Alle tv-aanbieders vergelijken en bestellen
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
KPN

Review en beoordeling KPN

Om je te helpen bij je keuze voor een digitale tv aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over KPN geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over KPN. Is KPN je huidige digitale tv aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Bekijk

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 1 /10
    B.J. Post op 22-7-2020 om 00:42
    Langer dan 1 jaar klant
    Een waardeloze bedrijf,ze kunnen niet eens een bestelling opnemen,ik heb internet van KPN en wilde nog een interactieve tv abonnement afsluiten.
    Na telefonische gesprek kreeg ik een bevestiging van die waardeloze Digitenne,dus weer gebeld,ze hebben beloofd om dat te veranderen- dus mooi niet!!! Ruim 2 uur aan de telefoon hangen om voor elkaar te krijgen, kreeg ik te horen dat het is niet mogelijk om abonnement voor interactieve tv af te sluiten, probeer maar eens over twee weken weer! Wel meteen een dikke rekening voor Digitenne ontvangen,heb weer gebeld en kreeg ik te horen dat ze kunnen niets voor mij doen, een stelletje prutsers en oplichters die KPN!!! En nog als vaste klant ben je ook nog gestraft, want als je een nieuwe internet abonnement afsluit dan voor€5 krijg beveiliging voor 10 apparaten en als vaste klant want ben al ruim 30 jaar ( toen was alleen telefonie) krijg je beveiliging voor 5 apparaten!
    Nooit meer KPN!
    Pluspunten
    • Het internet doet redelijk goed.
    Verbeterpunten
    • Beter zijn personeel opleiden en de service voor klanten ,ook hun systemen want die deugd ook niet!
  • Beoordeling: 1 /10
    Kyra op 7-7-2020 om 16:49
    Langer dan 1 jaar klant
    Zeer trage wifi, om dat op te lossen wordt je online een traject ingestuurd met een wifi-manager-tool die je uiteindelijk ("je wifi is inderdaad heel traag, balen, we gaan dit probleem oplossen") weer terugstuurt naar het begin van hetzelfde traject. Als je dan eindelijk de klantenservice aan de lijn krijgt is er óf net een storing (twee van de vier keer), óf er gaat iets anders mis en ben je weggeklikt (één van de vier keren) Ik heb vier keer contact gehad, iedere keer was er wat, probleem niet opgelost.
    Verbeterpunten
    • 1. Service.
    • 2. Transparante contactgegevens (telnr. of email?)
    • 3. Gebruikersvriendelijkheid van de Wifi-Manager ("er is helaas een fout opgetreden, probeert u het later nog eens..." Dat kan toch niet iedere keer zo zijn?)
  • Beoordeling: 1 /10
    bart de haan op 16-6-2020 om 12:59
    2 maanden nadat ik mijn telefoon ter reparatie heb gestuurd naar KPN, heb ik nog steeds niets terug ontvangen. Het is bevestigd dat hij is ontvangen en het is bevestigd dat hij gemaakt is...maar nog steeds geen telefoon. Fijn in de corona periode nadat we eerst volledige leegstand (B&B) hadden, en nu geen socials kunnen vullen en zelfs diverse dagen volledig onbereikbaar was. Al weken lang stuurt KPN ons van het kastje naar de muur. Het is bekend dat POSTNL een onderzoek heeft afgerond. deze resultaten zijn er al bij zowel teleplan als KPN, maar KPN vind het belangrijker om intern eerst te kijken wie ze verantwoordelijk kunnen stellen, ipv hun klant een nieuwe telefoon toe te zenden. Het is duidelijk waar hun prioriteiten liggen. Zelf nemen ze geen verantwoordelijk en laten ons urenlang dagenlang alle bedrijven bellen. Zelf doen ze niets...maar wacht even..wij zijn hun klant...zij besteden het toch uit? maar wij moeten erachteraan?
