Alle tv-aanbieders vergelijken en bestellen
Ben Woldring
Vragen? De helpdesk is momenteel gesloten.
Wij zitten morgen vanaf 9.00 uur weer voor u klaar!
Vergelijk en kies de beste deal
Budget Alles-in-1

Review en beoordeling Budget Alles-in-1

Om je te helpen bij je keuze voor een digitale tv aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Budget Alles-in-1 geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Budget Alles-in-1. Is Budget Alles-in-1 je huidige digitale tv aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Archief 2021

Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van Budget Alles-in-1 zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 8 /10
    Carrie Russel op 29-9-2021 om 10:03
    Langer dan 1 jaar klant
    Bijna twee jaar klant. Toen ik een probleem had met de tv heb ik een nieuw modem gekregen en daarmee was het probleem opgelost.
    Klantenservice behulpzaam.
  • Beoordeling: 1 /10
    marcel Groenia op 19-9-2021 om 12:47
    Klant geweest
    Eerst een borgsom voldoen alvorens ik het contract kan af sluiten !!
    Nee bedankt ik BLIJF wel bij KPN.
    Pluspunten
    • geen
    Verbeterpunten
    • Stop met een borgsom vragen aan klanten ziggo en KPN vroegen did ook niet aan mij!!!
  • Beoordeling: 1 /10
    joyce op 6-6-2021 om 09:02
    Minder dan 1 jaar klant
    In oktober ben ik overgestapt naar budget-alles-in-een. Na veel pogingen leken ze toch niet in staat om stabiel internet en tv te leveren. Na verschillende pogingen zat ik met een beetje internet en geen tv. Uiteindelijk kreeg ik de toezegging dat het contract kon worden opgezegd. Helemaal blij dat ik na een half jaar betalen voor diensten die niet of half geleverd konden worden ik eindelijk weer tv kon gaan afsluiten. Gelijk bij ziggo een contract afgesloten. Zij stuurde binnen een week een monteur die pas weg ging toen alles perfect werkend was. Heerlijk zorgeloos.

