Alle tv-aanbieders vergelijken en bestellen
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
Caiway

Review en beoordeling Caiway

Om je te helpen bij je keuze voor een digitale tv aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Caiway geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Caiway. Is Caiway je huidige digitale tv aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 10 /10
    A de Vos op 20-3-2019 om 20:46
    Langer dan 1 jaar klant
    Zeer snel en stabiel internet op de glasvezel. Zeer goede beeldkwaliteit op de coax.
    Pluspunten
    • Snel internet. Veel HD zenders
    Verbeterpunten
    • De interactiece televisie kastjes van Caiway type Entone zijn zo traag als dikke erwtensoep.
  • Beoordeling: 5 /10
    Jack op 14-3-2019 om 21:08
    Langer dan 1 jaar klant
    Caiway maakt duidelijk misbruik van het feit dat ze monopolist zijn op zowel de glasvezel kabel, als ook op de traditionele kabel, in mijn woonplaats en omgeving. De jaarlijkse prijsverhoging is ieder jaar zeer ruim boven de inflatiecorrectie. Dit doen ze onder het mom van een zogenaamde productverbetering. Ze bieden een paar nieuwe tv zenders aan (waar je meestal niet op zit te wachten), of ze verhogen de internetsnelheid ( terwijl die al meer dan snel genoeg was voor de gebruiksdoeleinden van de meeste mensen). Ze bieden echter geen mogelijkheid om af te zien van de zogenaamde productverbetering en slechts een prijsverhoging te ontvangen met de inflatiecorrectie.
    Wanneer je ervoor kiest om alleen een internetverbinding te kiezen in plaats van het 'drie in één pakket' (internet, bellen, televisie) betaal je voor enkel de internetverbinding 78,33% van de prijs van het 'drie in één pakket'. Naar mijn mening is dit te veel. Dit zou redelijkerwijs niet meer dan 50% moeten zijn.
    Ook is het aantal storingen hoger als wat Caiway wil toegeven.
    In mijn familie moeten we bijvoorbeeld extra kosten maken voor een extra telefoonverbinding voor een medisch alarmsysteem, simpelweg omdat we het niet aandurven om hiervoor te vertrouwen op de Caiway telefoonverbinding.
    Pluspunten
    • De internetverbinding is snel. de verbinding haalt de beloofde snelheid.
    Verbeterpunten
    • De prijs is te hoog voor het product wat wordt geboden (omdat er geen concurrentie is op de glasvezelverbinding en op de traditionele kabelverbinding).
    • De prijs van enkel een internetverbinding is te hoog in verhouding tot het drie in één pakket.
    • De jaarlijkse prijsverhogingen zijn ieder jaar hoger als de inflatiecorrectie.
    • Het aantal storingen is hoger als wat ze beweren.
    • De telefoonverbinding is minder betrouwbaar als een traditionele telefoonverbinding.
    • Signaalverbrekingen in verband met (gepland) onderhoud worden niet van te voren per email aangekondigd aan de abonnees.
  • Beoordeling: 6 /10
    Karin op 12-3-2019 om 17:50
    Langer dan 1 jaar klant
    Internet is nog langzamer dan een schildpad en ik heb glasvezel
    Valt ook regelmatig uit op de boven verdieping
    Pluspunten
    • Tv zenders weinig storing
    Verbeterpunten
    • Veel betere internet
    • Meer tv zenders in goedkopere pakjet
  • Beoordeling: 1 /10
    Caiway is slecht op 12-3-2019 om 01:39
    Langer dan 1 jaar klant
    Echt het internet met glasvezel is onwijs maar dan ook onwijs slecht gebruik meerder deels mijn 4g omdat het internet niet verder komt dan de woonkamer ook onwijs vaak stoornissen 1 aanrader neem geen caiway
    Pluspunten
    • Met internet kabel wel snel maar dat is met
    • Alles
    Verbeterpunten
    • Alles
  • Beoordeling: 8 /10
    Addie tielen op 9-3-2019 om 19:58
    Minder dan 1 jaar klant
    Op zich zeer tevreden. Alleen jammer dat hun app niet werkt op google grome kasje.
    Verbeterpunten
    • Google groom ondersteuning in app aanbrengen.
