Alle tv-aanbieders vergelijken en bestellen
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
CanalDigitaal

Review en beoordeling CanalDigitaal

Om je te helpen bij je keuze voor een digitale tv aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over CanalDigitaal geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over CanalDigitaal. Is CanalDigitaal je huidige digitale tv aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 4 /10
    Suzanne op 6-3-2019 om 14:17
    Klant geweest
    Het is lastig je abbonement stop te zetten. Hierdoor zat ik onnodig vast aan iets waar ik geen gebruik van maakte. Pas goed op met het afsluiten van een proefperiode digitale televisie. Andere aanbieders hebben dit vele malen beter voor elkaar. Mijn tip 😉 kijk nog even verder.
    Pluspunten
    • De app voor digitale tv werkt goed met de chromecast.
    Verbeterpunten
    • Makelijk je abbonement stop en aan kunnen zetten via de app.
  • Beoordeling: 1 /10
    F.P. de Vreeze op 21-2-2019 om 15:43
    Langer dan 1 jaar klant
    Heb vorig jaar juni eencontract afgesloten voor 1 jaar. Er is mij toen niet verteld dat canaldigital een flexibel halfjaar contract had. Ik gebruik canaldigital alleen voor de camper dus ik wilde in november weer opzeggen. Ik kreeg toen te horen dat ik een jaarcontract had en dat ze mij daar aan vast hielden. Een hele winter betalen voor geen uitzending van canal digital. Nu kan ik na juni wel een flexibel halfjaar nemen. Echter eerst betalen tot mei en geen gebruik. Wat geweldig van canal digital. Lezers let dus goed op welke voorstellen je krijgt van deze zeer rigide organisatie.
    Pluspunten
    • Heb ik niet kunnen ontdekken. 2 keer gebeld met medewerkers. Zo star als een stalen deur. Indien ik niet betaalde werd gedreigd met afsluiten, extra 25 euro en dan een incassobureau op je nek. Wat een geweldige service van canaldigital.
    Verbeterpunten
    • Kijk nog eens naar de flexibilteit in je organisatie. Ik geloof ook niet dat uw medewerkers allemaal zo star zijn. Het bedrijf is niet flexibel. Als je zo vast houd aan een contract terwijl dit nergens voor dient zou er toch te praten moeten zijn over een andere overeenkomst.
  • Beoordeling: 1 /10
    anna op 8-2-2019 om 14:06
    Langer dan 1 jaar klant
    Sinds 2018 lid van canaaldigitaal moet tot 2020 maar heb geen bereik met de schotel hulp vraag gedaan reactie moet je monteur laten komen op eigen kosten monteur zei schotel is stuk canaaldigitaal zegt zoek zelf uit en je moet gewoon betalen dus 2020 stopt mijn contract per direct slechte zaak
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Alles
  • Beoordeling: 1 /10
    wow wat een slechte beoordelingen!!!!
    Ik zie er maar vanaf dit word een hoop ergernis
    succes ermee die nu in de wachtstand staan.🙁
  • Beoordeling: 3 /10
    Suzanne Groenen op 17-12-2018 om 10:02
    Minder dan 1 jaar klant
    Sinds kort hebben we interactieve tv van Canal Digitaal. Als we een gemist programma terug willen kijken blijft het beeld om de paar minuten hangen. Alsof hij steeds moet bufferen. De klantenservice weet het ook niet meer en zeggen dat "de technici druk bezig zijn om het uit te zoeken." Het duurt nu al een maand. Sinds afgelopen vrijdag hebben we helemaal geen interactieve diensten meer. Klantenservice maar weer gebeld. Van alles uitgeprobeerd, en na even doorvragen blijkt dat er veel meer mensen hetzelfde probleem hebben! Het standaardzinnetje "de technici zijn druk bezig om een oplossing te vinden" word weer uit de kast gehaald. Nu, 3 dagen later hebben we nog steeds geen interactieve diensten. Heel slecht!
    Pluspunten
    • Goed beeld.
    Verbeterpunten
    • Kinderziektes eruit halen voor je een nieuwe dienst aanbiedt en je klanten compenseren voor de gemiste diensten.
