Alle tv-aanbieders vergelijken en bestellen
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
Tele2

Review en beoordeling Tele2

Om je te helpen bij je keuze voor een digitale tv aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Tele2 geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Tele2. Is Tele2 je huidige digitale tv aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 1 /10
    Sam op 16-7-2019 om 00:53
    Klant geweest
    Provider Tele2 is al jaren lang slecht met klanten onvriendelijkheid, smoes beloofte blijven spelen.
    Pluspunten
    • Geen pluspunt voor, Tele2 maken veel klanten stress, onteverden, piekkeren.
    Verbeterpunten
    • Klantvriendelijk, goed luisteren oren, belooft is BELOOFT, geen smoes maken, niemand betaald geen 1 cent tekort, daarom doet verdomme jullie goed werken blijven om de klanten blij maken ,,,,, klanten zoeken altijd goed provider.,,,,,,of willen jullie provider Tele2 failliet, dat zijn jullie eigen vragen en werken ???
  • Beoordeling: 1 /10
    Pieter van Tiel op 4-7-2019 om 21:19
    Minder dan 1 jaar klant
    Overgestapt naar tele2. Operationeel vanaf 5 mei j.l. Geconstateerd dat de geleverde tv ontvanger een gebruikte was. Vele telefoontjes gevoerd met tele2 en gemeld dat de tv aansluiting niet werkte. Op 25 juni j.l. een monteur van tele2. Deze kwam al met een nieuwe tv ontvanger aan en constateerde dat de geleverde tv ontvanger inderdaad defect was. Na vervanging werkte de tv prima. Zowel beneden als boven. Omdat tele2 klantenservice in één van de gesprekken bevestigde dat ik een tweede verbindingsset nodig had voor de tweede tv heb ik een tweede set gekocht voor 50 euro. De monteur van tele2 gaf echter aan dat deze niet nodig was en dat ik die na melding bij tele2 kon terug sturen en ik mijn geld zou terug krijgen. Op 26 juni heb ik dit telefonisch besproken met de klantenservice. Deze gaf echter aan dat de termijn van 14 dagen verstreken was en dat ik de verbindingsset niet kon retourneren. Mijn verweer dat pas op 25 juni mijn eerste en tweede tv kon worden aangesloten en dat dit kwam door een defecte tv ontvanger, geleverd door tele2, kon niet op enige vorm van clementie rekenen. N.a.v bovenstaande heb ik een klacht bij tele2 ingediend. Op 3 juli j.l. ben ik door deze afdeling teruggebeld. Na ongeveer 20 minuten steggelen heb ik het gesprek maar beëindigd omdat tele2 niet bereidt was om de verbindingsset retour te nemen. Het moge duidelijk zijn dat ik tele2 bij de eerstkomende contract vervaldatum er weer uitdonderd. Een ieder zij gewaarschuwd om alert te zijn bij een abonnement van tele2.
  • Beoordeling: 2 /10
    M Rettich op 11-6-2019 om 10:49
    Minder dan 1 jaar klant
    Internet en TV helaas niet zonder problemen.
    Internet via ZTE modem (lijkt hetzelfde modem als kpn en Nlex) maar dan 30% minder snel en geen gast netwerk in te stellen.
    Tele2 heeft dus zeker niet dezelfde firmware erop zitten maar aangepast voor tele2.
    TV kastjes, 2 stuks, maar op 1 is opnemen en terugkijken mogelijk (harde schijf in kastje)
    helaas hapert het kastje iedere 2 minuten, dan valt het geluid een paar seconden weg.
    Ook regelmatig vastlopen van het tv kastje komt regelmatig voor, dan moet de stekker er uit en pas na ongeveer 45 minuten tot een uur is hij weer aan te zetten.
    Niet bepaald goed dus, zeker in vergelijking met Ziggo, kpn of NLEx (heb ik allemaal gehad)
    Pluspunten
    • Goedkoper dan andere aanbieders
    Verbeterpunten
    • kijk naar de concurrent, verbeter de tv kastjes, opnemen in de cloud en apps en dergelijke mogelijkheden.
    • Modem met volledige snelheid en niet afgeknepen en mogelijkheid tot gast netwerk zoals de concurrentie het ook bied.
  • Beoordeling: 1 /10
    oosterwijck op 10-6-2019 om 09:14
    Klant geweest
    Ga niet in zee met Tele2
    Zéér slecht bedrijf. Slechte kwaliteit. Slecht product. Geen service. Liegende medewerkers. Rekeningen kloppen niet. Misleidende advertenties. Het is onbegrijpelijk dat er steeds weer nieuwe klanten intrappen.
    Pluspunten
    • géén
    Verbeterpunten
    • niet voor verbetering vatbaar
  • Beoordeling: 1 /10
    Nicole Hoffmann op 5-2-2019 om 18:02
    Langer dan 1 jaar klant
    Internet werkt boven niet.
    Zeer zwak signaal.
    Ligt vaak plat.
    Extreem traag.
    Er is elke keer wel wat terwijl je wel altijd optijd betaald.
    En de service is erg slecht.
    Het is dat de prijzen erg laag zijn.
    Maar daar is ook werkelijk alles mee gezegd.
    Dus ik raad tele 2 echt af.

    Pluspunten
    • Heb ik niet ik ben ze gigantisch zat
    Verbeterpunten
    • Alles.
    • Betere klantenservice en lever gewoon goed aan je klanten.
    • Respecteer de klanten ook wat bij jullie ook erg ontbreekt.
  • Beoordeling: 1 /10
    Ruud de Heer op 12-1-2019 om 14:17
    Minder dan 1 jaar klant
    Al 4 maanden ellende met Tele 2.
    Verbeterpunten
    • Waar moet ik beginnen....
  • Beoordeling: 1 /10
    Sandra op 10-12-2018 om 19:19
    Langer dan 1 jaar klant
    Komen niet na wat ze beloven
    Pluspunten
    • Als je klant wil worden zijn ze aardif
    Verbeterpunten
    • Geen goede communicatie naar de klant.
    • Heb al een hele tijd geen televisie.
    • Medewerkers zeggen verschillende dingen.
  • Beoordeling: 1 /10
    Valerie Etnel op 13-11-2018 om 11:14
    Mij een abonnement laten betalen die ik nooiiiiit heb afgesloten!! Proces verbaal opgestuurd over id-fraude en diefstal en tig andere gegevens!! En wat zeggen ze??? Dat ik ‘gewoon’ moet betalen!! 🤬🤬🤬🤬 DIEVEN ZIJN JULLIE!!! Ohhh en ook nog m’n berichten verwijderen en mij blokkeren op FB omdat ze het probleem niet willen oplossen maar geld willen aftroggelen. Dat kunnen deze oplichters heel goed
    Verbeterpunten
    • Het heel bedrijf!!
  • Beoordeling: 1 /10
    Fred wagenmakers op 5-10-2018 om 17:32
    Langer dan 1 jaar klant
    Sinds 2016 klagen we over de internetsnelheid. We krijgen 5, soms 8 mb terwijl je moet betalen voor 20. Klachten worden niet beantwoord. Monteurs komen niet opdagen. Tot wel 3 keer toe. Smoes na smoes na smoes. Wat een ontzettend slecht bedrijf is dit!!!!
    Pluspunten
    • Absoluut geen.
    Verbeterpunten
    • Houd je aan de afspraken en behandel de klant fatsoenlijk.
  • Beoordeling: 1 /10
    Never hire Tele2 op 6-8-2018 om 14:53
    Langer dan 1 jaar klant
    Worst internet provider ever in the world
    Verbeterpunten
    • all, this is pure shit