Alle tv-aanbieders vergelijken en bestellen
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
T-Mobile

Review en beoordeling T-Mobile

Om je te helpen bij je keuze voor een digitale tv aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over T-Mobile geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over T-Mobile. Is T-Mobile je huidige digitale tv aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Bekijk

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 1 /10
    Oosterveld op 5-9-2019 om 13:27
    Langer dan 1 jaar klant
    Houd zich niet aan afspraken erg jammer.
    Personeel aardig maar begrijpen niet wat zij zeggen onkunde
  • Beoordeling: 1 /10
    JBS op 2-9-2019 om 19:59
    Langer dan 1 jaar klant
    T mobile klanten service vriendelijk maar totaal onkundig. Weten niet wat ze doen. Problemen worden niet op gelost. Gemaakte afspraken worden niet na gekomen.
    Harderwijk al vanaf begin 2019 storing met TV en word maar niet opgelost.
    Tmobile thuis niet aan te raden.
    Pluspunten
    • Tmobile mobiel is wel super
    Verbeterpunten
    • alles wat met tv te maken heeft
  • Beoordeling: 1 /10
    Joyce op 29-6-2019 om 10:34
    Minder dan 1 jaar klant
    Jammer dat je niet voor een 0 kan kiezen want 'tmobile is het slechtste wat je kan kiezen. Enorme slechte service. Vanaf 12 juni zou mijn thuis abonnement ingaan. Inmiddels doet het nog steeds niks. De monteur kan pas 18 juli!!!!! Komen. Er wordt niets gedaan om je te helpen. Iedere dag bellen en dan hoor je : de wachttijd is momenteel langer dan u van ons gewend bent. Langer?! Ik ben niets anders gewend. Ik heb nog nooit iemand sneller dan 30 minuten aan de telefoon gehad! Iedere x weer een ander en weer iets wat afgesproken /beloofd wordt en vervolgens niet nagekomen. Ik wil mijn abonnement opzeggen, dit kan, maar dan moet ik wel een afkoopsom betalen. Een afkoopsom voor iets wat ik niet heb gebruikt!!! Ze zijn niet helemaal goed zeker?! NOOIT EEN ABONNEMENT BIJ T-MOBILE AANGAAN. DAAR KRIJG JE ENORME SPIJT VAN!
  • Dre Thuis op 23-6-2019 om 17:54
    Minder dan 1 jaar klant
    Meer een waarneming: Het lijkt of alleen klanten met klachten reageren..... ik ben te kort bij T-mobile voor een goed vergelijk met Telfort, waarbij we weggegaan zijn vanwege een grote prijsverhoging agv het samenvoegen met de moeder KPN.
    Heb vandaag "bellen" erbij besteld dat gaat heel soepel.
    Een compleet pakket kan hier niet omdat we maar een 20/3 snelheid hebben, oude centrale nog.
    Over een tijd nog maar eens kijken hoe T-mobile qua performance er voor staat.
    Pluspunten
    • Klantenservice prima
    • De omzetting van Telfort naar T-Mobile ging echt heel soepel, inclusief de opzegservice bij Telfort, chapeau!
    • Verder wachten we nog even af, m.b.t. de performance van internet en binnenkort ook bellen.
    Verbeterpunten
    • Nog niet.
    Reacties
    Dre Thuis op 23-6-2019 om 17:56
    Foutje in het forum: Beoordeling: 1 /10
    Klopt NIET, ik had gekozen vloor N.V.T. omdat het nog te kort was maar wel wat wil delen.
    Opmerking van de redactie op 28-6-2019 om 10:40
    Dank voor uw bericht! We hebben dit inmiddels rechtgezet.
  • Beoordeling: 1 /10
    Andre op 4-6-2019 om 19:15
    Langer dan 1 jaar klant
    Teveel storingen en teveel downtime wegens "onderhoud". Wifi van het modem is heel onstabiel. Klantenservice is ronduit belabberd en je wordt op een gegeven moment niet eens verder geholpen omdat ze in mijn berichten op hun facebook pagina dingen lezen die er helemaal niet staan????? Overstap naar andere provider wordt gefrustreerd door t-mobile omdat ze expres de lijn bezet houden waardoor de overstap niet uitgevoerd kan worden.
    Daarnaast is het een achterbaks bedrijf omdat ze andere providers die publiekelijk hun prijsverhogingen bekend maken zwart maken waarbij ze even "vergeten" dat ze zelf ook tarieven hebben verhoogd zonder dit publiekelijk bekend te maken.
    Al met al zou ik blij zijn als ze eindelijk de lijn vrij zouden geven zodat ik over kan stappen
    Pluspunten
    • Na hard nadenken zijn er eigenlijk geen pluspunten te bedenken voor deze oplichtersbende
    Verbeterpunten
    • Klantenservice, kealiteit netwerk, stoppen met frustreren van overstappers die weg willen bij deze provider
  • Beoordeling: 1 /10
    Joris Spuesens op 27-4-2019 om 12:42
    Minder dan 1 jaar klant
    Slecht modem gekregen. T-Mobile vertelt niet dat je slechts 2 lan poorten krijgt op router. Aan te sluiten draadjes volgens handleiding blijken niet te kloppen. Afspreken met monteurs gaat moeizaam. Snelheid valt zwaar tegen in praktijk.
    Verbeterpunten
    • Goede routers leveren, geen Chinese bagger
  • Beoordeling: 1 /10
    Janneke is klaar mee op 26-3-2019 om 02:08
    Minder dan 1 jaar klant
    Vanaf het begin dat we zijn overgestapt naar T-mobile thuis zijn de elende begonnen. Verkopers aan de telefoon kunnen zo geloofwaardig overkomen alsof ze niemand anders de beste zijn en ondertussen hebben ze je bullshit verkocht. Uiteindelijk zijn de 14dagen bedenk tijd voorbij, beginnen ze je af te kafferen. Elke keer dat je ze als nieuwe klant beld voor info, lijken ze geen 1 op de zelfde lijn te zitten. Geen goed beeld.
    Ik heb enkele irritante mannetjes aan de telefoon gehad waarvan je hoort dat ze van de onervaren buitenlandse afkomst zijn. De accent en praten alsof ze een drol hebben vast zitten. Man man.

