Review en beoordeling Jonaz
Om je te helpen bij je keuze voor een digitale tv aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Jonaz geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Jonaz. Is Jonaz je huidige digitale tv aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Archief 2017
Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van Jonaz zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.
Klantervaringen
Plaats een ervaring-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienBas op 29-12-2017 om 11:05Langer dan 1 jaar klant1,5 jr gebruik gemaakt van Jonaz. Op zich prima. Zeker niet in het hele huis Wi-Fi. Het opzeggen c.q. overstappen naar een andere provider is een ramp. Jonaz reageert nergens op. Ben al een maand aan het bellen en mailen maar verneem niks. Stelletje amateurs. -
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienPeter Zwarts op 21-12-2017 om 08:54Minder dan 1 jaar klantKlantenservice onbereikbaar. Nemen nooit op. Je wordt ook nooit teruggebeld en op een mail wordt nooit gereageerd. Dat dit anno nu nog steeds mogelijk is... -
Beoordeling: 2 /10
Aanrader? Misschienhenk op 12-12-2017 om 10:58Geen klantIk wil graag overstappen naar een andere provider en dacht aan Jonaz. Deze is nu actief in Almere. Ik heb het formulier van Jonaz ingevuld en zou worden teruggebeld, zou he maar nog steeds niet (2 weken) Zelf de Klantenservice gebeld, kreeg toevallig iemand aan de lijn maar eeh deze wist van niets. Ik zou wederom worden teruggebeld, zou he, niet dus. Raar he. Ik wil graag klant worden maar eeeh onmogelijk en wanneer je nu al iemand aan de lijn krijgt en deze van niets weet, dan hou ik mijn hart vast bij een eventuele klacht/vraag of storing. Dus maar even niet even afwachten tot alles daar op orde is! SUCCES!!Pluspunten
- Tot op heden niets behalve dan het contact met de persoon van Jonaz die van niets wist, maar wel vriendelijk en behulpzaam wilde zijn.
Verbeterpunten
- Tsja, wil je groter worden en meedoen met de gerenommeerde "jongens" zou ik toch wat aan je service laten verbeteren. Alleen een folder verspreiden is namelijk niet voldoende, oprecht succes.
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienBianca op 2-12-2017 om 12:50Langer dan 1 jaar klantIk probeer al 4 dagen iemand te spreken om op te zeggen bij Jonaz en steeds wordt er gezegd dat de collega die daar over gaat er niet is. Dan zeggen ze dat ik teruggebelt ga worden en dat gebeurd ook niet! Ik heb ook al een mail gestuurd maar daar reageren ze ook niet op. Communicatie is echt heeeeel erg slecht!!! opzeggen lijkt onmogelijk!Pluspunten
- Geen
Verbeterpunten
- Sta mensen te woord, bel ze terug, reageer op mail en scheep ze niet af met een telefoniste die zegt niks voor je te kunnen betekenen!
-
Beoordeling: 9 /10
Aanrader? MisschienEdwin op 26-6-2017 om 13:22Langer dan 1 jaar klantZeer snelle verbinding, goede en snelle service, goede kwaliteit TV zenders en telefoonlijn, laag geprijsd. Aantal TV zenders is wel wat karig. Ben na 1 jaar abonnee nog steeds erg positief over Jonaz.Pluspunten
- Snel internet, goede stabiele verbinding, goede persoonlijke service, laag geprijsd.
Verbeterpunten
- Aanbod TV zenders is niet groot (bijvoorbeeld geen BCC, Belgische zenders en Discovery). Geen interactieve tv diensten.