Alle tv-aanbieders vergelijken en bestellen
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
T-Mobile

Review en beoordeling T-Mobile

Om je te helpen bij je keuze voor een digitale tv aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over T-Mobile geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over T-Mobile. Is T-Mobile je huidige digitale tv aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Bekijk

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 8 /10
    Tim op 28-5-2020 om 11:15
    Minder dan 1 jaar klant
    Ondanks het lezen van de vele negatieve ervaringen de gok genomen om over te stappen van kpn naar T-mobile thuis. Ik was zeer te spreken over kpn glas, maar het abonnement werd me gewoon te duur. Inmiddels een paar weken t-mobile thuis en het werkt als een malle. Ik haal op 5 ghz wifi rond de 400 mbit. Ik heb een tp-link extender gekocht bij de Action en heb nu op zolder rond de 100 mbit, dus kan t-mobile en Netflix streamen naar de chromecast. Zeer tevreden.
    Pluspunten
    • Snel internet en schep beeld voor televisie voor uiteindelijk 40 euro.
    Verbeterpunten
    • Ik heb de instellingen in de router gewijzigd door de banden 2,4 en 5 ghz de splitsen. Hierdoor nu snel internet. 2,4 is overvol waardoor het traag is. Zou mooi zijn als de monteur dit zou doen
  • Beoordeling: 2 /10
    Joop op 2-3-2020 om 17:18
    Minder dan 1 jaar klant
    ◦ Waarschuwing. Het gebruik van T-mobile kan u schade berokkenen. Sinds januari 2020 internet en tv van hen. Op een morgen geen verbinding meer. Mail gestuurd. Kreeg onbegrijpelijk bericht terug. Verklaring gevraagd. Zij beweerden dat “iemand” een account bij een onbekende provider op mijn adres had genomen en dat ze daarom mijn account hadden afgesloten. Bovendien dat dit onherroepelijk was. Maar dat ik wel een nieuwe overeenkomst met hen kon sluiten. Eerder bericht hierover had ik niet gehad. Natuurlijk was ik woedend over gebrek aan zorgplicht en aan onzorgvuldigheid. Op alle voor de hand liggende vragen kreeg ik geen antwoord. Een nieuw account kon pas over drie weken gerealiseerd en de kosten moest ik zelf dragen. Ook de apparatuur terugsturen. Het was verbijsterend te merken dat ze helemaal niets voor je doen als klant en na gemaakte fouten, geen enkel zelfcorrigerend vermogen hebben. Klantenservice blijkt te fungeren als een soort slotgracht rond het bedrijf. Diep triest als je daar werkt. Mijn verontwaardiging werd nog groter toen ik navraag deed bij KPN netwerkbeheer over de z.g overname van de lijn. Daarover was bij hen niets bekend. Dat was dus niet gebeurd. T-Mobile daarmee geconfronteerd vroeg mij dat te bewijzen. Kenmerkend alles bij de klant neerleggen. Hen gevraagd hun bewering te staven. Conform het beginsel wie beweert, bewijst. Ik ben 70 jaar oud. Nog nooit eerder een bedrijf tegengekomen met zoveel minachting voor de klant. Schade voor mij: kosten van de aansluiting/activatie en extra databundels voor mijn telefoon, een alternatief voor een maand geen internet. Daarom bespaar uzelf kosten, problemen en frustratie, neem nooit iets van T-mobile
    Verbeterpunten
    • Klant serieus nemen
    • Bereikbaar zijn
    • Beweringen bewijzen
    • Mails goed lezen vragen bentwoorden
  • Beoordeling: 1 /10
    mona op 1-3-2020 om 21:13
    Minder dan 1 jaar klant
    negatief. internet is sloom en valt steeds uit, heb glasvezel. communicatie met medewerkers gaat steeds vaker fout, bellen niet terug en problemen blijven. nu blijkt mijn factuur te zijn verhoogd door die zogenaamde inflatie factor en ze willen dit niet terugdraaien, mag ook niet stoppen met mijn contract, ze dreigen dat ik dan alles moet betalen, het hele jaar contract als ik stop. Schande.
    Pluspunten
    • niks
    Verbeterpunten
    • alles wat problemen zijn en negatieve handelingen stoppen.
  • Beoordeling: 1 /10
    Kees Huising op 30-12-2019 om 09:32
    Minder dan 1 jaar klant
    T-mobile thuis komt niks na wat ze beloven. Na 3 maanden nog steeds waardeloos en zitten er voor 1 jaar aan vast. Ik denk er zelfs over om maar een boete te betalen om te kunnen overstappen. Zo slecht is het. Slechte internetsnelheid onbeschofte en onbekwame monteurs, en de functionaliteit van de tv boxen is uit het jaar nul. Echt een waardeloos product van T- mobile en dat terwijl wij al jaren tevreden waren over hun mobile telefoon diensten. Erg jammer dat T- mobile ons niet tegemoet wil komen om T- mobile thuis zonder kosten te laten beëindigen.
    Pluspunten
    • Geen. Terwijl we altijd tevreden waren over de mobiele diensten.
    Verbeterpunten
    • Alles
  • Beoordeling: 1 /10
    Jeroen op 3-11-2019 om 15:07
    Minder dan 1 jaar klant
