Alle tv-aanbieders vergelijken en bestellen
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
Online.nl

Review en beoordeling Online.nl

Om je te helpen bij je keuze voor een digitale tv aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Online.nl geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Online.nl. Is Online.nl je huidige digitale tv aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Bekijk

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 2 /10
    Marije op 17-8-2019 om 22:14
    Minder dan 1 jaar klant
    Slecht en langzaam internet.
    Verbeterpunten
    • Betere modems voor klanten?
  • Beoordeling: 1 /10
    Jan Rijfers op 14-8-2019 om 17:39
    Minder dan 1 jaar klant
    In augustus kom ik via afschrijvingen er achter dat er 2,50 meer word geincasseerd. ga ik ik zoeken kom ik een nieuwsbrief tegen waarin ze het volgende melden:
    Vanaf 1 juli 2019 zetten wij uw abonnement om naar het nieuwe Maximaal Internetabonnement. Hiermee bieden wij u de zekerheid dat u altijd de maximaal haalbare snelheid op uw adres ontvangt. Zo weet u zeker dat u onbezorgd en tegelijk op meerdere apparaten tv kunt kijken, kunt surfen en gamen. En als het netwerk in de toekomst verbetert, krijgt u van ons altijd deze verhoogde snelheid. Zonder dat u daarvoor iets moet doen of meer hoeft te betalen. U heeft dus altijd de maximale beschikbare internetsnelheid.

    Is 2.50 meer graag binnen een maand reageren anders zit je er aan vast.
    Pluspunten
    • - Geen
    • - Wachttijd 16 minuten voor klantenservice
    Verbeterpunten
    • Wees eerlijk, als je huur omhoog gaat van een gehuurde KPN lijn, had dat vooraf in het contract verwerkt of pak je verlies. dat is ondernemen of risico nemen. Niet bij de consument neerleggen.
  • Beoordeling: 1 /10
    Methorst op 14-8-2019 om 11:33
    Fiber is overgenomen door Online. nl. Onze oma heeft al 3 weken geen telefoon !! Bijna elke dag bellen, maar niets verder komen !! WAARDELOOS !!
  • C.G. Kleinveld op 2-8-2019 om 22:18
    Langer dan 1 jaar klant
    Ik ben al vanaf eind mei bezig om een extra digitale tv ontvanger te krijgen. Ik kreeg een mail dat ik het bellen maar tot nu toe niets ontvangen. Heb nu 5 x aan de telefoon gezeten. Eerst een kwartier in de wacht en dan eindelijk een gesprek. En het enigste wat ze kunnen zeggen dat het zo spoedig mogelijk komt. Maar ze weten niet wanneer. Hoe moeilijk kan het zijn om zo'n ding op te sturen. Ik krijg er aardig de pest over in en dit doe je niet met je abonnees. Help mij aan zo'n digitale tv ontvanger en als het mij nu te lang gaat duren zoek ik een andere provider.
  • Beoordeling: 1 /10
    P Wilson op 1-8-2019 om 19:49
    Minder dan 1 jaar klant
    Doe het niet! Ze willen je geld maar tegemoet komen, ho maar. Stelletje prutsers.
    Pluspunten
    • Nada
    Verbeterpunten
    • Alles
  • Beoordeling: 3 /10
    Hans Renkema op 1-8-2019 om 14:17
    Minder dan 1 jaar klant
    TV is slecht. Ik kom bij KPN vandaan en alles wat daar kon kan bij Online.nl niet of heel slecht.
    1. Je kunt maar een beperkt aantal zenders opnemen of terugkijken.
    2. Opgenomen programma's kun je niet vooruit spoelen.
    3. Na pauzeren hapert het beeld en worden tientallen seconden overgeslagen.
    4. Als je een programma die je opneemt gelijktijdig wilt bekijken kun je via de gids die zender niet activeren. Je moet uit de gids en dan het kanaalnummer intoetsen.
    5. Vaak blokjes in beeld.
    6. Vaak haperingen van enkele seconden.
    Kortom, spijt van online.nl en ik moet nog 10 maanden 😥
    Pluspunten
    • TV: geen.
    • Internet is okay.
    Verbeterpunten
    • Alle techniek en software van interactieve TV.
  • Beoordeling: 8 /10
    Jaap Nentjes op 27-7-2019 om 18:08
    Langer dan 1 jaar klant
    Ineens geen internet meer. Helpdesk gebeld. Met een terzake kundige medewerker een aantal punten gecontroleerd. Uiteindelijk bleek het modem defekt. De volgende dag nieuw modem ontvangen . Perfekt. Alleen zat er geen gebruiksaanwijzing bij. Gelukkig had ik de oude gebruiksaanwijzing nog en dat werkte omdat het modem hetzelfde was als het oude.
    Pluspunten
    • Snelle en direkte oplossing.
    Verbeterpunten
    • Verzending produten cotroleren of alles compleet isJaap
  • Beoordeling: 4 /10
    JF Dekker op 25-7-2019 om 20:02
    Minder dan 1 jaar klant
    Vandaag is de oplevering geweest van mijn internet en tv.
    Internet verliep zonder problemen.
    Echter heb ik geen tv signaal.
    Na een eerste antwoord via uw servicelijn te wachten tot na 18.00 uur was er geen signaal.
    Een tweede maal gebeld. Uitgelegd dat ik een melding heb op mijn tv die zegt, “probeert u de smartcardhouder goed aan te duwen. Indien dit niet werkt contact op te nemen met de klantenservice”. Mij is te kennen gegeven dat dit een bekend probleem is. Er is een ticket aangemaakt voor dit probleem.
    Tot mijn stomme verbazing duurt de afhandeling 5 dagen.
    Werkelijk ronduit belachelijk.
    Als nieuwe klant accepteer ik dit niet! Het kan niet zo zijn dat ik de dupe ben van een bekend probleem.
  • Beoordeling: 1 /10
    Anna op 25-7-2019 om 19:01
    Minder dan 1 jaar klant
    Ik ben abonnement aangegaan en binnen 1 maand wou ik opzeggen vanwege de moeite die genomen moest worden om die aan te sluiten, eerst had ik Ziggo. De jongen aan de lijn heeft mij verzekerd dat zijn monteurs alles kunnen , dus ook mijn aansluiting regelen , natuurlijk na afloop van de bedenktijd. Dat kon niet naar de wens uitgevoerd worden, dus ik zit nu , ondanks tijdige opzegging een jaar aan vast. Het is echt geen discussie met die mannen! Ik rad echt iedereen af om online. Nl te nemen! Echt niet doen.
    Pluspunten
    • Absoluut geen!
    Verbeterpunten
    • Alles
  • Beoordeling: 2 /10
    Andres Zweekhorst op 24-7-2019 om 21:42
    Minder dan 1 jaar klant
    Pakket genomen omdat je met interactieve tv op je eigen manier tv kunt kijken. Begin gemist gebruikte ik veel bij Telfort en werkte gewoon goed. Nu bij Online.nl is de beeldkwaliteit tijdens live tv kijken prima, maar bij terugkijken of opgenomen programma’s id e kwaliteit echt volkomen bagger. Veel storingen en stotterend beed. Daarnaast werkt de afstandbediening en de software van het kastje heel slecht! Gebeld met de klantenservice van Online.nl. Zij leggen de schuld bij Canal Digitaal, de leverancier van deze techniek... ruim onvoldoende. Ik ga kijken of ik terug over kan naar een provider die via KPN werkt, want sit is ruk.
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Software van de interactieve tv. Vee te lnagzaam, slaat vast en werkt soms in zn geheel niet.