Alle tv-aanbieders vergelijken en bestellen
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
Caiway

Review en beoordeling Caiway

Om je te helpen bij je keuze voor een digitale tv aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Caiway geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Caiway. Is Caiway je huidige digitale tv aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Bekijk

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 7 /10
    Jos Ariaans op 5-10-2019 om 13:04
    Langer dan 1 jaar klant
    Ik vind het jammer dat de kwaliteit achteruit holt bij Caiway.
    De service begint ook minder te worden, en wordt lang niet meer zo goed gereageerd e-mail als je een probleem meldt.
    Ook pathe thuis kun via glasvezel niet ontvangen, dit zou wel zo moeten zijn.
    Ik hoop dat dit gaat veranderen, anders zal ik toch een keer een andere provider moeten gaan zoeken.
    Pluspunten
    • Op dit moment geen.
    Verbeterpunten
    • Meer de problemen van klanten serieus nemen, en niet op de lange baan schuiven.
    • Zorg voor minder storing, zodat het netwerk beter werkt.
  • Beoordeling: 5 /10
    M vd H op 2-10-2019 om 18:43
    Langer dan 1 jaar klant
    Altijd zeer tevreden geweest over glasvezelpakket met telefonie en interactieve televisie.
    Helaas is het afgelopen jaar de kwaliteit om te huilen.
    Minimaal 1 keer per maand storing.
    Caiway geeft zelden aan dat er storing is. Vaak proberen ze je dan nog te helpen en zeggen vervolgens dat de storing nog steeds is terwijl op het bandje wordt gezegd dat de storing is verholpen.
    Anderen hebben al maanden een haperende internetverbinding en dit ligt in de kast op de openbare weg. Diverse malen uren lang geen stroom en probleem is nog steeds niet opgelost.

    Als alles wel werkt is alles vlot, maar raad een andere provider aan als je de mogelijkheid hebt.

    Geen imap in e-mail klopt. Hier al eens over geklaagd, maar Caiway lijkt niets te doen om de dienstverlening aan te passen aan de standaard van deze tijd.
    Pluspunten
    • Als ie het doet dan supersnel internet.
    Verbeterpunten
    • Luister naar de klanten, communiceer met klanten, pas diensten aan naar de huidige tijd en loop niet 15 jaar achter.
    • Maar vooral... Zorg nu eens voor een stabiel netwerk.
  • jeroen op 24-9-2019 om 18:19
    Langer dan 1 jaar klant
    Je stuurt het glasvezel pakket van je moeder van 80 jaar terug op 2 augustus omdat ze niet hun beloften nakomen. Krijg je later op 17 september het bericht dat ze deze niet hebben ontvangen en dreigen de vervangingswaarde in rekening te brengen. Gelukkig nog het bewijs van verzending met barcode bewaart. Of ik deze naar klantenidentificatie@caiway.nl wil sturen......krijg je het bericht terug dat dit mail adres niet bestaat. Inmiddels meer dan 3 uur bezig met Caiway. .....Gelukkig bestaand er nog andere aanbieders.... op naar een ander.
    Wat een vervelend bedrijf dat Caiway......bah

    Pluspunten
    • niet te vinden of ervaten
    Verbeterpunten
    • alles: hun bereikbaarheid telefonisch en per mail. Dat ze afspraken nakomen etc...
  • Beoordeling: 1 /10
    Anoniem op 23-9-2019 om 11:04
    Minder dan 1 jaar klant
    Ze hebben overal een weerwoord op. Verschrikkelijkste bedrijf dat ik ooit heb meegemaakt. Ga hier nooit mee in zee als je problemen wilt verkomen.
    Pluspunten
    • Geen pluspunten
    Verbeterpunten
    • Te veel om op te noemen.
  • Beoordeling: 1 /10
    D. op 12-9-2019 om 21:20
    Klant geweest
    Je komt er nooit vanaf!

