Alle tv-aanbieders vergelijken en bestellen
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
Online.nl

Review en beoordeling Online.nl

Om je te helpen bij je keuze voor een digitale tv aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Online.nl geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Online.nl. Is Online.nl je huidige digitale tv aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Bekijk

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 1 /10
    Brent op 14-4-2021 om 15:59
    Langer dan 1 jaar klant
    December 2020 mijn abonnement bij Online opgezegt vanwege weken lang geen / slecht internet.
    Zou per 19 januari afgesloten worden.. echter op 12 januari was alles afgesloten. Wederom stukje service.
    Hadden natuurlijk wel voor de hele maand januari reeds geincasseerd.
    Inmiddels is het midden april en na 10 telefoontjes nog steeds mij teveel betaalde geld niet terug, wel veel beloftes...
    Voor mij geen Online of Canal Digitaal meer
    Pluspunten
    • geen
    Verbeterpunten
    • Alleen maar
  • Beoordeling: 1 /10
    Karin Nolte op 11-4-2021 om 15:38
    Minder dan 1 jaar klant


    Betreft Online.nl Hallo. Wij hebben een probleem met onze vaste telefoon. Zonder ons hiervan op de hoogte te stellen, gaven ze ons eind vorige week een nieuw telefoonnummer. Je kon ons niet meer bellen. Over deze verbinding lopen alle binnenlandse en internationale verbindingen. Omdat mijn man longkanker heeft, hebben wij heel vaak contact met het ziekenhuis. Wij hebben uw service gebeld en zij vertelden ons dat een snelle verwerking niet mogelijk is. Wij moeten onze telefoonnummer zo snel mogelijk terugkrijgen. Wij hebben het telefoonnummer al meer dan 40 jaar. Omdat we ook problemen hebben met internet en tv, zijn wij van mening dat we het contract met jullie moeten beëindigen als er geen verbetering komt. We kregen ook te horen dat een snelle verandering niet mogelijk is. Ik wil dat het probleem wordt onmiddellijk opgelost. Mochten we problemen hebben met de ziekte van mijn man, dan zullen we u aansprakelijk stellen. Wij hebben het gesprek met u Servise opgenomen. Groeten M. T.
    Verbeterpunten
    • Dit is niet de manier om met klanten om te gaan!
  • Beoordeling: 2 /10
    astra op 27-3-2021 om 12:33
    Minder dan 1 jaar klant
    Erg slechte klantenservice
    Traag werkend tv kastje
    Haperend beeld
    Online berekend fors hoger tarief als afgesproken, en geeft vervolgens niet thuis om geschil op te lossen
    Verbeterpunten
    • Alles moet beter
  • Beoordeling: 3 /10
    Erwin op 15-3-2021 om 15:09
    Minder dan 1 jaar klant
    Let op, GEEN DISCOVERY CHANNEL!! en nog meer kanalen. Dat vertelt men er niet bij.
    De apparatuur werkt erg traag, op een knopje drukken geeft pas na een halve seconde een reactie. Ik raad deze provider ten zeerste af!
    Verbeterpunten
    • Apparatuur reageert traag, het menu is onoverzichtelijk en heel belangrijk discovery channel en een aantal andere zenders missen.
  • maarten akkerman op 9-3-2021 om 15:23
    Minder dan 1 jaar klant
    zou per 8 maart internet en tv van ze krijgen en 5 dagen ervoor de apparatuur niets gehoord niets ontvangen geen reaktie op email via telefoon na heel lang wachten klantenservice denk iemand van een callcentre weet niets kan niets enigste wat hij zegt ja meneer staat hier ook 8 maart gaat het in
    Denk dat deze tent op omvallen staat
    Pluspunten
    • heb niets ontvangen gelijk online.nl afgeserveerd
    Verbeterpunten
    • Is er niet als je nieuwe klanten zo behandeld
  • Beoordeling: 1 /10
    John op 26-2-2021 om 21:36
    Minder dan 1 jaar klant
    Heel slecht. Niks werkt. Internet is slecht. Tv hapert en loopt vast. Klantenservice kun je helemaal niks mee. Exht waardeloos! Nog nooit zoiets slechts meegemaakt!
    Pluspunten
    • Helemaal niks!
    Verbeterpunten
    • Alles
  • Beoordeling: 1 /10
    Sjors op 19-2-2021 om 11:00
    Minder dan 1 jaar klant
    Vanaf de eerste maand alleen maar ellende. Internet die zo vaak niet werkt dat ik meer bezig ben met resetten van de modem dan het daadwerkelijk internetten, op mails wordt standaard niet beantwoord, 10 tot 15 keer gebeld zonder resultaat. Hun oplossing is om een monteur te sturen is totaal waardeloos omdat men kosten daarvoor rekent als het aan mijn onkeude zou kunnen liggen. Erg frustrerend omdat in de loop van maanden ik op advies van de medewerkers kabels moet vervangen ( dit op mijn eigen kosten) . Na 10 keer advies en resetten van de modem werkt alles nog niet. Maar door alle adviezen van verschillende personen is het zeer mogelijk dat ik foutieve informatie heb gekregen en ik daardoor toch moet betalen voor de monteur. Laat je niet verlijden door de lage kosten, want de kosten wegen niet op tegen de storingen en frustratie. Mijn contract loopt af in 4 maanden, ik zal wel moeten om nog gebruik te maken van dit waardeloos bedrijf.
    Pluspunten
    • 😑 pluspunten? Ik kan die niet vinden
    Verbeterpunten
    • Alles! Het beste is om dit bedrijf op houd te bestaan.
  • Beoordeling: 1 /10
    Rosbergen op 18-2-2021 om 20:00
    Minder dan 1 jaar klant
    Zit al 14 dagen te wachten op internet verbinding .Al wat je te horen krijgt we zijn er mee bezig
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Na komen wat ze beloven
  • Beoordeling: 1 /10
    Lisa op 18-2-2021 om 10:37
    Langer dan 1 jaar klant
    GA NIET NAAR ONLINE.NL!!!
    Nog nooit ergens zo belachelijk slecht behandeld, klantenservice is een term wat ze bij online.nl totaal niet kennen.

