Alle tv-aanbieders vergelijken en bestellen
Ben Woldring
Vragen? Wij zijn vandaag bereikbaar tot 20.00 uur
Vergelijk en kies de beste deal
Digitale tv vergelijken
T-Mobile

Review en beoordeling T-Mobile

Om je te helpen bij je keuze voor een digitale tv aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over T-Mobile geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over T-Mobile. Is T-Mobile je huidige digitale tv aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    T. v.d. Laan op 10-5-2022 om 10:32
    Langer dan 1 jaar klant
    Internet ligt eruit, nu al 6 dagen geen internet!

    Eerste belofte, oplossing binnen 48 uur.
    Na 48 uur erachteraan gebeld en de melding was niet goed doorgezet. Vervolgens wel een mail gehad om afspraak in te plannen met Gideon. Dit kon pas na het weekend. Vervolgens kan de monteur niets doen en moet de netwerkbeheerder ingeschakeld worden. Deze zou dezelfde middag langskomen. NIET DUS. Weer gebeld, tuurlijk tonen ze medeleven zoals het ze geleerd is, maar een oplossing kunnen ze niet bieden. Binnen 24 uur zou KPN contact moeten opnemen. NIET GEBEURD. Weer gebeld, ligt bij de technische dienst, die moeten KPN inschakelen???? Waar zijn jullie mee bezig T-MOBILE???
    Verbeterpunten
    • Klantenservice, Beloftes nakomen, Storingen sneller oplossen.
    • Gaat over teveel schijven
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Helen op 21-3-2022 om 13:23
    Minder dan 1 jaar klant
    Niet eens een punt waard!! Tmobile is echt bagger het ergste is dat ik nog een jaar moet...
    Alleen maar storing, doe er eens wat aan man betaal me krom en ik krijg er precies niks voor terug..!!!!
    Pluspunten
    • Totaal niks
    Verbeterpunten
    • Gewoon stoppen!!!
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Sabine op 18-3-2022 om 15:19
    Langer dan 1 jaar klant
    Sinds 2021 ben ik zakelijke klant bij T-mobile. Ik heb een bundel met onbeperkt internet in Nederland en 25 GB in het buitenland. Tot op heden was ik altijd tevreden. Tot ik een kans kreeg om te verhuizen naar Spanje, die kan wilde ik natuurlijk met beide handen aanpakken maar ik had een 2 jarig contract bij T-mobile en daarom heb ik op 11 januari 2022 gebeld naar de klantenservice. Ik wilde graag weten wat de mogelijkheden waren omdat ik niet wilde betalen voor onbeperkt internet in Nederland terwijl ik daar geen gebruik van zou maken. De dame aan de telefoon zei toen: mevrouw dat is geen probleem, dan zet ik uw bundel gewoon om naar onbeperkt internet in het buitenland. Ik was hier uiteraard blij mee en bedankte haar voor de goede service. Per 1 maart zou het ongezet worden. Nu, halverwege maart kwam ik tot de conclusie dat ik helemaal geen onbeperkt internet had in het buitenland, vast een foutje, dacht ik. Ik bel naar de klantenservice en krijg vervolgens te horen dat onbeperkt internet in het buitenland helemaal niet mogelijk is. Natuurlijk was ik ontzettend verbaast en de medewerker kon geen gegevens zien van het gesprek op 11 januari. Hij kon niets voor mij betekenen zonder te weten wat er in dat gesprek gezegd zou zijn. Teleurgesteld hing ik op om vervolgens een mail te sturen naar de klantenservice met mijn verhaal. Ik moest doorgeven op welke datum en tijdstip ik op 11 januari een gesprek had gehad, dat deed ik. Ze konden inderdaad vinden wat de medewerker mij had verteld (nu ineens wel) maar aan dat gesprek konden geen rechten worden ontleend. Volgens hun heeft diezelfde medewerker mij op 12 januari gebeld, ik heb die oproep gemist en vervolgens hebben ze mij een mail gestuurd met het verzoek terug te bellen. Volgens hun heb ik dat niet gedaan, niets is echter minder waar. Ik heb teruggebeld naar het nummer wat in de mail stond, het gesprek duurde 5.12 minuten (bewijs heb ik meegestuurd)
    Tijdens dat gesprek kon de medewerker niet vinden waarom ik was gebeld en gemaild. (Volgens T-mobile was dat omdat de medewerker die ik 11 januari aan de lijn had terug belde om te zeggen dat haar informatie onjuist was, dit werd mij tijdens het gesprek op 12 januari niet verteld want toen konden ze niets vinden)

    Ik heb gevraagd of ze met een oplossing kunnen komen ( kosteloze ontbinding van het contract of een grotere bundel voor het buitenland) het antwoord is nee, vervolgens sluiten ze de case.