    Ze hebben ons gewoon beroofd van mijn toestel, mijn tijd, en mijn omzet. Willens en wetens
    Keer op keer leugens (iedereen zegt iets anders) en verwijzigingen naar hun partners. geen hand in eigen boezem. KPN laat ons echt gewoon zitten. Terugbellen doen ze niet, en oplossingen bieden ze ook niet.
    Ze weten dat een geschillencommissie kostbaar en langdurig is. Het interesseert ze absoluut niet. Blijkt ook uit alle gesprekken, Hun eigen medewerkers geven al zich te schamen voor zo een werkgever. Ja meneer dit is ongehoord, ik voel me niet fijn om hier zo te werken. ZO kunnen ze niet omgaan met klanten. Het advies ligt er zelfs om al onze abonnementen over te zetten, want ze snappen dat het vertrouwen weg is. zouden ze zelf ook doen...
    Pluspunten
    • geen enkele pluspunt. het interesseert ze niets
    Verbeterpunten
    • niet liegen
    • verantwoordelijkheid nemen
    • klanten helpen ipv puur eigenbelang eerst
  • Beoordeling: 10 /10
    b meijer op 9-6-2020 om 09:57
    gisteren helpdesk gebeld voor oma van 91 jaar!
    ze zit zonder telefoon !!!!!!!!!!!!!!!!
    wij willen complimenten geven aan de telefoonnist echt super geduldig !
    helaas is het ons niet gelukt . morgen komt de monteur , dus bij deze Bedankt! gr tevreden klant
  • Beoordeling: 1 /10
    Ada Borsboom op 25-5-2020 om 11:51
    Langer dan 1 jaar klant
    vandaag vanaf 08.15 geprobeerd te belle met KPN. na 45 minuten eindelijk medewerker aan de lijn . Wilde direct mijn vraag doorzetten naar een andere afdeling daar mijn vraag zwel zakelijk als privé betrof. Ik netjes uitgelegd dat ik dat niet wilde want zakelijk zou weer niet voor privé werken en andersom. de dame in kwestie zou het dan zelf gaan uitzoeken en zou mij in de wacht zetten. Ach ik zat tenslotte al een uur . Na een half uur wachten werd verbinding zomaar verbroken. Ik opnieuw bellen , andere medewerker maar verder herhaalde de geschiedenis zich. Ik nog een keer bellen deze keer een man en uitdrukkelijk gevraagd om de eerdere medeweker weer aan de lijn te krijgen zodat ik het allemaal niet voor de derde keer hoefde uit te leggen . dit leek hij te begrijpen zen zegde mij toe mij te verbinden met de juiste persoon en jahoor na een half uur wachten werd weer de verbinding verbroken . Daarna maar via chat verder gegaan en even had ik hoop. mijn vraag werd gedeeltelijk begrepen. daar zou een terugbel verzoek voor komen. voor het andere gedeelte werd ik fijn met Mitchell doorverbonden via de chatt. Deze begon al met jijen en jouen , dit geeft al het niveau aan wat er bij KPN aan opleiding gegeven wordt. deze meneer was ronduit onbeschoft en niet bereid om ok maar iets voor een klant te doen.
    Al met al is het digitaliseren van KPN ten koste gegaan van de klantvriendelijkheid en vindt het bedrijf het vreemd dat klanten geïrriteerd overkomen. Dit zeggen zij dan ook gewoon tegen klanten.
    echt als ik een dikke nul had kunnen geven had ik het ook gedaan.
    Pluspunten
    • niets alleen maar negatieviteit
    Verbeterpunten
    • klant vriendelijkheid . dat is iets wat de medewerkers bij KPN niet geleerd krijgen en ook omgangsvormen en beleefdheid
  • Beoordeling: 2 /10
    Claire Wiemans op 16-5-2020 om 13:20
    Langer dan 1 jaar klant
    te hoge factuur ontvangen in maart. Veel tijd gestoken in contact met KPN om dit te laten corrigeren. wederom in april en mei, want factuur nog steeds niet gecorrigeerd. Klacht ingediend en gevraagd om nu eerst een juiste factuur voordat ik zou betalen. Geen reactie op de klacht. Wel een aanmaning om de openstaande factuur te voldoen, hoewel deze door KPN zelf erkend wordt als onjuist. Weer contact opgenomen. Er bleek geen andere "oplossing" , anders zou ik afgesloten worden. In juni zou de factuur gecorrigeerd worden. Maar de toezegging dat eea de volgende maand zeker gecorrigeerd zou worden kreeg ik ook al in maart en april....
