Review en beoordeling CanalDigitaal

CanalDigitaal

Om je te helpen bij je keuze voor een digitale tv aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over CanalDigitaal geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over CanalDigitaal. Is CanalDigitaal je huidige digitale tv aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Plaats een ervaring Gemiddelde beoordeling
  1. smeets op 20-12-2018 om 21:41 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    wow wat een slechte beoordelingen!!!!
    Ik zie er maar vanaf dit word een hoop ergernis
    succes ermee die nu in de wachtstand staan.🙁
  2. Suzanne Groenen Minder dan 1 jaar klant op 17-12-2018 om 10:02 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Sinds kort hebben we interactieve tv van Canal Digitaal. Als we een gemist programma terug willen kijken blijft het beeld om de paar minuten hangen. Alsof hij steeds moet bufferen. De klantenservice weet het ook niet meer en zeggen dat "de technici druk bezig zijn om het uit te zoeken." Het duurt nu al een maand. Sinds afgelopen vrijdag hebben we helemaal geen interactieve diensten meer. Klantenservice maar weer gebeld. Van alles uitgeprobeerd, en na even doorvragen blijkt dat er veel meer mensen hetzelfde probleem hebben! Het standaardzinnetje "de technici zijn druk bezig om een oplossing te vinden" word weer uit de kast gehaald. Nu, 3 dagen later hebben we nog steeds geen interactieve diensten. Heel slecht!
    • Goed beeld.
    • Kinderziektes eruit halen voor je een nieuwe dienst aanbiedt en je klanten compenseren voor de gemiste diensten.
  3. Anna Langer dan 1 jaar klant op 2-11-2018 om 20:12 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Jullie weten alles van mij.
    Waarom zou ik ... .. of ... en ....
    Hebben jullie daar een pronleem mee.
    Had het opgelost dan had ik geen namen.
    • Zijn er niet .
    • Alles
    Opmerking van de redactie op 5-11-2018 om 09:35
    Beste Anna, u schrijft hier op de reviewpagina voor CanaalDigitaal op de vergelijkingswebsite Digitelevisie.nl. Als vergelijkingswebsite willen we graag dat klanten van telecombedrijven hun ervaringen delen met andere bezoekers. In onze regels hebben wij gesteld dat de namen van klantenservicemedewerkers van de telecompartijen niet genoemd mogen worden.Vandaar dat wij ze verwijderen.
  4. Anna Langer dan 1 jaar klant op 1-11-2018 om 21:21 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Jongens dag verder met bellen vanaf 12.30 rot 21.10
    Drie keer belooft nu komt het klaar.
    Geen tv dus
    ..... en ........,achternaam weet ik niet.
    Dan zeggen ze dit en dat.
    Heb er geen vertrouwen in.
    Na kleine twintig jaar.
    • Zijn er niet.
    • Regelen dat dpul.
    Opmerking van de redactie op 2-11-2018 om 10:36
    Geen namen van medewerkers aub.
  5. Hoeksma Langer dan 1 jaar klant op 1-11-2018 om 14:21 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Zeer slecht vandaag.
    Al sinds 1996 klant.
    Nu bedenken ze we sturen geen brief maar via mail.
    Leuk nooit gezien .
    Bellen.
    Tuurlijk trap maar iemand de grond in dat werkt.
    Een naam onthouden dineke.....rest weet ik niet
    Hoeven ze niet te zeggen
    • Niet Luisteren
    • NietNadenken.
    • Geen Oplossing.
    • Luisteren
    • Nadenken
    • Oplossing
  6. Jos van Etten Langer dan 1 jaar klant op 8-10-2018 om 10:17 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Ikk wil bij Canal Digitaal overstappen van een recreatiepakket naar een op vakantie flex 6 abonnement. Na het lezen van de actievoorwaarden voor 50% korting besloot ik Canal Digitaal te bellen. De vriendelijke medewerker vertelde me dat de korting alleen geldt bij aankoop van 200 euro aan apparatuur. DIT STAAT NERGENS IN DE VOORWAARDEN. Ik heb nog gevraagd of ik met de reisbranche te maken had, maar dat mocht niet baten.
