Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op internetten.nl helpen we jou ook te besparen op je internet en tv!
Vergelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Wij vergelijken al
25
jaar
Vergelijk en kies de beste deal
Vergelijk en kies de beste deal
Internet vergelijken
KPN

KPN reviews en ervaringen

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over KPN geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over KPN. Is KPN je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Archief 2020

Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van KPN zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.

Klantervaringen over KPN

    Beoordeling
    4
    Ger Hommenga 26-12-2020 - 14:40

    Na overgang door KPN van Telfort slechte ontvangst van de TV. Dit begon ermee dat er plotseling nieuwe software geladen werd terwijl wij aan het kijken waren, dit duurde dan een flink aantal minuten waarna wij als wij geluk hadden het programma vanaf het begin konden opstarten, Dit is helaas niet bij alle programma het geval. Na dit een aantal avonden meegemaakt te hebben viel het beeld ineens weg en kregen we ruis of een zwart beeld. Dit was te verhelpen door weer opstarten waarna je dan weer verder kon kijken. Nu schijnt dit opgelost te zijn en hebben we het volgende probleem, het beeld staat regelmatig op zwart voor enkele seconden en gaat dan weer gewoon door. Nu gaat de elektronische programma gids erg traag. De helpdesk van KPN is duidelijk onderbezet en daardoor onbereikbaar. Wachttijden van meer als 45 minuten zijn normaal en als je dan eindelijk contact hebt dan wordt je meteen verbroken. Wij hopen dat KPN de problemen die ze ondervindt nu snel gaat oplossen want zoals het nu gaat begint het steeds meer op UPC te lijken.

    • Kwaliteit van beeld indien aanwezig is gewoon goed.
    • problemen nu snel oplossen en communicatie verbeteren want deze is dramatisch,
    Beoordeling
    5
    Richard Ouwerkerk 24-12-2020 - 17:12

    KPN bestaat uit een team luie donders, enorm veel fouten, zenders door elkaar gooien in onchronologische volgorde die niet eens weten hoe ze favorieten zo moeten programmeren dat de kijker ZELF kan bepalen in welke volgorde hij of zij de favorieten willen hebben, Zo begint HD pas bij 600 als je favoriet kanaal NLD1 instelt op 1 zal hij de eerste zender op afstand bediening in bereik van 600 als 1e zender plaatsen. (na rtl8 heb je ineens RADIO)

    KPN zegt: Jammer voor u maar wij hebben NIET de NERD optie en NERD Kennis om onze leden zelf lekker te mogen laten bepalen hoe zij hun favoriete volgorde mogen instellen en indelen. onze onduidelijke en onlogische zender volgorde moet u maar accepteren.

    - Mensen doe het NIET als u zelf wilt bepalen welke zenders waar komen te staan!
    - Mensen doe het NIET als u Voor VIDEOLAND apart wilt betalen (als u al een abonnement heeft)

    //Richard

    • Goed internet
    • LAAT DE MENSEN ZELF HUN FAVORIETE TV KANALEN EN VOLGORDE daarvan bepalen en INSTELLEN!
    Beoordeling
    3
    Gl punt 25-11-2020 - 14:45

    Wilde overstappen naar KPN vorige week,andere opgezegd.met overstapservice
    KPN div.malen telefonisch kontakt mee gehad, en er werd mij beloofd door verkoop medewerkster dat het voor DE KERST geregeld. Zou zijn binnen een maand.
    Wat blijkt echter bijna een week later dat ze dit niet kunnen waarmaken .
    Jammer moest ik alles weer terugdraaien, annuleren door hun verkeerde voorlichting.

