Alle tv-aanbieders vergelijken en bestellen
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
CanalDigitaal

Review en beoordeling CanalDigitaal

Om je te helpen bij je keuze voor een digitale tv aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over CanalDigitaal geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over CanalDigitaal. Is CanalDigitaal je huidige digitale tv aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 1 /10
    JL op 9-8-2019 om 10:48
    Klant geweest
    Misleidende aanbieding, een gratis proefperiode van een maand en als je deze opzegt. Moet je toch betalen.
    Beetje heel erg vreemd. Met liefde betaal ik die ene maand. Maar nooit meer deze aanbieder.
    Sowieso een waardeloos product,
    bij live tv hoor je de buren al één minuut eerder juichen omdat het zover achterloopt.
    Canal digitaal bedankt voor de misleidende aanbieding. Succes
  • Beoordeling: 1 /10
    J Mulder op 31-7-2019 om 10:35
    Minder dan 1 jaar klant
    Je kunt het een maand gratis proberen, echter zeggen ze er niet bij dat als je het echt een maand gratis wil je meteen dezelfde dag weer moet opzeggen vanwege de maand opzegtermijn. Dus als je netjes voor de maand om is opzegt ben je alsnog te laat en wordt er geld van je rekening gehaald. Het zal in de kleine lettertjes vast allemaal kloppen maar dit is geen normale manier om met klanten om te gaan. Er wordt niet duidelijk gezegd dat het geen reguliere proefmaand is.
  • Beoordeling: 1 /10
    Esther Sanders op 3-4-2019 om 11:09
    Langer dan 1 jaar klant
    Sinds 2002 al klant.
    Dus al 17 jaar altijd netjes betaald.
    Probeer een flex pakket te nemen en heb hierover de klantenservice gebeld.
    Je krijgt na lang wachten eindelijk iemand aan de telefoon, maar het lijkt wel een bandje.
    Ik vroeg of ik ook een korting kan krijgen net als nieuwe klanten.
    Nee dat doen wij niet.
    Slechte zaak!!
    Pluspunten
    • GEEN
    Verbeterpunten
    • Luisteren na de klant en niet zo door ratelen als een soort bandje.
    • Ook vaste klanten te gemoet komen met een korting!
    • Zeker na 17 jaar!
  • Beoordeling: 4 /10
    Suzanne op 6-3-2019 om 14:17
    Klant geweest
    Het is lastig je abbonement stop te zetten. Hierdoor zat ik onnodig vast aan iets waar ik geen gebruik van maakte. Pas goed op met het afsluiten van een proefperiode digitale televisie. Andere aanbieders hebben dit vele malen beter voor elkaar. Mijn tip 😉 kijk nog even verder.
    Pluspunten
    • De app voor digitale tv werkt goed met de chromecast.
    Verbeterpunten
    • Makelijk je abbonement stop en aan kunnen zetten via de app.
  • Beoordeling: 1 /10
    F.P. de Vreeze op 21-2-2019 om 15:43
    Langer dan 1 jaar klant
    Heb vorig jaar juni eencontract afgesloten voor 1 jaar. Er is mij toen niet verteld dat canaldigital een flexibel halfjaar contract had. Ik gebruik canaldigital alleen voor de camper dus ik wilde in november weer opzeggen. Ik kreeg toen te horen dat ik een jaarcontract had en dat ze mij daar aan vast hielden. Een hele winter betalen voor geen uitzending van canal digital. Nu kan ik na juni wel een flexibel halfjaar nemen. Echter eerst betalen tot mei en geen gebruik. Wat geweldig van canal digital. Lezers let dus goed op welke voorstellen je krijgt van deze zeer rigide organisatie.
    Pluspunten
    • Heb ik niet kunnen ontdekken. 2 keer gebeld met medewerkers. Zo star als een stalen deur. Indien ik niet betaalde werd gedreigd met afsluiten, extra 25 euro en dan een incassobureau op je nek. Wat een geweldige service van canaldigital.
    Verbeterpunten
    • Kijk nog eens naar de flexibilteit in je organisatie. Ik geloof ook niet dat uw medewerkers allemaal zo star zijn. Het bedrijf is niet flexibel. Als je zo vast houd aan een contract terwijl dit nergens voor dient zou er toch te praten moeten zijn over een andere overeenkomst.
  • Beoordeling: 1 /10
    anna op 8-2-2019 om 14:06
    Langer dan 1 jaar klant
    Sinds 2018 lid van canaaldigitaal moet tot 2020 maar heb geen bereik met de schotel hulp vraag gedaan reactie moet je monteur laten komen op eigen kosten monteur zei schotel is stuk canaaldigitaal zegt zoek zelf uit en je moet gewoon betalen dus 2020 stopt mijn contract per direct slechte zaak
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Alles
  • Beoordeling: 1 /10
    wow wat een slechte beoordelingen!!!!
    Ik zie er maar vanaf dit word een hoop ergernis
    succes ermee die nu in de wachtstand staan.🙁
  • Beoordeling: 3 /10
    Suzanne Groenen op 17-12-2018 om 10:02
    Minder dan 1 jaar klant
    Sinds kort hebben we interactieve tv van Canal Digitaal. Als we een gemist programma terug willen kijken blijft het beeld om de paar minuten hangen. Alsof hij steeds moet bufferen. De klantenservice weet het ook niet meer en zeggen dat "de technici druk bezig zijn om het uit te zoeken." Het duurt nu al een maand. Sinds afgelopen vrijdag hebben we helemaal geen interactieve diensten meer. Klantenservice maar weer gebeld. Van alles uitgeprobeerd, en na even doorvragen blijkt dat er veel meer mensen hetzelfde probleem hebben! Het standaardzinnetje "de technici zijn druk bezig om een oplossing te vinden" word weer uit de kast gehaald. Nu, 3 dagen later hebben we nog steeds geen interactieve diensten. Heel slecht!
    Pluspunten
    • Goed beeld.
    Verbeterpunten
    • Kinderziektes eruit halen voor je een nieuwe dienst aanbiedt en je klanten compenseren voor de gemiste diensten.
    Reacties
    Irma op 8-8-2019 om 15:44
    Zijn de problemen bij jullie opgelost?? Bij mij nog steeds drama. Programma's eindigen ook te vroeg waardoor je het volgende programma moet terugkijken om het eind van je programma ook te kunnen zien.
    Li op 14-7-2019 om 15:58
    Dag Suzanne,
    Is bij jullie dit probleem inmiddels opgelost?
    Ik heb hier ook last van en verscheidene malen met de Klantenservice over gebeld met als uiteindelijk resultaat de mededeling dat 'de technici bezig zijn om dit probleem te verhelpen'. Ik zie dat jouw melding reeds van dec. 2018 dateert. Het is nu medio juli 2019. Mijn vermoeden is dat Canal Digital helemaal niet bezig is om dit probleem te verhelpen en dit louter een 'zoethoudertje' is. Mijn vraag of er een indicatie kan worden gegeven van de oplostijd blijft onbeantwoord... We kunnen op de maan komen, bij andere providers zoals KPN en Telfort nooit problemen gehad met "Programma gemist", maar Canal Digital is hier dus minimaal al meer dan een half jaar bezig om dit probleem zogenaamd op te lossen. En de antwoorden die je van de Klantenservice krijgt, volgen overduidelijk een 'verkoop' script.