    Vanaf dag 1 al ellende en overal zelf achteraan moeten gaan ondanks de fout bij Caiway lag. Stap je over naar glasvezel op aanraden van Caiway zelf blijkt de hele boel niet te werken en maar ontkennen. Pas nadat ik aantoonde dat ze me een IP adres uit Berlijn hadden gegeven kon de fout erkend worden. Zeg je uiteindelijk je contract op, blijven ze je mailen. MAARRR dan moet ik zelf contact opnemen met het service center wordt er dan gezegd. Euhhhh hoe vaak dan, want blijkbaar komt het niet aan dat ik van Caiway af wil. Naar mijn idee is het gebruik van persoonsgegevens zonder toestemming ook in tegenspraak met de AVG.
    Pluspunten
    • Die is er niet.
    Verbeterpunten
    • Teveel om op te noemen.
  • Beoordeling: 1 /10
    wilma rougoor op 11-9-2019 om 08:12
    Minder dan 1 jaar klant
    alles gaat vanaf het begin fout. eerst worden er niet twee maar 1 ontvanger geleverd. blijkt deze ook nog niet voor ons te zijn bestemd.....verkeerde klant..... dan kunnen we niet worden aangesloten omdat er geen signaal is......blijkt dat het verkeerde huisnr. aangesloten is.... toen zelf de ontvangers maar aangesloten omdat de monteurs die de installatie verzorgen de eerste weken niet kunnen........tweede ontvanger zou opgestuurd worden, maar dat komt maar niet, dan bel je en hoor je: nee hoor hij is onderweg! blijkt: er is helemaal niets onderweg, alles is bevroren. tweede ontvanger komt pas twee weken later. Je wordt constant voorgelogen. alleen maar storing in de eerste ontvanger, als je belt, erg moeizaam, geen moeite doen om het op te lossen, terwijl ze anders adverteren. je moet zelf de oplossingen aandragen, krijgt je op den duur een antwoord: er is een centrale storing en geen idee hoelang dit gaat duren! nou ja zeg.....intussen ook nog maar eens gechat, nou, dat is een succes. je krijgt pas antwoord na 1,5 uur, dus de hele dag 5 vragen gesteld omdat je ontzettend lang moet wachten op antwoord. maar geen oplossing bieden of meedenkenk. geen uitzending gemist kunnen kijken omdat na ongeveer 1 uur het beeld op menu springt en de tv springt spontaan op een andere zender. dit min. 1x per dag. of het beeld bevriest....en dan kan je niets meer.... bij live tv kijken ook al problemen, springt hij ook spontaan op menu en andere zender.... de tweede ontvanger die we net 1 week hebben vertoont dit probleem ook al. ze beloven van alles, maar in de praktijk is de klantenservice bedroevend slecht, geen oplossing, geen moeite doen voor klant. maar wel abonnenmentskosten incasseren. dat gaat wel soepel.. ontzettend spijt dat we voor caiway hebben gekozen.
    Pluspunten
    • niets
    Verbeterpunten
    • als een klant belt, los het probleem gelijk op of stuur een monteur, of geef een meerdere aan de telefoon. service mag 1000x verbeterd worden. als je chat, zorg ervoor dat de klant gelijk geholpen wordt, zonder tussenpozen van vraag en antwoord van 1 uur of meer....... hou ze niet aan het lijntje en doe wat. niet niets doen, zoals nu het geval is. Diep triest
  • Beoordeling: 1 /10
    Martin Stander op 28-8-2019 om 13:53
    Langer dan 1 jaar klant
    Ik geef een verhuizing door. Mijn internet is een week voor de verhuizing uitgeschakeld. Werknemers kunnen geen onderscheid maken tussen 25-8-2019 en 3-9-2019. Twee dagen later, meerdere chats, nog geen internet. Caiway kunnen het niet aansluiten.

    Caiway TV reset en stopt minstens één keer per dag. Meestal tussen 22:00 en 00:00 uur. Terugspoelen en opnemen stopt ook willekeurig.