    Al heel veel problemen gehad met T-Mobile en de installateur Guidion. Bij de eerste installatie is maar de helft van het werk gedaan. De monteur zou de volgende dag terugkomen, maar die hebben we nooit meer gezien. Zelf maar gebeld met Guidion en T-Mobile. Die wezen meteen naar elkaar. Uit eindelijk via T-Mobile een ticket laten aan maken. Via internet bij Guidion een afspraak gemaakt. Nog gebeld dat het niet om een installatie ging, maar over het afmaken van de werkzaamheden. Monteur komt voor een installatie en als er getoond wordt wat hij moet doen, gaat hij weg want hij was niet voor die werkzaamheden ingepland en had er geen tijd voor. Uiteindelijk 3 weken later toch een monteur van guidion langs geweest. Hij controleert de modem en zegt dat de modem vervangen moet worden. Geeft dit netjes door aan T-Mobile. Bij nabellen blijkt de modem besteld te zijn, maar duurt nog 3 weken voordat deze geleverd kan worden. Na 4 weken nog maar eens gebeld. En de modem is gewoon afbesteld aangezien T-Mobile het toch niet nodig vond de modem te leveren...… Op dit moment slecht werkend WIFI, bedrading naar de 2e verdieping via trapgat en een telefoon in de meterkast. HELP!!!!
  • Beoordeling: 1 /10
    Oosterveld op 5-9-2019 om 13:27
    Langer dan 1 jaar klant
    Houd zich niet aan afspraken erg jammer.
    Personeel aardig maar begrijpen niet wat zij zeggen onkunde
  • Beoordeling: 1 /10
    JBS op 2-9-2019 om 19:59
    Langer dan 1 jaar klant
    T mobile klanten service vriendelijk maar totaal onkundig. Weten niet wat ze doen. Problemen worden niet op gelost. Gemaakte afspraken worden niet na gekomen.
    Harderwijk al vanaf begin 2019 storing met TV en word maar niet opgelost.
    Tmobile thuis niet aan te raden.
    Pluspunten
    • Tmobile mobiel is wel super
    Verbeterpunten
    • alles wat met tv te maken heeft
  • Beoordeling: 1 /10
    Joyce op 29-6-2019 om 10:34
    Minder dan 1 jaar klant
    Jammer dat je niet voor een 0 kan kiezen want 'tmobile is het slechtste wat je kan kiezen. Enorme slechte service. Vanaf 12 juni zou mijn thuis abonnement ingaan. Inmiddels doet het nog steeds niks. De monteur kan pas 18 juli!!!!! Komen. Er wordt niets gedaan om je te helpen. Iedere dag bellen en dan hoor je : de wachttijd is momenteel langer dan u van ons gewend bent. Langer?! Ik ben niets anders gewend. Ik heb nog nooit iemand sneller dan 30 minuten aan de telefoon gehad! Iedere x weer een ander en weer iets wat afgesproken /beloofd wordt en vervolgens niet nagekomen. Ik wil mijn abonnement opzeggen, dit kan, maar dan moet ik wel een afkoopsom betalen. Een afkoopsom voor iets wat ik niet heb gebruikt!!! Ze zijn niet helemaal goed zeker?! NOOIT EEN ABONNEMENT BIJ T-MOBILE AANGAAN. DAAR KRIJG JE ENORME SPIJT VAN!
  • Dre Thuis op 23-6-2019 om 17:54
    Minder dan 1 jaar klant
    Meer een waarneming: Het lijkt of alleen klanten met klachten reageren..... ik ben te kort bij T-mobile voor een goed vergelijk met Telfort, waarbij we weggegaan zijn vanwege een grote prijsverhoging agv het samenvoegen met de moeder KPN.
    Heb vandaag "bellen" erbij besteld dat gaat heel soepel.
    Een compleet pakket kan hier niet omdat we maar een 20/3 snelheid hebben, oude centrale nog.
    Over een tijd nog maar eens kijken hoe T-mobile qua performance er voor staat.
    Pluspunten
    • Klantenservice prima
    • De omzetting van Telfort naar T-Mobile ging echt heel soepel, inclusief de opzegservice bij Telfort, chapeau!
    • Verder wachten we nog even af, m.b.t. de performance van internet en binnenkort ook bellen.
    Verbeterpunten
    • Nog niet.
    Reacties
    Dre Thuis op 23-6-2019 om 17:56
    Foutje in het forum: Beoordeling: 1 /10
    Klopt NIET, ik had gekozen vloor N.V.T. omdat het nog te kort was maar wel wat wil delen.
    Opmerking van de redactie op 28-6-2019 om 10:40
    Dank voor uw bericht! We hebben dit inmiddels rechtgezet.
  • Beoordeling: 1 /10
    Andre op 4-6-2019 om 19:15
    Langer dan 1 jaar klant
    Teveel storingen en teveel downtime wegens "onderhoud". Wifi van het modem is heel onstabiel. Klantenservice is ronduit belabberd en je wordt op een gegeven moment niet eens verder geholpen omdat ze in mijn berichten op hun facebook pagina dingen lezen die er helemaal niet staan????? Overstap naar andere provider wordt gefrustreerd door t-mobile omdat ze expres de lijn bezet houden waardoor de overstap niet uitgevoerd kan worden.
    Daarnaast is het een achterbaks bedrijf omdat ze andere providers die publiekelijk hun prijsverhogingen bekend maken zwart maken waarbij ze even "vergeten" dat ze zelf ook tarieven hebben verhoogd zonder dit publiekelijk bekend te maken.
    Al met al zou ik blij zijn als ze eindelijk de lijn vrij zouden geven zodat ik over kan stappen
    Pluspunten
    • Na hard nadenken zijn er eigenlijk geen pluspunten te bedenken voor deze oplichtersbende
    Verbeterpunten
    • Klantenservice, kealiteit netwerk, stoppen met frustreren van overstappers die weg willen bij deze provider