Alle tv-aanbieders vergelijken en bestellen
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
Caiway

Review en beoordeling Caiway

Om je te helpen bij je keuze voor een digitale tv aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Caiway geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Caiway. Is Caiway je huidige digitale tv aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Bekijk

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 4 /10
    Ton van Manen op 16-7-2019 om 12:43
    Langer dan 1 jaar klant
    Diverse contacten nodig gehad om het uiteindelijk goed aan te sluiten
    Pluspunten
    • De online (chat) service was goed. Ik werd direct geholpen met goede adviezen.
    Verbeterpunten
    • De wifi versterker is veel te zwak om het hele huis te kunnen bereiken.
    • Dit klopt dus niet met de reclame die hiervoor gemaakt wordt.
    • Ik heb (op eigen kosten) een extra wifi versterker moeten installeren.
    • Ook teleurstellend is, dat je een programma dat je van het begin af aan wilt bekijken, niet door te spoelen is. Dat wil je soms om zo snel mogelijk te komen tot het gedeelte wat je graag wilt zien. Dat geldt ook voor diverse al opgenomen programma's.
  • Beoordeling: 1 /10
    Heb een pakket van hun.
    Klanten service weet ik niet maar de prijs is wat je krijgt gewoon 1 grote drama.
    router zo dichtgeschroefd, zijn geen instellingen op uit te voeren verder bij het veranderen van de ssid en het wachtwoord vliegt de router eruit alles staat nu maar op default. tv loopt vast snelheid word niet gehaald.

    Kortom XS4all blijft gewoon het beste nooit gezeik gehad heeft altijd goed gewerkt. Goede klanten service.
    Verbeterpunten
    • Betere router met meer functies. Bijv een fritzbox zal al een hoop ellende besparen.
  • Beoordeling: 7 /10
    Willem Kroeze op 28-6-2019 om 16:48
    Minder dan 1 jaar klant
    Zojuist overgestapt van kpn naar Caiway glasvezel. De tv beeldkwaliteit van Caiway ervaar ik slechter dan dat van kpn. Volgend jaar maar snel weer overstappen.
    Pluspunten
    • Nog niet ervaren
    Reacties
    Willem Kroeze op 28-6-2019 om 16:50
    Het signaal van kpn kwam ook nog binnen via de telefoonlijn.
  • Beoordeling: 1 /10
    Mb op 26-6-2019 om 12:35
    Minder dan 1 jaar klant
    Net een maand overgestapt naar Caiway , vaste telefoon werkt vaker niet dan wel internet verbinding loopt heel vaak vast, bij melden van klacht geeft men alleen maar een grote mond zie bieden totaal geen oplossing. Ik had wel al vele slechte reviews gelezen maar dacht dat het mij niet zou overkomen . Helaas zoals vele andere ben ik ontevreden over hun service en producten.
    Pluspunten
    • Tv werkt wel
    Verbeterpunten
    • Schuil niet achter een muur door te zeggen dat het aan de klant ligt. Kijk naar de reviews en begin met een klantvriendelijk en oplossingsgericht klantenservice.
  • Beoordeling: 1 /10
    Hans op 12-6-2019 om 16:18
    Minder dan 1 jaar klant
    Zeer treurige service. Een hele arraogante dame aan de telefoon gehad die totaal geen zin had om mij te helpen terwijl zo mooi op hun webpage staat dat "ze nooit opgegeven tot het probleem van de klant naar alle tevredenheid is opgelost".
    Ik heb de dame in kwestie ook nog gevraagd haar manager te spreken omdat ik er met haar niet uitkwam. Het antwoord was: onze managers willen absoluut niet met klanten praten. Dit zegt alles. Ik zit helaas nog een jaar aan Caiway vast maar heb al in mijn agenda genoteerd wanneer ik het contract kan opzeggen. Nooit meer Caiway
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Klanten fatsoenlijk te woord staan en bereidheid tonen te luisteren en een probleem op te lossen.
  • Beoordeling: 8 /10
    J. Lenzing op 9-6-2019 om 16:14
    Langer dan 1 jaar klant
    De meeste van de hier geplaatste negatieve ervaringen kan ik niet delen.
    Wij zijn nu bijna 4 jaar klant bij Caiway en gebruiken daar 150 / 150 Mb Internet en TV via coax.
    Tot nu toe nauwelijks een probleem met de ontvangst TV, gebruik Internet of service ondervonden.
    Pluspunten
    • Altijd de volle geabonneerde Internetcapaciteit ter beschikking.
    Verbeterpunten
    • Inderdaad, de service is niet altijd bepaald daadkrachtig, daar kan wel wat verbeterd worden.
    • De antwoorden op gestelde vragen zijn niet altijd even duidelijk en oplossingsgericht.
    • Ook werd de toegang vanuit Apple OS X naar Multiscreen zo maar ineens gestopt zonder enige waarschuwing vooraf en op de navraag over het waarom en wanneer opnieuw beschikbaar werd nauwelijks gereageerd.
    • Maar ja, gelukkig heb ik de klantenservice zelden nodig...
  • Beoordeling: 1 /10
    BGAM B op 17-5-2019 om 10:19
    Minder dan 1 jaar klant
    zeer slechte service of beter gezegd geen service. Aan de telefoon word je afgescheept, als er een afspraak gemaakt word komen ze die niet na. Laten je honderden Euro's kosten maken en werkt niet.
    Klantenservice is van het afschepen
    Pluspunten
    • Niets positiefs te melden
    Verbeterpunten
    • opheffen, zodat anderen hier niet ook mee geconfronteerd worden
  • Beoordeling: 3 /10
    Willem Warbout op 14-5-2019 om 16:36
    Minder dan 1 jaar klant
    Wij wilden overstappen naar hun aanbod die persoonlijk naar ons adres was gericht.
    Na de 2e keer contact te hebben gehad had ik geen recht meer op de aanbieding en kon er wel een veel duurdere overeenkomst worden afgesloten.
    Op mijn vraag waarom wij dan een aanbod kregen die niet klopt, werd mij duidelijk gemaakt dat hij dat ook niet weet en verwarrend vindt maar het is nou eenmaal zo.
    Conclusie: Het aangeboden 'Glasvezel Geluk 27 voor voordelig internet & T.V. is daar niet eens bekend en toch sturen zij dit naar de mensen toe. Onbetrouwbare en misleidende reclame.


    Pluspunten
    • Zij staan je wel te woord.
    Verbeterpunten
    • Nakomen wat er beloofd wordt in je persoonlijk bericht.
  • Beoordeling: 2 /10
    M.rijnberg op 14-5-2019 om 15:32
    Minder dan 1 jaar klant
    Zeer slecht te bereiken,chat deed het niet,tel.wordt na min. Opgenomen,dus ik blijf maar mij KPN
    Pluspunten
    • Nog niets
  • Beoordeling: 1 /10
    L. Mulder op 3-5-2019 om 19:28
    Minder dan 1 jaar klant
    Hele slechte service! Vanochtend vroeg een storing gemeld, geen internet, televisie en telefoon. Ze willen niet eerder komen dan volgende week dinsdag! Dat is dus 5 dagen voordat er een monteur komt!