Alle tv-aanbieders vergelijken en bestellen
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
NLE

Review en beoordeling NLE

Om je te helpen bij je keuze voor een digitale tv aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over NLE geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over NLE. Is NLE je huidige digitale tv aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 1 /10
    Sjors op 26-3-2019 om 12:19
    Minder dan 1 jaar klant
    Gefeliciteerd nle, u heeft de langste wachttijd die ik ooit heb meegemaakt. 208 minuten exact. En het smerigste is dat de klantenservice het weet van de wachttijd en als ik commentaar geef daarover word gedreigd om de verbinding te verbreken. Op email hoef je niet te rekenen want die word niet beantwoord. Was ik maar nooit overgestapt! Walgelijk.
    Pluspunten
    • Welk plus punt? Ik wacht al 2 weken op apparatuur voor internet.
    Verbeterpunten
    • De wachttijd.
    • De klantenservice.
    • Apparatuur die niet word opgezonden.
  • Beoordeling: 1 /10
    Angelique op 25-3-2019 om 16:54
    Minder dan 1 jaar klant
    Wat heb ik een spijt, had nooit moeten overstappen. In dec contract aan gegaan en je raad het nooit, 6 weken later opeens nog een contract( er was iets mis met hun software) na veel bellen en wachten.... totaal zo’n 3 uur.... zou het dan eindelijk hersteld worden. Haha ... ik kreeg gewoon nog een pakket op gestuurd, die moest ik dan maar gewoon even terug sturen( alsof ik niets anders te doen heb) en dan word er binnen 2 weken tijd 3x een bedrag van je bankrekening afgeschreven . Ja dikke doei dus 1 terug gestoneerd.... en dan krijg je gewoon een aanmaning of je die even wilt betalen pfffff. Dus weer gebeld, mevr daar begreep er ook niet veel van en bleef erop hameren dat er nu 1 contract was gesloten, dus het klopte.... ik snap het niet meer, jij? Mevr zou het door spelen en misschien dat ze mij morgen hierover konen bellen, maar ze kon niets beloven. Ik zie de bui al hangen...
    Verbeterpunten
    • Communicatie
  • Beoordeling: 3 /10
    Miran op 18-3-2019 om 09:42
    Minder dan 1 jaar klant
    3 weken bij nle en nu al 2 weken geen diensten. “Het probleem is uniek en we moeten het hoger opzoeken.” Spijt dat ik ben overgestapt.
    Pluspunten
    • -
    Verbeterpunten
    • Neem de tel gewoon op i.p.v. half uur wachten.
  • Beoordeling: 5 /10
    Gungor op 16-3-2019 om 07:27
    Minder dan 1 jaar klant
    Voor de 2 de keer overgestapt naar nlex dit keer alleen internet 100mb en wordt weer gehaald zoals beloofde snelheid behalve met aanmelden was er een probleem wij hebben december 2018 aangemeld alleen was hun systeem vernieuwd dus de aanvraag ging niet goed waardoor we 1 maand zonder internet zat klantenservice is verschikkelijk slecht als je belt zit je minimaal half uur aan het lijn wachten buiten klanten service is het product goed daar door een 5 klantenservice cijfer 1 product cijfer een 8
    Pluspunten
    • internet goed 102 mb snelheid zelfs modem experia v10 van kpn modem die geleverd word ook aan kpn klanten 2 jaar geleden ook klant geweest internet was toen ook goed
    Verbeterpunten
    • klantenservice verschrikkelijk slecht minimaal half uur aan de lijn wachtijd
  • Beoordeling: 1 /10
    German Quintero op 15-3-2019 om 10:29
    Minder dan 1 jaar klant
    Verschrikkelijk, mijn god wat heb ik spijt dat ik deze provider heb genomen. Ongelooflijk. Vanaf moment 1 alleen maar ellende gehad met deze provider. Ik ben overgestap vanwege de prijs maar ik had eingelijk dat nooit moeten doen.
    1. Ten eerste 42 dagen voordat de service was opgeleverd. Belachelijk .
    2. Op de dag van oplevering gebeurt niets en een week later krijg ik te horen dat vanwege een issue met hun software nog eens 1.5 week moest wachten voor oplevering.
    3. Omdat hun klanten service zo ongelooflijk onduidelijk was over mijn ISRA punt heb ik nog eens bijna 80 euro extra betalen voor een monteur met iets waar ik misschien 5 minuten mee bezig zou zijn als hun klantenservice een beetje duideiljke was geweest.

