Alle tv-aanbieders vergelijken en bestellen
Ben Woldring
Vragen? Wij zijn vandaag bereikbaar tot 20.00 uur
Vergelijk en kies de beste deal
Digitale tv vergelijken
Caiway

Review en beoordeling Caiway

Om je te helpen bij je keuze voor een digitale tv aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Caiway geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Caiway. Is Caiway je huidige digitale tv aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 2 /10
    Aanrader? Misschien
    Bernard op 2-5-2022 om 19:20
    Langer dan 1 jaar klant
    wordt gedwongen een nieuwe box te gebruiken, omdat de oude niet meer ondersteund word, zogenaamd heeft de nieuwe box alleen pluspunten, niet dus, geen teletext en ondertiteling meer op duitse zenders, kan mijn voorkeurzenders niet meer zelf op volgorde instellen, etc
    Pluspunten
    • geen enkele, ben zeer ontevreden en overweeg een andere aanbieder te nemen.
    Verbeterpunten
    • alle mogelijkheden van de oude box toepassen
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Erik op 14-4-2022 om 19:15
    Langer dan 1 jaar klant
    Slechte klantenservice en na dat nieuwe tv kastje is het helemaal drama
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Stoppen met het bedrijf
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Paula Christiaans op 8-4-2022 om 16:53
    Minder dan 1 jaar klant
    Heb je een tv storing ( nu 2 x gehad in 1 maand) bel vooral de klantenservice niet. Niet te bereiken. Na 20 minuten in de wacht heb ik het maar opgegeven.
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Ockhorst op 8-4-2022 om 07:31
    Langer dan 1 jaar klant
    Gehele week al geen internet. Klantenservice bellen is een ramp, uren in de wacht, dan horen dat er een werkopdracht is geplaatst en dat dezelfde dag er een afspraak gemaakt kan gaan worden met Guidion, het bedrijf dat reparaties uitvoert in opdracht van Caiway. Echter, de werkopdracht hangt nu nog steeds in de backoffice van Caiway, waar ze een achterstand hebben. Voorlopig dus nog geen reparatie in zicht. Wat een enorm slechte service, zeker geen aanrader.
  • Beoordeling: 2 /10
    Aanrader? Misschien
    JvdP op 6-4-2022 om 18:20
    Langer dan 1 jaar klant
    Inmiddels 12 dagen zonder internet.
    Caiway heeft monteur gestuurd en die heeft kabelbreuk ergens onder de stoep geconstateerd. Dan begint het...
    Delta is als netwerkbeheerder verantwoordelijk voor reparatie. Dat is het eerste dat Caiway zegt. Ik ben klant bij Caiway en niet Delta dus Caiway is voor mij aanspreekpunt. Inmiddels behoorlijk wat keren met Caiway gebeld en gevraagd wanneer men eindelijk eens geconstateerde breuk in kabel gaat repareren. Iedere keer hetzelfde antwoord. Ze hebben melding gemaakt bij Delta en die moet repareren. Caiway kan wel in het systeem zien dat melding is gedaan. Nou dat is heel fijn.. Ik wil weten wanneer die kabel wordt hersteld. Vriendelijk verzocht aan Caiway of zij contact met Delta kunnen opnemen en vervolgens aan mij kunnen terugkoppelen wanneer situatie wordt opgelost omdat Delta al helemaal nagenoeg onbereikbaar is. Medewerker van Caiway zegt steevast dat ze zelf geen contact op kunnen nemen met Delta omdat ze niet over nummers beschikken en dat er door Delta contact met mij opgenomen gaat worden. Dat wist ik al. Dat gebeurt alleen al 12 dagen niet. Ik wil graag weten wanneer dit dan eindelijk gaat gebeuren. Dat kan Caiway niet zeggen en ze kunnen ook niet bellen met Delta want daar heeft de servicemedewerker van Caiway geen nummer van. Op de vraag om dan een andere medewerker te laten bellen naar Delta en die dan weer contact met mij op te laten nemen komt dan het antwoord dat ook die medewerker dan te horen zal krijgen dat Delta met de klant, ik dus, contact op zal nemen.
    Zo houden ze je dagen aan het lijntje maar doen ze uiteindelijk helemaal niets voor je.
    Caiway is overgenomen door Delta. Het kan dan gewoon echt niet zo zijn dat Caiway intern niet aan de bel kan trekken bij Delta dat dit zo echt niet kan of op z'n minst bij Delta zou kunnen informeren wanneer er reparatie plaats gaat vinden.
    Ze houden je als klant gewoon voor de gek en komen met deze enorme slechte service weg door een callcenter er tussen te zetten die alles afvangt.
    Ik heb drie schoolgaande tieners die voor het onderwijs simpelweg internet nodig hebben.
    Nu oorzaak van de internetstoring niet bij mij ligt is Caiway verantwoordelijk. Die laten het gruwelijk afweten.

