Alle tv-aanbieders vergelijken en bestellen
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
Jonaz

Review en beoordeling Jonaz

Om je te helpen bij je keuze voor een digitale tv aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Jonaz geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Jonaz. Is Jonaz je huidige digitale tv aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 10 /10
    Laban Verhulst op 8-1-2020 om 10:31
    Langer dan 1 jaar klant
    Ja ik zie alle oude beoordelingen en had zeker in het verleden ook niet de beste ervaring met de support je werd alleraardigst te woord gestaan maar dan gebeurde er niets.
    Maar er is zeker wat veranderd wat support betreft. Mijn probleem kreeg de nodige deskundige aandacht en uiteindelijk een nieuw modem gekregen, echt top behandeld en mijn probleem is opgelost.
    Pluspunten
    • Deskundig support die voor oplossingen zorgt
    • een goede stabiele en snelle internet aansluiting gehad.
    Verbeterpunten
    • helaas in het verleden wat goodwill verspeelt maar is echt een provider die zijn service erg verbeterd heeft ,ik blijf ze trouw
  • Beoordeling: 1 /10
    Richard op 1-9-2019 om 22:53
    Minder dan 1 jaar klant
    Ik ben al vanaf 25 april overgestapt naar Ziggo. Hier wordt wel gelijk gehandeld en naar de klant geluisterd. Jonaz is niet te bereiken. Je moet via e-mail opzeggen. Maar op verschillende mails wordt nooit gereageerd.

    Ik heb nog een modem dat terug moet, 3 smartcards waar ik ook geld voor terug moet ontvangen.

    Nooit in zee gaan met Jonaz, het zijn een stel amateurs. Verder proberen ze nog iedere maand geld te incasseren.
    Pluspunten
    • Geen pluspunten.
    Verbeterpunten
    • COMMUNICATIE!!!!
  • Beoordeling: 1 /10
    Rob op 11-8-2019 om 18:02
    Langer dan 1 jaar klant
    Ik heb mijn abonnement na 2 jaar opgezegd door slechte service en geen administratie, maar krijg helemaal geen reeactie van Jonaz, zeer slecht. Heeft iemand een tip hoe hier mee om te gaan?
    Pluspunten
    • Geen
  • Beoordeling: 1 /10
    Patrick op 1-8-2019 om 09:56
    Minder dan 1 jaar klant
    Jonaz... Hoe kan zo'n bedrijf bestaan? Afsluiten van een abonnement, dat kan. Daarna nog eens iemand aan de lijn krijgen? Nee... Dat kan niet. 2 weken geen televisie en halfbakken internet.

    Advies, neem geen Jonaz.
    Pluspunten
    • Er zijn geen pluspunten.
    Verbeterpunten
    • - Service
    • - Service
    • - Service
  • Beoordeling: 1 /10
    MMS op 29-7-2019 om 18:33
    Minder dan 1 jaar klant
    Ik kan niks goed bedenken over het bedrijf. Super slechte service naar klanten toe. Niet bereikbaar op geen enkele manier, je krijgt alleen maar studenten aan de lijn die net uit de luiers zijn. Zit nu al 5 dagen zonder internet en er we zouden binnen 48 uur terug gebeld worden.
  • Beoordeling: 3 /10
    ing. G. Boute op 8-7-2019 om 14:54
    Langer dan 1 jaar klant
    Jonaz is een bedrijf dat prima internet kan leveren. De TV diensten zijn matig en bellen is niet nodig. Niemand belt nog in deze tijd.
    Echter als je administratief iets wil veranderen of vragen hebt waarbij Jonaz aangeeft je te zullen terug bellen vergeet het dan maar.
    Ik ben de afgelopen viermaanden bezig geweest om een contract aan te passen/om te zetten maar van alle pogingen die ik heb gedaan zowel per telefoon of mail geen reactie van Jonaz. Als je belt krijg je een dame aan de lijn van een soort gezamenlijk backoffice die alles aanhoort en aangeeft dat je teruggebeld zult worden. Maar helaas gen reactie. Ook via de diverse mails geen reactie van Jonaz. Ze zijn blijkbaar beter als netwerkbeheerder dan als relatie/klant beheerder. -🙁
    Pluspunten
    • prima internet als je het eenmaal hebt en er geen storingen zijn.
    Verbeterpunten
    • Jonaz, zou wat moeten doen aan relatie/klant management.
  • Beoordeling: 1 /10
    Bert op 5-7-2019 om 14:05
    Langer dan 1 jaar klant
    Het ziet er in eerste instantie professioneel uit, maar het zijn oplichters! Inmiddels ruim anderhalf jaar geleden ben ik verhuisd en heb ik meermaals (via hun eigen website en per e-mail) de verhuizing en opzegging doorgegeven. Geen reactie, ondanks mijn vele pogingen. Ook telefonisch waren ze totaal niet bereikbaar. En uiteraard... bleven ze afschrijven! In overleg met de bank heb ik hun rekening geblokkeerd voor incasso. Maar nu, bijna 2 jaar na dato proberen ze nog steeds om bedragen af te schrijven van mijn bankrekening! Het zijn oplichters. Ga hier niet mee in zee, want spijt krijg je zeker!
    Pluspunten
    • Geen. Niet mee in zee gaan.
    Verbeterpunten
    • Zie mijn review. Pas op voor dit bedrijf!
  • Beoordeling: 1 /10
    Alfred ten Hulsen op 22-6-2019 om 13:17
    Minder dan 1 jaar klant
    Mijn abonnement eindigt eind juni. Ik heb Jonaz diverse mails gestuurd met het verzoek om instructies door te geven hoe ik het modem terug kan sturen maar hierop komt geen enkele reactie.