  • Beoordeling: 1 /10
    Anna op 2-11-2018 om 20:12
    Langer dan 1 jaar klant
    Jullie weten alles van mij.
    Waarom zou ik ... .. of ... en ....
    Hebben jullie daar een pronleem mee.
    Had het opgelost dan had ik geen namen.
    Pluspunten
    • Zijn er niet .
    Verbeterpunten
    • Alles
    Opmerking van de redactie op 5-11-2018 om 09:35
    Beste Anna, u schrijft hier op de reviewpagina voor CanaalDigitaal op de vergelijkingswebsite Digitelevisie.nl. Als vergelijkingswebsite willen we graag dat klanten van telecombedrijven hun ervaringen delen met andere bezoekers. In onze regels hebben wij gesteld dat de namen van klantenservicemedewerkers van de telecompartijen niet genoemd mogen worden.Vandaar dat wij ze verwijderen.
  • Beoordeling: 1 /10
    Anna op 1-11-2018 om 21:21
    Langer dan 1 jaar klant
    Jongens dag verder met bellen vanaf 12.30 rot 21.10
    Drie keer belooft nu komt het klaar.
    Geen tv dus
    ..... en ........,achternaam weet ik niet.
    Dan zeggen ze dit en dat.
    Heb er geen vertrouwen in.
    Na kleine twintig jaar.
    Pluspunten
    • Zijn er niet.
    Verbeterpunten
    • Regelen dat dpul.
    Opmerking van de redactie op 2-11-2018 om 10:36
    Geen namen van medewerkers aub.
  • Beoordeling: 1 /10
    Hoeksma op 1-11-2018 om 14:21
    Langer dan 1 jaar klant
    Zeer slecht vandaag.
    Al sinds 1996 klant.
    Nu bedenken ze we sturen geen brief maar via mail.
    Leuk nooit gezien .
    Bellen.
    Tuurlijk trap maar iemand de grond in dat werkt.
    Een naam onthouden dineke.....rest weet ik niet
    Hoeven ze niet te zeggen
    Pluspunten
    • Niet Luisteren
    • NietNadenken.
    • Geen Oplossing.
    Verbeterpunten
    • Luisteren
    • Nadenken
    • Oplossing
  • Beoordeling: 2 /10
    Jos van Etten op 8-10-2018 om 10:17
    Langer dan 1 jaar klant
    Ikk wil bij Canal Digitaal overstappen van een recreatiepakket naar een op vakantie flex 6 abonnement. Na het lezen van de actievoorwaarden voor 50% korting besloot ik Canal Digitaal te bellen. De vriendelijke medewerker vertelde me dat de korting alleen geldt bij aankoop van 200 euro aan apparatuur. DIT STAAT NERGENS IN DE VOORWAARDEN. Ik heb nog gevraagd of ik met de reisbranche te maken had, maar dat mocht niet baten.
    Het basispakket is eigenlijk voor mij prima maar sluit niet aan bij de schoolvakanties. Een periode van eind april tot eind oktober zou daar beter bij aansluiten. Heaas was hier niet mee te schuiven.
    Pluspunten
    • Vriendelijke medewerkster
    Verbeterpunten
    • Alle actievoorwaarden op de website vermelden.
    • Periode recreatie basisabonnement aanpassen
  • Beoordeling: 1 /10
    Jeroen van Barschot op 13-6-2018 om 19:31
    Langer dan 1 jaar klant
    Canal digitaal, wat een elende, zo vaak niet werkend, zo vaak naar de service gebeld. Maar wat ik nog veel erger vindt, en daarom direct opgezegd heb is het volgende. Wij gebruiken Canal digitaal maximaal een half jaar, in de winter. Ik heb al diverse keren contact gezocht of het zomer arrangement ook in de winter gebruikt kan worden. Dit kon niet. Nu er concurrentie op de markt komt, kan het opeens wel. Zelf promoten ze dit met een leuke actie. Deze actie geld echter niet voor bestaande klanten. Deze mogen een maand opzeg termijn hanteren, en dan alsnog de volle mep betalen. Zeer klant ontvriendelijk!!!!