Review en beoordeling Tele2

Tele2

Om je te helpen bij je keuze voor een digitale tv aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Tele2 geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Tele2. Is Tele2 je huidige digitale tv aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Plaats een ervaring Gemiddelde beoordeling
  1. Valerie Etnel op 13-11-2018 om 11:14 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Mij een abonnement laten betalen die ik nooiiiiit heb afgesloten!! Proces verbaal opgestuurd over id-fraude en diefstal en tig andere gegevens!! En wat zeggen ze??? Dat ik ‘gewoon’ moet betalen!! 🤬🤬🤬🤬 DIEVEN ZIJN JULLIE!!! Ohhh en ook nog m’n berichten verwijderen en mij blokkeren op FB omdat ze het probleem niet willen oplossen maar geld willen aftroggelen. Dat kunnen deze oplichters heel goed
    • Het heel bedrijf!!
  2. Fred wagenmakers Langer dan 1 jaar klant op 5-10-2018 om 17:32 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Sinds 2016 klagen we over de internetsnelheid. We krijgen 5, soms 8 mb terwijl je moet betalen voor 20. Klachten worden niet beantwoord. Monteurs komen niet opdagen. Tot wel 3 keer toe. Smoes na smoes na smoes. Wat een ontzettend slecht bedrijf is dit!!!!
    • Absoluut geen.
    • Houd je aan de afspraken en behandel de klant fatsoenlijk.
  3. Never hire Tele2 Langer dan 1 jaar klant op 6-8-2018 om 14:53 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Worst internet provider ever in the world
    • all, this is pure shit
  4. Fred Post Langer dan 1 jaar klant op 3-7-2018 om 18:24 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Vandaag 3 juli rond 17.00 uur weer geweldig goed en vriendelijk geholpen niets was hem teveel bedankt.
    • Kundig
    • Behulpzaam
    • Vriendelijk
    • Zou hey niet weten
  5. Broningen op 11-6-2018 om 23:32 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Kan al een jaar geen normaal gebruik maken van mijn TELE2 abonnement en geef dit ook al een jaar aan. Na lang aan het lijntje te zijn gehouden en veel testjes heb moeten doen kwam er toch echt een oplossing.

    Ik mag overstappen naar een andere provider. Jippie. Maar ho, ik moet nog wel telefoon lening betalen. Okay, prima. Maar vergoed TELE2 ook iets van de afgelopen maanden? Natuurlijk doen zij dat niet!

    Nooit meer. Nooit meer. Wegwezen. Arrogant. Ik hou echt iedereen tegen die er ook maar aan denkt!
    • Reageren, maar daar is alles mee gezegd.
    • Oplossing
    • Verantwoordelijkheid
  6. steven Langer dan 1 jaar klant op 22-5-2018 om 22:31 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Internet is traag heb een 40 mb internet bij hun afgesloten ik haal amper de 3. gebeld naar hun hebben ze eerst een nieuwe modem en lange kabel om gelijk met de modem in contact te komen, nog hetzelfde snelheid, monteur gestuurd bleek dat de modem die zij stuurde kapot was en de orginele modem van hun ook stuk was, monteur legde uit dat het zeer slechte modems van tele 2 zijn.
    ?Uiteindelijk is me snelheid wel beter maar nog haal ik de 40 mb bij lange na niet meer 4 mb.

    Tele 2 heeft een goede klantenservice helpen je ook waar ze kunnen, prijs is ok maar die internet snelheid pfffffff 2 a 3 mb per secs bij rrn 40 mb internet abo terwijl ik hier 104 mb kan ontvangen. Binnenkort toch overstappen ben het zat dat trage gedoe

    • klantenservice helpt je waar ze kunnen
    • internet snelheid
  7. lotte Langer dan 1 jaar klant op 23-4-2018 om 18:29 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Tele2 genomen voor onze nieuwe koopwoning. Waarna blijkt dat er geen irsa kabel was.
    Ik gebeld zei de medewerker dat ik zelf maar kon moest bellen voor een aansluting. Dat leek me toch niet se bedoeling. Weer gebeld dat ik dat maar raar vond. Hun bieden iets aam het doet het niet en je mag het maar uitzoeken.

    Kwam netjes een monteur langs welke dit bevestigde. Vervolgens stuk of 6 gebeld ik zou kosteloos kunnen opzeggen als de monteur de notitie had achter gelaten.

    20-4 gebeld het was geregeld de opzeggen zou in gaan.
    23-4 word ik gebeld dat er geen nottitie was en dus niet kon opzeggen.
    Moet er nogmaals een monteur langs komen om weer het te bevestigen wat monteur 1 al heeft gedaan.

    Totaal geen comunicatie tussen de medewerkers !!

    Onder tussen al 3 weken zonder internet en tv.waar we wel voor betalen. Nu opzeggen kost 260 euo. Kortom je hebt gewoon pech , totaal geen inlevingsvermogen en comunicatie.

