Alle tv-aanbieders vergelijken en bestellen
Ben Woldring
Vragen? De helpdesk is momenteel gesloten.
Wij zitten straks vanaf 9.00 uur weer voor u klaar!
Vergelijk en kies de beste deal
Digitale tv vergelijken
Youfone

Review en beoordeling Youfone

Om je te helpen bij je keuze voor een digitale tv aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Youfone geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Youfone. Is Youfone je huidige digitale tv aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 2 /10
    Raymond Paardekooper op 1-11-2021 om 10:41
    Klant geweest
    Comfort pakket genomen ivm het willen opnemen en terugkijken van programma’s. Bij terugkijken bleek doorspoelen van reclame niet mogelijk. Opnames stonden niet op volgorde van opname (met name met series lastig). Opname moet in een keer teruggekeken worden. Als je stopt moet je weer bij het begin beginnen. In de tv app is het nog erger. Valt vaak uit, of laadt helemaal niet. Tv kastje is op zich prima, maar loopt ook regelmatig vast. Netflix app is niet beschikbaar bij Youfone, en je mag van Netflix ook niet naar het kastje streamen.
    Pluspunten
    • Tv kastje heeft chromecast functie. Voor alles (behalve Netflix) handig.
    Verbeterpunten
    • App en opnamefunctie verbeteren!
  • Beoordeling: 1 /10
    Ik zit al in een maand zonder internet en ik heb elke keer youfone vanuit mijn eigen moeten contacteren. Blijkbaar zou een monteur langs komen om mijn modem te installeren maar ook niks van gebeurt. Nu wil ik mijn contract opzeggen maar dat kan ik niet omdat ik maar 14 dagen bedenktijd had. Dus een maand zonder internet maaaar wel 14 dagen bedenktijd. Ik wens dit niemand!!!!!!!! En klantenservice kennen er ook niks van
    Pluspunten
    • Helemaal geen plus punt volgens mij kan ik zelf daar gaan werken.
    Verbeterpunten
    • Alles
  • Beoordeling: 1 /10
    Edward Van Keulen op 12-8-2021 om 19:53
    Minder dan 1 jaar klant
    overgestapt van online... maar op datum van overstap geen modem ontvangen en oude internet afgesloten..dus zondee internet.

    klantenservice moeizaam bereikbaar maar proberen te helpen uiteindelijk heb je ee niks aan. ook geen bericht dat nieuwe modem opgestuurd zou worden.

    is geen goed begin maar ja wat moet je nou gewoon wachten. waardeloos advies niet te doen
    Verbeterpunten
    • service
  • Beoordeling: 1 /10
    Bella op 27-3-2021 om 21:56
    Minder dan 1 jaar klant
    Niet doen. Internet is zeer instabiel. We zitten meer zonder internet en tv dan met. Verder starten programma’s bij terugkijken spontaan opnieuw en je kunt niet vooruitspoelen. Normaal tv kijken of werken thuis is niet mogelijk.
    Verbeterpunten
    • Stabiliteit internet (valt om de 10 minuten minimaal 5 minuten weg)
    • TV programma’s bij terugkijken niet telkens opnieuw starten
  • Beoordeling: 1 /10
    Eck op 13-3-2021 om 15:26
    Minder dan 1 jaar klant
    Slechte service, terugkijken van opgenomenen zendingen kan alleen vanaf begin, doorspoelen niet mogelijk, echt waardeloos
    Pluspunten
    • overstap naar youfone ging snel
    Verbeterpunten
    • Heel veel geduld om met iemand van klantenservice te kunnen praten (20 minuten) en geen oplossing. Kortom: wachten tot het abonnement kan afgezegd worden
  • Beoordeling: 1 /10
    Paul Ebbeling op 8-3-2021 om 00:17
    Minder dan 1 jaar klant
    Nog nooit zo'n slechte provider gehad. TV reset zonder reden regelmatig tijdens het kijken maar live programma's, ook tijden terugkijken hiervan en doorspoelen naar het moment voor de reset is niet mogelijk. Alleen weer vanaf het begin kan gekeken worden, en als je "mazzel" hebt start tussen door nog een keer op en om vervolgens weer gedwongen te worden opnieuw te gaan beginnen. Ook tijdens opgenomen programma's komt dit regelmatig voor en doorspoelen naar het moment van reset. Om gek van te worden. Daarbij komt ook nog dat je nooit weet wanneer opnames beginnen, soms zit je eerst 5 tot 10 minuten naar het voortgaande programma of reclame te kijken, en natuurlijk geen mogelijkheid om door te spoelen. Het is om gek van te worden. Vanzelfsprekend heb ik hierover gesproken met Youfone, 2 keer, en beide keren 45 to 60 minuten in de wacht gestaan voordat ik een medewerker aan de lijn kreeg. Het zou die dag drukker zijn dan normaal, bullshit, het is altijd druk en dat kan ik mij ook wel voorstellen met zo'n organisatie die er er zooitje van maakt. Van de medewerker werd ik ook niet wijzer, behalve dan dat hij aangaf dat de programmeurs bezig waren met updates maar geen idee wanneer die gereed zouden zijn. Weer bullshit, ik betaal nu voor de hele service en niet pas over weet ik veel hoeveel tijd pas. Ze gaan er vast niet mee akkoord dat ik pas over weet ik veel hoeveel tijd ga betalen, nee daar zijn ze wel goed in , dat gaat wel op tijd. Kortom het interesseert ze helemaal niets , arrogantie ten top. Service is ver te zoeken en ik raad een ieder dan ook af om met deze organisatie in zee te gaan. Doe het niet, je komt van een koude kermis thuis.
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Stoppen met deze onzin.
    Reacties
    dion van rooij op 26-4-2021 om 18:42
    ik zit er niet zelf bij maar heb dit van kennissen ook gehoord deze nieuwe ontvanger wel beter zou zijn dan de vorige maar meer voor het gebruik van externe streamingsdiensten (canaaldigitaal app) dan voor het kijken van normale tv.
  • Beoordeling: 1 /10
    Bilal op 22-2-2021 om 12:42
    Minder dan 1 jaar klant
    Internet abonnement afgesloten. dag 1 werkt niet. Ik kreeg de mededeling dat het enkele minuten nodig heeft. Steeds geen internet. Ik heb de eerste dag 3 x gebeld waarbij werd gezegd dat ze pas over 3 dagen het probleem kunnen oplossen omdat volgens hun probleem bij KPN zit. Na 3 dagen weer geen internet. Vervolgens weer gebeld. Mededeling dat ze op KPN wachten om probleem op te lossen end at dat het enkele werkdagen in beslag kan nemen. Amahoela. Vast internet bij youfone, nooit aan beginnen. Nog nooit zo iets slechts meegemaakt. Bah.
    Pluspunten
    • Mensen aan de lijn zijn grotendeels wel vriendelijk. Heb 5 verschillende medewerkers gesproken. Helaas probleem niet opgelost.
  • Beoordeling: 1 /10
    Ik schrijf eigenlijk nooit een review maar ik heb nog nooit zoiets SLECHTS meegemaakt als Youfone. Als ik min sterren kon geven had ik het gedaan.

