Alle tv-aanbieders vergelijken en bestellen
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
Online.nl

Review en beoordeling Online.nl

Om je te helpen bij je keuze voor een digitale tv aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Online.nl geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Online.nl. Is Online.nl je huidige digitale tv aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Bekijk

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 1 /10
    J. Roosbergen op 22-1-2021 om 11:44
    Klant geweest
    Waaaaardeloos, klantonvriendelijk bedrijf en slechte producten. Reageert heel veel zeggend ook alleen maar op reacties als ze daar hun gelijk in kunnen halen.
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Alles
  • Beoordeling: 1 /10
    Gefrustreerde klant op 14-1-2021 om 22:23
    Minder dan 1 jaar klant
    Waardeloos, wat heb ik hier spijt van
    Onmogelijk om iets op tv te volgen
    Al 3 weken geen internet
    En bij elke reactie probeer dit, probeer dat..los het ... op!!
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Alles
  • Beoordeling: 1 /10
    Robert op 11-1-2021 om 22:22
    Minder dan 1 jaar klant
    Na 8 maanden was ik er klaar mee.
  • Beoordeling: 1 /10
    Ronnie de Wit op 4-1-2021 om 19:48
    Klant geweest
    gelukkig ben ik geen klant meer bij online.nl. Niks dan problemen gehad het hele jaar. Begon als met de levering, daarna met tv beeld dat bevroor (niet 1x maar regelmatig) Discovery signaal dat niet meer wordt doorgegeven en beperkt programma's terugkijken. En als klap op de vuurpijl moet ik laatste maand helemaal betalen terwijl het signaal niet meer wordt doorgegeven vanaf de 7e. Dit heb ik dus niet betaald (nov 2020) en zojuist kreeg ik dus een mail van incassobureau dat er 40 euro bovenop de 68 euro gekomen zijn van de hele maand (terwijl ik geen klant meer ben vanaf 7 nov??? leg dat eens uit online nl) Online ik ben blij dat ik weg ben, en deze extra kosten ervaar ik als een trap in mijn achterste van jullie als afscheid.
  • Beoordeling: 1 /10
    Michel op 22-12-2020 om 21:46
    Minder dan 1 jaar klant
    Drama, nooit doen!! ging van alles mis en toen zat ik volgens hun al over de 14 dagen bedenktijd (die volgens online in gaat op het moment dat het modem opgestuurd word en niet wanneer de diensten actief worden. Ik zat onder contract dus kan niet weg en moet Mn 12 maanden uitzitten. Uitzending gemist is drama, traag, geen Netflix! Verkeerde spullen opgestuurd, verkeerd lijn actief gemaakt, met overstap 2 weken zonder tv/internet.
    Pluspunten
    • Er zijn geen pluspunten
    Verbeterpunten
    • Goed communiceren
    • Geen eigen regels bedenken
    • Diensten sneller maken
    • Klantvriendelijk zijn
    • De juiste spullen sturen
    • Goede lijn activeren
    • Duidelijkere site
    • Netflix benaderbaar vanuit tv
    Opmerking van de redactie op 23-12-2020 om 09:43
    Beste Michel,
    Vervelend dat er zulke negatieve ervaringen zijn met Online.nl
    Een ding klopt echter wel en is niet door Online.nl bedacht. Bij het aangaan van een online aangevraagde dienst, start de bedenktijd op het moment dat de bestelling geplaatst is en bevestigd.
    Dus niet zoals je zou kunnen verwachten op het moment dat de levering start. Dan begint een ander (klachten)proces als er problemen zijn.
    Op de website van Consuwijzer kunt u zien wat de rechten en plichten zijn in dit soort situaties.
    Met vriendelijke groet,
    De redactie
    Reacties
    Ronnie op 4-1-2021 om 20:13
    @Michel Ik kreeg geen tv kastje opgestuurd omdat ik een abonnement zou hebben afgesloten waarmee je alleen via je laptop kijkt of table. Ja daaag. ik wil tv kijken op de bank. Moest dus weer een week langer wachten. En dat was het begin van een jaar ellende. Beeld dat zomaar bevroor. bel je de klantenservice zeggen ze dat je de tv bedraad moet aansluiten. Ja lekker zeg. De tv staat in de slaapkamer, moet ik dan echt een lange kabel gaan leggen van de kamer naar de slaapkamer, in anno 2021?? Ja in 1998 kon je met zo' n antwoord nog wel wegkomen maar nu al lang niet meer. En beperkt programma's terugzien terwijl je bij budgethuis veel meer programma's kan terugzien, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Discovery bijvoorbeeld dat online niet meer doorgeeft. de naam Online .nl zouden ze moeten veranderen naar Offline.nl
  • Miroslav Jovanovic op 17-12-2020 om 16:14
    Ik ben klant meer dan 10 jaar, maar Niet als klant behandeld! Storingen van 5 dagen, en langer zijn gewoon normaal, en hier bij is er geen enkele contact, behalve als je zelf gaan bellen.
    Pluspunten
    • Internet is ok, als je geen storing hebt!
    Verbeterpunten
    • Terugkoppeling geven tijdens de storing!
    Reacties
    Ronnie op 4-1-2021 om 19:53
    @Miroslav Jovanovic waarom stap je niet over naar Budgethuis internet. Ik heb het 1 jaar vol gehouden bij online (met tegenzin) en ben heeeeel bij dat ik nu bij Budgetthuis zit. En zoveel duurder is het echt niet
  • Beoordeling: 1 /10
    Paul op 17-12-2020 om 10:06
    Langer dan 1 jaar klant
    Niet doen!!!Jaar lang niks dan ellende. Eerst wekelijks geen TV, nu al maanden slechte WiFi verbinding. Elke oplossing biedt geen soelaas op lange termijn. Zelfs nieuwe apparatuur werkt niet. Hoe is het mogelijk dat een bedrijf in Nederland dit soort waardeloze troep aanbiedt? Schaam je online.nl!!!
    Pluspunten
    • Vriendelijke klantenservice
    Verbeterpunten
    • Alles omtrent producten!!
  • Beoordeling: 1 /10
    Milad op 14-12-2020 om 18:58
    Minder dan 1 jaar klant
    Klantenservice kan niets oplossen en stuurt het intern niet door. Meer dan 6 weken last van uitvallende internetverbinding bij Online.nl. Elke keer moeten we de modem resetten om internetverbinding voor even te krijgen.
    Pluspunten
    • Geen!
    Verbeterpunten
    • Technische dienst ontwikkelen om de klanten deskundig en snel te helpen.
  • Beoordeling: 1 /10
    Waasdorp op 10-12-2020 om 20:25
    Minder dan 1 jaar klant
    Sinds een paar dagen lid en wat een spijt heb ik zeg.
    Tv gemist doet het bijna niet..na gebeld te hebben zeggen ja..we hebben bijna geen rechten van veel programma s bij de zenders waar we contracten mee hebben dus helaas. Ik kon maar tot donderdag 14 uur terug kijken en dus heel veel programma s niet.

