Online.nl reviews en ervaringen
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Online.nl geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Online.nl. Is Online.nl je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Archief 2018
Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van Online.nl zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.
Klantervaringen over Online.nl
- Het enige plus punt is dat het goed koop is, en tot aan de aansluiting is de service goed.
- Een spinnenweb dus.
- Apparatuur, klant tevredenheid, contact van 1 maand .
- Geen
- Communicatie tussen klanten
- Problemen oplossen, doen ze niet aan
- Monteur zn werk goed laten doen, is nogal lastig
- Geen
- Helemaal nix geen +.
- Opdoeken
- Snelle reactie
- Weinig tot geen problemen
- Slechte communicatie wanneer tarieven worden gewijzigd
- Geen te bekenen
- Teveel om op te noemen
- Redelijk snel bereikbare klantenservice.
- Internet valt regelmatig weg.
- Communicatie! Zeer slecht.
- Bekwaam personeel in dienst nemen dat er niet zo lang over doet om een probleem op te lossen. Nu al 10 dagen en wie weet hoelang het nog gaat duren.
- Waarom staat er op de website dat er momenteel geen storingen zijn??
- Verbeter je opname met start en einde goed dan zal ik waarschijnlijk wel blijven. Service mag ook beter en goed meedenken met medewerkers
- Geen pluspunten
- Service
Waardeloos, trage apparatuur, tv gaf code s111 aan en we konden geen tv kijken online had geen directe oplossing en zij dat we misschien wel 5 dagen moesten wachten, wat een slechte service en uiteindelijk hebben we 8 dagen moeten wachten.
Wij zijn nu al 2 maanden bij online en hebben spijt tot aan het bot, apparatuur is rete traag als je de ab indrukt reageert het apparaat 5 seconden later. Veel zender kan je niet terug spoelen of opnemen.
Tv gids refresht onnodig vaak en is super traag dus even snel iets opzoeken of opnemen zit er niet bij.
Erg triest allemaal en dit dus nog 10 maanden te gaan. Contact ontbinden op grond van slechte kwaliteit of het niet nakomen van product kwaliteit kan niet . Ze hebben liever geld dan een tevreden klant is ons ook toe gezegd . Dus mensen betaal aub liever iets meer en ga naar Telfort .
T is niet eens 1 ster waarde zo waardeloos, begin er alsjeblieft niet aan. Deze slechte service heeft ons opgescheept met nu toch al bijna een maand zonder internet, bellen en tv. Gaat ze ook niet lukken om het voor de feestdagen te maken. En het ligt steeds aan de monteur nooit aan hun. Maar ze bedenken ook geen oplossingen. Genoeg tijd gegeven zo en niks goeds opgeleverd. 1 woord voor belachelijk
Drama!!!!!
Slecht. Gewoon zo slecht dat ze gewoon moeten stoppen met hun kaa uu tee bedrijf.
Ik zit een aantal jaren bij online.nl en ben tevreden over hun service.
Echter er is een punt waar ze toch sterk in moeten verbeteren.
Mijn maand bedrag bleek ineens te zijn verhoogd. Nu blijkt dat ze de contract tussentijds hadden veranderd, zonder dat ik dit wist. Ze hadden dit per email gecommuniceerd en ze hadden een bepaalde tijds periode ingesteld waar de klant kostenloos kon overstappen. Je begrijpt wel, deze email had ik dus niet gelezen.
Ik krijg redelijk hoeveelheid spam, en sommige emails belanden in mijn spam box. Ik krijg wel regelmatig hun nieuwsbrieven, waar ze niets over hun tarief wijzigingen hebben vermeld.
Mijn contract loopt toch over een paar maanden af, dus het is voor mij geen groot probleem.
Gelukkig komt het tussentijds wijzigen van een contract niet vaak voor.
Ik vind dat bedrijven, als ze emails sturen mbt tarief wijzigingen, dat ze de klant moeten laten bevestigen dat ze op de hoogte zijn van de wijziging.
Slechter kan gewoon ni. Geen internet geen telefoon.
Ben al 9 jaar klant zonder problemen. Volledig pakket met digitenne. Ben platgebeld om interactieve tv te nemen en tenslotte gezwicht. Na ongeveer 3 weken kwam de 1e storing die nu na 10 dagen nog steeds voortduurt. Kreeg na 1 week eindelijk iemand aan de lijn die kon zeggen dat er sprake was van een softwareprobleem bij Online zelf. Kan nog even duren voordat dat opgelost is. Hebben ze zolang nodig om een storing op te lossen?? Dan klopt er iets niet.
Ik heb nog nooit zo’n slecht bedrijf meegemaakt als dat zij zijn, ik zit al 5 weken zonder huistelefoon, Vandaag zou er een monteur komen om een nieuw kastje te installeren, maar er komt gewoon niemand. Ik heb alles opgezegd al loop mijn contract tot augustus 2019 ik ga niet met hun verder, de consumenten bond heeft ook gezegd dat je kan opzeggen als zij niet aan de eisen voldoen waar je voor betaald. Het is vreselijk ga niet naar online.nl.
Prima overstap gehad niks mis mee totdat we iets gingen opnemen of helemaal geen opname of alleen het begin van film of serie of de laatste 10 minuten missen.
Jammer ook met doorspoelen van de reclame geen beeld
Ik heb maanden zonder internet gezeten. Inmiddels 3 monteurs verder en nog steeds slecht internet. Ik heb geen tegemoetkoming in de kosten gekregen voor al die maanden. Niet naar online gaan. Een hele slechte provider. Service is heel ver te zoeken. Niemand die je helpt bij online.