    Ik weet niet wat ik moet zeggen, maar de irritatie zit erg hoog van T mobile thuis.

    1 advies: denk 100 keer na voor dat je overstapt naar T-mobile thuis.

    Zeer onprofessione mensen.
    Pluspunten
    • 1. Onervaren mederwerkers.
    • 2. Onvriendelijk.
    • 3. Niemand lijkt op de zelfde lijn te zitten
    • 4. Vermoeiende gesprekken.
    Verbeterpunten
    • Mensen moeten communicatie cursus volgen en moeten goede produkt kennis hebben.
    Opmerking van de redactie op 1-4-2019 om 09:22
    Niet vloeken en dreigen aub.
  • Beoordeling: 1 /10
    anoniem op 16-3-2019 om 07:34
    Klant geweest
    alles in 1 genomen eerste maand goed daar na begon het problemen slecht tv beeld slecht internet en telefonie 2 maal monteur gekomen ze doen er niks klantenservice zeer slecht ze zijn nergens van op hoogte ze incaseren bedragen die niet kloppen klant on vriendelijk
    Pluspunten
    • geen plus punten alleen maar negatief blijf weg van dit bedrijf ze zijn oplichters
    Verbeterpunten
    • zeer slecht bedrijf geen enkel product van hun werkt goed monteur onervaren weet niks van geeft alleen maar wifi versterker en rot zich op klantenservice percies zelfde verhaal klant onvriendelijk luistert niet doet niks maar ze incaseren wel door voor hun rot producten blijf weg van dit bedrijf ze zijn oplichters
  • Beoordeling: 1 /10
    Gerard op 19-2-2019 om 15:38
    Langer dan 1 jaar klant
    Altijd storingen!
    Pluspunten
    • Geen pluspunten
    Verbeterpunten
    • Snelheid internet
    • Bereik van het modum
  • Beoordeling: 1 /10
    Op 21-1-2019 een t-mobile thuis abonnement afgesloten (100Mbit internet) dit zou op mijn locatie tot maximaal 79Mbit internet kunnen. Voor mij geen probleem. Direct bevestiging via email en aanmelding voor mijntmobile. Ook een bevestiging dat hun mijn abonnement bij Ziggo opzeggen.
    Op 7-2-2019 ontvang ik bericht dat mijn abonnement is geannuleerd, zonder vermelding van een reden.
    Dezelfde dag nog contact opgenomen met tmobile via de chat. Na diverse chat berichten met de chatbot waar ik geen duidelijke antwoorden kreeg en geen reactie van een medewerker de dag erna telefonisch contact opgenomen en vertelde de medewerker mij dat het was geannuleerd omdat ze me de 79mbit ook niet konden leveren en maximaal 20mbit konden leveren, toen ik vroeg hoe het kon dat ze met de huischeck vooraf wel 79mbit aanboden kreeg ik geen goed antwoord, alleen dat dit de informatie van KPN was en KPN de lijn voorziet, ik moest maar zelf contact opnemen met KPN. Een uur of 2 hierna kreeg ik een chatbericht van een collega die op mijn chat bericht reageerde en aangaf dat 100mbit niet mogelijk was en hierom was geannuleerd maar 50mbit was gewoon mogelijk dus kon hij me abonnement opzetten hierna. Nadat ik deze persoon vertelde wat zijn collega's mijn hadden verteld en ik zelf contact heb opgenomen met KPN ( deze bevestigde dat 79Mbit op mijn locatie maximaal mogelijk is ook voor andere providers) kreeg ik weer een dag later een reactie dat 78Mbit inderdaad gewoon mogelijk was en begint hij me uitgebreid de kosten van het abonnement uit te leggen. Na weer alles herhaalt te hebben ( chats met klanten worden toch opgeslagen lijkt mij??) krijg ik op zaterdag een reactie dat het klopt wat ik zeg en hij er achter aangaat en me maandag iets laat weten. Maandag ( 11-2-2019 om 14:17) eindelijk weer een reactie dat ze me maar maximaal 20Mbit kunnen leveren, terwijl ik momenteel 40mbit van Ziggo heb. Mijn abonnement is per 18-2-2019 opgezegd en hiervan heb ik een bevestiging van Ziggo ontvangen. Tmobile duidelijk gevraagd of de opzegging is geannuleerd bij Ziggo waarop hun antwoord ja was en als ik het zeker wilde weten moest ik zelf maar contact opnemen met Ziggo.
    Op 15-2-2019 krijg ik een retourbox van ziggo geleverd om mijn modem retour te sturen, na telefonisch contact met Ziggo bleek de annulering niet doorgegeven en heb ik dit dus nog zelf kunnen regelen voordat ik over 2dagen zonder internet en tv zat.
    Al met al wat een belabberd service en communicatie daar bij Tmobile!!! Een dikke afrader dus wat mijn betreft.
    Pluspunten
    • Die is er niet naar aanleiding van mijn ervaring
    Verbeterpunten
    • Sneller reageren, beter communiceren, met duidelijke informatie komen en niet pas 1week voordat me abonnement afloopt bij mijn huidige provider met een annulering komen.