Alle tv-aanbieders vergelijken en bestellen
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
NLE

Review en beoordeling NLE

Om je te helpen bij je keuze voor een digitale tv aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over NLE geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over NLE. Is NLE je huidige digitale tv aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Bekijk

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 1 /10
    Th. V op 11-6-2019 om 11:27
    Klant geweest
    Trap er NIET IN. Te duur, maar met uitstekende afdeling Kundenabwehr. Prijzen worden met grote stappen verhoogd, teruggestuurde spullen niet verwerkt. Trap er NIET IN!
    Pluspunten
    • Ze gebruiken KPN producten
    Verbeterpunten
    • Alles!
  • Beoordeling: 4 /10
    Bert op 6-6-2019 om 19:53
    Langer dan 1 jaar klant
    Omdat ik net op heb gezegd bij hun
    Verbeterpunten
    • Blijf eerlijk ook als je op hebt gezegd en kloot niet net klanten
  • Beoordeling: 1 /10
    Eli Cani op 21-5-2019 om 12:52
    Langer dan 1 jaar klant
    website is onmogelijk om informatie over opzeggen te vinden en welk nummer je moet bellen omdat te doen. je kan dat namelijk niet online regelen, terwijl je wel kaan aanvragen online. Wanneer dat eenmaal gevonden is, zeggen ze doodleuk: ''wachttijd is langer dan u van ons gewend bent'' wat betekend dat? Meer dan half uur aan de lijn gehangen. je krijgt boete bij eerder opzeggen, terwijl ik door verhuizing geen keus had, dat zeggen ze niet van te voren. Daarnaast stalken ze je jaarlijks voor een verlenging, erg opdringerig.
    Pluspunten
    • geen problemen met energie levering gehad.
    Verbeterpunten
    • de klantenservice MOET echt beter. Zo ga je niet me klanten om
  • Beoordeling: 1 /10
    Noor Orbons op 16-5-2019 om 15:13
    Minder dan 1 jaar klant
    We mochten opzeggen t/m 3juni ivm zender wijziging zo stond in de e-mail. Wij wilden al graag van het contract af dus hebben we een e-mail gestuurd om op te zeggen 4 dagen later hadden we nog steeds geen bevestiging ontvangen. Toch maar eens gebeld. Na lang in de wacht te hebben gestaan bleek dat ze de mail wel ontvangen hadden, maar nog niet gereageerd hadden. Ook werd mij doodleuk verteld dat 3 juni ook de diensten daadwerkelijk worden stopgezet. Dit staat niet in de ontvangen e-mail. Dit Ongeacht of je al een andere provider hebt... Toen ik vroeg om een leidinggevende te spreken was dit in eerste instantie mogelijk en later ook weer niet. Zeer onvriendelijk en onprofessioneel! Nooit klant worden!
    Pluspunten
    • Er zijn geen pluspunten
  • Beoordeling: 1 /10
    Agnes op 12-5-2019 om 13:15
    Langer dan 1 jaar klant
    Men doet er alles aan om maar geen bonus uit te betalen. Eerst toezeggen dan weer weigeren wegens volgens hun een achterstand in de betalingen. Communicatie met deze mensen is vrijwel onmogelijk. Alleen per telefoon. Moet je eerst halfuur wachten voordat je iemand te spreken krijgt. Persoon vaak niet deskundig. Erg frustrerend.
    Communicatie per email ook niet mogelijk. Men beantwoordt de email gewoon niet.
    Mogelijkheid tot communicatie per email vergroten.
    Verbeterpunten
    • Mogelijkheid tot communicatie per email vergroten.
    • Gewoon wat beter luisteren naar de klant.
    • Zich houden aan afspraken en toezeggingen.
  • Beoordeling: 1 /10
    Mark op 8-5-2019 om 11:08
    Klant geweest
    Wat een oplichters! Overstap van KPN naar NLE aangevraagd, binnen de wettelijke bedenktijd deze overstap geannuleerd. Nu al weken bezig met NLE eea te regelen. Wel wordt er doodleuk geincasseerd. Drama, nooit meer!
    Reacties
    rikie op 9-5-2019 om 21:31
    nog nooit zo´n slecht bedrijf mee gemaakt. AL zes weken storing met de tv lag niet aan hun maar aan ons. zes keer monteur gehad lag niet bij ons. je maakt afspraken met hun ze komen ze helemaal niet na. uren maar dan ook uren aan de telefoon zitten voor dat je ze te pakken hebt wat een k bedrijf zeg.
  • Beoordeling: 1 /10
    Roxanne Bakker op 8-5-2019 om 10:45
    Minder dan 1 jaar klant
    Vanaf 31 heb ik me bij hun aangemeld ze zouden vanaf 5 maart leveren na veel bellen en zelfs een brief dat ik zou worden afgesloten (lander heeft mij geadviseerd om over testappen) hebben ze mijn op 13 maart aangesloten maar ik was al overgestapt naar een andere (door problemen heeft nle 6 dagen geleverd) en nu willen ze me nogsteeds een boete geven van 125 euro
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Alles ten eerste jullie bereikbaarheid en daarna jullie klantvriendelijkheid
  • Beoordeling: 1 /10
    Willem Hamoen op 4-5-2019 om 16:56
    Langer dan 1 jaar klant
    Regelmatig wegvallen van de Wifi. NLEx zeer slecht zo niet onmogelijk bereikbaar! Klantenservice moet nog worden uitgevonden. Telefonisch constant vaste boodschap: "de wachttijd duurt langer dan u van ons gewend bent" en voor het uren in de wacht staan betaal je ook nog eens 10 cent per minuut!, schandalig! 3 weken geleden brief gestuurd naar het HK in Den Haag---> natuurlijk (nog) geen antwoord mogen ontvangen!
    Pluspunten
    • TV doet het wel goed, behalve laatst plotseling een keer moeten resetten.
    Verbeterpunten
    • Klantenservice uitvinden middels bijvoorbeeld ook een e-mailadres!, bekend te maken!
  • Beoordeling: 1 /10
    Lavern Adams (Marc Witkam op 2-5-2019 om 14:02
    Minder dan 1 jaar klant
    We were called by Zakelijk Energie Collectief (which this company and any other so called independent collective, in reality work for the big energy companies) about NLE. We wanted a contract for 1 year. When she did the recording she kept saying for 5 years. We said for 1 year. She said everything will be fine. My stupidity, I believe her. Now we have a contract for 5 years. Tried to get it fixed but all I get is that you had 14 days after the contract to change it. We’re stuck with this scam of a company for 5 years. I will be posting to anyone I can about this. Please do not sign with this company. EVERY!!!!! You will regret it
    Pluspunten
    • None
    Verbeterpunten
    • Change my contract to 1 year
  • Beoordeling: 5 /10
    Lilian op 29-4-2019 om 13:43
    Minder dan 1 jaar klant
    Ik ben een Nieuwe klant : Drie keer moeten bellen voor een monteur om het internet/tv -pakket te installeren.Elke keer een half uur in de telefonische wachtrij gestaan. Pfff .. ik hoop dat ik NLE niet vaak hoef te bellen voor een storing of hulp!!!
    Pluspunten
    • De apparatuur is op tijd geleverd.
    Verbeterpunten
    • Aantal wachtenden aangeven als je aan de telefoon hangt en moet wachten!