    Volgens het telefonische standaardbandje "helpt KPN de klant graag".
    Na 3 maanden is een door KPN gemaakte en erkende fout nog steeds niet gecorrigeerd.
    De reactie bestaat uit dreigen met afsluiting ipv de gemaakte fout eindelijk corrigeren.
    Ervaringen met de telefonische hulp/klachtenlijn: van onbeschoft (geirriteerd en verbinding verbreken) tot geduldig en beleefd, maar altijd onflexibel.
    Pluspunten
    • soms een medewerker aan de lijn die duidelijkheid probeert te geven en over enig inlevingsvermogen lijkt te beschikken
    Verbeterpunten
    • Gemaakte fouten corrigeren binnen een redelijke termijn (niet minstens 3 maanden...) en zich houden aan gemaakte toezeggingen daarover.
    • Zorgen dat de procedures en systemen flexibeler kunnen worden afgestemd op de klant, zeker bij door KPN gemaakte fouten.
    • Excuses aanbieden voor gemaakte fouten ipv de klant nog eens extra duperen door (te dreigen met) afsluiting.
  • Beoordeling: 8 /10
    Banni op 7-5-2020 om 21:36
    Langer dan 1 jaar klant
    Heel fijn geholpen via de chat. Ze denken met je mee!
    Pluspunten
    • klantvriendelijk
    • Meedenkend
    • Behulpzaam
  • Beoordeling: 1 /10
    M. Husain op 18-3-2020 om 16:19
    Minder dan 1 jaar klant
    Duurde een eeuwigheid voordat ik eindelijk een monteurs afspraak om mijn glasvezelaansluiting te laten plaatsen en daarna komt ie 2 uur te later dan afgesproken tijdsplanning. Bij maken van een nieuwe afspraak en onduidelijk wanneer een monteur kan komen. Klantenservice bied zelf geen oplossing dus dan maar wachten tot wie weet hoe lang. UIteindelijk maar opgezegd en een andere provider gekozen. Ze komen hun afspraken gewoon niet na
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Luisteren naar hun klanten en niet dingen roepen die je niet waar kunt maken door de telefoon maar ook niet in de winkel. In de winkel werd gezegd dat bv 9 maart een monteur was en thuis bij het versturen van de link kon het pas 13 maart . Vond dat heel misleidend naar de klant toe.
    • Klantenservice idem dito, eerst was het ze bellen u op voor maandag, daarna zei een ander weer 48 uur reactietijd en de laatste zei gewoon dat ze het niet wisten wanneer een monteur kon komen en dat ik maar gewoon moest wachten en gezien de problemen (met corona) dat er geen tijdsplanning gegeven kon worden. Allemaal waar maar ik mag hopen als provider dat ze wel inzicht hebben in de planning van de monteurs en wie er nog aanwezig is en wie er inzetbaar zijn in deze bizarre tijd. Ik moet zeggen vreselijk bedrijf die totaal niet klantgericht is.
  • Beoordeling: 1 /10
    Fem op 15-12-2019 om 08:26
    Minder dan 1 jaar klant
    In de winkel zijn ze aardig, geven wel verkeerde informatie! Heb alle aanbiedingen misgelopen.. Krijg extra kosten die niet verteld werden. Beloven een compensatie en niemand weet ervan af. Zou korting op telefoonabonnement krijgen, werd niet gedaan... Werd telefonisch slecht behandeld, medewerker wilde niet helpen..
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Beloofde compensatie geven en niet zeggen dat een klant liegt. Klanten helpen ipv negeren.
  • Beoordeling: 5 /10
    thom op 14-12-2019 om 23:41
    Langer dan 1 jaar klant
    in het weekend wifi resetten een ramp!