    Het basispakket is eigenlijk voor mij prima maar sluit niet aan bij de schoolvakanties. Een periode van eind april tot eind oktober zou daar beter bij aansluiten. Heaas was hier niet mee te schuiven.
    • Vriendelijke medewerkster
    • Alle actievoorwaarden op de website vermelden.
    • Periode recreatie basisabonnement aanpassen
  7. Jeroen van Barschot Langer dan 1 jaar klant op 13-6-2018 om 19:31 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Canal digitaal, wat een elende, zo vaak niet werkend, zo vaak naar de service gebeld. Maar wat ik nog veel erger vindt, en daarom direct opgezegd heb is het volgende. Wij gebruiken Canal digitaal maximaal een half jaar, in de winter. Ik heb al diverse keren contact gezocht of het zomer arrangement ook in de winter gebruikt kan worden. Dit kon niet. Nu er concurrentie op de markt komt, kan het opeens wel. Zelf promoten ze dit met een leuke actie. Deze actie geld echter niet voor bestaande klanten. Deze mogen een maand opzeg termijn hanteren, en dan alsnog de volle mep betalen. Zeer klant ontvriendelijk!!!!
  8. Ruud Langer dan 1 jaar klant op 16-5-2018 om 22:55 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    slechte ervaring met canaldigital nu al de 3e decoder deze loopt elke keer vast resetten wel een a twee keer per dag wil abonnement opzeggen doen zeer moeilijk zit er nog meer dan een jaar aanvast
    mensen niet in zee gaan met canal zeer slechte service wel betalen maar geen service
  9. ddewinter Langer dan 1 jaar klant op 28-10-2013 om 17:51 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Ik heb al een paar jaar canaldigitaal 3 in 1 pakket, ik adviseer, niet doen mensen!!!
    Elke keer problemen met de verbinding en/of modem
    En elke keer kreeg ik het advies van zo'n telefiniste: oh dan moet u het modem even resetten!
    En dat elke dag een paar keer dat ik niet kon internetten en niet telefonisch bereikbaar was!
    Nee, ik betaal even liever een paar euro meer voor een betrouwbare 3 in 1 pakket
    En ik dacht dat canaldigitaal altijd zo goed was!
    Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat de tv prima was!
    Als ik al dat geld dat ik kwijt ben aan het bellen van mijn Gsm bij elkaar zou leggen dan zou ik daar wel een weekendje weg mee kunnen!
    Mvrgr: D de Winter
    • Tv
    • Internet/bellen
    Reacties
    Jan ten Haaf op 1-6-2016 om 09:12
    Graag een reactie van de Directie. Op 31 mei 2016 zijn alle zenders op mijn TV versleuteld, ik heb toen klantenservice gebeld waar ik een half uur in de wachtstand heb gestaan. Het probleem werd binnen een uur opgelost. Het is nu 1 Juni 2016 en ik wacht nog steeds als hier niets aan gedaan wordt zoek ik de media op.
    Mijn klantnummer is 78721862. Klantenservice Heren van de Directie staat niet hoog in jullie vaandel.
    Ik hoop dat ik dit naar vandaag wel kan zeggen. Als mijn probleem is opgelost.Ik heb AOW dus bellen is me te duur.
    Los dit a.u.b. zo snel mogelijk op. Met dank Jan.
  10. Tevredenklant Minder dan 1 jaar klant op 9-10-2013 om 14:55 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Bijna een jaar klant en erg tevreden! Tuurlijk wel eens een keer minder ontvangst, maar even de schotel bijstellen en lekker voor de buis! Meest uitgebreide alles in één pakket dus hoeven ons nooit te vervelen. Absoluut een aanrader.

    Negatieve reacties hieronder zijn zeer aangedikt mijns inziens. Bij elke provider gaat er wel eens iets minder. Zelf bij UPC, KPN én SOLCON gezeten en dit verliep niet vlekkeloos. Is nog geen reden om deze bedrijven af te raden lijkt mij?? Als we zo negatief in het leven staan houden we geen instantie meer over waar we genoegen mee kunnen nemen.. Enige optie voor de negatievelingen onder ons; geen tv aansluiting meer! Lekker boeken lezen.. Alhoewel de schrijver(ster) het dan zal moeten bekopen met negatieve uitingen.. Zal wel nooit goed zijn..
    • prijs/kwaliteit
    • zeer scherp beeld
    • VEEL zenders
Laad meer ervaringen