Alle tv-aanbieders vergelijken en bestellen
Ben Woldring
Vragen? Wij zijn vandaag bereikbaar tot 20.00 uur
Vergelijk en kies de beste deal
Digitale tv vergelijken
Online.nl

Review en beoordeling Online.nl

Om je te helpen bij je keuze voor een digitale tv aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Online.nl geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Online.nl. Is Online.nl je huidige digitale tv aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Shahram op 8-4-2022 om 00:22
    Langer dan 1 jaar klant
    slecht verbinding, langzaam snelheid en af en toe wegvallen van hele Internet zijn de kleine zorg , een van de meest slechte klantservice dat Ik mee gemaakt heb , lief maar behoorlijk onprofessioneel.
    Pluspunten
    • is er?!!!
    Verbeterpunten
    • Klantservice verbeteren zou een goed begin zijn.
  • Beoordeling: 5 /10
    Aanrader? Misschien
    Rixt op 23-3-2022 om 11:33
    Minder dan 1 jaar klant
    Bij installatie moest er per se een monteur van kpn komen, terwijl de aansluiting er al lag.
    Niet heel gebruikersvriendelijk systeem voor terugkijken e.d. Geluid wordt plotseling harder of zachter.
    Bij verhuizing deed men er 7 dagen over om te concluderen dat levering op volgend adres niet mogelijk was.
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    I de Jong op 14-3-2022 om 14:39
    Minder dan 1 jaar klant

    Jaren tot tevredenheid klant geweest bij Tele2 en 0 problemen gehad, maar het kijkpakket werd steeds verder uitgekleed dus daarom overgestapt naar Online.nl
    Problemen beginnen al bij het verwerken van de aanvraag en blijven zich opstapelen nu bijna 3 maanden verder.

    Waarom? Omdat je met onkundige ongeïnteresseerde medewerkers te maken hebt die verkeerde informatie geven (bij aanmelding), problemen nooit zelf kunnen oplossen maar deze moeten doorzetten naar andere afdelingen, of dat beloven maar vervolgens niet doen, die alleen maar ‘sorry’ zeggen en dat ze je frustratie begrijpen maar niet snappen dat dat komt omdat zij klachten, klachten over klachten en klachten over klachten over klachten niet oppakken.

    Ben je eenmaal hier binnen dan is het woord ‘service’ nul komma nul waard.

    Dus ik zeg, wegblijven hier als je geen behoefte hebt aan aanhoudende problemen, boosheid en frustratie en alle stress van dien omdat dit bedrijf niet in staat is klantenservice te bieden, problemen werkelijk op te lossen en een kleine compensatie te bieden voor al die weken ongemak en alle tijd, kosten en energie die ik erin heb gestoken om ze achter de vodden te blijven zitten.

    En wil ik nu al mijn contract per einddatum beëindigen, om te voorkomen dat ze deze automatisch verlengen, dan mag ik ook nog eens 10 maanden vooruit betalen.
    Ze zijn echt de weg kwijt bij Online …
    Pluspunten
    • Niets
    Verbeterpunten
    • Ervoor zorgen dat medewerkers problemen en klachten zelf kunnen oplossen ipv deze alleen maar binnen het bedrijf door te zetten en door te schuiven.
  • Beoordeling: 10 /10
    Aanrader? Misschien
    van stiphout op 10-3-2022 om 09:38
    Minder dan 1 jaar klant
    Zeer goed voor het geld wat je betaald
    Pluspunten
    • Goede tv goede wifi en goede glasvezel
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    R.S. op 9-3-2022 om 12:23
    Minder dan 1 jaar klant
    Slechte wifi internet en slecht haperend televisiebeeld.

    Een hele slechte klantenservice!!!
    Pluspunten
    • Pluspunt aan deze aanbieder is er niet.
    Verbeterpunten
    • Stop met oplichten van consumenten.
    • Bied goede en stabiele wifi en maak je beloftes waar.
    • Lukt dit jullie niet overweeg dan maar om te stoppen
  • Beoordeling: 3 /10
    Aanrader? Misschien
    C. Parlevliet op 2-3-2022 om 13:54
    Minder dan 1 jaar klant
    Vergelijken of er een beter pakket op mijn adres is.
    Pluspunten
    • Je kunt meerdere pakketten vergelijken
    Verbeterpunten
    • Jullie doen niet wat er beloofd word:
    • 1. de cashback krijg je niet automatisch: eerst moet je internetten.nl bellen, waar die blijft. Dan zeggen ze dat je niet bij hun moet zijn, maar een email naar cashback@ moet sturen. Van die partij moet je weer een apart formulier invullen, terwijl ze de gegevens al moeten hebben van mijn eerste aanvraag. En dan afwachten of ik het krijg.
    • 2. de beloofde overdracht van oude naar nieuwe provider wordt niet geregeld, dus betaal ik nu voor 2 providers.
  • Beoordeling: 9 /10
    Aanrader? Misschien
    Henk op 20-2-2022 om 14:15
    Langer dan 1 jaar klant
    Tegengeluid
    Pluspunten
    • Sinds zeker 25 jaar al internet via Online.nl of de voorgangers Wanadoo en Orange
    • Sinds drie maanden internet en interactieve tv van Online.nl via glasvezel, omdat dit beschikbaar kwam in onze regio.
    • We kijken op twee t.v.’s en op tablets.
    • We hebben louter goede ervaringen, tv en internet gaan vlekkeloos.
    • We kregen goede en heldere handleidingen meegestuurd om zelf te installeren.
    • Contact met de helpdesk was professioneel en vriendelijk.
    Verbeterpunten
    • GEEN
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Mario Flier op 18-2-2022 om 19:02
    Minder dan 1 jaar klant
    Zit al 3 dagen zonder tv bel je op word je maar afgewimpeld met word aangewerkt wat een baggerbedrijf is dit had gewoon bij KPN MOETEN BLIJVEN online.nl zeker geen aanrader
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Alles wat er maar te verzinnen valt
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Marjolein op 11-1-2022 om 12:51
    Klant geweest
    Slechte wifi, belabberde ontvangst voor TV, zeer matig aanbod aan films en series en ingewikkeld zoek en zapsysteem. Maar het ergst van alles was de klantenservice. Volgens de voorwaarden konden we binnen 2 weken het contract ontbinden maar dat werd gewoon geweigerd. Heb dus het contractjaar uit moeten zitten. Nu heel blij dat we van hen af zijn. Zelfs 1 week geen wifi gehad na een storing. Nooit meer Online.nl!
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Marjolein op 11-1-2022 om 12:51
    Klant geweest
    Slechte wifi, belabberde ontvangst voor TV, zeer matig aanbod aan films en series en ingewikkeld zoek en zapsysteem. Maar het ergst van alles was de klantenservice. Volgens de voorwaarden konden we binnen 2 weken het contract ontbinden maar dat werd gewoon geweigerd. Heb dus het contractjaar uit moeten zitten. Nu heel blij dat we van hen af zijn. Zelfs 1 week geen wifi gehad na een storing. Nooit meer Online.nl!

Eerdere jaren

Vergelijk en kies de beste deal

Op Digitelevisie.nl vergelijken we gratis alle digitale tv pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.