    Bedankt Caiway!
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Bert Frederiks op 20-3-2022 om 06:56
    Minder dan 1 jaar klant
    Niet aan beginnen, met drie wifi boosters nog een haperende tv boven
    Pluspunten
    • Niet gevonden
    Verbeterpunten
    • Slecht bereikbaar
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Jan Vermeer op 16-2-2022 om 10:28
    Langer dan 1 jaar klant
    Ander abonnement afgesloten. Geen actie van Caiway! Maar naar de Caiway-shop gelopen, waarna e.e.a. eindelijk (weer) in actie werd gezet. Geen excuses... Daarna vlot een nieuwe decoder ontvangen, waarop echter geen audio-uitgang zit. Heb ik dus niets aan, omdat ik dan mijn dure radio-installatie bij de vuilnisbak kan zetten. Gebeld met de technische dienst. Kunnen ze niets aan doen. Toch maar weer naar de Caiway-shop gelopen, die mij het nieuwe abonnement hebben verkocht. Kunnen ze niets aan doen. Tot slot kreeg ik de mededeling dat ze in die shop alleen dingen verkopen en dat ik met mijn vragen maar naar de technische dienst moet gaan. Geen excuses! Ik ben toen laaiend weggelopen! Wat een bedrijf... Ik ga lekker naar een andere provider die wèl om zijn klanten geeft. Ik ben ruim 30 jaar klant en zo wil ik niet behandelt woreen.
    Pluspunten
    • Absoluut geen pluspunten.
    Verbeterpunten
    • Meedenken met de klanten en klantgerichtheid in de bedrijfsethiek implementeren. Dit zijn gewoon lui die daar hun uren zitten vol te maken.
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Modderman op 3-2-2022 om 11:15
    Langer dan 1 jaar klant
    Je komt er niet door in de chat. Er wordt gemeld 4 wachtende voor u en even later 6 wachtende voor u. Soms spreek je iemand die je doorverbind en die breekt hem weer af. Dit is geen klantenservice.
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Verbeter (verdubbel) jullie chat en telefoon bezetting
  • Beoordeling: 3 /10
    Aanrader? Misschien
    Peter op 26-1-2022 om 14:49
    Langer dan 1 jaar klant
    Na aankoop smart TV een interactieve ontvanger besteld. Dit zou 15 dagen duren, echter deze kwam maar niet. Gebeld, maar daar kwam ik in een lange wachtrij. Toen maar chatcontact gezocht, vriendelijke medewerker, maar deze wist niets of mag niets zeggen of beloven. "Het licht bij de verzendafdeling" Een paar dagen later weer een nieuwe chat, nog steeds niet verzonden, maar het zal er wel aan komen, werd beloofd. En toen op een dag kwam de hardware binnen met installatie handleiding. Met enige technische kennis is dit wel uit te voeren, en kun je de meeste TV functies bedienen met een meegeleverde afstandsbediening. Maar ik wil alle functies kunnen gebruiken met de afstandsbediening van de TV. Maar hoe deze in te stellen vertelt de handleiding niet. Geluk dat er een Willie Wortel is die dit probleem ook was tegen gekomen en de oplossing op internet heeft geplaatst. Van Caiway moet je het niet hebben
    Pluspunten
    • Het is een raadsel waarom er nog mensen bij Caiway willen werken en onbegrijpelijk hoe ze je dan ook nog positief te woord kunnen staan, maar dat doen ze wel
    Verbeterpunten
    • Het monopolie op het glasnetwerk opgeven en dit vrijgeven voor andere aanbieders, dat komt ook het prijspeil ten goede
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Fred op 21-1-2022 om 09:23
    Langer dan 1 jaar klant
    Slecht bereik.
    Langzaam (beter is niet) met klachten beantwoorden.
    2,5 jaar wachten voor er verbinding is maar wel al bijna 2x keer prijs verhoging, in maart zal de 3 de wel komen

    Een tip blijf er vanaf.
    Pluspunten
    • Niks.

Eerdere jaren

Vergelijk en kies de beste deal

Op Digitelevisie.nl vergelijken we gratis alle digitale tv pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.