Alle tv-aanbieders vergelijken en bestellen
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
Youfone

Review en beoordeling Youfone

Om je te helpen bij je keuze voor een digitale tv aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Youfone geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Youfone. Is Youfone je huidige digitale tv aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 1 /10
    hEce op 6-8-2019 om 11:32
    Minder dan 1 jaar klant
    Half juni internet besteld, met leverdatum 15 jul. Een paar dagen daarvoor kreeg ik een mail dat de monteur op 20 juli zou komen. Na installatie bleek er geen signaal te zijn geleverd. Monteur vertelde mij dat 24 juli alles in orde zou zijn. Een eer later kreeg ik een mail dat de levering op 5 augustus! zou plaats vinden. Op 6 augustus geen bericht net zoals geen internet. Na een belletje (20 min aan de lijn wachten) krijg ik te horen dat levering is uitgesteld naar 19 aug!! Schuld wordt op KPN afgeschoven waar ik niets meet te maken heb... ik heb toch een deal met Youfone?? Abonnement opzeggen kan niet omdat mijn 14 proefperiode voorbij zouden zijn... proefperiode van iets wat nooit is geleverd?? Afspraken worden niet na gekomen, klant wordt als vuil behandeld. Trap er niet in
    Pluspunten
    • Helemaal niets behalve dat medewerkers zeggen dat ze begrip hebben.... daar schiet ik lekker veel mee op.
    Verbeterpunten
    • Alles is slecht.
    • - 20 minuten wachten tot je iemand aan de lijn krijgt
    • - helpdesk beperkt open
    • - medewerkers die niets voor je kunnen betekenen
    • - problemen worden aan KPN afgeschoven
    • - Je komt ook niet van abonnement af
    • - zo kan ik nog lang door gaan
  • Beoordeling: 1 /10
    Tatjana op 31-7-2019 om 21:34
    Zeer slechte TV. Het beeld hapert, loopt achter, stukjes opnieuw gedraaid. Een irritatie!!! Kan niet voorstellen dat ik 1 jaar hiermee moet doen!!! Werkelijk een ramp!
  • Beoordeling: 1 /10
    Kees op 2-7-2019 om 10:36
    Minder dan 1 jaar klant
    Als je nou echt een enorme hekel aan jezelf hebt, dan neem je Youfone.
    Dit bedrijf heeft namelijk geen klantenservice, al zeggen ze zelf van wel. Problemen worden simpelweg nooit opgelost. Zelf had ik een glasvezel aansluiting aangevraagd met alle gevolgen van dien. Ik kreeg een dag voor oplevering van het glasvezel internet te horen dat KPN de aanvraag afgekeurd had ivm meerdere aansluitingen op het huisadres. Dit was al weken bekend bij Youfone maar toch besloten ze dit op het allerlaatste moment aan mij te melden. Inmiddels had ik mijn eigen internet al opgezegd, wat betekende dat ik, door hun toedoen, weken zonder internet kwam te zitten. Heel fijn bedrijf, geen excuses niks, je kan gewoon de pestpleuris krijgen.
    Pluspunten
    • hebben ze niet
    Verbeterpunten
    • een klantenservice
  • Beoordeling: 2 /10
    Jessica op 28-6-2019 om 19:48
    Minder dan 1 jaar klant
    Wat een amateurs, begin er niet aan!!!
    Internet is tot nu toe prima maar tv is echt waardeloos. Goedkoop prutkastje erbij met een minuscule afstandsbediening waar je bar weinig mee kunt. Geen mute, geen teletekst, zeer onoverzichtelijk menu.
    Na 3 dagen tv en internet live wilde ik gebruik maken van mijn 14 dagen anneleringstermijn, maar hiermee gaan ze niet akkoord. Trap er niet in, niet voor niets zo goedkoop. Wat een rommel!
    Pluspunten
    • Hoezo pluspunt? Wat een amateurs?
    Verbeterpunten
    • - je kunt geen gebruik maken van de wettelijke annuleringstermijn
    • - trage tv, geluid niet synchroon, beeld blijft hangen, irritant apparaat om te bedienen, geen zoekfunctie in programma’s
  • Beoordeling: 2 /10
    R.S op 17-4-2019 om 04:11
    Minder dan 1 jaar klant
    Nog 6 weken dan is mijn contract voor een jaar verlopen.
    Ik heb gelijk naar een andere provider gekeken en laten overzetten.
    Abonnement TV-internet, veel last van stotterende beelden op de tv, loop niet synchroon, wordt regelmatig 2-5 sec herhaald. Alleen als mijn ipad apps gaat updaten, vertraagd de tv beelden door te gaan stotteren, wazige beelden ondanks een 4k tv en dat voor een 1 persoons huishouding.
    Ik dacht dat het misschien aan mijn bekabeling lag, dus vanaf de meterkast een nieuwe kabel CCA GY 2X0,8 tot aan de modem getrokken. Tv kastje is bedraad met een patchkabel. Helaas mocht al deze acties niet helpen. Dus rest mij maar 1 ding overstappen. Btw tussentijd ook nog een ander tv kast gekregen omdat de eerste niet meer doorstart en op de logo van YOUFONE bleeft hangen.
  • Beoordeling: 1 /10
    A. Kunst op 11-3-2019 om 16:11
    Klant geweest
    Was bijna klant geworden,van dit aardslui bedrijf.
    Of ik maar even zelf achter een ISD nummer aan wou gaan,waar ze zelf te lui voor waren.Zelf beweeren ze ,dat ze het niet kunnen,wat Tele2 en Online wel kan ! Dit is een amateuristisch nieuwkomer,die er geen hout van bakt.En wat mij betreft,ook weer snel verdwijnt ! Gelukkig net op tijd tot inkeer gekomen,je zou maar een jaar met deze amateurs opgescheept zitten.Ik heb dan ook diep medelijden ,met de Youfone klanten.
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Verdwijnen uit de markt,zou beter zijn.
  • Beoordeling: 1 /10
    MennoDB1976 op 12-2-2019 om 10:17
    Minder dan 1 jaar klant
    Vorig jaar de overstap van NLEx naar Youfone gemaakt voor triple play, internet, tv en bellen.

