Alle tv-aanbieders vergelijken en bestellen
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
Solcon

Review en beoordeling Solcon

Om je te helpen bij je keuze voor een digitale tv aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Solcon geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Solcon. Is Solcon je huidige digitale tv aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Bekijk

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 8 /10
    Rik Noppe op 5-6-2020 om 11:05
    Langer dan 1 jaar klant
    Wij zijn al jaren klant bij Solcon en hebben niks dan goede ervaringen.
    Pluspunten
    • Goede service.
  • Beoordeling: 1 /10
    Esther op 8-5-2020 om 16:37
    Langer dan 1 jaar klant
    Verschrikkelijke service. In deze corona tijd werken wij allemaal thuis maar de wifi doet het al een week niet!! Er denkt niemand met ons mee en er komt niemand lang om alles te fixen. Waardeloos bedrijf.
  • Beoordeling: 1 /10
    Danielle Freriks op 29-4-2020 om 04:00
    Langer dan 1 jaar klant
    Slecht vaak storing. Veel betalen voor 0 service. Wacht nog steeds op kapot kastje 300 euro voor betaald. Zou vervangen worden. Geen geld terug en geen nieuw kastje. Onvriendelijk personeel als je ze aan de telefoon hebt. Helemaal klaar mee. Gauw op zoek naar wat anders.
    Pluspunten
    • Niks
    Verbeterpunten
    • Alles
  • Beoordeling: 9 /10
    JMV op 26-4-2020 om 10:59
    Langer dan 1 jaar klant
    Via CIF glasvezel. Fritzbox + genexis. Issues met > 2 tv's: Router met wan extra poort was nuttig. Nu extra switch nodig om tv signaal te "splitsen". Issues met > 2 tv's: Eigen router: Config van hun werkt niet (routed nodig). TV incidenteel problemen, wordt erkent/opgelost. Decoders niet 4K ready. Router heeft minder dan maandelijks reboot nodig. Goed mee te werken.
    Pluspunten
    • Eigen router mogelijk.
    Verbeterpunten
    • 5x ethernet Fritzbox s.v.p.
    • 4K ready decoders
  • Beoordeling: 4 /10
    Henri op 13-4-2020 om 20:25
    Minder dan 1 jaar klant
    Regelmatig starten de encoders opnieuw op. Reageert erg traag. Ben zeer ontevreden. Dus zodra abonnement afloopt nemen we een ander.
  • Beoordeling: 1 /10
    K van der Valk op 27-3-2020 om 21:04
    Langer dan 1 jaar klant
    Veel storingen. "General service error response". Regelmatig op het scherm. Balken over het scherm, of helemaal geen beeld. Vele malen gereset. Had beter verwacht van Solcon. Dus terug naar een andere provider.
  • Beoordeling: 1 /10
    Johan op 22-3-2020 om 03:14
    Langer dan 1 jaar klant
    Internet is waardeloos, router die word geleverd is waardeloos, zelfs al sta ik naast de router heb ik zelf storing met internet. Tv hapert om de zoveel minuut.
    Pluspunten
    • Geen
  • Beoordeling: 1 /10
    Jannus op 10-3-2020 om 23:02
    Minder dan 1 jaar klant
    Na recentelijk glasvezelverbinding te hebben gekregen ,haperende internetverbinding met Solcon zakeliijk abonnement .Valt voortdurend weg .
    Heb vaker gereclameerd wordt echter niet opgelost .Overweeg zelfs om de oude KPN kabel weer tot leven te brengen met een KPN abonnement ,is theoretisch wel trager maar is uiterst betrouwbaar .Zit helaas nog 10 maanden vast aan Solcon.
  • Beoordeling: 1 /10
    Bas Resink op 9-3-2020 om 13:36
    Minder dan 1 jaar klant
    Zakelijk contract laten aangaan en daarna je extra kosten aansmeren voor 840 euro. Communiceer dat van te voren. Erkennen ook dat ze had communiceren. Maar dreigen vervolgens je internet af te sluiten. Drama partij.
  • Beoordeling: 4 /10
    Jan de Jong op 8-2-2020 om 23:30
    Overgestapt van xs4all naar Solcon.
    Slechtere beeldkwaliteit en tv en internet vallen steeds uit.

    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Betere beeldkwaliteit
    • Geen uitval meer