Alle tv-aanbieders vergelijken en bestellen
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
XS4ALL

Review en beoordeling XS4ALL

Om je te helpen bij je keuze voor een digitale tv aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over XS4ALL geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over XS4ALL. Is XS4ALL je huidige digitale tv aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Bekijk

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 1 /10
    Louise Dorst op 16-10-2019 om 19:27
    Klant geweest
    Mijn bericht aan XS4all

    😠😠Ik begrijp waarom jullie geen klantwaarderingscijfer hebben opgenomen op jullie pagina. Jullie zouden waarschijnlijk heel wat slechte reviews hebben gekregen. Ik ben lange tijd een tevreden klant geweest tot ik problemen kreeg met de Wifi. Zodanige problemen dat maandenlang niemand in huis gebruik kon maken van de Wifi. Contact met jullie leidde tot niets anders dan zinloze suggesties: zet de router aan en uit, verplaats deze, ze de extender aan en uit etc. etc. Pas toen ik het zat was en ging opzeggen bleek er ineens veel meer mogelijk te zijn: een nieuwe Fritzbox, een betere aansluiting etc. etc. Maar...........dan moest ik wel mijn opzegging ongedaan maken. Daar hou ik dus niet van. Trouwe klanten met een kluitje in het riet sturen en te laat in actie komen. Op mijn heel normale vraag of jullie de kosten die ik heb moeten maken hierdoor wilden vergoeden (extra internetminuten voor de mobiele telefoons) kreeg ik vandaag jullie antwoord: 'Echter moet ik u mededelen dat we geen vervolgschade vergoeden'.............mooi is dat. Niet alleen leveren jullie een slechte service maar verder mogen we het ook bekijken. Heel bijzonder dat ik bij mijn nieuwe provider vanaf het eerste moment een PERFECTE Wifi heb, zonder gedoe, zonder extender. Bah Xs4all dit valt me zo tegen.
  • Beoordeling: 10 /10
    Dorothé op 28-6-2019 om 18:00
    Langer dan 1 jaar klant
    Via mijn vaste telefoon lastig gevallen, door vreemde num., zogenaamd Windows. Heb helpdesk gebeld, heel duidelijk uitgelegd wat ik moest doen. Helaas heb ik het verkeerde wachtwoord gereset, met als gevolg mijn telefoon deed het niet meer, mijn mail. Handen in het haar, opnieuw helpdesk gebeld, CB, heeft me geholpen, werkelijk, allerust, tijd, wist van wanten, puur klasse. Dank je wel, topservice, kon niet beter. Kennis, geduld, klantvriendelijk, uitmuntend
    Pluspunten
    • Kennis, rust, klantvriendelijk, prettige stem, werkelijk op alle vlakken top
    • Uitmuntend, daar mag je als bedrijf in je handen knijpen, zo'n werknemers in dienst te hebben
    • Plus snel geholpen,
    Verbeterpunten
    • Geen
  • Beoordeling: 1 /10
    Wilko Opheikens op 28-2-2019 om 20:36
    Langer dan 1 jaar klant
    ik heb op vrijdag 22 februari 2019 om een nieuw wachtwoord gevraagd
    bij xs4all, telefonisch, en nu heb ik na een week wachten een ongeldige token opgestuurd gekregen.

    Ik kan nu dus niets, ik kan niet inloggen bij xs4all, ik kan niets uploaden naar mijn xs4all-webspace, ik kan helemaal niets!

