Alle tv-aanbieders vergelijken en bestellen
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
KPN

Review en beoordeling KPN

Om je te helpen bij je keuze voor een digitale tv aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over KPN geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over KPN. Is KPN je huidige digitale tv aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Bekijk

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 1 /10
    Ada Borsboom op 25-5-2020 om 11:51
    Langer dan 1 jaar klant
    vandaag vanaf 08.15 geprobeerd te belle met KPN. na 45 minuten eindelijk medewerker aan de lijn . Wilde direct mijn vraag doorzetten naar een andere afdeling daar mijn vraag zwel zakelijk als privé betrof. Ik netjes uitgelegd dat ik dat niet wilde want zakelijk zou weer niet voor privé werken en andersom. de dame in kwestie zou het dan zelf gaan uitzoeken en zou mij in de wacht zetten. Ach ik zat tenslotte al een uur . Na een half uur wachten werd verbinding zomaar verbroken. Ik opnieuw bellen , andere medewerker maar verder herhaalde de geschiedenis zich. Ik nog een keer bellen deze keer een man en uitdrukkelijk gevraagd om de eerdere medeweker weer aan de lijn te krijgen zodat ik het allemaal niet voor de derde keer hoefde uit te leggen . dit leek hij te begrijpen zen zegde mij toe mij te verbinden met de juiste persoon en jahoor na een half uur wachten werd weer de verbinding verbroken . Daarna maar via chat verder gegaan en even had ik hoop. mijn vraag werd gedeeltelijk begrepen. daar zou een terugbel verzoek voor komen. voor het andere gedeelte werd ik fijn met Mitchell doorverbonden via de chatt. Deze begon al met jijen en jouen , dit geeft al het niveau aan wat er bij KPN aan opleiding gegeven wordt. deze meneer was ronduit onbeschoft en niet bereid om ok maar iets voor een klant te doen.
    Al met al is het digitaliseren van KPN ten koste gegaan van de klantvriendelijkheid en vindt het bedrijf het vreemd dat klanten geïrriteerd overkomen. Dit zeggen zij dan ook gewoon tegen klanten.
    echt als ik een dikke nul had kunnen geven had ik het ook gedaan.
    Pluspunten
    • niets alleen maar negatieviteit
    Verbeterpunten
    • klant vriendelijkheid . dat is iets wat de medewerkers bij KPN niet geleerd krijgen en ook omgangsvormen en beleefdheid
  • Beoordeling: 2 /10
    Claire Wiemans op 16-5-2020 om 13:20
    Langer dan 1 jaar klant
    te hoge factuur ontvangen in maart. Veel tijd gestoken in contact met KPN om dit te laten corrigeren. wederom in april en mei, want factuur nog steeds niet gecorrigeerd. Klacht ingediend en gevraagd om nu eerst een juiste factuur voordat ik zou betalen. Geen reactie op de klacht. Wel een aanmaning om de openstaande factuur te voldoen, hoewel deze door KPN zelf erkend wordt als onjuist. Weer contact opgenomen. Er bleek geen andere "oplossing" , anders zou ik afgesloten worden. In juni zou de factuur gecorrigeerd worden. Maar de toezegging dat eea de volgende maand zeker gecorrigeerd zou worden kreeg ik ook al in maart en april....
    Volgens het telefonische standaardbandje "helpt KPN de klant graag".
    Na 3 maanden is een door KPN gemaakte en erkende fout nog steeds niet gecorrigeerd.
    De reactie bestaat uit dreigen met afsluiting ipv de gemaakte fout eindelijk corrigeren.
    Ervaringen met de telefonische hulp/klachtenlijn: van onbeschoft (geirriteerd en verbinding verbreken) tot geduldig en beleefd, maar altijd onflexibel.
    Pluspunten
    • soms een medewerker aan de lijn die duidelijkheid probeert te geven en over enig inlevingsvermogen lijkt te beschikken
    Verbeterpunten
    • Gemaakte fouten corrigeren binnen een redelijke termijn (niet minstens 3 maanden...) en zich houden aan gemaakte toezeggingen daarover.
    • Zorgen dat de procedures en systemen flexibeler kunnen worden afgestemd op de klant, zeker bij door KPN gemaakte fouten.
    • Excuses aanbieden voor gemaakte fouten ipv de klant nog eens extra duperen door (te dreigen met) afsluiting.
  • Beoordeling: 8 /10
    Banni op 7-5-2020 om 21:36
    Langer dan 1 jaar klant
    Heel fijn geholpen via de chat. Ze denken met je mee!
    Pluspunten
    • klantvriendelijk
    • Meedenkend
    • Behulpzaam
  • Beoordeling: 1 /10
    M. Husain op 18-3-2020 om 16:19
    Minder dan 1 jaar klant
    Duurde een eeuwigheid voordat ik eindelijk een monteurs afspraak om mijn glasvezelaansluiting te laten plaatsen en daarna komt ie 2 uur te later dan afgesproken tijdsplanning. Bij maken van een nieuwe afspraak en onduidelijk wanneer een monteur kan komen. Klantenservice bied zelf geen oplossing dus dan maar wachten tot wie weet hoe lang. UIteindelijk maar opgezegd en een andere provider gekozen. Ze komen hun afspraken gewoon niet na