    Beste mensen, trap niet in de mooie verkooppraatjes van Canal Digital. Na de contractperiode switch ik weer terug naar een betrouwbare provider!
  • Beoordeling: 1 /10
    Anna op 2-11-2018 om 20:12
    Langer dan 1 jaar klant
    Jullie weten alles van mij.
    Waarom zou ik ... .. of ... en ....
    Hebben jullie daar een pronleem mee.
    Had het opgelost dan had ik geen namen.
    Pluspunten
    • Zijn er niet .
    Verbeterpunten
    • Alles
    Opmerking van de redactie op 5-11-2018 om 09:35
    Beste Anna, u schrijft hier op de reviewpagina voor CanaalDigitaal op de vergelijkingswebsite Digitelevisie.nl. Als vergelijkingswebsite willen we graag dat klanten van telecombedrijven hun ervaringen delen met andere bezoekers. In onze regels hebben wij gesteld dat de namen van klantenservicemedewerkers van de telecompartijen niet genoemd mogen worden.Vandaar dat wij ze verwijderen.
  • Beoordeling: 1 /10
    Anna op 1-11-2018 om 21:21
    Langer dan 1 jaar klant
    Jongens dag verder met bellen vanaf 12.30 rot 21.10
    Drie keer belooft nu komt het klaar.
    Geen tv dus
    ..... en ........,achternaam weet ik niet.
    Dan zeggen ze dit en dat.
    Heb er geen vertrouwen in.
    Na kleine twintig jaar.
    Pluspunten
    • Zijn er niet.
    Verbeterpunten
    • Regelen dat dpul.
    Opmerking van de redactie op 2-11-2018 om 10:36
    Geen namen van medewerkers aub.