Alle tv-aanbieders vergelijken en bestellen
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
Online.nl

Review en beoordeling Online.nl

Om je te helpen bij je keuze voor een digitale tv aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Online.nl geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Online.nl. Is Online.nl je huidige digitale tv aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Bekijk

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 1 /10
    Bianca op 30-7-2020 om 20:19
    Klant geweest
    Denk eerst na voordat u daar klant wordt! Ze komen halverwege het jaarcontract zomaar ineens met een prijsstijging! Vervolgens na twijfel klant gebleven maar ons internet was overgenomen door andere provider. Online heeft mij vervolgens weken aan het lijntje gehouden dat ze niet wisten wat het probleem was. Medewerkers roepen allemaal wat anders aan de telefoon. Soms een uur na elkaar. Dat is op een gegeven moment heel ongeloofwaardig. Probleem was volgens hen niet op te lossen en ik moest maar vertrekken als klant. nog nooit zoiets meegemaakt. wel wilden ze dat ik de laatste maand waarvan ik 5 dagen internet heb gehad nog ging betalen! Terwijl ik heel veel hinder heb ondervonden van hun leugens en aan het lijntje houden en extra mobiele data heb bij moeten kopen ivm zonder wifi zitten thuis. ging om 8 euro! Nooit aan beginnen aan Online.nl. Ze kunnen zich beter Offline.nl noemen. Ze zijn onklantvriendelijk.
    Pluspunten
    • geen
    Verbeterpunten
    • geen gewoon geen klant worden daar
  • Beoordeling: 10 /10
    Eric op 29-7-2020 om 18:17
    Minder dan 1 jaar klant
    Toen internet het plotseling niet meer deed kregen we supersnel een nieuw modem toegestuurd. Alleen maar lof voor online.nl . Mijn ervaring met de klantenservice is top (al duurde het wel een kwartier voordat ik aan de beurt was, maar goed het kan druk zijn).
    Pluspunten
    • Snelle oplossing van technische problemen.
    Verbeterpunten
    • Kwartiertje wachten op mijn beurt.
  • Beoordeling: 1 /10
    Kirsten vennix op 16-7-2020 om 12:01
    Minder dan 1 jaar klant
    NIET NAARTOE GAAN, misleidend en goedkoop duurkoop!!!
    Internet heeft storingen, hier worden geen oplossingen voor geboden. TV bedieningsmenu is traag en slecht werkend.
    Eenzijdig na 2 maanden kwam er ook ineens een prijsverhoging, terwijl ik 6 maanden 30 euro zou mogen betalen. Nu betaal ik dus meer. Er werd ook geen oplossing voor geboden toen ik belde.
  • Beoordeling: 1 /10
    Willie op 3-7-2020 om 23:16
    Langer dan 1 jaar klant
    Denk goed na .goedkoop is duurkoop .12maanden ellend.
    Pluspunten
    • Zijn er niet
    Verbeterpunten
    • Begin er niet aan .lees eerst de revues.
  • Beoordeling: 1 /10
    Michael op 28-6-2020 om 10:42
    Minder dan 1 jaar klant
    Het lijkt mij dat online.nl niet geïnteresseerd is in het onderhouden van contact met klanten na afronding van de verkoop.
    Ze geven geen mailadressen aan klanten.
    Zijn chat op hun site werkt niet.
    Het is niet mogelijk om via het online formulier een bericht te sturen.
    Via twitter ontvang je een link die kan niet geopend worden.
    De enige communicatiemethoden zijn: telefoon en Facebook-account. Facebook-medewerkers kunnen niets beslissen en hebben geen toegang tot klantenaccounts.
    Blijkbaar beschouwt het bedrijf het klantencommunicatie na het afsluiting van de koopovereenkomst als duur en onnodig voor zijn busienss-model. Waarschijnlijk leerden ze op een business school een simpele scheme: een economisch marktsegment is bedoeld voor een 'goedkope' koper en slechts voor een korte loopafstand.
    Vanwege de coronaquarantaine zit ik vast in het buitenland en kan ik ze niet bellen. Ondertussen kan mijn gezin geen werkend internet thuis krijgen.
    Vanwege onvolledige informatie op de online.nl heb ik een DSL-internetpakket besteld, terwijl we thuis alleen glasvezel hebben. De eerste twee weken kon ik van de bestelling af, vooral omdat mijn oude provider me goede kortingen bood. Maar vanwege onvolledige specifikaties ook in de bevestigingsbrief, kon ik niet aannemen dat het gaat over een DSL-pakket.
    Nu zit mijn familie zonder internet. En ik doe mislukte pogingen om dit probleem op te lossen terwijl Online.nl is van mening dat hun klanten geen enkel probleem met zijn diensten kunnen hebben.
    Pluspunten
    • De bestelling is op tijd geleverd
    Verbeterpunten
    • - vrijwel een volledige afwezigheid van communicatiekanalen (behalve een callcenter);
    • - een onvolledige beschrijving van de producten op internetpagina's en in de volgende correspondentie, die misleidend kan zijn voor klanten;
