Review en beoordeling Jonaz
Om je te helpen bij je keuze voor een digitale tv aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Jonaz geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Jonaz. Is Jonaz je huidige digitale tv aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Archief 2018
Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van Jonaz zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.
Klantervaringen
Plaats een ervaring-
Beoordeling: 8 /10
Aanrader? MisschienVan den brink op 19-12-2018 om 12:37Minder dan 1 jaar klantWas goede tijd bij jullie helaas weinig zender aan bodPluspunten
- Wij hebben goede ervaring met Jonaz ,was er wat bellen, en kwam er een monteur langs die het op loste .wij gaan weg ,van wege weinig zender aan bod .verder prima
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienClaudia Geubel op 22-11-2018 om 09:13Klant geweestPrima provider totdat je met de administratie te maken krijgt. Als ondernemer kreeg ik nooit facturen, altijd moest ik erachteraan. Op een gegeven moment was ik het beu en zegde ik op. Dan begint de ellende pas echt, ze blijven gewoon incasseren. Bellen, mailen, aangetekende brief, weer bellen en nog een keer mailen: niks helpt, je komt niet meer van ze af. De automatische incasso heb ik op aanraden van mijn bank ingetrokken, maar ik krijg nog steeds bericht van de bank dat ze het weer proberen.
Mijn advies: begin er niet aan!Pluspunten
- Stabiel internet
Verbeterpunten
- Administratie is een zooitje en als je ze erop aanspreekt weten ze van niks of willen ze er niet op ingaan. Krijg niet de indruk dat ze daar wat aan willen doen.
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienJan-Willem op 28-9-2018 om 12:08Langer dan 1 jaar klantZolang het werkt is het prima. Als er een probleem is, of je om een andere reden contact wilt hebben is het een ramp. Jonaz is volkomen onbereikbaar. Beste geval krijg je iemand in een callcenter te pakken die niets anders kan dan beloven dat je wordt teruggebeld, wat nooit gebeurt. Email blijft ook altijd onbeantwoord. Na opzegging krijg je geen bevestiging en ze blijven facturen sturen. Absoluut vermijden!Pluspunten
- Als het werkt heb je snel internet voor een lage prijs.
Verbeterpunten
- Volkomen onbetrouwbaar en onbereikbaar bedrijf.
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienHenk op 19-8-2018 om 15:51Langer dan 1 jaar klant2 jaar prima gebruik gemaakt van ze. Snel en goedkoop. Snel nog wel even benadrukken dat het erg wisselend is.
Nu ga ik verhuizen, opzeggen moet via de email.. je krijgt alleen nooit reactie. Bellen levert de reactie op we bellen je terug.
Jammer dat het zo moeit eindigen.Pluspunten
- Goedkoop
Verbeterpunten
- Stabiele verbinding
- Klantenservice
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienLuc van der Meer op 15-8-2018 om 12:16Langer dan 1 jaar klantKom er net achter dat er zeer onregelmatig wordt afgeschreven van mijn rekening. Soms na 5 of 6 weken, maar soms al na twee weken. Houd dus in de gaten dat er niet meer dan 12 x per jaar wordt afgeschreven.Pluspunten
- Inmiddels geen meer
Verbeterpunten
- Klantenservice
- Factureren
-
Gerard op 5-8-2018 om 15:42Langer dan 1 jaar klantIk heb al enkele weken geen internet. Jonaz laat niets van zich horen. Het is een schandaal. Ik overweeg juridische stappen. Tegenover betaling staat immers geen levering. Als mensen mee willen doen met juridische procedure, laat het weten, dan doen we het collectief
Verbeterpunten
- Advies: GA NIET MET JONAZ IN ZEE!!!
Reacties
-
Beoordeling: 6 /10
Aanrader? MisschienLinda Stoel op 27-7-2018 om 09:57Minder dan 1 jaar klantHet is onmogelijk om een factuur via te mail te krijgen, Klantenservice moet de vraag doorzetten naar de administratie en dan hoor je niks meer, niet via telefoon niet via mail. -
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienH.K. op 27-7-2018 om 09:33Geen klantNa weken nog geen enkele reactie over de planning van de nieuwe aansluiting. Helpdesk is een call desk die ervoor zullen zorgen "dat u binnen 24 uur wordt teruggebeld". Niet dus. Nummer 088-1010700 zou klachtenlijn moeten zijn, die constant bezet is.
Advies: GEEN ZAKEN MEE DOEN!Pluspunten
- Prijs
Verbeterpunten
- Na weken nog geen enkele reactie over de planning van de nieuwe aansluiting.
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienK. op 25-7-2018 om 22:25Minder dan 1 jaar klantZoals eigenlijk iedereen al omschrijft... Jonaz is een aanfluiting! Zo snel alles staat zodra je het abonnement afsluit, zo traag als dikke stront zijn ze bereidt je fatsoenlijk te woord te staan. Beloftes over terugbellen worden niet waar gemaakt... Met de meest simpele vragen of wijzigingen zijn ze niet thuis. Snelheden van 1000 mbit zijn maar 300 mbit als je geluk hebt. Om te janken...!!Pluspunten
- Prijs
Verbeterpunten
- Communicatie/Service/Garantie
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienMatthijs op 19-7-2018 om 13:32Langer dan 1 jaar klantVroeger (2 jaar geleden) rechtstreeks contact met een vriendelijke helpdesk. Dit is tegenwoordig 180 graden gedraaid; nu een callcenter die enkel berichten doorstuurt... zeggen ze.
Vrijdagochtend storing in intenetverbinding: Vrij (2x), zat (2x), ma, di, wo, do gebeld. Iedere keer wordt een "melding" gemaakt. Men "mag" niet doorverbinden naar iemand met technische kennis of uberhaupt het maken van een afspraak. Ook niet na aandringen. Mailen helpt ook niet.
Er wordt gewoon niet gereageerd!
Er is geen direct nummer naar Jonaz, enkel een vage helpdesk zonder verstand van zaken!
Mailen helpt ook niet!
Zonde zonde zonde!
Laat u niet verleiden door de snelheden, die zijn in praktijk rond de 300Mbit.
Denkt u aan een abonnement? Verwacht dan tegenwoordig geen enkele mogelijkheid tot contact / geen enkele service.
Mijn advies: goedkoop maar bij problemen zit je dagen zo niet weken zonder internet. Doe dit niet.Pluspunten
- Wanneer alles werkt is het tv signaal via coax best ok. Snelheid is niet volgens 'reclame' maar zeker niet onaardig.
Verbeterpunten
- - Geen enkele mogelijkheid tot contact met een "help"desk enkel een callcenter zoals zovelen zonder inhoudelijke kennis.