    Verbeterpunten
    • Alles moet verbeterd worden bij XS4ALL
  • Beoordeling: 10 /10
    Jeroen op 26-1-2019 om 18:58
    Langer dan 1 jaar klant
    Al jarenlang klant en zelden een stroing, als er iest is zijn ze goed bereikbaar en helpen je uitstekend. Ook als klant al vaker als actie een nieuwere Fritzbox mogen ontvangen.
    Pluspunten
    • stabiele verbinding
    • goede self-service website
    • fritzbox vrij in te richten naar eigen wens
    • vriendelijke en kundige helpdesk
    Verbeterpunten
    • prijs
  • Beoordeling: 1 /10
    Frank op 16-12-2018 om 14:37
    Minder dan 1 jaar klant
    Na een slechte start waarbij XS4All de overstap niet goed had gegeregeld en ik een dag zonder internet zat en waarbij ik eerst een kapotte fritzbox kreeg bleef het daarna lastig met mijn Wifi. De verbinding op meerdere devices viel af en toe spontaan weg. Na vaak gebeld en gemaild te hebben en een aantal tegenstrijdige adviezen (wel auto-kanaal of toch niet of toch wel of toch niet) blijft het slecht. Op mail wordt overigens helemaal niet gereageerd, maar dat geheel terzijde. In juni mag ik helaas pas weg.
    Verbeterpunten
    • Wifi moet stabieler worden!
    • Overstap moet beter afgestemd worden met de oude provider.
    • Er moet op mail gereageerd worden als er gemaild wordt met de klantenservice.
  • Beoordeling: 1 /10
    Mion op 2-11-2018 om 20:39
    Minder dan 1 jaar klant
    Ingeluisd met hun beloftes. Ten eerste onbereikbaar via telefoonnummer, tweede netwerkaansluiting op die datum klopt voor geen meter zit nu heel weekend zonder internet (heb zelfs mijn oude provider ingeschakeld om op hun netwerk nog te kunnen gebruiken, dus extra kosten erbij. Gaat de kosten verhalen bij deze provider! Allemachtig)
    Pluspunten
    • Zijn alleen bereikbar vi social media zoals facebook messenger
    Verbeterpunten
    • Werk aan de winkel met de contractovereenkomst(en)
  • Beoordeling: 1 /10
    Deze partij (lees XS4ALL) pretendeert een "First Class Internetprovider" te zijn. Niets van waar en een uitermate slecht begin. Wegblijven mensen, bespaart je een hoop kopzorgen.

    Met deze gladde marketing boodschap proberen ze nieuwe klanten over te halen die een ijzersterke service wensen.

    Op 16 augustus j.l. heb ik een internet + TV pakket afgesloten bij XS4ALL. Bij het afsluiten werd aangegeven dat de verwachte aansluit-datum 5 september zou zijn. Inmiddels zijn wij twintig dagen verder en is er nog steeds niks aangesloten, ook het modem is nog niet geleverd. Over een week zitten wij zonder internet, omdat ons oude abonnement is afgelopen en dit niet meer kunnen heractiveren. (Anderhalve maand voor een simpele aansluiting zou toch genoeg moeten zijn?)

    In de tussentijd heb ik meerdere malen contact gehad met de klantenservice van XS4ALL. De wachttijden zijn voor een commerciële partij echt insane. Elke keer heb ik ruim een half uur moeten wachten, om vervolgens geholpen te worden door een medewerker die een belscript afloopt.

    Het probleem met onze aansluiting wordt, na een 45 minuten durend gesprek, geweten aan het feit dat KPN een wijziging moet maken in onze aansluiting om 200 megabit te kunnen ontvangen. Echter neemt het niet weg dat dit een communicatieve fout van deze partij is, want wij zijn hier niet van op de hoogte gebracht en daarnaast worden gemaakte telefonische toezeggingen niet nagekomen. Zo zou onze aansluiting uiterlijk voor 24 september j.l. aangepast zijn. Echter is deze datum weer niet behaald, er is ook geen duidelijkheid wanneer dit wel zal plaatsvinden. Ik ben inmiddels spuugzat van deze onderneming, mede door het gebrek aan heldere communicatie en het niet nakomen van gemaakte afspraken.

    “Overstappen zonder onderbreking van uw internetverbinding”- Met de huidige gang van zaken ben ik er oprecht bang voor… Wij gebruiken het internet zakelijk en voor school doeleinden dus kunnen eigenlijk niet zonder.