    Kortom , niet overstappen ik kan jullie garanderen dat het absoluut niet de moeite waard is. betaal ietsjes meer per maand bij een provider waar je in ieder geval een duidelijke en eerlijk antwoord van kan verwachten.
    PS: klacht ingediend bij NLEx en na 1 maand wachten voor een reactie krijg ik te horen dat ze niets voor me kunnen betekenen.
    Verbeterpunten
    • -Reactietijd
    • -Eerlijkheid
    • -Oplevertijd
    • -Klantenserver
    • -Duidelijkheid
    • De ljist kan nog langer zjin.........
  • Beoordeling: 1 /10
    German Quintero op 15-3-2019 om 10:26
    Minder dan 1 jaar klant
    Verschrikkelijk, mijn god wat heb ik spijt dat ik deze provider heb genomen. Ongelooflijk. Vanaf moment 1 alleen maar ellende gehad met deze provider. Ik ben overgestap vanwege de prijs maar ik had eingelijk dat nooit moeten doen.
    1. Ten eerste 42 dagen voordat de service was opgeleverd. Belachelijk .
    2. Op de dag van oplevering gebeurt niets en een week later krijg ik te horen dat vanwege een issue met hun software nog eens 1.5 week moest wachten voor oplevering.
    3. Omdat hun klanten service zo ongelooflijk onduidelijk was over mijn ISRA punt heb ik nog eens bijna 80 euro extra betalen voor een monteur met iets waar ik misschien 5 minuten mee bezig zou zijn als hun klantenservice een beetje duideiljke was geweest.

    Kortom , niet overstappen ik kan jullie garanderen dat het absoluut niet de moeite waard is. betaal ietsjes meer per maand bij een provider waar je in ieder geval een duidelijke en eerlijk antwoord van kan verwachten.
    PS: klacht ingediend bij NLEx en na 1 maand wachten voor een reactie krijg ik te horen dat ze niets voor me kunnen betekenen.
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • -Klantenservice
    • -Duidelijkheid
    • -Eerlijkheid
    • -Oplevertijd
    • -Reactie tijd
  • Beoordeling: 1 /10
    Ellen op 13-3-2019 om 20:38
    Langer dan 1 jaar klant
    Nog nooit zo'n klant-onvriendelijk bedrijf meegemaakt!
    Niet overstappen!!!
    Klantenservice is de naam niet waardig!
    Service is bij NLE ver te zoeken!
    Zodra ze je als klant binnengehaald hebben zijn ze onbereikbaar indien er vragen of problemen zijn!
    Verbeterpunten
    • Verbeterpunten?
    • Dat zijn er teveel om op te noemen!
  • Beoordeling: 2 /10
    N op 13-3-2019 om 18:20
    Minder dan 1 jaar klant
    De wachtrij is langer dan u van ons gewend bent pfffff 😆😜
    Pluspunten
    • Slechte service
  • Edward op 12-3-2019 om 19:36
    Minder dan 1 jaar klant
    Volgens mij werkt er 1 iemand op de klantenservice ik probeer al 3 dagen iemand te spreken. In januari overgestapt en ik wacht nog steeds op me installatie pakket. Er word wel netjes geld van me rekening afgeschreven. Mailen en berichten via messenger worden compleet genegeerd en telefonisch is het mij ook niet gelukt. Ik zou het niemand adviseren
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Regel dat mensen jullie kunnen bereiken.
  • Beoordeling: 1 /10
    Anoniem op 12-3-2019 om 13:34
    Minder dan 1 jaar klant
    Onlangs overgestapt naar NLE.
    Telefonisch benaderd en veel vragen gesteld.

    Overstappen zou geen verdere gevolgen hebben met betrekking tot andere leverancier en NLE zou alles regelen.
    Krijg nu een boete binnen van vorige leverancier terwijl NLE telefonisch heeft aangegeven dat er voor mij geen gevolgen zijn.

    Werd mij verteld een bonus te krijgen van 50 euro. De voorwaarden worden alleen niet vernoemd.

    Via de mail is NLE niet bereikbaar.
    Telefonisch kom je in de wacht en na 20 min word contact verbroken.

    Klantenservice ver te zoeken.
    Informatie word via de telefoon veel weg gelaten eerlijkheid is dus ook ver te zoeken.

    NLE zou ik absoluut niet aanbevelen.
    Pluspunten
    • -
    Verbeterpunten
    • Informatie volledig over brengen bij potentiële klanten.
    • Klanten ook te woord kunnen staan via klantenservice