    • Géén verkeerde voorlichting geven bij aangaan nieuw kontrakt
    Beoordeling
    1
    Maralina Schaefers 4-11-2020 - 16:02

    Ik heb 8 dagen zonder internet gezeten en er werd geen oplossing gegeven voor de kosten die wij moesten maken om internet te krijgen. Daarnaast werd ons aan de telefoon letterlijk gezegd dat we extra bundels moeten kopen omdat wij door corona allemaal thuis werken. later klacht ingedient en we krijgen alleen de kosten van de bundel terug niets van de extra kosten. Buurvrouw heeft wel 20mb gekregen. Maar KPN blijft zeggen dat het niet hun probleem is omdat dit onder telfort viel, waar wij dus niet meer terecht kunnen omdat zij alle klanten hebben overgenomen. meerdere klachten over ingedient en tot twee keer toe ongelofelijk onvriendelijk behandeld dat je zelf het verliest.

    • Echt letterlijk geen
    • Klantvriendelijkheid, internet zelf, en de regels
    Beoordeling
    1
    H 2-10-2020 - 19:41

    Wat een slechte klantenservice! Je wordt met een mooi verkooppraatje binnen gehaald en vervolgens kunnen ze de toezegging niet nakomen omdat ik verkeerd geïnformeerd ben door de verkoper. Daar moet je het maar mee doen. Dame van de klachtenservice probeert je met een omweg een mooi verhaalt te verkopen met allerlei kortingen en aankopen dat je in principe het gevoel krijgt dat je tegemoet gekomen wordt in de valse toezeggingen maar dit verre van is als je haar er op wijst in een samenvatting!jr krijgt helemaal niks maar koopt juist bij. Vervolgens eist en domineert ze je in het gesprek meteen een keuze te maken!

    Kortom, wees scherp, laat je niets aanpraten of verkopen zonder goed te luisteren en schriftelijk vast te leggen. Je trekt aan het kortste end als ze je binnen hebben. Dominantie en arrogantie is wat je er voor terug krijgt.

    Wat een spijt dit mee te maken als nieuwe klant.

    • Op dit moment weinig. Ok de installatie was vrij snel
    • Zoeken naar oplossingen
    • Afspraken nakomen
    • Vriendelijk zijn
    • Arrogantie ga je niet winnen met de concurrentie
    Beoordeling
    1
    S. Mandema 29-9-2020 - 18:13

    Vanaf 2002 heb ik KPN. begonnen met MX Stream in het begin vol tevredenheid , maar de laatste maanden
    steeds wegvallende WIFI.
    Verschillende malen gebeld en steeds lijn doorgemeten, zou beter worden maar niets van dat al.
    We kunnen Wifi versterkers kopen, wat ik toch heel raar vind aangezien we al jaren lid zijn en dan geen wifi versterker krijgen zodat de problemen opgelost kunnen worden en als je een nieuw lid wordt dan krijg je er gelijk 2. De bedoeling is dan volgens mij dat we de KPN eerst maar op moeten zeggen en dan, als we dat nog willen, opnieuw lid moeten worden.
    We zouden tevreden zijn met 1 versterker maar KPN geeft niet thuis.
    We hebben niet eens een huis met verdiepingen maar alles gelijk vloers.

    • Je klanten die problemen hebben ook te gemoed komen en niet proberen met allerlei gratis dingen alleen maar nieuwe leden te werven maar ook je oude leden tot volle tevredenheid proberen te houden.
    Beoordeling
    3
    Simon van Groningen 20-8-2020 - 19:57