    XS4ALL laat ons in de kou staan, wat mij betreft een zeer koude douche voor deze “First Class Internetprovider”.
    Pluspunten
    • Vriendelijke medewerkers (echter volgen zij een script en mogen hier niet van afwijken)
    Verbeterpunten
    • Verbeter klantenservice
    • Communicatie naar klant
    • Nakomen afspraken
    • Opleveringsdatum
  • Beoordeling: 1 /10
    L op 20-9-2018 om 21:46
    Minder dan 1 jaar klant
    Ik wilde klant worden
    Alles ging mis wat er mis kon gaan na een maand zonder internet (en ik had jet al een ruime maand van te voren aangevraagd) eindelijk een tijdelijke oplossing. Na honderd keer bellen mailen en in de wacht hangen. Klantenservice behandelen je niet met respect, je betaald veel voor de service maar krijgt helemaal niets ervoor terug.
    Ik zou helemaal niemand ooit xs4all aanraden.
    Pluspunten
    • Niets
    Verbeterpunten
    • Je klanten beter behandelen, met respect, mensen serieus nemen (antwoorden als: “nou dan zit u nog maar even een weekje zonder internet” is onacceptabel )
    • Zorgen dat mensen daadwerkelijk binnen een week iets van internet kunnen hebben en niet na een ruime maand!
  • Beoordeling: 1 /10
    John op 16-8-2018 om 22:04
    Minder dan 1 jaar klant
    Als je betaalt voor een 200mbits abbo, dan ga je ervan uit dat je als betalende klant op z'n minst iets boven de helft van die snelheid zit.
    Niets was minder waar bij XS4ALL. Achteraf bleek namelijk dat ik slechts een downloadsnelheid kon behalen van 8mbits!

    Als klant ga je ervan uit dat je provider de zaken op orde heeft.
    Dat ze checken of de snelheid dat over de lijn gaat, acceptabel is voor het pakket waarvoor wordt betaald.
    En als dit niet zo is, ze het initiatief nemen om ervoor te zorgen dat het probleem opgelost wordt,
    'of' dat het pakket ge-downgrade wordt omdat de snelheid toch nooit kan worden behaald.

    In beide gevallen zou het netjes zijn van XS4ALL als ze mij voor de verloren tijd zouden crediteren.
    Mijn internetsignaal is in feite in trieste staat opgeleverd met een fractie van de snelheid waarvoor ik betaal!

    In plaats daarvan leggen ze de schuld bij 'mij' (de klant) neer en wilden ze slechts een klein deel vergoeden.
    Ik had dit probleem namelijk 'eerder' moeten aangeven.
    Hiermee draaien ze het lekker om! Zij zijn zelf nalatig, maar het is mijn schuld?
    Ze hebben het signaal notabene opgemeten na oplevering, maar toen zeiden ze dat het signaal goed was voor mijn locatie!

    Later, na aanhoudende problemen kwam ik erachter (na wat googlen), dat je de daadwerkelijke download en upload snelheid zelf kunt uitlezen in het modem.
    Toen schrok ik van wat ik las: 8mbits downloadsnelheid!! Met dit bewijs wilde XS4ALL pas actie ondernemen.

    Erg ' laf' om de klant de schuld te geven van iets waarvoor zij zelf verantwoordelijk zijn.
    De klant zou er niet naar om hoeven te kijken, maar er op kunnen 'vertrouwen' dat de internet provider alles goed voor je regelt op technische vlak.

    DAT heet service! XS4ALL heeft een service, maar die is ontzettend, ontzettend, ontiegelijk, kansloos slecht!

    Mijn advies: Ontwijk XSS4ALL (nee dit is geen spelfout) als de plaag!
    Pluspunten
    • - Als alles goed werkt, goede en stabiele internetverbinding;
    Verbeterpunten
    • - Aan service moet hard gewerkt worden
    • - Reorganisatie lijkt mij gepast. Want op de manier waarop ze hun klanten behandelen en diensten opleveren, is te triest voor woorden
    Reacties
    Antonius.vos op 15-1-2019 om 12:10
    Het is een kwestie van instelling om hoge snelheid te halen. Bijvoorbeeld ipv de standaard 2,4GHZ instelling wijzig je naar 5GHZ instelling, Dan gaat je snelheid makkelijk naar 200mbits up/download als je glasvezel hebt. Kwestie van eerst manual lezen, wat de meeste niet doen.
  • Beoordeling: 3 /10
    m bassant op 7-6-2018 om 19:39
    Langer dan 1 jaar klant
    heb vandaag 11 keer geprobeerd een helpdesk medewerker aan de telefoon te krijgen, wat niet gelukt is. uren in de wacht zondef succes. Ga na ruim 12 jaar opzeggen