    Ik verwacht een oplossing.
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Ontevreden klant op 22-2-2022 om 18:02
    Langer dan 1 jaar klant
    Heel klant onvriendelijk.
    Pluspunten
    • Kan ik zo niet bedenken
    Verbeterpunten
    • Wat niet
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    jordy de bruijn op 11-2-2022 om 10:58
    Langer dan 1 jaar klant
    echt een super slecht bedrijf mooi vals beloften huur een 3e partij in en gaat alleen maar fout op fout en fout echt zo ontzetten slecht bah
    Pluspunten
    • liegen / helpen vervolgens niks noteren / vals beloofd en het probleem alleen in hun voordeel
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Ontevreden klant op 2-2-2022 om 18:12
    Minder dan 1 jaar klant
    Heb nu iets meer dan een maand T-Mobile en voor de derde keer is mijn internetverbinding verbroken. Met de klantenservice gebeld en die zouden een monteur sturen. Na 3 dagen gebeld dat ik nog niets gehoord had en pas in de avond kreeg ik een berichtje waarmee ik zelf een afspraak kon kon maken voor een monteur. De eerste datum is pas over 8 dagen!
    Vervolgens gebeld of ik nog kon opzeggen bij T-Mobile, omdat ik erg ontevreden ben als klant. Dat was niet meer mogelijk of ik moest het hele jaar betalen. Ik heb er spijt van dat ik mijn oude betrouwbare adsl abonnementje omgezet heb naar T-Mobile, dus wees gewaarschuwd en ga voor een duurdere provider die wel goede service verleend en ga niet voor T-Mobile!
    Pluspunten
    • Goedkoop
    Verbeterpunten
    • Verbeter je service en zorg voor voldoende storing monteurs. Sluit geen klanten aan dan je aan kunt!
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Gijs op 8-11-2021 om 07:29
    Minder dan 1 jaar klant
    Zeer slechte service. Ik heb opgewaardeerd en het is niet goed gegaan bij T-mobile. Ze moeten nu een onderzoek instellen 5 dagen en dan moet ik maar 5 dagen zonder bellen en internet doen. Zij maken een fout en lossen het niet op. Je kan beter naar KPN gaan daar lossen ze het teminste op. Spijt dat ik naar T-mobile ben overgestapt.
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Graham op 12-7-2021 om 13:43
    Minder dan 1 jaar klant
    Nooit zakelijk vast internet afsluiten!

    Wij zitten thuis bij T-Mobile en hebben daar eigenlijk nooit problemen. Dus wij dachten we nemen ook T-Mobile zakelijk vast internet.

    Tijdens het afsluiten had er al een belletje moeten gaan rinkelen. Het afsluiten kon alleen doordat we telefonisch teruggebeld zouden worden. Keer op keer gebeurde dit niet. Eindelijk teruggebeld en alles aangesloten. Dit duurde ongeveer 1 week omdat er iemand langs moest komen om de lijn te controleren.

    Nu al anderhalve week geen internet. En je raadt het al. We worden teruggebeld door de afdeling die hierover gaat. Als je naar T-Mobile zakelijk belt word om de haverklap de verbinding verbroken. Zit af en toe hun mailbox vol.

    Echt nooit afsluiten! Als je service wilt ga dan niet naar T-Mobile!
    Pluspunten
    • Toen het contract eindelijk afgesloten was kon er snel een afspraak met een monteur gemaakt worden
    Verbeterpunten
    • Klanten service. Of het gebrek hieraan.
    • De verbinding
    • Training callcenter. Je hoort steeds verschillende verhalen.
    • Storing
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Iza op 24-6-2021 om 11:49
    Langer dan 1 jaar klant
    STOP!! Wat je ook doet, wordt geen klant bij T-mobile.

    Verschrikkelijke wifi in huis! Volgens de klantenservice is wifi enkel een service waar ze bij klachten niets aan doen.. Omdat ze zogenaamd enkel service verlenen op internet met kabel kan je in het jaar 2021 niets met hun service. Hoe moet ik internetten met een internetkabel op mijn Iphone?? We zitten al een jaar te schipperen met dit probleem, aangezien ze het blijkbaar niet kunnen verbeteren of oplossen gaan we overstappen.

    Belachelijk en we betalen voor niets.
    Pluspunten
    • Pluspunt.. tja
    Verbeterpunten
    • - goede wifi verbinding leveren
    • - goed communiceren naar de klant zonder ze naar de deur te wijzen
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Jan Ontevreden op 29-3-2021 om 09:00
    Langer dan 1 jaar klant
    Regelmatig bevriest het TV beeld om vervolgens compleet te verdwijnen. Contact met service gaat via een domme computer. Echt heel slecht. Een ding werkt oerfrct: de incasso afdeling: boekt altijd keurig op tijd af. De rest is in week woord prut. Spijt van de overstap.
    Pluspunten
    • Geen enkel
    Verbeterpunten
    • Gelijk op zeggen bij de eerste de beste gelegenheid. Prutservice en prutkwaliteit

Eerdere jaren

Vergelijk en kies de beste deal

Op Digitelevisie.nl vergelijken we gratis alle digitale tv pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.