Alle tv-aanbieders vergelijken en bestellen
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
Online.nl

Review en beoordeling Online.nl

Om je te helpen bij je keuze voor een digitale tv aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Online.nl geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Online.nl. Is Online.nl je huidige digitale tv aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Bekijk

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 1 /10
    Bea op 8-10-2019 om 06:58
    Langer dan 1 jaar klant
    Al jaren klant,nooit geen problemen, laatste 4mnd geen internet of geen signaal...laatste x 3weken moeten wachten op een monteur.nu weervgeen signaal..ben er nu klaar mee.
    Pluspunten
    • Sinds de samenwerking mer canaal digitaal bagger.
  • Beoordeling: 1 /10
    chalana Gosens op 4-10-2019 om 19:47
    Langer dan 1 jaar klant
    Ik heb al 3 maanden elke keer geen internet en tv terwijl ik een glasvezel abonnement heb.
    Ook heb ik al erg vaak met online.nl gebeld en tot op heden is het probleem nog steeds niet opgelost.
    Ook bieden ze geen compensatie aan voor al de tijd dat ik geen tv en internet heb.
    Ik betaal elke maand netjes het afgesproken bedrag volgens de overeenkomst maar online.nl doet aan contract breuk want hun leveren niet zoals in de overeenkomst de afgesproken diensten.
    Ik ben er echt klaar mee ik ga over stappen naar een andere provider
    Pluspunten
    • geen pluspunt
    Verbeterpunten
    • alles moeten ze verbeteren anders zijn ze binnen een jaar falliet
  • Beoordeling: 1 /10
    Dimphy op 1-10-2019 om 18:06
    Langer dan 1 jaar klant
    Erg slechte klantenservice. Ben net verhuisd en heb al een week geen internet. Er wordt ook totaal niet meegedacht met de situatie en monteurs kunnen alleen overdag komen en niet in het weekend. Kortom; ik heb nog steeds geen internet en kan dus gaan overstappen naar een andere provider aangezien ik hier niet word geholpen.
  • Beoordeling: 1 /10
    K.Blokvoort op 27-9-2019 om 18:11
    Minder dan 1 jaar klant
    Ik kan er niks anders van maken dan wat een bagger. Zeer slechte klantenservice, als ze het niet aanstaat verbreken ze de verbinding. Na 10 telefoontjes en 2 monteurs komen ze er achter dat de modem kapot is. Nu weer daar op wachten. Dus wederom weer een t.v en wifiloos weekend. IK WIL OPZEGGEN aan het eind van de 10 maanden die we nog moeten gaan.
    Pluspunten
    • Geen één
    Verbeterpunten
    • Te lang om op te noemen.
  • Beoordeling: 1 /10
    A.K. op 26-9-2019 om 22:10
    Langer dan 1 jaar klant
    Zeer slechte service.
    Doen totaal geen moeite om service te verlenen.
    Geven elkaar intern de schuld voor fouten die gemaakt worden.
    Slechte bereikbaarheid. Staat minimaal 30 minuten in de wacht, voordat je überhaupt iemand aan de lijn krijgt.
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Meer service voor bestaande klanten. Betere bereikbaarheid.
  • Beoordeling: 1 /10
    Hans van der waal op 20-9-2019 om 22:43
    Minder dan 1 jaar klant
    Wat een drama. De laatste 2-3 weken ligt Internet er steeds uit. Vanmorgen monteur gehad, vanavond weer storing. Helpdesk zegt nu dat het aan het gebruik ligt en niet aan de provider, het netwerk of de router. Slaat helemaal nergens op. Willen niet verder helpen. Bar en boos dit.
  • Beoordeling: 1 /10
    Saric op 20-9-2019 om 15:14
    Langer dan 1 jaar klant
    Extreem slechte service. Ik heb mijn I ternet en tv bundel opgezegd omdat ik zou verhuizen. Er was geen informatie naar me toe gestuurd. Ik heb twee keer moeten bellen voor een adres. Uiteindelijk mijn router opgestuurd maar die hadden ze niet ontvangen. Ze hebben 79 euro van rekening afgehaald. De brieven waren verstuurd naar oud adres (stond ook niet in systeem dat ik was verhuist). De dame van klanten service beloofde dat we er samen uit zouden komen en dat ze me terug zou bellen maar dat is nooit gebeurd. He twee keer gebeld daarna maar ze was er telkens niet en heeft mijn verzoeken genegeerd.
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Klantenservice en communicatie
  • Beoordeling: 1 /10
    Hosseini op 19-9-2019 om 16:17
    Minder dan 1 jaar klant
    Inplaats van € 35 eerste keer hadden ze 98,87 afgerekend tweede keer dan 88,87 afgerekend
    Pluspunten
    • Geen plus punt internet ook heel zwak
  • Beoordeling: 1 /10
    Anja Moerman op 18-9-2019 om 10:28
    Minder dan 1 jaar klant
    Fiber is onlangs overgenomen door Online.nl, heel erg jammer. Met Fiber nooit geen problemen.
    Sinds de omzetting naar online.nl 4 september geen tv en geen internet meer. Vandaag precies 2 weken geen verbinding. NIETS. Als we bellen worden we vriendelijke te woord gestaan, er wordt aan gewerkt zeggen ze dan. Wij horen van online.nl zelf niets, worden niet op de hoogte gehouden hoe de stand van zaken is. Hoe lang het nog gaat duren kunnen ze geen antwoord op geven. AL 2 WEKEN GEEN VERBINDING, ONGELOFELIJK.
    Pluspunten
    • Geen enkele op dit moment
    Verbeterpunten
    • Contact met de klant!!!!!
  • Beoordeling: 1 /10
    Marco op 13-9-2019 om 21:53
    Minder dan 1 jaar klant
    Ben sinds kort klant bij online,heb al twee keer gebeld over de haperende internet waardoor als je tv kijkt je af en toe 10x onderbreking heb als je een programma zit te kijken! Twee maal krijg je het antwoord zo te zien is de verbinding goed anders moet u de modem resetten! Heb gezegd ik bel toch niet voor niks,maar ik heb de modem gereset en het is nog steeds waardeloos! Ga nog een keertje bellen en als het dan nog niet herstelt is,stuur ik de hele zooi terug! Ik heb het al aangegeven dat ik dat zou doen,en ik kreeg als reactie je heb een contract getekend...... zei toen jullie leveren een product wat niet goed werkt,dus......
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Beter bereikbare klantenservice hebben,die ook luisteren wat de klant zegt!
    • Zorgen dat het product in orde is!