Alle tv-aanbieders vergelijken en bestellen
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
Caiway

Review en beoordeling Caiway

Om je te helpen bij je keuze voor een digitale tv aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Caiway geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Caiway. Is Caiway je huidige digitale tv aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Bekijk

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 1 /10
    Sonia Rutgers op 28-7-2020 om 17:45
    Langer dan 1 jaar klant
    Zeer slechte provider, zwak signaal, regelmatig storingen die enkel aan hun slechte levering liggen.
    Helaas heeft de Utrechtse Heuvelrug geen ander alternatief, we zijn overgeleverd aan hun willekeur 😩😤
    Pluspunten
    • GEEN
    Verbeterpunten
    • ALLES
    • Bijvoorbeeld een klachtenbox instellen op de eigen site 😜
    • Die zou meteen vollopen vermoed ik 😩
  • Beoordeling: 1 /10
    Johanna op 27-7-2020 om 18:03
    Langer dan 1 jaar klant
    Internet valt regelmatig uit, tv geeft ondanks glasvezelaansluiting matige kwaliteit beeld.
    Helpdesk kost 11 cent per minuut, medewerk(st)ers niet erg deskundig. Ik heb de afgelopen weken urenlang met de helpdesk gebeld. Tv stoort al enige tijd en geluid valt vaak uit. Uiteindelijk meldde de medewerkster dat de oorzaak ligt in het feit dat ik een verouderd modem en verouderde tv-ontvangers heb. Nieuwe toesturen kon alleen als ik een nieuw abonnement zou afsluiten. Was er klaar mee en heb abonnement opgezegd.
    Pluspunten
    • De medewerk(st)ers zijn vriendelijk en geduldig.
    Verbeterpunten
    • Gratis helpdesk. Klanten voorzien van uptodate apparatuur. Ook met powerline adapters zou alles goed moeten functioneren ( is nu niet het geval).
  • Beoordeling: 1 /10
    Dier en Project op 20-7-2020 om 10:49
    Minder dan 1 jaar klant
    Glasvezel in het buitengebied te Nispen. Na maandenlang blijkbaar niet terzake kundige voor de poort én over de vloer te hebben gehad waarbij de één weer ongedaan maakte wat de vorige had uitgevoerd hebben we nog steeds geen aansluiting. Contact opnemen met de klantenservice heeft veel weg van praten tegen een muur behalve dat muren nooit onbeleefd worden en wel oortjes hebben volgens het spreekwoord. Maar afgelopen weekend heeft hun onkunde, botheid en desintresse tot het ultieme debacle geleid. Ze hebben de vaste telefoon van een dierenopvang opgezegd bij de wel functionerende provider terwijl we van hen nog geen aansluiting hebben. Daarmee hebben ze mens én dier gedupeerd en deze normaliter gemoedelijke beheerders die waken over de dieren tot het uiterste gedreven!
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Alles! Maar om te beginnen de mentaliteit!
  • Beoordeling: 1 /10
    Rick op 17-7-2020 om 18:46
    Minder dan 1 jaar klant
    Hele omgeving zit zonder glasvezel.
    Storingsmelding gedaan op vrijdagmiddag. Monteur is pas op maandag beschikbaar, heeft geen weekend dienst.
    Advies: sluit geen contract af bij Caiway
    Pluspunten
    • Geen
  • Beoordeling: 1 /10
    Karel op 14-7-2020 om 20:48
    Klant geweest
    Doorspoelen bij opnames niet mogelijk
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Doorspoelen mogelijk maken
  • Beoordeling: 1 /10
    gerben op 24-6-2020 om 13:11
    Minder dan 1 jaar klant
    slechte provider. belooft van alles en zijn dan niet meer bereikbaar. niet doen!
  • Beoordeling: 2 /10
    HS op 18-6-2020 om 19:33
    Langer dan 1 jaar klant
    Regelmatig geen Internet. Soms dagen lang. Na iedere melding gaat de klacht naar de Rekam. Die stuurt een monteur en die komt langs. Vindt meestal wel iets (meestal iets ondefinieerbaars). Er is nu al tig keer een monteur geweest. Vandaag weer geen internet. Net gebeld naar Caiway. 11 Wachtenden. Na 8 minuten wachten nog 10 wachtenden. Wat een zeer slechte service en zeer slechte providers. Caiway en Rekam geven elkaar de schuld. Prut bedrijven. Een dikke vette onvoldoende. Elke maand een dikke rekening, maar stabiel internet; dat zit er niet bij.
  • Beoordeling: 1 /10
    Marcel Krijt op 18-6-2020 om 12:08
    Minder dan 1 jaar klant
    Zeer onstabiiel internet. Helpdesk erg ondeskundig en het enige wat ze roepen is restart of terugzetten naar fabrieksinstellingen. Zelfs als er gewoon geen signaal binnenkomt. Zit te wachten tot ik kan overstappen naar KPN
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Alles
  • Beoordeling: 1 /10
    Koolstra op 15-6-2020 om 18:04
    Langer dan 1 jaar klant
    Interactieve televisie kan niet geactiveerd worden omdat er vanaf 12-06-2020 een storing is..
    Gaat waarschijnlijk nog tot 17-06 2020 duren...
    Dat is mijn eerste ervaring met interactieve televisie van de Caiway..
    De Caiway biedt een dienst aan die zij niet kunnen activeren maar laten je er wel voor betalen.
    De communicatie is ook niets....
    Moet toch eigenlijk niet gekker worden...
    Ik stuur de hele handel retour en ze stoppen het maar op een donker plekje waar de zon niet schijnt.
    Pluspunten
    • geen pluspunten
    Verbeterpunten
    • als er iets aan de hand is,kan altijd,stuur dan anno 2020 een mailtje....dan weet je wat..
  • Beoordeling: 1 /10
    J.C.M. van der Nat-van Velzen op 11-6-2020 om 16:38
    Minder dan 1 jaar klant
    Sinds 5 maanden glasvezel, met een contract bij Caiway voor tv en wifi.
    Ongelooflijk. Wat een slechte provider is dit. Internet en Wifi is soms nog trager dan bij mijn vorige provider. Een postduif zou met gemak de snelheid kunnen winnen van de traagheid van de wifi.
    Oplossingen worden geboden door verschillende ( goedkope Chinese) kastjes toe te sturen die net zo slecht werken als het kastje wat daarvoor is gestuurd. Ondertussen wel maandelijks het volle bedrag betalen. Dit klopt echt niet.
    Daarnaast worden, in mijn beleving, de klachten niet serieus genomen anders zou men wel beter inspelen op de enorme lange rij aan klachten van hun klanten.
    Ik heb enorme spijt dat ik mij, destijds tijdens de campagne van het glasvezelproject, Caiway heb aanbevolen als zijnde een betrouwbare internetprovider.
    Heren van Caiway; kom eindelijk eens uit jullie stoel en ga oprecht met alle klachten aan de gang.
    Lever de juiste kastjes aan jullie klanten en zorg ervoor dat de boel eens naar behoren gaat werken.
    Momenteel leveren jullie geen kwaliteit voor de prijs die jullie voor de abonnementen vragen.
    Ik hoop dat wij straks weer kunnen zeggen; Caiway levert kwaliteit en neemt zijn klanten serieus.

    Pluspunten
    • geen
    Verbeterpunten
    • Zie bovenstaand bericht