Review en beoordeling NLE

NLE

Om je te helpen bij je keuze voor een digitale tv aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over NLE geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over NLE. Is NLE je huidige digitale tv aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Plaats een ervaring Gemiddelde beoordeling
  1. Ger Minder dan 1 jaar klant op 17-1-2019 om 13:32 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Nieuwe klant!

    Krijgt oude troep modem V10 met krassen etc. Duidelijk gebruikt i.p.v. V10A

    Telefonisch 30 min onbereikbaar onder optie 3 (hulp)

    Telefonisch meteen optie 2 (nieuwe aanmeldingen etc.) en doorgeschoven naar optie 3 en weer in de wacht! Weer geen aanspreekpunt na 10-15 min

    Telefonisch optie 2, uitgelegd, maar willen weer doorschuiven. Wordt afgepiepeld door een mannetje en aan manager wordt niet doorverbonden. “Ik snap dat dat het vervelend is...” Neen je snapt er helemaal nix van!

    Of er iemand terug kan bellen bellen is ook geen optie!

    Nog steeds geen nieuw modem toegezegd gekregen

    Succes, wat een waardeloos bedrijf
    • Geen
    • ALLES wat met klantenservice te maken heeft inclusief nieuwe goederen leveren bij nieuwe klanten (het is geen vervangingsproduct!)
  2. Roelf Renkema Minder dan 1 jaar klant op 13-1-2019 om 16:28 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    NLE heeft geen eigen mailservice. Dat houdt in dat je afhankelijk bent van bv GMail . Sinds dat ik in mei vorig jaar een abonnement heb genomen is het forum gesloten en nu ook de toegang tot andere cervices verdwenen. De app is niet meer te vinden in de playstore maar heeft sowieso nooit gewerkt. Ook facturen zijn niet meer op mijn.nle.nl na te kijken omdat alleen nog maar het energie gedeelte beschikbaar is en 3-in-1 niet meer. Ik vermoed dat men internet gaat afstoten.
    • Geen
    • Bereikbaarheid van de supportdesk is een drama
    • Kennis bij de support desk is nul
    • Normale internet services zijn niet aanwezig.
    • De app bestaat niet
    • Toegang tot KPN interactieve TV werkt niet
    • Email verwerking alleen via een derde partij
  3. Harm op 11-1-2019 om 09:55 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Wat een drama!!!
    Ga niet in zee met NLE. Email, let op het volgende:
    1- Inloggen op "mijn NLE" kan alleen met Google Chrome,
    2- reactie Email [ van mijn oude provider ] kan ik niet wijzigen,
    3- uitgaande email werkt niet [ instellingen via NLE ],
    4- De klantenservice is heeeeeel moeilijk te pakken te krijgen,
    5- En als je ze te pakken hebt wordt je alleen maar door gestuurd en/of in de wacht gezet,
    6- Geen ter zaken kundig personeel aan de lijn,
    7- En tot overmaat van ramp stoppen ze de verbinding na ongeveer een half uur en kan je weer opnieuw bellen.
    8- reactie tijd op ingezonde vragen....5 dagen!
    Kort om 2 dagen actief NLE en ik zit er mee! 14 dagen bedenk tijd maar wat heb je aan die bedenktijd als je na 5 weken de aansluiting krijgt.
    Mijn god waarom ben ik er ingetrapt!!!
    • Site ziet er mooi uit!
    • - lever gewoon kwaliteit,
    • - wees bereikbaar,
    • - maak waar wat je beloofd,
    • - als er voorwaarden zijn, vermeld die dan bij het aangaan van het contract en niet na 5 weken,
    • - inloggen moet toch ook kunnen met Windows gerelateerde software,
    • - vermeld instellingen waar je wat aan hebt,
    • *** NLE hef je zelf op!!!
  4. Sabine Minder dan 1 jaar klant op 7-1-2019 om 13:33 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Ik ben nu 3 maanden klant van de NLE en zat daarvoor bij Ziggo. Het werkt allemaal prima en na een stroomstoring, die niet aan de NLE te wijten was, had ik na een kort vriendelijk gesprekje met de klantenservice ook overal weer internet in huis.
    De aansluiting was meer ingewikkeld dan bij Ziggo en neemt ook meer ruimte in beslag, maar het is wel zelf gelukt, zonder monteur.

