Alle tv-aanbieders vergelijken en bestellen
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
CanalDigitaal

Review en beoordeling CanalDigitaal

Om je te helpen bij je keuze voor een digitale tv aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over CanalDigitaal geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over CanalDigitaal. Is CanalDigitaal je huidige digitale tv aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 8 /10
    Raymon op 5-6-2020 om 10:06
    Minder dan 1 jaar klant
    Ten eerste ben ik in de IT opgegroeid, ook voor mij duurde het ff na een factory reset, en het bekende ip-conflict om het goed draaiend te krijgen
    Pluspunten
    • Geleverd wat was verwacht
    Verbeterpunten
    • De factory reset van de Zyxel, had ook als voordeel dat de configuratie gesimplificeerd zijn. Ik weet niet in hoeverre de base-ips wijziging was van invloed, maar een Zyxel forum raadda dat aan ivm ip-conflicten
  • Beoordeling: 1 /10
    P. Hollevoet op 8-5-2020 om 12:50
    Minder dan 1 jaar klant
    Slechte service, slechte software, werkt niet naar behoren. Ze gebruiken je als cash-koe.

    App 3x gebruiken, meteen 75 euro aan kosten door het niet beschikbaar stellen van 'abonnement opzeggen'. Meteen incasso's op je afgestuurd. Oplichterij.
  • Beoordeling: 1 /10
    Ilias op 23-4-2020 om 14:33
    Klant geweest
    Wat een slecht amateuristische bedrijf, Ik krijg een mail toegestuurd om een bedrag te betalen van €58,25. Ik heb nog nooit een abonnement aangevraagd bij canal en ben dat ook zeker nooit van plan. L die te dom is om te poepen stuurt mij allerlei standaard berichten maar begrijpt mijn email niet. Trap niet in CanalDigitaal want ze melden mensen zomaar aan om vervolgens een bedrag te innen.
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Geen fraude mails sturen en mensen zomaar een abonnement aansmeren.
  • Beoordeling: 1 /10
    BP op 8-4-2020 om 17:40
    Minder dan 1 jaar klant
    Slechte kwaliteit van de dienst en vooral verkeerde voorwendselen. zou een 30 dagen gratis periode zijn en daarna automatisch ophouden. Blijkt het toch niet zo te zijn en verwijzen ze naar de kleine lettertjes. Als je dan belt wordt je zeer klantonvriendelijk geholpen en houden ze je aan je contract. Echt alsof die 13-14 euro omzet echt het verschil gaat maken t.o.v. een ontevreden klant die hierdoor echt nooit meer gaat terugkomen. Het businessmodel zal wel uitwijzen dat het werkt, maar mensen trap er niet in!!!
    Pluspunten
    • Ik heb er geen gevonden.
    Verbeterpunten
    • Wees wat meer menselijk. Geld verdienen is belangrijk, maar hoe je met elkaar omgaat ook. Ik kan me niet voorstellen dat die dame van de klantenservice dit fijn vindt als het haar bij een andere partij net zo overkomt.
  • Beoordeling: 1 /10
    Nick Bouwknegt op 27-3-2020 om 08:30
    Klant geweest
    Slechte services! Product werkt niet naar behoren. Houden zich niet aan de afspraken. Halen zonder toestemming geld van je rekening! Na 3x bellen met het bericht sorry voor het ongemak alles is goed nu. Toch de volgende dag zonder toestemming geld van je rekenking boeken. Je kan niet mail of wat dan ook alleen maar contact leggen via de telefoon dus een zaak opbouwen met bewijzen is bijna onmogelijk. Lijkt wel of ze dit met opzet doen! Pas op mensen!
    Pluspunten
    • Geen aso praktijken
    Verbeterpunten
    • Alles
  • Beoordeling: 1 /10
    Barbara op 27-3-2020 om 08:22
    Langer dan 1 jaar klant