    Begin juni heb ik vanwege mijn verhuizing een abonnement aangevraagd bij KPN. Ik trof het. Er liep een actie om twee Superwifi apparaten t.w.v. 199 euro er gratis bij te krijgen. Omdat voor mij een stabiele ontvangst overal in huis voor mij belangrijk is, koos ik hiervoor in plaats van het alternatief om 6 maanden voor 35 euro per maand een abonnement te hebben.
    Regeren is vooruitzien, vandaar dat ik al begin juni mijn verhuizing medio augustus heb afgeproken. De afspraak met de installatiemonteur was een dag voor de verhuizing. Helemaal goed.
    In de KPN installatiedoos zaten de twee superwifi apparaten, ter grootte van een flinke gebaksschotel. De monteur vroeg wat ik daarmee wil. Nou, goede ontvangst op mijn balkon en in de slaapkamer bijvoorbeeld. De monteur gaf aan dat deze extra versterkers in mijn appartement totaal zinloos zijn. Met het standaardpakket had ik overal in huis de maximale ontvangst. Met verschillende devices gemeten.
    Twee dagen na mijn verhuizing vroeg ik de klantenservice of ik de keuze voor superwifi nog kan omzetten naar korting op het abonnementsgeld, omdat superwifi in mijn geval niets toevoegde. Dat wist ik sinds 48 uur. Commentaar van de medewerkster, ook nadat ze haar leidinggevende daarover had gevraagd: Het spijt me, u hebt de bestelling in juni gedaan. Vanaf dat moment had u 14 dagen bedenktijd. Die zijn allang verstreken. Volgns de kleine lettertjes heeft zij gelijk. Tegelijkertijd kon ik niet eerder weten dat superwifi voor mij geen toegevoegde waarde had. Twee dagen na ingang van mijn abonnebent heb ik gebeld. Te laat dus. Met deze klantonvriendelijke houding drijft KPN mij in de armen van de concullega. Volgens mij had ik redelijke argemunten. De medewerkster zij steeds maar weer 'wij kunnen dit niet meer aanpassen' volgens mij bedoelde ze 'wij WILLEN dit niet meer aanpassen. Bah!

    • De monteur die de aanbeveling deed om de klantenservice te bellen om te bezien of de aanbieding nog 'geruild' kon worden.
    • KPN moet de 14 dagen termijn voor wat betreft de aanbieding laten ingaan als het abonnement start en niet als het afgesloten wordt.
    Beoordeling
    1
    Pascal 18-8-2020 - 20:28

    Slechtste service ooit

    • Geen enkel
    • Ze zijn slecht bereikbaar, afspraken worden niet nagekomen, monteurs worden zonder enig overleg ingepland en vervolgens steeds doorgeschoven naar achteren zonder overleg. Vier keer beloofd om teruggebeld te worden, maar nog nooit gebeurd. Wat een onvoorstelbaar waardeloos bedrijf is KPN toch geworden. Schande!
    Beoordeling
    1
    Michel 8-8-2020 - 11:30

    Ik probeer over te stappen naar KPN, maar de afspraak met de monteur wordt, zonder overleg, meerdere keren naar achteren geschoven. Telefonisch is KPN nauwelijks bereikbaar, via social media doet men niets anders dan doorverwijzen naar het telefoonnummer en de chat op de website wordt midden in een gesprek verbroken. Door deze wanpraktijken zit ik nu enkele dagen zonder internet, terwijl ik in mijn aanvraag in een ruime overlap had voorzien. Ik ga mijn aanvraag annuleren.

    • Prijs
    • - Bereikbaarheid
    • - Klant centraal stellen
    • - Afspraken nakomen
    Beoordeling
    1
    Albert 6-8-2020 - 19:25

    Half juni geprobeerd om één HD ontvanger uit ons abonnement te laten halen. Wat gebeurt er? Krijgen er gewoon nog één opgestuurd ipv één retour te kunnen sturen. Na heel wat belletjes met zeer ondeskundige medewerkers, en na beloftes die nooit nagekomen worden, is het nu bijna half augustus en het is nog steeds niet opgelost. De apparatuur is retour maar nu klopt de factuur zoals verwacht weer niet.
    Wat een onprofessionele bende is het bij kpn. Zakkenvullers zijn het zonder verlenen van enige service met te dure abonnementen, maar waar kan je anders heen? Ziggo heeft ook geen beste recensies.
    Kpn, los je zaken op en neem personeel aan die wel wat willen en kunnen betekenen voor de klant. Geen onervaren mensen die als een robot volgens protocol met je spreken.

    • De facturen worden altijd op tijd afgeschreven zonder dat het mis gaat.
    • Klant serieus nemen
    • Problemen echt oplossen
    • Deskundig personeel aannemen
    • Prijzen abonnementen goedkoper maken

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.