    Internet is snel en tot nu toe heb ik geen problemen gehad. Ben nu drie maanden klant en krijg altijd een reminder voordat de kosten van mijn rekening worden geboekt. Televisie gaat wat vaker up-daten, maar ook daar heb ik geen last van ervaren. Ben blij dat ik weg ben bij Ziggo. Daar heb ik wel alleen maar problemen ervaren en dan ook nog voor een koninklijke prijs peer maand.
    • prijs-kwaliteit verhouding
    • klantenservice
    • duidelijke overzicht over facturen
    • duidelijk en overzichtelijk contract
    • doet wat het moet doen
    • lange wachttijden klantenservice
    Reacties
    Moha op 8-1-2019 om 02:03
    Grote spijs met overstap naar NLe. Ze hebben overstap regels eind december maar ze konden pas minimaal 4 later internet en tv leveren. 4 dagen zonde basisbehoefte internet en tv. Zogeheten klatenservice is onbereikbaar en schrijven kan alleen via Facebook. Ga niet in zee met deze provider, grote miskoop. Ben weer overgestapt naar een betrouwbare provider, abbonemt NLe is nu verloren geld, een dure les maar ben wel verlost van hen.
  5. D Minder dan 1 jaar klant op 4-1-2019 om 18:45 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Eerst zogenaamd geannuleerd zonder ons op de hoogte te brengen, waardoor vorige provider al opgezegd was, waardoor we nu al 3 weken zonder internet en tv zitten. Zogenaamde oplossing was een spoedaanvraag dat max 3 weken zou duren en nu weer een smoes dat onze kabel overbelast is?! Klantenservice wist zelf niet eens wat dat betekende. Dus waarschijnlijk nog een maand zonder internet en tv. Als je belt sta je sowieso ook nog eens een uur in de wacht
    • Alles moet verbetert worden
  6. richard Minder dan 1 jaar klant op 4-1-2019 om 13:08 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    zelden zo'n slecht product meegemaakt.
    slechte service terwijl de storingen elkaar in rap tempo opvolgen.
    wifi-bereik waardeloos en de snelheid haalt bij lange na niet de beloofde waarde.
    Facturen die zelden kloppen en dan na weken smeken weer gecorrigeerd moeten worden.
    bah om kotsmisselijk van te worden
    • ik kan er met de beste wil van de wereld geen bedenken
    • Een verbod op deze oplichters zou nog het beste zijn voor de goedgelovige consument.
  7. Mehmet Atik Minder dan 1 jaar klant op 2-1-2019 om 15:46 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    wat een grote fout heb ik gemaakt, 12 min aan de lijn wachten en dan nog geen antwoord, zakelijke contract met ```zonder maandelijkse factuur``
    • `geen
    • alles moet opnieuw denk ik
  8. Diana Minder dan 1 jaar klant op 28-12-2018 om 23:30 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Zeer ontevreden! Veel te lange wacht tijden aan de telefoon.. al 8 weken aan het wachten op de aansluiting.. na telefoneren over het installatie pakket dat verstuurd moest worden en de mededeling dat het nog eens 4 weken kon duren (door een fout van hun kant) besloten geen klant van NLE meer te worden.. Zeer slechte klantenservice.. callcenter knaapjes die je de verkeerde informatie geven.. Nee voor mij zeker geen NLE
    • Geen
    • -Minder lange wachttijden aan de telefoon.
    • -Beter ingelicht personeel..
    • -Compensaties voor het maken van fouten van NLE zijn kant..
    • -teveel om op te noemen!
  9. Peter Eijkenboom Langer dan 1 jaar klant op 28-12-2018 om 09:09 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    De aller slechtste provider die er is heeeel lang wachten aan de telefoon en danog niemand aan de lijn en dan. verbroken op email wordt niet gereageerd toen kreeg ik een telefoontje van nle we gaan u internet aansluiting updaten naar glasvezel kost u dan 36.95 per maand 2 weken later het pakket met een brief en een sticker op het pakket er komt een monteur om aan te sluiten doe het niet zelf ik maar wachte en wachten een hele maand en nog langer maar geen monteur bellen en bellen en wachten geen nle aan de lijn te krijgen steeds maar dat bandje en dan niks.meer dus mailen en mailen alleen een automatisch bericht we gaan aan de slag voor u alleen zeggen ze niet wanneer deze provider is het niet langer waard dat zij nog mogen bestaan ze willen alleen je geld en dan kun je barsten.
    • Die zijn er niet
    • ,zo snel mogenlijk oprotten
    Reacties
    har op 28-12-2018 om 19:52
    Op 11 dec bericht gestuurd met vragen voor eventuele aansluiting, in het bijzonder over de internetsnelheid. Deze is namelijk bij Telfort, (ook kpn) bar beroerd.
    Maar inderdaad, ze reageren gewoon niet binnen 17 dagen. 5 dagen was beloofd en dat is al geen service.
    Ik stel dan ook maar geen vragen meer.
  10. Siebel Minder dan 1 jaar klant op 27-12-2018 om 14:26 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Zeer slechte klantenservice,nihill communicatie.
    • Geen pluspunten
    • KlantenSERVICE
Laad meer ervaringen