Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op internetten.nl helpen we jou ook te besparen op je internet en tv!
Vergelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Wij vergelijken al
25
jaar
Vergelijk en kies de beste deal
Vergelijk en kies de beste deal
Internet vergelijken
KPN

KPN reviews en ervaringen

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over KPN geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over KPN. Is KPN je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Archief 2018

Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van KPN zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.

Klantervaringen over KPN

    Beoordeling
    1
    Bart 30-12-2018 - 18:06

    Slechtste WiFi ooit. Je kan niet normaal YouTube kijken/Gamen. Je kan helemaal niks met de WiFi van KPN in Huis.
    Shit service

    Beoordeling
    1
    Nijemeisland 27-11-2018 - 06:22

    Storing interactieve internet-tv

    • Geen
    • Diverse keren binnen uur gebeld maar altijd hetzelfde bandje “ de wachttijd bedraagt meer dan 15 min”
    • De zogenaamde chat werkt ook niet paar keer ook meer dan 5 minuten gewacht maar geen verving !!
    • Waardeloze service !!!!’
    Beoordeling
    4
    Zoer 18-11-2018 - 20:27

    Fijne timing KPN. Storing op het laatste stuk van boer zoekt vrouw en gratis bellen lukt niet, want dan krijg ik de melding...lijn bezet....duh? Ik bel mobiel.
    Kan het ook nog eens goed gaan KPN, betaal al genoeg hé!!!
    Verbinding word nu telkens verbroken......pffffff en daar betaal je bijna 60 euro per maand.
    Oplichters!

    Petra 16-11-2018 - 15:34

    Probeerde klant te worden maar waren even vergeten een monteur (die trouwens een installateur is en niets kan aansluiten alleen kan verbinden) in te boeken terwijl er wel geïnsinueerd werd dat deze langs zou komen

    • Helemaal nul
    • Alles, niet met twee klanten tegelijk chatten. Huur weer gedegen personeel in dus ook een echt monteur.
    Beoordeling
    1
    meason Richards 6-11-2018 - 11:21

    Echt een verschrikkelijke "klantexpert" in Groningen. Hij is je liever kwijt dan dat ik blijf. Kan krijgen zo als hij wil. Verschrikkelijk bedrijf.

    • Beslist GEEN
    • Denk en handel klantgericht.
    Beoordeling
    1
    Allard 23-10-2018 - 20:24

    VEELS te duur.......
    Ik betaal 38 euro of meer per maand
    en dat voor sim only en niet eens genoeg internet.....
    Als mn abbonoment afloopt stap ik zeker over naar een andere.
    Willen ze me KPN voor in huis aansmeren omdat ik dan korting krijg op mn telefoon abbonoment haha
    Helemaal klaar mee...

    • geen
    • Lagere kosten
    Beoordeling
    10
    Linda van Schouwen 11-10-2018 - 18:37

    Vandaag een monteur langs gehad voor verbetering van onze WiFi. Echt Top!!

    • Online makkelijke en goede hulp via chatberichten
    • Binnen een dag een monteur aan huis
    • Gratis vervangen van wifiontvanger
    • Enorm vriendelijk en servicegericht
    Beoordeling
    2
    Wilhelm 5-9-2018 - 14:11

    Schofterige behandeling KPN, omdat KPN van zijn oude internet abonnementjes af moet, duwen ze gewoon willens en wetens een onbeschofte verhoging door je strot. Dan ga je namelijk vanzelf wel. Je moet dan wel even een ander abonnementje afsluiten bij ze. Nee KPN zo werkt dat niet, maar dat pikt KPN natuurlijk niet en dan sluiten ze je gewoon af.
    E-mails worden uiteindelijk niet meer beantwoord, ze kunnen geen contracten laten zien en sturen dan gewoon een briefje van de monteur die de aansluiting had gemaakt, en ga maar door. Terwijl ik alles naar ze toe stuur houden ze voet bij stuk en je hebt geen poot om op te staan want ze sluiten gewoon af. Dit beleid moet je lekker blijven volhouden KPN.
    Zorg dat je NOOIT maar dan ook NOOIT iets met KPN van doen hebt. En dan te bedenken dat dit zakelijk ook nog eens is.

    Beoordeling
    1
    Ati 29-8-2018 - 23:59

    Slecht....

    • Geen
    Beoordeling
    1
    Ronnie 10-8-2018 - 15:29

    Kpn monteur vandaag tussen 15:00 - 17:00 uur verwacht, laat 10 voor 5 weten niet te komen i.v.m. "fout in de planning". Vreemd dat je dat pas realiseert 10 minuten voor einde tijdsvak! Zeker uitgelopen bij de vorige klanten. Klantenservice die geen oplossing kan bieden anders dan verplaatsen van de monteur naar volgende week. Onacceptabel je (nieuwe) klant de dupe te laten worden van deze amateuristische praktijken. Vooral als ik als klant duidelijk heb aangegeven dat het noodzaak is vandaag alles aan te sluiten i.v.m. beveiligingssysteem en een welverdiende vakantie startende deze zondag. Nu zit ik met een onbeveiligd huis en ontevredenheid naar deze organisatie! Ik raad het een ieder af gebruik te maken van dit bedrijf en haar diensten! Beschamend voor woorden. Een goed begin is het halve werk!

    • Geen!
    • Te veel om op te noemen.

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.