Alle tv-aanbieders vergelijken en bestellen
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
Online.nl

Review en beoordeling Online.nl

Om je te helpen bij je keuze voor een digitale tv aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Online.nl geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Online.nl. Is Online.nl je huidige digitale tv aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Bekijk

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 2 /10
    Bianca op 20-6-2019 om 19:51
    Minder dan 1 jaar klant
    Nog niet zo lang klant van Online.. en ja hoor storing. Twee keer moeten bellen met klantenservice. Uiteindelijk...Er moet een monteur langs komen... maar die komt pas over Twee weken!!!

    Dat ik als klant nu twee weken zonder internet en tv zit heeft Online.nl totaal Maling aan!
    Wellicht wat goedkoper maar totaal geen service!!!
  • Beoordeling: 1 /10
    Peter op 13-6-2019 om 20:58
    Langer dan 1 jaar klant
    Vanwege een prijsverhoging van 32% Online abo opgezegd. Krijg een mail dat ze nog wel doodleuk de resterende contractmaanden in rekening gaan brengen tegen de nieuwe tarieven, en ook de verbinding afsluiten. Heb ze gemeld, per e-mail, dat dit niet strookt met de Telecommunicatiewet. Krijg van klantenservice telefonisch antwoord dat ze altijd zo werken.
    Zou u met een dergelijk bedrijf een contract willen aangaan? Ik vind het verbazingwekkend onbeschoft.
  • Beoordeling: 1 /10
    Hagen op 11-6-2019 om 21:41
    Minder dan 1 jaar klant
    Beroerde service. Een week lang wachten op een monteur na blikseminslag en dan erachter komen dat de klantenservicemedewerker vergeten is de afspraak daadwerkelijk in te boeken. Dan weer een week wachten helaas. Incompetente partij waarbij ik me afvraag wie er überhaupt overweegt om na een jaar te verlengen.
  • Beoordeling: 1 /10
    A.A. Kettenis op 9-6-2019 om 23:32
    Minder dan 1 jaar klant
    Online kijken werkt niet meer. Inloggen op de online pagina "Mijn online" lukt wel, maar als je live tv wilt kijken, vergeet het maar. Ook niet via de zogenaamde nieuwe service canaldigitaal.nl. Als ik hierover een klacht indien, laat niemand zich horen.
    Verder is het "zappen" op tv ook een ramp. Vooral als je bezig gaat met tv gemist.

    Ik raad een ieder af, om in zee te gaan met deze provider. Goedkoop is het wel, maar slechte services.
    Pluspunten
    • Goedkoop
    Verbeterpunten
    • Service
    • Reactie op kwestie vlotter afhandelen
    • TV menu keuze aanpassen
  • Beoordeling: 1 /10
    Van dam op 9-6-2019 om 15:40
    Minder dan 1 jaar klant
    Vreselijke provider. Klantonvriendelijk. Langdurig zonder internet en tv en omdat je opzeggen abonnement blijven ze afschrijven. Klantenservice mag niet met je praten. Juridisch loket ingeschakeld na aanmaningen. Bij contact werd de telefoon er door de "klantenservice" opgegooid. Gaat een zaak aanspannen tegen deze criminelen.
    Pluspunten
    • Geen enkele
    Verbeterpunten
    • Alles
  • Beoordeling: 1 /10
    Jwr nicolai op 8-6-2019 om 19:12
    Minder dan 1 jaar klant
    OH ik raad iedereen aan om niet tebetalen ..net zolang dat online al deze schandalige problemen heeft opgelost en stop met dit bedijf van oplichting en misleiding en slechte service van online..Dit bedrijf moet gestop worden...
  • Beoordeling: 1 /10
    Dwr nicolai op 8-6-2019 om 18:54
    Minder dan 1 jaar klant
    Abonnement genomen bij online al in 1 ..internet tv en bellen...voor 32,50 eerste zes maanden..daarna 42,50...wordt er in 1 keer 105 euro van mijn rekening afgeschreven..ik stom verbaasd en gebeld..komen ze met en smoes aan zetten dat ik gebruik maak van glasvezel en dat dit duurder is. Sinds waneer betaal je meer als je glasvezel hebt... en dat ik de eerste maand 47,50 moet betalen en de tweede maand 57,50 ik weer stom vebaasd.het is toch de eerste 6 maand voor 32,50...daar komt ook nog bIj tv doet slecht ..geluid erg slecht..bij terug kijken na 10 min beeld weg..oh ja en ook nog als ik tv kijk en op computer bezig ben voor werk loopt alles vast....internet snelheid 100mb up en download...het is nog geen 20 mb...schandalig dat dit kan in Nederland slechte service .ze weten niks van zaken leugens om de minuut word je verteld .smoesjes ...het is diefstal ..ze doen niks...en als je het meteen wilt opzeggen moet je voor 1 jaar betalen...nou dacht het niet..de service is belabberd slecht..reclame en acties zijn misleiden..komen hun afspraken niet na ...oh ook nog eens nooit contract ontvangen van wat voor abonnement die ik heb afgesloten..alleen u kunt per 1 mei 2019 gebruik maken van online al in 1 paket standaard...verder echt ook helemaal niks meer gehoord...
    Pluspunten
    • Toetaal geen goed woord voor online ..diefstal is het.....misleiding.. oplichting..
  • Beoordeling: 1 /10
    De boer op 5-6-2019 om 09:20
    Minder dan 1 jaar klant
    Helaas kan je geen min punten geven. Nu 5 maanden lid 2 kastjes verder nu al 9 dagen helemaal geen tv. Abo opzeggen mag niet van ze of ik moet alle maanden betalen van het contract. Ik moet ze de tijd geven om het op te lossen . 5 maanden is namelijk niet genoeg .
    Pluspunten
    • Niet
    Verbeterpunten
    • Alles
  • Beoordeling: 9 /10
    Daniëlle op 28-5-2019 om 16:34
    Langer dan 1 jaar klant
    Na een hele dag zonder internet & televisie (we dachten eerst aan een storing) s ochtends klantenservice gebeld, de standaard methode doirgelopen, reset enz. Ruim een uur gewacht helaas zonder resultaat, terug gebeld en er werd gelijk een afspraak ingeplanned voor een monteur omdat men ook op afstand geen modem waarnamen. Zojuist (de volgende dag) een monteur geweest en alles netjes opgelost. Er was blijkbaar buiten in de kpnkast een draad lis te zitten. Alles werkt weer en zelfs sneller.
    Pluspunten
    • Goede standaard begeleiding en snelle service !
  • Beoordeling: 3 /10
    Hoekstra op 23-5-2019 om 18:56
    Minder dan 1 jaar klant
    Erg slecht vandaag kpn afgesloten.
    Online.nl zou vandaag moeten werken maar we hebben geen internetverbinding nu komt er pas over 5 dagen een monteur. dus 5 dagen geen tv en internet erg slecht