    Overstap was een drama, ruim drie maanden voor ik weer werkend internet had, en een soort van tv.

    De tv van youfone is een categorie apart, je krijgt een android box met een minuscuul afdstandsbedieninkje waar je alleen omhoog of omlaag kunt zappen, je snapt dat dit erg prettig werkt.

    De tip van youfone was zo mogelijk nog beroerder dan hun product, koop een logitech harmony AB, alsof ik bij een prijsvechter ga om additionele kosten te hebben voor een AB.

    Fascinerende gedachtengang.

    Als je van ze af wil begint het feest pas echt, dan krijg je een 18 jarige drol aan de lijn die je zonder blikken of blozen durft te vertellen dat youfone geen overstapservice biedt

    U leest het goed, als je lid wil worden werken ze prima mee, wil je weg, dan heb je pech. Nummerbehoud werken ze niet aan mee, die service bieden ze niet.

    Ongelofelijk schofterig en onbeleefd bedrijf die op geen vlak de service biedt die ze pretenderen te bieden, kwalitatief zeer zeer slecht en een service die zo mogelijk nog veel en veel slechter is,

    Youfone is het absolute dieptepunt op de markt, een ijkpunt van wanprestatie.

    6 april gaat hier de vlag uit, weg bij die zuigers, wat een bende rovers

    NOOIT IN ZEE GAAN MET YOUFONE!!!
    Pluspunten
    • Ik kan weg op 6 april
    Verbeterpunten
    • Hef jezelf aub op
  • Beoordeling: 4 /10
    Michiel op 9-2-2019 om 17:36
    Klant geweest
    Een jaar youfone tv geprobeerd. Helaas was het kwalitatief zeer slecht, en had niet de indruk dat er aan gewerkt werd. Zodra mijn contract uitgediend was heb ik opgezegd.
    die set top box met een afstandbediening van niets is een lachtertje.
    Pluspunten
    • goedkoop
    • zelf zenders kiezen
    • internet via kpn prima
    Verbeterpunten
    • slechte set top box
    • waardeloze afstandbediening
    • slecht beeld
    • tv hapert bij downloaden
    • geen verbeteringen tijdens contractperiode
    • app ondersteunt geen chromecast
  • Beoordeling: 1 /10
    Chantal op 30-1-2019 om 20:01
    Minder dan 1 jaar klant
    Slechte tv verbinding. Het beeld blijft telkens hangen, hij loopt vast of hij gaat helemaal niet aan. We hebben een nieuwe tv ontvanger gekregen, maar dit heeft niet geholpen. Ook is de klantenservice alleen onder werktijden te bereiken, wanneer ik werk. Ik kan niet vanuit mijn werk bellen, want ik moet mijn tv erbij hebben.
    Pluspunten
    • Niets
    Verbeterpunten
    • Tv die werkt
    • Langere openingstijden klantenservice
  • Beoordeling: 4 /10
    Pieter op 27-1-2019 om 13:25
    Minder dan 1 jaar klant
    Het beeld loopt standaard 30 seconden achter op andere media. Buurman juicht al voor doelpunt, ik zie hem later pas. Livescore app meldt al doelpunt, ik zie hem 30 seconden later pas. Reactie Youfone: meneer dat komt omdat u via internet tv kijkt, terwijl ik gewoon een internet plus tv abbo heb. Geluid hapert erg vaak.
    Pluspunten
    • Goedkoop.
    Verbeterpunten
    • Verhelp vertraging
    • Langere openingstijden klantenservice