de klant kostenloos kon overstappen. Je begrijpt wel, deze email had ik dus niet gelezen.

    Ik krijg redelijk hoeveelheid spam, en sommige emails belanden in mijn spam box. Ik krijg wel regelmatig hun nieuwsbrieven, waar ze niets over hun tarief wijzigingen hebben vermeld.

    Mijn contract loopt toch over een paar maanden af, dus het is voor mij geen groot probleem.

    Gelukkig komt het tussentijds wijzigen van een contract niet vaak voor.
    Ik vind dat bedrijven, als ze emails sturen mbt tarief wijzigingen, dat ze de klant moeten laten bevestigen dat ze op de hoogte zijn van de wijziging.

    • Snelle reactie
    • Weinig tot geen problemen
    • Slechte communicatie wanneer tarieven worden gewijzigd
Laad meer ervaringen