Youfone reviews en ervaringen
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Youfone geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Youfone. Is Youfone je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Klantervaringen over Youfone
- Geen
- Veel betere communicatie zowel naar klanten en ook bij KPN
- KPN netwerk
- Administratie en support. Klachten worden erg traag beantwoord met standaardantwoorden. De klacht wordt niet gelezen en niet opgelost. Steeds weer vragen naar dezelfde informatie. Niets oplossen, fouten maken ze nooit als je ze mag geloven. Ik heb inmiddels 5 klachten ingediend waarvan 3 betrekking hebben op teveel in rekening gebracht of te weinig geleverd. Wordt niks mee gedaan.
- Geen
- Meer aandacht aan bestaande klant
- -
- Klantenservice. Iemand weer tevreden krijgen
- Geen
- Professionele klantenservicemedewerkers aannemen die verstand van zaken hebben
- Niks geen plus maar in de min
- History cannel en minder reclamen vooruit achteruit spoelen minder handelingen met je afstand bedieningen pff
- Vriendelijke klantenservice-medewerkers, maar ze kunnen en mogen niets voor je doen "vanwege de regels".
- Degenen binnen Youfone die het klantenservicebeleid maken, mogen eens stilstaan wat het woord klantenSERVICE ook alweer betekent... Dat is meer dan afsluiten van nieuwe abonnementen, het is ook bestaande klanten helpen wanneer er een probleem is ...
- Voor telefonie en mobiel internet, top! Goed ontvangst, juiste snelheid. Gewoon wat ik nodig had. 👍👍
- Youfone tv
Youfone thuis zou gisteren geinstalleerd worden, maar internet lijn was nog niet geactiveerd door KPN. Monteur kon dus helemaal niks doen. Ik zou het zelf wel doen en voor 17:30 zou internet geactiveerd zijn. Uiteraard niet gebeurt en weer gebeld, werd verteld dat het dan tussen 21:00 en 22:00 zou gebeuren. Nog geen internet. Nu wordt er een ticket aangemaakt en duurt het 5 werkdagen tot ik een reactie heb en dus nu meer dan 1 week geen internet zal hebben. Echt bagger bedrijf en ik heb nu al spijt van mijn keuze. NIET DOEN!!!!
Waarom een 1 ? Als alles standaard gaat gaat het misschien wel goed. Maar ik heb inmiddels een aantal problemen op het administratieve vlak en die worden maar steeds niet opgelost. Reacties zijn standaardantwoorden en niet oplossingsgericht. Reacties duren ook heel erg lang.
Youfone reageert extreem laat op mails. Vervolgens wordt een mail ( als ze uiteindelijk wel een keer antwoorden) door allerlei verschillende personen behandeld. Ze weten totaal niet waar het over gaat. Nu mailt weer iemand dat hij niet kan vinden, dat ik gezegd zou hebben, dat mijn buitenlandbundel niet zou werken. Dat is helemaal niet aan de orde. Telkens moet weer aangeven waar het omgaat. Totale chaos bij Youfone.
Elke maand verbuik ik de helft van mijn internet. Nu zat ik er één keer 710 mb boven en dit kost meteen €71 extra op mijn factuur. Elke maand zwaar er onder. Twee keer klantenservice gebeld maar krijg alleen een nietszeggend antwoord dat er nog andere mensen veel ergere rekeningen hebben gekregen van ze. Ik weet één ding, ik ben vanaf vandaag geen ambassadeur meer (die ik wel altijd was!)
Waardeloze klantenservice. Op mails wordt überhaupt niet gereageerd en medewerkers aan de telefoon vertellen allemaal wat anders.
Bij installeren van de internetmodem in mijn nieuwe woning bleek de telefoonaansluiting geen signaal te geven. Youfone gebeld. Medewerker vertelde mij dat Youfone hier niets aan kond doen en dat ik mijn abonnement maar op moest zeggen. Prima, dan zoek ik wel een andere provider, dacht ik.
Een week nadat ik de aanvraag tot het opzeggen van mijn contract had opgestuurd, had ik nog geen reactie. Dus weer gebeld. Ik kreeg een zeer slecht verstaanbare, mompelende medewerker aan de telefoon die mij vertelde dat zijn collega de "casus niet op de juiste manier had aangemaakt" en dat hij dit nu op de juiste manier zou doen. Maandag zou ik een bevestiging ontvangen.
Op woensdag had ik nog niets gehoord, dus weer gebeld. Nu kreeg ik een vriendelijke mevrouw aan de telefoon die wat meer doorvroeg en meer verstand van zaken leek te hebben. Zij liet mij echter weten dat ik mijn contract helemaal niet voortijdig op kan zeggen, ook niet in deze situatie, en dat ik op eigen kosten een nieuwe internetaansluiting aan moet leggen.
Na twee weken zonder internet ben ik dus nog niets opgeschoten, behalve dat ik weet dat Youfone niet gaat helpen met de oplossing.
Navigatie venster slecht. Vaak bufferen
Het Programma KASSA v.d. Vara heeft onzettend veel klachten over YOU- FONE. Als je niet uitkijk doen ze Loonbeslag. En extreme hoge telefoon- rekeningen die jij helemaal niet verbruikt hebt. Meestal pakken Studenten deze Provider. NOOIT DOEN. Grote oplichter,s Zelf bij mij hebben ze Loonbeslag opgelegd naar 5 jaar naar het internet+ bel contract. Een mens telt voor 2. Laat YOU- FONE nogmaals links liggen. Aandacht negatief besproken in het Programma KASSA van de Vara.
Wat een ..... zooi echt tv ap doet het haast niet kan niet op laptop kijken veel zenders zijn er niet.echt spijt nu moet ik nog 11 maanden wat een ramp
Hoe komt Youfone hier aan zo'n hoge score? Schrijven ze hun eigen reviews? Ronduit drama, maand zonder internet gezeten, talloze keren gebeld, probleem wordt niet opgelost. Kies welke provider je wil, maar mijn advies: skip Youfone! Ben zelf overgestapt na een maand tevergeefs bellen en wachten.
Voor youfone thuis tv en internet. Drama. Super traag. Vaak updaten. Tv app werkt niet optimaal.
Jammer, hoop dat er nog eens een update komt waardoor alles naar behoren gaat werken.