    Was altijd heel tevreden nu niet meer..
    • Zodra ze iets kunnen verkopen den ze alles voor je
    • Geen communicatie tussen de medewerkers
    • Loze beloftes
    • Slechte klantenservice
  8. T. Booij Klant geweest op 27-3-2018 om 16:53 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Vanaf half januari inmiddels 15 keer gebeld, (kosten €16 ) om bij mijn vakantiewoning televisie bij mijn internet abonnement te krijgen (voor de duidelijkheid ik had al internet bij Tele2 vanaf juli 2013).
    Maar helaas dit was niet mogelijk want ik zou een oude abonnementsvorm hebben waarbij dat niet mogelijk zou zijn. Enige manier zou zijn: afsluiten en dan een nieuw abonnement nemen met internet en tv. Aansluitkosten zouden vergoed worden. Versnelde procedure maar ik zou toch 8 dagen geen internet hebben. Oke, kan kennelijk niet anders dus maar akkoord gegaan. Na nog een paar telefoontjes waarom er geen bevestiging komt was het zover:
    9 maart afgesloten, 10 maart maar zelf gebeld (want de belofte van tele2 om na de afsluiting contact op te nemen komen ze niet na, of ik moet er nog op wachten). Ondertussen wordt er nog wel gefactureerd.
    Toen begon de ellende, ik heb denk ik alle mogelijkheden gehoord waarom ik nog niet of niet aangesloten kon worden. Het adres kwam niet voor in de administratie en moest daar eerst aangemaakt worden, de kwaliteit van de lijn is te slecht; we hebben het 2 keer bij de KPN uitgezet maar er word niet op gereageerd of we krijgen het terug dat het niet kan. De afdeling die hierover gaat moet het nog verwerken, we zijn ermee bezig etc. etc. (in welke volgorde ik het heb gehoord weet ik niet meer) Talloze notities zijn er gemaakt. (Een van de medewerkers verzekerde mij dat zij al een aantal jaren bij Tele2 werkte en het wel voor elkaar zou maken).
    Het laatste gesprek op 21 maart: Nee het was niet mogelijk om internet, laat staan televisie op dit adres te krijgen. De kwaliteit van de lijn is echt te slecht.??? Waar heb ik dan 5 jaar lang voor betaald???

    22 maart T-mobile gebeld met als resultaat vanaf 3 april heb ik en internet en televisie.

    Dan de facturering: Oké dat de voor laatste factuur te veel was berekend logisch want dit moet nog verwerkt worden, even een reminder naar de klantenservice gedaan dat het verrekend moet worden. Maar ja inmiddels is ook de maand april afgeschreven. Gelukkig bestaat er nog zoiets als storneren, waarschijnlijk wordt daar sneller op gereageerd. Mocht er toch nog een factuur komen, vergeet niet mijn €16 aan telefoonkosten te verrekenen, kosten die ik heb moeten maken om alleen al in contact met jullie te komen, zonder dat er een oplossing komt.

    Beste Tele2 management: als eerste mag je wel ontzettend blij zijn met je personeel dat ze ondanks alles toch vriendelijk blijven en proberen te helpen. Maar jullie als management daar schort nog wel iets aan. Als je als supervisor of misschien wel verder ziet dat er iets ontzettend fout gaat, dan hoor je mee te kijken en helpen op te lossen. Verhalen als KPN kan niet aansluiten, (afsluiten lukt kennelijk wel) horen niet voor te komen. Zeker niet als je al bijna 5 jaar op een adres hebt geleverd.
    Waarschijnlijk zijn de kleine klantjes niet interessant genoeg voor jullie, maar vergeet een ding niet
    vele kleine klantjes die afhaken en hun verhaal door vertellen worden uiteindelijk een grote klant.
    Dus management succes ermee maar voor mij echt nooit meer Tele2.
    • geen
    • zorg dat je administratie op orde is, eerst moeten afsluiten om je abonnement te kunnen uitbreiden??
  9. Daniëlle de Weerd Minder dan 1 jaar klant op 20-3-2018 om 22:33 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Waardeloos! Kreeg een Nano kaart die ik niet eens kon plaatsen!!! Meteen opgezegd, tenminste als ze dit lazen uberhaupt???
    Ik be er meteen klaar mee; I can do this, can't handle this and can do nothing with this shit. Thanx for end this shit!
    • Not
    • Waardeloos! Kreeg een Nano kaart die ik niet eens kon plaatsen!!! Meteen opgezegd, tenminste als ze dit lazen uberhaupt???
    • Ik ben er meteen klaar mee; I can do this, can't handle this and can do nothing with this shit. Thanx for end this shit!
  10. vito Langer dan 1 jaar klant op 20-1-2018 om 15:19 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Ik ging verhuizen en mijn abonnement kon niet worden meeverhuisd. De Verkoopafdeling heeft mij verteld dat de enige optie een nieuw contract was. Ik ben voor gelogen over de aansluitperiode en over de internet snelheid en ik had twee weken opzegtermijn maar ik kreeg mijn product pas na 17 dagen... Hoe weet ik of ik tevreden ben met het abonnement als ik het nog niet ontvangen heb? Ik heb een 50mbit abbo waarvan 30mbit beloofd wordt zelf haal ik maar 23.5mbit. Tele2 zegt in mijn modem te kunnen zien dat mijn modem 25mbit haalt. Blijkbaar is het zo dat ze 80% van de beloofde snelheid moeten leveren. ik kom maar op 79% maar omdat ze beweren dat mijn modem 25mbit levert kunnen ze niks voor mij doen. Ondanks dat ik met de bijgeleverde utp kabel en hun eigen speedtest niet aan de 80% van de beloofde snelheid kom.
    Serieus??? 80% van de "beloofde" snelheid???
    • Geen
    • Doen wat je beloofd en als dat niet waargemaakt kan worden laat mensen dan zonder gezeik en kosten hun contract beëindigen!
Laad meer ervaringen