Alle tv-aanbieders vergelijken en bestellen
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
Oxxio

Review en beoordeling Oxxio

Om je te helpen bij je keuze voor een digitale tv aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Oxxio geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Oxxio. Is Oxxio je huidige digitale tv aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Bekijk

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 1 /10
    Kees Van den Ham op 8-9-2020 om 14:54
    Minder dan 1 jaar klant
    Overstapservice werkt niet
    Verbeterpunten
    • Overstapservice werkte niet. Men probeerde mij bij KPN af te melden, terwijl ik gezegd had dat Telfort mijn provider was. Nadat overstapservice gefaald had, belde ik direct Oxxio om nogmaals te zeggen dat Telfort mijn provider was. Oxxio heeft hier niets mee gedaan, zodat ik onnodig een maand langer aan Telfort vastzat. Men weigerde gesprekken terug te luisteren, later bleken deze onvindbaar. Compensatie geweigerd. Klantonvriendelijke behandeling. Men beweert dat ikzelf de verkeerde provider genoemd heb. Dat wordt ''zorgeloos overstappen'' genoemd. Ik ga overstappen naar andere provider voor internet, tv en energie, die wel zorgvuldig omgaat met klant en bestand.
  • Beoordeling: 1 /10
    Jeroen op 13-7-2020 om 18:56
    Minder dan 1 jaar klant
    Van KPN overgestapt naar Oxxio, internet blijft lopen via de KPN dus dit zou toch vrij vlekkeloos moeten lopen. Helaas is niks minder waar. Door een fout van de Oxxio betaal ik nu nog een maand extra bij de KPN, op het moment dat ik contact met ze opnemen proberen ze niks te regelen en zetten ze het alleen maar van zich af. KPN heeft mij een paar keer netjes te woord gestaan en duidelijk uitgelegd dat het probleem bij Oxxio zit, ook bieden hun de overstap garantie dus moeten ze het regelen als nieuwe provider wiens schuld dit ook is.
    Verbeterpunten
    • Klanten service is heel slecht, kan niet bellen alleen via chat berichten kan je ze spreken waardoor je steeds heel lang moet wachten en er niks gebeurd aan de andere kant.
  • Beoordeling: 1 /10
    Inge op 14-10-2019 om 14:20
    Minder dan 1 jaar klant
    Doe het Niet!!
    Tot de afkoelingsperiode van 14 dagen voorbij is, is het indrukwekkend!!
    Daarna begint het drama.
    Ondanks opzegging regel ik zelf overrulen zij mijn opzegging met 2 dagen eerder.
    Dan zeggen ze zelf een dag voor installatie (zondag om 16.00 uur) dat mijn installatie niet door kan gaan. Resultaat: geen internet dus niet werken dus inkomstenderving.

    DOE HET NIET!!!
    Pluspunten
    • Ehhhhhh.
    Verbeterpunten
    • - ook echt komen installeren
    • - geen afspraken maken zie ze niet kunen nakomen.
    • - hun planning is overal ja op zeggen en de dag ervoor echt plannen en nieuwe afspraken maken. Dat iemand dan dagen zonder internet zit maakt ze niet uit.
  • Beoordeling: 1 /10
    D op 11-6-2019 om 21:15
    Minder dan 1 jaar klant
    Adverteren dat ze dezelfde kwaliteit als KPN gebruiken maar is oplichterij! Hebben meer storingen/foutmeldingen dan bij KPN zelf, werkte alles prima nu zwart beeld extra opties zijn beschikbaar maar betalen er wel voor.
    Pluspunten
    • Niks