    Dit is helaas geen uitzondering maar een structureel probleem bij Jonaz. Als sinds de aansluiting is communicatie met dit bedrijf onmogelijk. Je kunt bellen maar dan krijg je een callcentre dat niets weet en alleen boodschappen door kan geven. Hierop wordt niet gereageerd.

    Mails worden ook standaard niet beantwoord. Ik heb vorig jaar ten einde raad maar diverse klachten ingediend en reviews geschreven. Toen kwamen ze wél in beweging en werd ik direct gebeld met excuses en werden de problemen opgelost. Een van de vragen was dat ik nooit facturen kreeg. Dat is toen in beweging gezet en de facturen werden alsnog verzonden. Dat eindigde in november want sindsdien is weer één grote radiostilte.. Weer diverse mails gestuurde maar helaas wederom geen enkele reactie meer. Om moedeloos van te worden. Zit dus nog steeds te wachten op de facturen vanaf december 2018 tot heden.

    Het wordt dus de hoogste tijd dat een consumentorganisatie zich hier mee gaat bemoeien want dit is volstrekt onacceptabel.

    Waarschuwing dus bestemd voor iedereen die zich nog oriënteert om niet in zee te gaan met deze zeer onprofessionele organisatie!!!
  • Beoordeling: 1 /10
    Lisanne Riethorst op 16-6-2019 om 21:52
    Klant geweest
    Jonaz was prima, tot het moment dat je iets van ze nodig hebt (klantenservice, opzeggen o.i.d.). Ze beloven van alles, maar maken niets waar. Ik heb een schriftelijke bevestiging gehad dat mijn abonnement per 7-12-2018 is opgezegd, maar Jonaz blijft lekker geld incasseren. Al meerdere malen hierover gebeld/gemaild maar er gebeurt verder niets. Ik ben er helemaal klaar mee, wat een ballenbedrijf is dit. Nooit aan beginnen.
    Pluspunten
    • Als het werkt, wordt de internetsnelheid ook gehaald.
    Verbeterpunten
    • 1. Klantenservice
    • 2. Geloofwaardigheid
    • 3. Klantenservice
    • 4. Administratie
    • 5. Klantenservice
    • 6. Eerlijkheid
    • 7. Klantenservice
    • 8. Afspraken nakomen
    • 9. Klantenservice
    • 10. Klantenservice
  • Beoordeling: 1 /10
    Dennis op 15-6-2019 om 01:07
    Minder dan 1 jaar klant
    Super super slecht, we zijn 11 juni overgestapt en het 2e telefoonnummer is niet mee verhuisd. Dit nummer gebruiken we zakelijk dus ons bedrijf is sindsdien niet meer bereikbaar. Meerder mails gestuurd, geen reactie. Telefonisch is er enkel een callcenter wat de telefoon aanneemt, zij vertellen allemaal hetzelfde verhaal: ze zetten de melding door. Maar er gebeurt niets.

    De klantenservice is dus totaal onbereikbaar en er wordt niet gereageerd of gehandeld op meldingen.

    Ik raad dit bedrijf ten zeerste af!
    Verbeterpunten
    • Storingen oplossen en klantenservice verbeteren