    Ik voel me verschrikkelijk in de maling genomen want dit staat nergens aangegeven bij ze op de site. De dame aan de lijn vertelde me..ja ik weet het sorry..ik kan er ook niks aan doen maar dit is het. Maar goed snel weer terug naar ziggo die me hebben gezegd mee te denken en een stukje mee te willen betalen voor de boete die ik krijg bij opzeggen.
    Pluspunten
    • ze nemen snel de telefoon op
    Verbeterpunten
    • eerlijk zijn en tv gemist gewoon goed laten werken want dit is schandalig
    Reacties
    Ronnie op 4-1-2021 om 19:57
    @Waasdorp ik zit bij Budgetthuis. Snel internet, overal in huis. Goed signaal draadloos. Geen bevroren beeld meer zoals bij online. Discovery dat je weer kunt zien (want online geeft geen discovery meer door) en je krijgt een goed modem van KPN (in tegenstelling tot zo'n rare zyxel modempje van online
  • Beoordeling: 1 /10
    Marco op 25-11-2020 om 13:42
    Minder dan 1 jaar klant
    Waardeloos product. Internet is zo zo, niks bijzonder. Maar de interactieve tv.... Je komt als bedrijf overal mee weg tegenwoordig

    #Avoid. Echt niet waard.
    Pluspunten
    • geen
    Verbeterpunten
    • interactieve tv bruikbaar maken
    Reacties
    Ronnie op 4-1-2021 om 20:04
    @Marco als je interactieve tv wilt ga dan naar Budgetthuis. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen. Ik ben helaas 1 jaar klant geweest van online en werkelijk de vlag is uitgegaan op het moment van overstappen. Wat een verademing. Geen bevroren beeld meer bij programma gemist ( beeld stopte al vaak na 5 minuten zomaar) en bij budgethuis kun je veel meer programmas terugkijken en je kunt makkelijk switchen via de afstandsbediening naar Youtube, Prime, Netfix en Videoland. En dat kan met online niet. En mijn wifi signaal in huis is stukken beter dan bij online. En bij Budgethuis krijg je een echte modem (Experiabox) in plaats van dat rare zwarte zyxel kastje van online .