Alle tv-aanbieders vergelijken en bestellen
Ben Woldring
Vragen? De helpdesk is momenteel gesloten.
Wij zitten straks vanaf 9.00 uur weer voor u klaar!
Vergelijk en kies de beste deal
Digitale tv vergelijken
Jonaz

Review en beoordeling Jonaz

Om je te helpen bij je keuze voor een digitale tv aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Jonaz geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Jonaz. Is Jonaz je huidige digitale tv aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Archief 2021

Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van Jonaz zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 2 /10
    Aanrader? Misschien
    Joël op 28-12-2021 om 17:14
    Klant geweest
    Ik ben al meer dan een jaar geen klant meer, maar ze blijven geld incasseren voor maanden nadat ik had opgezegd. Ik heb ze dit laten weten en verzocht om een reactie waarom dit gebeurt, maar daar heb ik geen antwoord op gekregen. Ook toen ik nog klant was, incasseerden ze de ene maand wel en de andere maand niet. De backoffice lijkt me ontzettend slecht geregeld. Het internet was verder wel stabiel. Zo nu en dan een tv storing, maar niet buitensporig. Mocht je geen klant meer zijn, houd je bankrekening dan goed in de gaten!
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Anita op 13-12-2021 om 15:00
    Langer dan 1 jaar klant
    Er is geen contact mogelijk. Ik heb al een jaar niet betaald meer. Er wordt niets afgeschreven. Bizar. Wel Internet.
  • Beoordeling: 2 /10
    Aanrader? Misschien
    E. Blom op 15-9-2021 om 09:21
    Langer dan 1 jaar klant
    De klantenservice en administratie van Jonaz zijn een regelrecht horrorverhaal. Er IS geen klantenservice. Ik heb langer dan een jaar moeten wachten op het contract en op de eerste factuur. Hiervoor heb ik 12 keer contact opgenomen met de administratie van Jonaz, waarvan 11 keer beloofd werd dat ik binnen een week de gegevens zou krijgen. Daarbij komt ook nog dat wanneer internet uitvalt, er niet wordt ingegrepen tussen 17 uur 's middags en 9 uur 's morgens. Sowieso worden storingen traag verholpen. Duurt minimaal 12 uur, soms dagen.
    Pluspunten
    • De snelheid is altijd ok, maar dat geldt inmiddels voor vrijwel alle glasvezel aanbieders.
    Verbeterpunten
    • Alles is slecht, dus alles zou verbeterd moeten worden.
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    M op 7-9-2021 om 16:28
    Klant geweest
    Onbetrouwbaar
    Vraag me überhaupt af of dit een echt bedrijf is. Er wordt niet gereageerd op vragen per telefoon of mail.
    Incasseert op momenten dat het hen uitkomt. Maanden niets afgeschreven en dan ineens 2x per maand. Ik ben weg..
    Pluspunten
    • Snelheid van internet was goed.
    Verbeterpunten
    • Administratie
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    wk op 23-4-2021 om 12:04
    Langer dan 1 jaar klant
    Ik ben al klant en probeer bij verhuizing op mijn nieuwe adres weer een aansluiting te krijgen.
    Ruim op tijd aangegeven, maar niemand laat ooit iets van zich horen. Begin de vermoeden dat ze 1 monteur in dienst hebben en dat die toevallig net ziek thuis zit. Klantenservice beloofd 'terugbellen binnen 48 uur', 'maak er een spoedorder van', 'ik kan ook niet vertellen waarom niemand ooit belt voor een afspraak'.
    Pluspunten
    • Door deze review kunnen anderen zich de moeite besparen zich aan te sluiten bij deze bende.
    Verbeterpunten
    • Iets gaan doen.
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    john op 4-3-2021 om 13:26
    Langer dan 1 jaar klant
    Schrijven bij mij en 10tallen andere mensen al maanden niet meer af. Contact zoeken en krijgen proberen wij letterlijk al 7 maanden. Dit is tot heden niet gelukt.
    Pluspunten
    • Snelheid
    Verbeterpunten
    • Jullie zijn sinds 7 maanden letterlijk voor elk mens onbereikbaar
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    John op 12-2-2021 om 16:09
    Klant geweest
    Een grote waardeloze provider (ze zijn het niet waard om die titel te krijgen). Aanmelding gedaan voor een aansluiting daarna vijf keer gebeld. 1,5 mnd verder nog geen reactie. Echt mensen zoek een andere..
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Zich zelf opheffen
  • Beoordeling: 9 /10
    Aanrader? Misschien
    Patrick van Westerlaak op 6-2-2021 om 19:05
    Langer dan 1 jaar klant
    Voor mij een dikke 9
    Al jaren klant bij jonaz snel en stabiel internet en tv
    Prima prijs
    klantenservice (Alexander) heb ik ook goede ervaringen mee
    Pluspunten
    • Snel internet
    • Tv goede kwaliteit en geen overbodige zenders waar je ook niet voor hoeft te betalen
    Verbeterpunten
    • Voor mij geen
    • Altijd prima te woord gestaan door Jonaz
    • Snelle afhandeling van mijn vragen
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Marc op 28-1-2021 om 19:01
    Klant geweest
    Meerdere jaren lid geweest. Prima internet. Maar ik heb zelden een organisatie gezien waar de backoffice zo slecht geregeld is als bij dit bedrijf. Ik begrijp niet waarom dit bedrijf hier in investeert. Want ze hadden goud in handen. Alleen is het ze volledig door de vingers geglipt. Er is nog hoop maar of Jonaz de handschoen oppakt? Ik heb mijn twijfels gezien de recente reacties op deze site.
    Belangrijkste: geen enkele opvolging op mails en belletjes. Internet deed het niet meer op een gegeven moment, geen oplossing, niks. Wel blijven incasseren. Snel overgestapt zodat ik in ieder geval weer internet had.
    Pluspunten
    • - Prima internet
    • - Aardige mensen bij de klantenservice. Wel een beetje gelaten omdat ze weten dat er waarschijnlijk toch niks met de tickets gedaan wordt
    Verbeterpunten
    • - Volledige reset van de backoffice

Eerdere jaren

Vergelijk en kies de beste deal

Op Digitelevisie.nl vergelijken we gratis alle digitale tv pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.