Alle tv-aanbieders vergelijken en bestellen
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
KPN

Review en beoordeling KPN

Om je te helpen bij je keuze voor een digitale tv aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over KPN geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over KPN. Is KPN je huidige digitale tv aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Bekijk

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 1 /10
    Daniele Nagelkerke op 13-7-2019 om 03:02
    Langer dan 1 jaar klant
    Al maanden uitermate slechte Wifi verbinding. Gemiddeld 3 keer per week aan de telefoon en zoet gehouden worden met smoesjes. Moet in1 uur tijd minstens 5 keer opnieuw netwerkverbinding opstarten. Nee, KPN kan niets vinden en toch wijst hun test uit dat mijn Wifi idd niet goed is. Tja, dan maar een Wifi versterker "kopen"...… die krijg je niet zomaar. Alléén als je verbinding écht slecht is..... ,5 keer in een uur opnieuw verbinding maken heb je dus een volgens KPN een goede Wifi verbinding. Voor 40 euro kan je die bij KPN kopen. Alsof ik niet genoeg betaal voor een abonnement en niks krijg. Oja, ik kan wel een UTP kabel krijgen om te testen of de verbinding dan wel goed is...… Serieus???? Helaas loopt mijn abonnement tot november. Kan niet wachten om over te stappen!!!!
    Pluspunten
    • Ze kijken of er eventueel zaken zijn waarop je kan bezuinigen.
    Verbeterpunten
    • Mensen niet aan het lijntje houden en afschepen met smoesjes om zoet te houden. Als je de service niet kan leveren, niet vast houden aan contracten.
  • Beoordeling: 1 /10
    Vera op 12-7-2019 om 16:33
    Langer dan 1 jaar klant
    Door een fout van KPN, 100 teveel afgeschreven.. wanneer je hier achteraan belt krijg je nog kosten van een service lijn 20 euro... word er dood leuk door de dame van de klantenservice benoemd dat ze het hebben opgelost door de 100 euro terug te betalen... de overige 20 gemaakte belkosten zijn echter wel voor eigen rekening.. wat een slecht bedrijf!! Word er benoemd dat je word terug gebeld helaas tot op heden niet gebeurd!! Een wat vervelend was al teveel gevraagd!!! Wat een slecht bedrijf!!! Word nooit lid!!!
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Zorg voor je klanten
  • Beoordeling: 2 /10
    Maria op 10-7-2019 om 13:12
    Langer dan 1 jaar klant
    Al een paar jaar slechte WiFi en tv ontvangst. Gebeld, er kon alleen op onze kosten een monteur komen. Het erbij gelaten. Uiteindelijk zo een grote storing dat we geen tv en internet meer hadden. De dag erna een monteur. Het ligt aan een kabel in de straat pas over 8 dagen komt een monteur. We krijgen gratis mb's....
    Echt slecht dat het zo lang duurt
  • Beoordeling: 1 /10
    Van Dalen op 3-6-2019 om 14:03
    Minder dan 1 jaar klant
    Ze misbruiken hun positie in de markt. En wat een slechte klantenservice, zowel telefonisch als in de winkel. Mensen zonder verstand van zaken en ongemotiveerde staan je te woord, lachwekkend hoe slecht.
    Pluspunten
    • Afstandsbediening
    Verbeterpunten
    • Werk met volwassen mensen bij de klantenservice
    • Interne scholing
  • Beoordeling: 1 /10
    Marielle op 3-6-2019 om 10:36
    Minder dan 1 jaar klant
    Wat een slechte service (niets ten nadelen van de jongen die ik aan de telefoon had). Door verhuizing was ik genoodzaakt over te stappen van Ziggo naar KPN of Caiway. Aangezien ik over Caiway vrij veel negatieve verhalen hoorde en KPN toch wel naar mijn idee goed bekend stond, gekozen voor KPN. Maar wat ben ik hiervan terug gekomen. Op 1 mei aangemeld, bleek dat de infrastructuur hier nog niet geregeld was. Afspraak gemaakt (kon pas) op 7 juni. Begin juni gebeld hoe het ervoor stond, bleek mijn hele bestelling geannuleerd! Eerstvolgende mogelijkheid pas op 9 juli. En nee, hier kon geen uitzondering op gemaakt worden, ook al hebben zij een fout gemaakt. Heel kwalijk!
    Verbeterpunten
    • SERVICE!!
  • Beoordeling: 9 /10
    Jvdh op 21-5-2019 om 13:47
    Langer dan 1 jaar klant
    Ben nu 9 jaar lid en het bevalt nog steeds supergoed.
    Service desk werk na mijn ervaringen super goed je wordt netjes terug gebeld en het wordt hoe dan ook opgelost daarvoor 10 punten .
    Het enige minpuntje dat ik kan geven is dat kpn duur is €80 per maand en dat is een overstap te overwegen.
    Maar wat ik zoals lees over alle andere providers laat ik het voor wat het is.
    In de 9 jaar heb ik twee maal storing gehad en dat is nihil te noemen dus ook een dikke 10 punten .
    Pluspunten
    • Snelheid bereikbaarheid service desk
    • Klantvriendelijkheid bijna nooit storing
    • Is altijd stabiel
    Verbeterpunten
    • De prijs
  • Beoordeling: 1 /10
    Suus op 21-5-2019 om 12:35
    Langer dan 1 jaar klant
    Je kan nog geen mailtje versturen
    Verbeterpunten
    • Bruikbaar internet
    Opmerking van de redactie op 21-5-2019 om 12:41
    Geen persoonlijke informatie vermelden aub.
  • Beoordeling: 1 /10
    Jeffrey Hendrikse op 16-5-2019 om 10:48
    Langer dan 1 jaar klant
    De grootste oplichtersbende die er is. Mensen binnenhalen met mooie beloftes. En naderhand die biet nakomen en zeggen dat je een jaar vast zit aan contract!
    Pluspunten
    • Niks
    Verbeterpunten
    • Beloftes nakomen
  • Beoordeling: 1 /10
    Dhr Borggreve op 30-4-2019 om 21:05
    Langer dan 1 jaar klant
    Voor jaren terug was kpn nog een net bedrijf waar klant centraal stond inmiddels is glijdt het bedrijf af door extreem slechte service vooral bij call center wat een droeftoets wordt je te ingewikkeld voor call medewerker verbreken ze de verbinding en ik ben niet de enige die dat overkomt, ga vooral zo door kpn, dan lopen de klanten graag bij jullie weg, of is dat ook jullie bedrijfsvoering geworden, droeftoeters.
    Pluspunten
    • Geld automatisch afboeken daar blinken ze in uit.
    Verbeterpunten
    • Luister eens naar de klant en zie eens beter op callcenter (s) toe, daar zit de grootste probleem.
  • Beoordeling: 1 /10
    Lisa op 30-4-2019 om 07:26
    Klant geweest
    Je wordt compleet genegeerd als klant. Ze doen wat zij willen en jij hebt niets te zeggen. Wat een afschuwelijke maatschappij, dat zoiets mag bestaan!
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Alles wat je maar kunt bedenken en dan met name; eerlijk zijn en behulpzaam zijn. En geen eeuwigheid te hoeven wachten voordat je iemand ad lijn krijgt.