Alle tv-aanbieders vergelijken en bestellen
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
Solcon

Review en beoordeling Solcon

Om je te helpen bij je keuze voor een digitale tv aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Solcon geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Solcon. Is Solcon je huidige digitale tv aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Bekijk

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 1 /10
    Marcel van de goor op 1-7-2020 om 20:24
    Minder dan 1 jaar klant
    Zelden een dergelijk bedrijf meegemaakt waarvan de prijs-kwaliteit verhouding zo scheef was. Vanaf de aansluiting alleen maar problemen: storingen, vergeten te activeren, slecht WiFi bereik waarvoor je zelf WiFi repeater mag aanschaffen (nieuwe klanten krijgen het gratis) enzovoort. Vandaag ruim 57 minuten aan de lijn gehad en geen oplossing. En wanneer je een klacht overbrengt dan doen ze er niets mee: geen korting, geen tegemoetkoming, helemaal niets. De enige reactie die ik krijg is over het feit dat het abonnementsgeld geld verhoogd gaat worden. Ze zijn nu de helft van het abonnementsgeld nog niet waard!
    Verbeterpunten
    • Hardware
    • Bereikbaarheid/ klantenservice
    • Klachten afhandeling
  • Beoordeling: 1 /10
    Hans op 30-6-2020 om 15:07
    Langer dan 1 jaar klant
    De overgang naar glasvezel is een ramp
    Ik heb nu al een week geen internet tv radio en telefonie
    Het is echt een prutbedrijf geworden
  • Beoordeling: 1 /10
    Maria op 26-6-2020 om 11:19
    Minder dan 1 jaar klant
    Bijna een al een week zonder internet tv en telefoon en niemand kan zeggen wanneer dit verholpen gaat worden.
    Klantenservice 30 min in de wacht is ook geen uitzondering.
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Storing anno 2020 kan niet zo lang meer duren
  • Beoordeling: 1 /10
    M Berkhof op 25-6-2020 om 12:48
    Minder dan 1 jaar klant
    Sinds een maand glasvezel van Solcon, het moest het einde zijn . Nou dus niet ,televisie hapert, steeds opnieuw verbinding moeten maken , buiten geen internet. En verhelpen kunnen e het niet , ja nu moet je er weer van alles bij kopen . En dat voor €1600,
  • Beoordeling: 1 /10
    Jan de Jong op 24-6-2020 om 22:35
    Minder dan 1 jaar klant
    Stap NOOIT over naar solcon tv. Meerdere keren per avond staat het beeld vast en begint meestal niet meer. Je moet dan weer zoeken waar je gestopt was met kijken .
    Ook als je "live"kijkt, dus niet een teruggekeken programma.
    Beeldkwaliteit veel minder dan Xs4all.
    Pluspunten
    • geen
    Verbeterpunten
    • zorgen voor betere beeldkwaliteit
    • zorgen dat het beeld niet meer vast komt te staan.
  • Beoordeling: 1 /10
    M. Hoogendoorn op 21-6-2020 om 20:59
    Klant geweest
    1 jaar klant geweest, godzijdank kna ik overstappen. Waardeloze klantenservice met lange wchttijden en elke maand wel minimal 1 keer storing. Ook komen ze bij lange na niet aan de snelheid van 100 mb (bij glasvezel!!! ) Die ze anabieden. Met geluk haal ik de 32 mb!!!
    Pluspunten
    • Dat je er na een jaar vanaf kan!
    Verbeterpunten
    • Zo ongeveer alles
  • Beoordeling: 8 /10
    Kim ten Damme op 17-6-2020 om 13:15
    Langer dan 1 jaar klant
    Tijdens mijn telefoontje was de medewerker vanuit het hoofdkantoor bezig met de WIFI. Deze ging steeds aan en uit en vervolgens heb ik het vanuit huis geprobeerd of het probleem opgelost was. De medewerker bleef aan de lijn en keek via de computer mee, net zolang tot het opgelost was. Ideaal!
    Pluspunten
    • Direct geholpen, er was geen wachtrij en ze hebben meteen meegekeken waar het internet niet lekker liep. Perfecte service, binnen 10 minuten was alles opgelost!
  • Beoordeling: 4 /10
    Bram van den Heuvel op 17-6-2020 om 10:46
    Klant geweest
    Waardeloze Klantenserice. Je moet ontzettend lang wachten. Slaat helemaal nergens op.
    Pluspunten
    • Vriendelijk personeel
    Verbeterpunten
    • Klantenserice !!!
  • Beoordeling: 1 /10
    Hugo Doeleman op 16-6-2020 om 17:19
    Minder dan 1 jaar klant
    Ik ben overgestapt van de schotel naar Solcon tv via de glasvezel. De installatie ging niet goed. Ik heb tenslotte zelf een bedrijf ingeschakeld die wel in staat was een goede verbinding te maken. Het ergste is dat de communicatie met Solcon ver beneden peil is. Ze antwoorden niet, werken daar langs elkaar heen. Er waren verkeerde adapters geplaatst. Die moest ik terug sturen. Al lang gebeurd en aangekomen. Wordt alsnog een track en tracé code gevraagd. Maar mijn geld krijg ik niet terug. GA NOOIT MET DIT BEDRIJF IN ZEE!
    Pluspunten
    • geen te bedenken
    Verbeterpunten
    • De directie vervangen en de bezem er doorhalen. Ook doorwerken in weekend en op feestdagen!
  • Beoordeling: 1 /10
    Fabian op 5-6-2020 om 13:06
    Langer dan 1 jaar klant
    In de afgelopen jaren als klant was het soms goed, maar heel vaak problemen. Live TV werkt niet goed, internet snelheid niet goed. Laatste paar maanden alleen maar problemen en vrijwel geen verbinding meer gehad. Ze nemen geen verantwoordelijkheid en het is dus ook niet opgelost. Geven de lijnleverancier de schuld, wat niet waar is. Na overstap namelijk gelijk probleemloos verbinding en vele male hogere internetsnelheid en stabiele TV. Nooit meer naar dit bedrijf.