    Gisteren klapte het internet eruit. Modem reset, maar mocht niet baten. Vervolgens telefonisch contact opgenomen met online.nl en heeft de medewerker gekeken wat er mis was maar hij kon niks ontdekken. Er moest een monteur langskomen en kon hier via de SMS een afspraak voor maken.

    De eerste mogelijkheid voor de monteur was maandag!! (het is nu woensdag). Na dit te hebben gezien weer contact opgenomen en verteld dat we niet 4 (!!) dagen zonder internet kunnen zitten i.v.m. thuis werken en school.
    Ik kreeg te horen dat dit de enige 'oplossing' was en dat ze verder niks konden betekenen. Vervolgens gelijk het abonnement stop gezet, maar ook dat kon ze niet overhalen om het voor ons op te lossen.

    Kortom: Wij zitten in tijden van corona waar iedereen (dus wij ook) thuis werkt en aan school zit, 4 dagen zonder internet en TV. Top geregeld online.nl!

  • Beoordeling: 1 /10
    Inez Franken op 17-2-2021 om 19:28
    Minder dan 1 jaar klant
    Internet abonnement afgesloten met van 100 mbit/s blijkt dat er een fout is gemaakt waardoor we maar 30 mbit/s hebben. Vorige week meerdere keren gebeld zou worden opgelost maar tot op heden nog niets. Internet is super traag, valt constant weg en een aflevering op Netflix duurt 2x zolang.
    Klantenservice is niet meedenkend, afspraken/informatie worden niet goed genoteerd.
    Pluspunten
    • Geen, enorm veel spijt dat we hebben gekozen voor online
    Verbeterpunten
    • Afspraken/ informatie beter noteren zodat je niet steeds hele verhaal opnieuw hoeft te doen