Alle tv-aanbieders vergelijken en bestellen
Ben Woldring
Vragen? Wij zijn vandaag bereikbaar tot 17.00 uur
Vergelijk en kies de beste deal
Digitale tv vergelijken
Jonaz

Review en beoordeling Jonaz

Om je te helpen bij je keuze voor een digitale tv aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Jonaz geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Jonaz. Is Jonaz je huidige digitale tv aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Archief 2020

Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van Jonaz zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 7 /10
    A.H Forster op 29-12-2020 om 16:24
    Langer dan 1 jaar klant
    Het internet is prima en snel..
    Pluspunten
    • Snel internet..
    Verbeterpunten
    • De incasso is een ramp. Nooit op een vaste datum. Je weet nooit wanneer het afgeschreven wordt. Lopen maanden achter en ineens wordt er 2x in 1 week geïncasseerd. 2 x een mail gestuurd met een vraag hierover, nooit geen antwoord op gehad..
  • Beoordeling: 3 /10
    Charlotte op 29-12-2020 om 15:17
    Probeer nu al sinds 7 december klant te worden. Netjes aangemeld via hun website. Week gewacht, toch maar eens gaan bellen. Ze wisten nergens van.. zou terug gebeld worden. Na 10 tickets waarvan 3 spoed en na 11 telefoontjes verder weer een ticket en geen internet. Terug bellen doen ze niet. Wel altijd netjes aan de telefoon maar dat is het ook. Ook maar via deze website gezien aan de ervaringen van andere dat hoe het er nu aan toegaat niet vreemd is. Ze zijn een nieuwe klant zeker kwijt. Dan maar meer betalen helaas pindakaas.
    Pluspunten
    • Op het moment even geen.
    Verbeterpunten
    • - Geef de dames aan de telefoon meer mogelijkheden om klanten te kunnen helpen ipv die rot tickets.... inzage in een agenda bijvoorbeeld?
    • - Doorverwijs mogelijkheden naar de betreffende afdeling?
    • - Kom gemaakte beloftes na !
  • Beoordeling: 6 /10
    Ton van der Hoeven op 24-11-2020 om 12:01
    Langer dan 1 jaar klant
    In het begin (2016) een sympathieke ondersteuning; Thans reageert de Klantenservice in het geheel níet, toezeggingen worden niet nagekomen.
    Pluspunten
    • - prijs is concurrerend
    Verbeterpunten
    • - technische ontwikkeling staat volledig stil.
    • -Functionaliteiten (bijv. modem, TV) zijn minimaal
    • - Klantenservice reageert niet.
  • Beoordeling: 1 /10
    Stefan op 23-10-2020 om 08:30
    Langer dan 1 jaar klant
    Ik ben al enige tijd klant van jonaz en in het begin erg goed geholpen daarna altijd erg tevreden geweest tot dat ik ging verhuizen. Aanvraag gedaan maar op mijn nieuwe adres kreeg ik maar geen internet. Verschillende keren gebeld en telkens werd er een terug bel verzoek genoteerd waar ik vervolgens niks van hoor. Ook mijn opzeggings mail word niet beantwoord en de facturen blijven helaas gewoon lopen. Van tevreden klant naar een die nooit meer terug keert.
  • Beoordeling: 3 /10
    Amersfoorter033 op 20-10-2020 om 20:05
    Langer dan 1 jaar klant
    Zolang het werkt, werkt het..... maar o wee als je belt over een storing.... hiermee doe de firma niets! Wij zitten nu al 2 dagen zonder internet en op een paar aardige dames van de “help” desk die niets kunnen doen voor je gebeurt er helemaal niets!
    Een groot drama dit! Van al het begin lof voor deze firma is niets meer over, je kunt beter 10 euro meer betalen en dat de service monteur binnen 2 uur aan de deur staat. Advies zoek iets anders! Opzeggen is net zo probleem als een storing oplossen!
    Pluspunten
    • Zolang het werkt geen probleem
    Verbeterpunten
    • Reageren op storingen!
  • Beoordeling: 4 /10
    Marcel op 23-9-2020 om 17:51
    Minder dan 1 jaar klant
    Na 1 jaar verhuisd en opnieuw Jonaz aangevraagd want dat beviel redelijk. Maar na 2 weken geen enkel bericht over mijn bestelling. Drie keer gebeld, geen enkele informatie over de voortgang. Toen maar geannuleerd. Ik heb de indruk dat ze de vraag niet aan kunnen. Maar zég dat dan eerlijk, laat me niet bungelen.
    Pluspunten
    • Hoge internetsnelheid tegen een lage prijs
    Verbeterpunten
    • Geen enkel inzicht in de voortgang van bestellingen.
  • Beoordeling: 10 /10
    Laban Verhulst op 8-1-2020 om 10:31
    Langer dan 1 jaar klant
    Ja ik zie alle oude beoordelingen en had zeker in het verleden ook niet de beste ervaring met de support je werd alleraardigst te woord gestaan maar dan gebeurde er niets.
    Maar er is zeker wat veranderd wat support betreft. Mijn probleem kreeg de nodige deskundige aandacht en uiteindelijk een nieuw modem gekregen, echt top behandeld en mijn probleem is opgelost.
    Pluspunten
    • Deskundig support die voor oplossingen zorgt
    • een goede stabiele en snelle internet aansluiting gehad.
    Verbeterpunten
    • helaas in het verleden wat goodwill verspeelt maar is echt een provider die zijn service erg verbeterd heeft ,ik blijf ze trouw

Eerdere jaren

Vergelijk en kies de beste deal

Op Digitelevisie.nl vergelijken we gratis alle digitale tv pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.