    • Lokale omroep siris uitzenden, was beloofd maar wordt niet gedaan.
  • Beoordeling: 1 /10
    Clint Elsendoorn op 5-3-2019 om 19:22
    Langer dan 1 jaar klant
    Mensen wees gewaarschuwd. Vreselijk bedrijf. Werkt vaker niet dan wel. 2 maanden van te voren een verhuizing aangevraagd, geen bevestiging gehad. Na een maand contact genomen met caiway, of dit geregeld is: nee is niet geregeld zonder goede reden, over een week etc etc. Na meerdere malen contact en niet geholpen te worden wordt ik zonder bericht of informatie 5 dagen van tevoren afgesloten. Krijg je op die dag een sms om 17.15 dat de dienst aangesloten is op het nieuwe adres maar 5 dagen te vroeg, direct geen tv/internet meer. Bel je klantenservice. Ja meneer die mensen zijn naar huis het is na 17.00 uur. Ik zeg ja ik krijg een sms om 17.15 uur. Reactie caiway jammer joh we gaan nu niks voor je doen. Mis je mooi de voetbal, en steeds die kinderen overal die je normaal niet hoort of ziet. Wijf wil gelijk praten en spelletjes doen. Mensen ga aub ergens anders heen!!
    Verbeterpunten
    • Regel je zaken het kan echt
    • Mensen in dienst nemen die shit regelen
    • Antwoord geven op vragen
    • Zo kunnen we eindeloos doorgaan
  • Beoordeling: 10 /10
    Els op 5-3-2019 om 18:09
    Langer dan 1 jaar klant
    Prijs kwaliteit verhouding erg goed! Woonachtig in Overijssel en al 5+ jaar abonnee bij Caiway erg tevreden over het snelle internet en goede kwaliteit tv zenders!
    Pluspunten
    • Prijs kwaliteit verhouding erg goed! Woonachtig in Overijssel en al 5+ jaar abonnee bij Caiway erg tevreden over het snelle internet en goede kwaliteit tv zenders!
    Verbeterpunten
    • Bij onweer kan het zijn dat de Entone (tv kastje) uitvalt en na een paar uur weer werkt.
  • Beoordeling: 1 /10
    meulenveld op 4-3-2019 om 19:34
    Minder dan 1 jaar klant
    slecht heb vanaf dat ik geleverd krijg storing gehad op de coax.
    gebeld en ze kwamen meten dit was november 2018
    februari 2019 is het gemaakt tijdens het maken hebben ze onze glasvezel kabel kapot gestoken. dik een week zonder internet gezeten heel vaak met ze gebeld de ene na de andere belofte en maar niet nakomen.
    nu zijn de kabels eindelijk gemaakt eind februari. nu maart ligt het trottoir er nog altijd uit. nu ook weer achteraan gebeld zal geregeld worden ik wacht af en geloof er al helaas niks meer van.
    dan dien je een claim in na al die problemen krijg je en mail terug dat je geen recht hebt op een vergoeding. maar wel duur betalen.
    ik wou dat ik een andere provider kon nemen.
    Pluspunten
    • heb ik helaas niet kunnen vinden.
    Verbeterpunten
    • ophouden met liegen en leugens te vertellen.
    • beloftes maken en niet nakomen.
    • toezeggingen doen over datums en wanneer reparateurs komen die dan achteraf niet komen of niet ingepland zijn.
    • beter zijn voor je klanten.
  • Rombout op 3-3-2019 om 21:13
    Erg slecht personeel en hebben een plank voor hun kop .
    Je moet alles 10 herhalen
    Wel prijs verhoging vragen.
    Veel storingen en veel spam mail 30 perdag wel .
    De spambox werkt niet eens .
    En heb nu de update ook stuk minder zenders op de tv
    Mails worden niet beantwoord
    Ik raad u caiway erg af .
    Pluspunten
    • Niks
    Verbeterpunten
    • Betere diensten die wel werken
    • Zonder storing en geen prijs verhoging
  • Beoordeling: 1 /10
    Jacobs op 16-2-2019 om 13:15
    Langer dan 1 jaar klant
    Slecht dat je maar 2 tv kan aansluiten.
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Meerdere aansluitingen Glasvezel.