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Luisteren naar hun klanten en niet dingen roepen die je niet waar kunt maken door de telefoon maar ook niet in de winkel. In de winkel werd gezegd dat bv 9 maart een monteur was en thuis bij het versturen van de link kon het pas 13 maart . Vond dat heel misleidend naar de klant toe.
    • Klantenservice idem dito, eerst was het ze bellen u op voor maandag, daarna zei een ander weer 48 uur reactietijd en de laatste zei gewoon dat ze het niet wisten wanneer een monteur kon komen en dat ik maar gewoon moest wachten en gezien de problemen (met corona) dat er geen tijdsplanning gegeven kon worden. Allemaal waar maar ik mag hopen als provider dat ze wel inzicht hebben in de planning van de monteurs en wie er nog aanwezig is en wie er inzetbaar zijn in deze bizarre tijd. Ik moet zeggen vreselijk bedrijf die totaal niet klantgericht is.
  • Beoordeling: 1 /10
    Fem op 15-12-2019 om 08:26
    Minder dan 1 jaar klant
    In de winkel zijn ze aardig, geven wel verkeerde informatie! Heb alle aanbiedingen misgelopen.. Krijg extra kosten die niet verteld werden. Beloven een compensatie en niemand weet ervan af. Zou korting op telefoonabonnement krijgen, werd niet gedaan... Werd telefonisch slecht behandeld, medewerker wilde niet helpen..
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Beloofde compensatie geven en niet zeggen dat een klant liegt. Klanten helpen ipv negeren.
  • Beoordeling: 5 /10
    thom op 14-12-2019 om 23:41
    Langer dan 1 jaar klant
    in het weekend wifi resetten een ramp!
  • Beoordeling: 1 /10
    Rijkse op 13-12-2019 om 15:04
    Langer dan 1 jaar klant
    Zojuist gebeld met de klantenservices van kpn. Wilde het contract opzeggen. Dan worden ze al kort door de bocht. Zelfs zo schofterig dat ze het contact hebben verbroken. Bedankt mevrouw D! Je doet kpn eer aan!
  • Beoordeling: 1 /10
    Meho op 20-11-2019 om 16:29
    Langer dan 1 jaar klant
    Ik ben niet een die gauw dingen op internet zet. Maar kpn overtreft alles . Je beld dat je geen wifi hebt ze sturen je een link die niet werkt. Je belt weer terug ( wacht ninimaal 20 min ) en dan hangen ze het op . Dus voor ons is tijd met alle producten van kpn over te stappen naar een andere. 3 mobile abonnementen en thuis kompleet en zakelijke kompleet.
    Pluspunten
    • Sorry we waren erg te vreden met jullie maar we kunnen niet elke keer blijven bellen .
    Verbeterpunten
    • Klant gericht . Want zo gaan jullie helveel klanten verliezen. Keuz genoeg
  • Beoordeling: 1 /10
    Henk op 28-10-2019 om 17:23
    Klant geweest
    Na uitleg van de situatie (nieuwe meest eenvoudige aansluiting in appartement in verpleeghuis nodig, TV en gebeld kunnen worden) kon de medewerker niets doen. Ook niet na ruggespraak.
    Op mijn vraag waarom er 50/5 staat bij de glasvezelaansluiting, en geen 50/50 wat normaal is bij glas, gaf hij het antwoord, dat is ook 50/50. Toen wist ik genoeg. Dat is namelijk niet zo.
    Ik heb het gesprek beëindigd met het bericht dat we dus bij KPN geen contract gaan sluiten, maar XS4ALL zullen bellen. En dat verliep heel soepel, inclusief meenemen telefoonnummer. 50/50 dus gewoon en datum gepland.
    Hoe simpel kan het zijn KPN. Waarom nu HUSSEL als je een goed merk met een goede service in huis hebt?
    Pluspunten
    • De telefoon werd opgenomen.
    • De medewerker sprak Nederlands
    Verbeterpunten
    • Zorg dat je een medewerker eerst inwerkt voor hij aan de telefoon wordt gezet.
    • Zorg dat de medewerker de technische details (upload, download e.d.) begrijpt
    • Zorg dat de website klopt (waar is het bedrag voor maandelijks opzeggen?) en waarom klopt de rekensom niet?
    • Zorg dat de medewerker kan doorschakelen naar een collega met meer verstand van zaken.
  • Beoordeling: 1 /10
    Ramon Groen op 25-10-2019 om 14:12
    Langer dan 1 jaar klant
    Wat een bedrijf..... Voor alle mensen die twijfelen om over te stappen...DOE HET NIET!! bespaar jezelf alle ellende!! Klantenservice kennen ze niet, je krijgt elke en andere pannenkoek aan de lijn die je weer een ander klets verhaal verkondigd, en als ze het niet meer weten verbreken ze gewoon de verbinding.... Ik ga u niet lastig vallen met een heel verhaal alleen nogmaals de waarschuwing; GA NIET MET KPN IN ZEE....
    Pluspunten
    • Zijn er niet...
    Verbeterpunten
    • Vooral de klantenservice!