    Pluspunten
    • Niks
    Verbeterpunten
    • Zowat alles.
  • Beoordeling: 1 /10
    Hanzzl op 24-8-2019 om 18:40
    Minder dan 1 jaar klant
    Zelfs het doorgeven van een nieuw bankrekeningnummer is een hele rompslomp bij deze organisatie.
    Dit is voor hen een contractovername dus moet alles per brief doorgegeven worden.
    Wat een administratief gedrocht is dit bedrijf zeg!
    Het is dat we verplicht bij hun de diensten af moeten nemen. Uit vrije keuze was ik nooit bij hen klant geworden, want het internet staat vol opmerkingen over hun slechte dienstverlening.
    Zelf moeten ik al hun apparatuur wekelijks resetten om weer internet te hebben. Tevens loopt het tv signaal steeds vast.
    Waardeloos!
    Pluspunten
    • Geen te noemen. Heb tot nu toe alleen maar slechte ervaringen.
    Verbeterpunten
    • Klantvriendelijker gaan reageren. Meedenken met je klant is geen overbodige luxe.
    • Geen onzin processen in het leven roepen die niet nodig zijn.
    • Goede stabiele dienstverlening gaan leveren, want je betaalt er als klant tenslotte enorm veel geld voor.
  • Beoordeling: 6 /10
    Ab de Munnik op 20-8-2019 om 16:51
    Langer dan 1 jaar klant
    E-mail, geen IMAP!!
    Pluspunten
    • Snelheid
    Verbeterpunten
    • E-mail is vreselijk achterhaald (POP) waarom geen IMAP??? We betalen er genoeg voor, dus heel erg jammer dat Caiway niet mee WIL gaan met ALLE andere providers die wel IMAP standaard aanbieden!!. POP account is echt compleet kansloos en niet meer van deze tijd!!!! Voor mij een reden om over te gaan stappen.
  • Beoordeling: 1 /10
    Agnes op 19-8-2019 om 16:45
    Minder dan 1 jaar klant
    Al maand geleden verhuisd. Vanaf 25 juli abonnement met Caiway ingegaan. Monteur geweest van Guidion. Maar naar ik begreep, kon niets doen. Fout ligt bij Caiway. Weer bellen en wachten. Volgens Caiway was modem kapot. Kreeg plotseling nieuw modem toegestuurd, terwijl ik niet was ingelicht over kapot modem. Vandaag eindelijk monteur Caiway gekomen. Zei dat het niet aan het modem ligt, maar aan het netwerk. Sloot nieuwe modem wel aan, nog steeds niets. Zei dat het vanaf afstand zou worden opgelost. En anders moet ik morgen weer bellen. Tot op heden nog niets gebeurd. Ondertussen brief van Caiway gekregen, dat het abonnement automatisch in gaat op 30 augustus. Hier niets meer van te begrijpen. Hoe kan dat, 2 verschillende datums voor het zelfde abonnement?
    Ondertussen is het nu al 19 augustus. Wacht al vanaf 25 juli op de aansluitingen. Geen tv, geen telefoon en geen internet al die tijd al! Had ik maar bij Ziggo kunnen blijven. Dan had ik deze ellende niet gehad. Maar die mocht hier niet leveren.
    Bij Caiway is het alleen maar weer bellen en weer bellen. En wachten, wachten, wachten. Dit is waardeloos zo. Ik ben al op leeftijd en moet nu steeds smartphone gebruiken, waar ik nauwelijks iets op kan zien. Weet niet meer wat ik hieraan moet doen.
    Pluspunten
    • Geen.
    Verbeterpunten
    • Direct zorgen voor aansluiting op tijdstip, dat abonnement in ging. En niet nog eens een lange tijd laten wachten op een monteur van Caiway, als er door een andere monteur (van Guidion) een fout is geconstateerd, waardoor er niets werkt.