Alle tv-aanbieders vergelijken en bestellen
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
KPN

Review en beoordeling KPN

Om je te helpen bij je keuze voor een digitale tv aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over KPN geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over KPN. Is KPN je huidige digitale tv aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Bekijk

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 1 /10
    Joost op 17-10-2019 om 09:10
    Langer dan 1 jaar klant
    3 dagen zonder internet. In totaal 3,5 uur aan de Helpdesk gehangen. Zeven verschillende mensen gesproken. NOG geen oplossing.
    Pluspunten
    • Er is 1 maal teruggebeld maar die oproep heb ik natuurlijk net gemist. Terugbellen geen optie want geen ID.
  • Beoordeling: 3 /10
    Dubelaar op 4-10-2019 om 17:34
    Langer dan 1 jaar klant
    We hebben hier in Ringoevers Hillegom glasvezel en dat is niet zoals het hoort en dramatisch. Nadat wij erachter kwamen dat wij vanaf de straat naar de meterkast helemaal geen glasvezel kabel meer hadden en dit wel gehad hebben... Ze hebben ter hoogte van de straat tot 120 diep afgegraven. Een verbinding gemaakt/gelasd naar de meterkast toe. We kunnen maar 170 mb per seconde downloaden...terwijl dit toch rond de 370 mb per seconde moet kunnen liggen. Echt bar slecht. Kpn op vrijdag om 16.15 uur gebeld en 15 min in de wacht gestaan. De kpn medewerker gaf aan dat er een expert langs moet komen, maar systeem loopt vast een ticket kan hij niet aanmaken. Ik zeg nog maakt u anders een aantekening zodat u als het syteem het weer doet kan invoeren. Maar dat kon de medewerker ook niet en hij gaf aan dat hij alleen nog maar kon praten met de klant. Dus kan ik weer op een ander moment het hele verhaal opnieuw doen...zo werkt kpn. Zo frustrerend dit. Ondertussen ook slecht wifi enz.
    Verbeterpunten
    • Kpn verschilt van ziggo omdat het een op een is met glasvezel zeggen ze, maar bij ons is dat niet zo en is glasvezel halverwege gelast in de straat.
  • Beoordeling: 1 /10
    Max op 27-8-2019 om 10:29
    Langer dan 1 jaar klant
    KPN heeft minimaal 1 keer per week geen internet of geen TV. Bij ons thuis ook gigantisch drama, 4 keer een monteur geweest die totaal geen verstand heeft wat hij aan het doen is. Allemaal dingen aanraden/.veranderen wat totaaaaal niets doet(wel rekening opsturen). Klantenservice laat je minimaal 20 minuten in de wacht staan en komt dan met een waardeloos antwoord.
    Pluspunten
    • Er is geen pluspunt, je betaald 100 euro per maand en wat krijg je ervoor terug?
    Verbeterpunten
    • Fix je servers, want dit gaat zoveel klanten kosten en zoveel negatieve recensie opleveren!
  • Beoordeling: 1 /10
    Volkert op 1-8-2019 om 11:31
    Waardeloos bedrijf dat haar afspraken niet nakomt.
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Alles
  • Beoordeling: 4 /10
    Thea op 25-7-2019 om 15:11
    Langer dan 1 jaar klant
    Slechte Wifi, zowel in Den Haag als in Schoonebeek. Uren zelf bezig om te proberen de verbinding te verbeteren. KPN is niet de goedkoopste, maar wel de slechtste. Er komt uiteindelijk toch een monteur, maar na 2 gesprekken met KPN medewerkers is dit toch te laat. Ik stap definitief op
    Pluspunten
    • Gratis spotify
    Verbeterpunten
    • Heleboel. Wifi verbinding en fatsoenlijker personeel
  • Beoordeling: 3 /10
    Danny Caanen op 24-7-2019 om 12:22
    Langer dan 1 jaar klant
    Gekozen voor het duurdere KPN met hun betere service en diensten waar ze zelf de mond van vol hebben, kom je erachter dat 't allemaal een wassen neus is en ze voor iedere scheet ook nog eens de hoofdprijs tellen.
    Maar dan zit je er wel aan vast.

    Zie dit draadje op hun forum:
    Let daarbij vooral op de reactie van hun hoe ze dat noemen "servicemedewerker", lachwekkend gewoon...😂😂😂

    https://forum.kpn.com/mobiel-internet-17/internetbundel-bijkopen-476619
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Alles
    Reacties
    Max op 27-8-2019 om 10:30
    Volledig mee eens!
  • Beoordeling: 1 /10
    Daniele Nagelkerke op 13-7-2019 om 03:02
    Langer dan 1 jaar klant
    Al maanden uitermate slechte Wifi verbinding. Gemiddeld 3 keer per week aan de telefoon en zoet gehouden worden met smoesjes. Moet in1 uur tijd minstens 5 keer opnieuw netwerkverbinding opstarten. Nee, KPN kan niets vinden en toch wijst hun test uit dat mijn Wifi idd niet goed is. Tja, dan maar een Wifi versterker "kopen"...… die krijg je niet zomaar. Alléén als je verbinding écht slecht is..... ,5 keer in een uur opnieuw verbinding maken heb je dus een volgens KPN een goede Wifi verbinding. Voor 40 euro kan je die bij KPN kopen. Alsof ik niet genoeg betaal voor een abonnement en niks krijg. Oja, ik kan wel een UTP kabel krijgen om te testen of de verbinding dan wel goed is...… Serieus???? Helaas loopt mijn abonnement tot november. Kan niet wachten om over te stappen!!!!
    Pluspunten
    • Ze kijken of er eventueel zaken zijn waarop je kan bezuinigen.
    Verbeterpunten
    • Mensen niet aan het lijntje houden en afschepen met smoesjes om zoet te houden. Als je de service niet kan leveren, niet vast houden aan contracten.
  • Beoordeling: 1 /10
    Vera op 12-7-2019 om 16:33
    Langer dan 1 jaar klant
    Door een fout van KPN, 100 teveel afgeschreven.. wanneer je hier achteraan belt krijg je nog kosten van een service lijn 20 euro... word er dood leuk door de dame van de klantenservice benoemd dat ze het hebben opgelost door de 100 euro terug te betalen... de overige 20 gemaakte belkosten zijn echter wel voor eigen rekening.. wat een slecht bedrijf!! Word er benoemd dat je word terug gebeld helaas tot op heden niet gebeurd!! Een wat vervelend was al teveel gevraagd!!! Wat een slecht bedrijf!!! Word nooit lid!!!
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Zorg voor je klanten
  • Beoordeling: 2 /10
    Maria op 10-7-2019 om 13:12
    Langer dan 1 jaar klant
    Al een paar jaar slechte WiFi en tv ontvangst. Gebeld, er kon alleen op onze kosten een monteur komen. Het erbij gelaten. Uiteindelijk zo een grote storing dat we geen tv en internet meer hadden. De dag erna een monteur. Het ligt aan een kabel in de straat pas over 8 dagen komt een monteur. We krijgen gratis mb's....
    Echt slecht dat het zo lang duurt
  • Beoordeling: 1 /10
    Van Dalen op 3-6-2019 om 14:03
    Minder dan 1 jaar klant
    Ze misbruiken hun positie in de markt. En wat een slechte klantenservice, zowel telefonisch als in de winkel. Mensen zonder verstand van zaken en ongemotiveerde staan je te woord, lachwekkend hoe slecht.
    Pluspunten
    • Afstandsbediening
    Verbeterpunten
    • Werk met volwassen mensen bij de klantenservice
    • Interne scholing