    Ik probeer al weken internet te krijgen. Dan is er de verkeerde aansluiting, dan het verkeerde pakket, dan een fout in het systeem. Ik word de heletijd van het kastje naar de muur gestuurd tussen drie partijen (provider, installateur, moeder bedrijf), die allemaal naar elkaar wijzen en die niet met elkaar communiceren. Je moet overal zelf achteraan, vreselijk. Daarbij is de klantenservice slecht te bereiken. Ik heb al minstens 12 keer gebeld met deze partijen waarvan ik 1 keer zelfs 50min in de wacht heb gestaan en twee keer er niet eens doorheen kwam. Ik heb een klacht ingedient bij youfone omdat ik nog nooit zo’n service heb meegemaakt en zelfs daar wordt niks mee gedaan. Nooit een terugkoppeling of iets dergelijks gehoord. Als ze netjes met de situatie waren omgegaan had ik niet zo’n review geschreven maar ik voel me gewoon niet serieus genomen..

    Vandaag heb ik voor de tweede keer het verkeerde pakket binnengekregen omdat er wederom steken worden laten vallen binnen dit bedrijf! En wat nog het mooie is, omdat ik al door de 14 dagen opzegtermijn zit kan ik niet eens meer overstappen. Wat een grap. Op dit moment ben ik dus nog steeds in afwachting op mijn internet. Ik ben benieuwd hoeveel weken dit nog gaat duren. VRESELIJKE PARTIJ! Echt ga er niet mee in zee. Het scheelt je een hoop gezeik
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Alles
  • Beoordeling: 1 /10
    Lotte Bouma op 29-10-2020 om 18:27
    Klant geweest
    bedrijf houdt zich niet aan wettelijke regels inzake herroepingstermijn
    Bedrijf blijft onwettig dreigen met extra kosten
    Bedrijf komt belofte na review op klacht.nl niet de betalingen stop te zetten
    Bedrijf blijft aanmaningen sturen.
    HEEL ERG NAAR DAT U ZO WILT 'WERKEN'!
    Pluspunten
    • Ik kan geen pluspunt noemen helaas
    Verbeterpunten
    • fatsoenlijke dienstverlening
    • Wees eerlijk
    • houdt u aan regels
    • stop met onwettig dreigen
    • LOS KLACHTEN OP IPV ZE TE VEROORZAKEN
  • Beoordeling: 1 /10
    Niels op 6-10-2020 om 20:05
    Minder dan 1 jaar klant
    Na een TV+internet abonnement van KPN overgestapt op TV+internet abonnement van Youfone. Toen het abonnement gestart was bleek de TV ervaring zoveel steken te laten vallen dat we er na dag 1 gelijk vanaf wilden.
    Annulering van het abonnement aangevraagd, niet meer mogelijk. Alleen mogelijk in de eerste twee weken vóórdat het abonnement daadwerkelijk start.
    Alleen afkoop mogelijk á 532Euro. 150 euro onkosten vergoeding geboden aan Youfone voor de opzegging binnen 1 week, geweigerd.
    We zitten dus voor een jaar vast aan deze rommel
    Pluspunten
    • Internet lijkt stabiel
    Verbeterpunten
    • interactieve TV / klantenservice
    Reacties
    Ik ben net begonnen twee weken geleden,heb er nu al spijt van,,geen ondertiteling,,voor slecht horens is dat niet leuk. Kan mijn IPad ook niet aan krijgen ,heb alles probeerd,,slechte service. op 22-1-2021 om 16:38
    Heb gevraagt als iemand komen wil. Ik betaal daar wel voor maar niemand regeerde.
    Dus nu zit ik er met verdriet aan vast voor een jaar,en heb het not niet eens een mans word een mooilijk jaar.
    Ik ben net begonnen twee weken geleden,heb er nu al spijt van,,geen ondertiteling,,voor slecht horens is dat niet leuk. Kan mijn IPad ook niet aan krijgen ,heb alles probeerd,,slechte service. op 22-1-2021 om 16:38
    Heb gevraagt als iemand komen wil. Ik betaal daar wel voor maar niemand regeerde.
    Dus nu zit ik er met verdriet aan vast voor een jaar,en heb het not niet eens een mans word een mooilijk jaar.

Eerdere jaren

Vergelijk en kies de beste deal

Op Digitelevisie.nl vergelijken we gratis alle digitale tv pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.