    • - een belofte van 100% installatiegarantie is niet meer dan woorden.
  • Beoordeling: 3 /10
    Wilco op 26-6-2020 om 22:25
    Minder dan 1 jaar klant
    Tja wat moet ik zeggen... Kom zelf uit de telecom en hop iedere jaar naar andere provider. Echter zal ik Online.nl voortaan overslaan. Bij het minst geringste klapt het internet eruit. Zelfs na de eerste dag dat ik overgestapt was naar Online lag ik er al uit met de verbinding. Kortom je kan niets meer meteen.
    Dit uiteraard bij Technische dienst neergelegd en die wilde een monteur sturen. Prima opzich.. echter overbodig.
    Wat wilt hij doen dan? Mijn modem aansluiten? Kom op online! Laat je ballen zien dat je mij wilt houden. Maarr wat is het verschil als enkel de modem is verwisseld van provider? Juist niets.. echter blijkbaar hij online wel. Gebruik KPN netwerk? Waarom heb ik bij KPN ruim 15Mbit meer snelheid dan bij Online? Jullie gebruiken toch het super goede netwerk van KPN? Blijkbaar is de techniek achter online niet voldoende om dit eruit te halen. Oh of ik een andere modem heb gekregen nu na 2 maanden klant te zijn? Vergeet het maar. Uiteindelijk contract opgezegd onder mom van niet leveren van de dienst. Want het deed het meer niet dan wel.
    Nu weer terug naar KPN. En hopelijk ben ik daar wel weer tevreden zoals voorheen.
    Ja ze hebben wel 2 pogingen gedaan om mij te behouden. Maar niet een oplossing aangedragen voor de falende verbinding en dito modem.
    Pluspunten
    • Zenderpakket is zeer ruim te noemen in de basis.
    • Dit is ook het enige wat ik kan verzinnen.
    Verbeterpunten
    • Technische dienst moet niet meteen monteur sturen. Zonder vragen te stellen. Doorvragen nooit geleerd op jullie afdeling??
    • Tv kastje van Canal Digitaal is erg traaaaaaaaag. Zal ook vast met de verbinding te maken hebben. Maar ja.. die was al niet best hier.
  • Beoordeling: 8 /10
    N. de Bie op 20-6-2020 om 15:51
    Langer dan 1 jaar klant
    Inmiddels langer dan een jaar klant en mijn abonnement verlengd met een jaar. In het begin zeker mijn twijfels gehad maar tot nu toe geen problemen gehad met online.nl. Normaal stap ik elk jaar over naar een andere aanbieder i.v.m. de kortingen die je dan krijgt. Nu gekozen om bij online te blijven omdat het TV pakket standaard de Fox sports eredivisie kanalen 1, 2 en 3 bevat en daardoor voor mij de beste optie is wat betreft prijs/kwaliteitsverhouding. Bij de verlenging kreeg ik ook meteen het nieuwste TV kastje waardoor de gehele TV ervaring beter is geworden. Enige minpunt aan Online is voor mij het verouderde internet modem zonder wifi 5ghz. Dat heb ik opgelost met een losse wifi 5ghz access point aan te schaffen. Liever heb ik dat het modem geupdated gaat worden in de toekomst. Vooralsnog ben ik een tevreden klant die voornamelijk blij is met wat ik krijg voor wat ik betaal.
    Pluspunten
    • Internet snelheid van 100mb up / 30mb down
    • Fox sports 1, 2 en 3
    • Prijs kwaliteitsverhouding
    Verbeterpunten
    • Wifi modem verouderd (zend geen 5GHZ)
  • Beoordeling: 1 /10
    berenpas op 16-6-2020 om 21:32
    Minder dan 1 jaar klant
    tijdens het aansluiten op glasvezel veel problemen die pas na veel bellen/mailen opgelost werden . Daana een storing waardoor we 19 dagen geen internet,tv en telefoon hadden. Vaak gebeld / gemaild (mobiel) antwoord : erg vervelend u wordt vandaag of morgen geholpen. Pas na 14 dagen heeft men de storing doorgegeven aan de netwerk beheerder. De monteur kende precies de slechte service bij online .Hij verklaarde dat eerst online zelf een monteur moet sturen ,kan die het niet dan worden zij pas ingeschakeld.
    Het is ongelooflijk dat je bi jOnline zo behandeld word. Men doet gewoon niets.
    Ga nooit met online in zee.
    Pluspunten
    • niet één
    Verbeterpunten
    • alles
  • Beoordeling: 3 /10
    zu zijn niet klant vriendelijk ik had gebeld en ze waaren on bechoft ik hoof jij niet meer ba andre dinxperlo
    Pluspunten
    • slecht
    Verbeterpunten
    • ander mensen in dienst neemenandre
  • Beoordeling: 8 /10
    anoniem op 10-6-2020 om 16:16
    Langer dan 1 jaar klant
    Hoewel ik de klachten hier herken, is hun klantenservice de laatste tijd sterk verbeterd. Er wordt persoonlijker gewerkt, en de klantenservice belt klanten zelf terug. Vooral dit laatste was een klacht van mij in het verleden, omdat ik erg veel moeite moest doen om contact met ze te krijgen en elke keer mijn hele verhaal opnieuw moest uitleggen. Tegenwoordig kan je online een berichtje achterlaten en word je teruggebeld door een medewerker die eerst heeft gekeken waar jouw vraag over ging en met een oplossing komt.