    Ben al jaren klant. Maar zoals nu de prijs zo erg verhoogd is , en ze nu melden dat er filmzenders bij zijn gekomen menen ze ons blij mee te maken. Wat een slechte B films en allemaal in het donker. Wat ook zo vreemd is dat ze allerlei prijs afspraken maken
    De ene betaalt €11,95 en de andere € 19,95.
    Verbeterpunten
    • Prijs verlagen
  • Beoordeling: 2 /10
    W. van Kastel op 19-3-2020 om 13:43
    Langer dan 1 jaar klant
    Ik heb nu ruim een jaar CanalDigitaal via Tweak. Het aantal storingen is wel minder geworden, maar nog wel een aantal keer per avond ineens blokkerig beeld.
    Verder is het het allemaal "net niet".
    Pluspunten
    • De app van CanalDigitaal werkt beter dan tv kijken via de amino kastjes.
    Verbeterpunten
    • - pauzeren gaat regelmatig mis, waardoor je terug moet naar "live beeld". Je hebt dus veel gemist.
    • - terugspoelen werkt vaak niet.
    • - vooruit- en terugspoelen gaat niet op beeld. Je moet dus maar op de minuut/seconden gokken of je het spoelen moet stoppen.
    • - zappen kan veel sneller (duurt echt te lang)
    • - opnames kunnen soms op de amino verdwenen zijn. Deze zijn dan wel weer in de app op de tablet terug te vinden (heel raar)
    • - storingen zouden best gewoon helemaal weg mogen
    • - functie "terug naar begin" werkt ook niet altijd goed.
  • Beoordeling: 2 /10
    A. van der Wulp op 15-3-2020 om 16:59
    Klant geweest
    Gebeld om opnieuw canal digitaal te ontvangen.
    De medewerker die ik aan de lijn kreeg was nogal ongeduldig en gooide de hoorn op de haak. Wat gebeurde was dat terwijl ik zijn opdracht uitvoerde op de tablet hij met stemverheffing begon te roepen “ u luistert niet!”.
    Ik kreeg nauwelijks de tijd om de opdracht uit toevoeren. Dus ik begin ook met luidere stem te zeggen dat ik bezig was en of hij even geduld kon hebben omdat ik door mijn leeftijd nu eenmaal niet zo snel ben.
    Toen verbrak hij de verbinding.
    Ik ervaar dit ronduit als onbeschoft! Ik werkte 12 jaar op een huisartsenpost. En weet wanneer er sprake is van agressief gedrag. Daar was hier geen sprake van.
    Ik hoop van harte dat canal digitaal deze zeer klantonvriendelijkheid reacties kan indammen en wat klantvriendelijker kan omgaan met nieuwe cliënten in de toekomst. Ik zal het voorlopig nog even zonder canal digitaal doen.
    Pluspunten
    • In het verleden jaren goede ervaring met Canal digitaal. Was ongeveer 15 jaar lid. Door overlijden van echtgenoot noodgedwongen huis te verkopen. Daardoor tijdelijk lidmaatschap op te zeggen. Terug lid worden verliep zeer pijnlijk en negatief door bovenstaande gebeurtenis.
    Verbeterpunten
    • Op de juiste wijze omgaan met senioren en leren herkennen van echte agressie.
  • Beoordeling: 1 /10
    Sire op 8-3-2020 om 10:35
    Klant geweest
    Proefabonnement van 1 maand genomen. Bleek je alleen via Apple-tv te kunnen kijken. Gebeld en abonnement per direct opgezegd. Toch rekening gekregen, gebeld, zou in orde worden gemaakt maar de herinneringen blijven komen.. Duur abonnement en slechte service!!
    Pluspunten
    • Geen
  • Beoordeling: 3 /10
    Arie van Haeften op 17-2-2020 om 18:48
    Minder dan 1 jaar klant
    gedwongen klant geworden door verhuizing en niet naar een andere provider kunnen, Slechte ervaring tot nog toe veel storing in beeld, beperkt zender aanbod zelfs in de extra paketten . Helaas ik zit er aan vast. Maar via iptv toch wat we willen.
    Pluspunten
    • geen enkele
    Verbeterpunten
    • Goed zender pakket leveren