    Alleen krijg ik nu nog steeds aanmaningen voor een abonnement wat opgezegd is. Pakket is ook al retour gestuurd het zou afgehandeld zijn. Ik heb gebeld en gemaild en ben wel lichtelijk gefrustreerd dat ze zeggen dat ze er iets aan doen maar dat dus niet doen... geen idee hoe ik dit nu moet oplossen.
    Kortom vette afrader ik zou eerder ziggo aanraden die een perfecte service hebben geleverd bij aansluiting van het pakket.
    Pluspunten
    • het contract afsluiten ging snel... alleen het leveren bracht problemen mee
    Verbeterpunten
    • klanten service bieden
    • leveren van beloofde diensten
    • afhandeling klachten
    • ze doen niet wat ze zeggen en elke keer moet ik opnieuw mijn verhaal doen hemel irritant
  • Beoordeling: 4 /10
    J.H.van.Zetten op 18-5-2021 om 12:42
    Minder dan 1 jaar klant
    Een waarde loze Prover (Budgetallesin1.) Ze komen niet alles na, wat ze aanbieden, Wij zitten al 5 mnd,met een storing op de Telefoon, hij valt af en toe weg,onder het Bellen, en komt na zo’n 3 tellen,weer terug, of helemaal maal niet. Toch wel fijn als je een Dokter van het Ziekenhuis aan de lijn hebt.Ze hebben alles door gemeten bij ons,alles was goed, Maar ze hebben een oplossing,Een Monteur langs sturen ( € 60 ) en daarna misschien delen ??????. Wat een uitvinding , je moet er maar op komen. Maar ja onder tussen, zitten wij met de ellende. Dus mensen wees gewaarschuwd. Fam, j.van.zetten
    Pluspunten
    • Een heel mooie reclame op de TV. Lekker God koop, En wat ellende.En doen wat ze moeten DOEN.
    Verbeterpunten
    • De mensen niet in de Kou laten zitten, doen wat ze moeten Doen, Mooie praatjes vullen geen gaatjes.
  • Beoordeling: 1 /10
    Mireille Klabbers op 20-4-2021 om 15:02
    Klant geweest
    In februari aangemeld voor hun diensten Week later wordt ik gebeld dat hun een storing hebben gehad en mijn aanmelding niet doorgevoerd is. Overstap voor 19 maart kan vervolgens niet geregeld worden. Oude provider wordt niet opgezegd door hun. Er wordt wel een factuur gestuurd voor niet geleverde diensten. 12 april aansluiting bij hun, bel dat ik geen netwerk aansluiting heb en er wordt telefonisch niet geluisterd. Dinsdag 13 april weer gebeld, monteur komt pas op donderdag 15 april. Monteur op donderdag 15 april mag probleem niet oplossen, dit moet via KPN opgelost worden. Monteur KPN is vrijdag 16 april 10 min bij mij, om vervolgens te zeggen dat hij een aansluiting gemaakt heeft, wat niet zo is. Vrijdag neem ik weer contact met hun op, omdat er door 2 personen wordt aangegeven dat ik nog steeds geen aansluiting heb, ik spreek F en hij laat me niet uitpraten en als ik vraag of hij even in mijn dossier wil kijken, hangt F de telefoon neer. SCHANDALIG!!!! Ik bel nogmaals terug, leg het probleem uit en de jongen aan de telefoon helpt netjes en geeft aan dat de aansluiting veranderd is en wat ik moet doen. Vrijdagavond precies gedaan wat er volgens de KPN monteur moest gebeuren, maar nee niks. Er komt nog steeds geen internet mijn woning binnen. WEER gebeld met hun en de mevrouw aan de lijn heeft vervolgens een meting uitgevoerd en aangegeven dat ze inderdaad geen internet ziet binnenkomen. Zaterdag WEER met hun gebeld, met L en vanaf toen was ik helemaal 100% klaar met hun. Wat een onbeschoft persoon is dit. Gelukkig stond ze op luidspreker en heb ik hier bewijs van, maar wat zij allemaal gezegd heeft en vervolgens heeft gelogen toen mijn hulptroepen een uur later terugbelden. Ik heb duidelijk aangegeven dat ik niet akkoord ga met een monteur op 30 april, dat ik niet tot die tijd zonder internet &tv ga zitten. Om haar vervolgens tegen mijn hulptroepen te horen zeggen dat ik niet direct een monteur wenste.

    KORT SAMENGEVAT: AANMELDING GEANNULEERD EN WEER TERUG NAAR ZIGGO
    Pluspunten
    • Dat aanmelding uiteindelijk geannuleerd is
    Verbeterpunten
    • Service
    • Heb kostenderving en wordt niks mee gedaan
  • Beoordeling: 1 /10
    R op 8-2-2021 om 12:09
    Minder dan 1 jaar klant
    Gewoonweg oplichterij en waardeloos. 11 januari een aanmelding gedaan met overstapservice.

    Je zou verwachten dat je 1 mnd later, dus 11 februari kan starten. Dit werd 24 febr. helaas. 2 weken extra kosten dus.
    Eind januari gebeld over de overstapservice gelukt is. Ik hoefde me geen zorgen te maken vertelde ze mij.
    Vervolgens op 5 febr een email gekregen dat de overstapservice niet gelukt is en dat ik het zelf moet doen! (Bij KPN). Verder enorme wachttijden aan de telefoon en van het kastje naar de muur gestuurd.

    Betekent dus per 10 maart stopzetting bij KPN.
    En er is nooit een opzegging van Budget Alles in 1 binnengekomen bij KPN.

    De 14 dagen bedenktijd zijn allang voorbij, dus nu zit ik vast bij Budget.

    1 maand extra kosten voor het KPN abonnement dus.

    Nu maar afwachten hoe de rest zal verlopen mbt internet snelheid, storingen etc

    Ga niet in zee met dit bedrijf
    Pluspunten
    • Helemaal geen tot nu toe
    Verbeterpunten
    • De waarheid vertellen
    • Nakomen van beloftes

Eerdere jaren

Vergelijk en kies de beste deal

Op Digitelevisie.nl vergelijken we gratis alle digitale tv pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.