Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op internetten.nl helpen we jou ook te besparen op je internet en tv!
Vergelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Wij vergelijken al
25
jaar
Vergelijk en kies de beste deal
Vergelijk en kies de beste deal
Internet vergelijken
Jonaz

Jonaz reviews en ervaringen

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Jonaz geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Jonaz. Is Jonaz je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Archief 2020

Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van Jonaz zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.

Klantervaringen over Jonaz

    Beoordeling
    7
    A.H Forster 29-12-2020 - 15:24

    Het internet is prima en snel..

    • Snel internet..
    • De incasso is een ramp. Nooit op een vaste datum. Je weet nooit wanneer het afgeschreven wordt. Lopen maanden achter en ineens wordt er 2x in 1 week geïncasseerd. 2 x een mail gestuurd met een vraag hierover, nooit geen antwoord op gehad..
    Beoordeling
    3
    Charlotte 29-12-2020 - 14:17

    Probeer nu al sinds 7 december klant te worden. Netjes aangemeld via hun website. Week gewacht, toch maar eens gaan bellen. Ze wisten nergens van.. zou terug gebeld worden. Na 10 tickets waarvan 3 spoed en na 11 telefoontjes verder weer een ticket en geen internet. Terug bellen doen ze niet. Wel altijd netjes aan de telefoon maar dat is het ook. Ook maar via deze website gezien aan de ervaringen van andere dat hoe het er nu aan toegaat niet vreemd is. Ze zijn een nieuwe klant zeker kwijt. Dan maar meer betalen helaas pindakaas.

    • Op het moment even geen.
    • - Geef de dames aan de telefoon meer mogelijkheden om klanten te kunnen helpen ipv die rot tickets.... inzage in een agenda bijvoorbeeld?
    • - Doorverwijs mogelijkheden naar de betreffende afdeling?
    • - Kom gemaakte beloftes na !
    Beoordeling
    6
    Ton van der Hoeven 24-11-2020 - 11:01

    In het begin (2016) een sympathieke ondersteuning; Thans reageert de Klantenservice in het geheel níet, toezeggingen worden niet nagekomen.

    • - prijs is concurrerend
    • - technische ontwikkeling staat volledig stil.
    • -Functionaliteiten (bijv. modem, TV) zijn minimaal
    • - Klantenservice reageert niet.
    Beoordeling
    1
    Stefan 23-10-2020 - 06:30

    Ik ben al enige tijd klant van jonaz en in het begin erg goed geholpen daarna altijd erg tevreden geweest tot dat ik ging verhuizen. Aanvraag gedaan maar op mijn nieuwe adres kreeg ik maar geen internet. Verschillende keren gebeld en telkens werd er een terug bel verzoek genoteerd waar ik vervolgens niks van hoor. Ook mijn opzeggings mail word niet beantwoord en de facturen blijven helaas gewoon lopen. Van tevreden klant naar een die nooit meer terug keert.

    Beoordeling
    3
    Amersfoorter033 20-10-2020 - 18:05

    Zolang het werkt, werkt het..... maar o wee als je belt over een storing.... hiermee doe de firma niets! Wij zitten nu al 2 dagen zonder internet en op een paar aardige dames van de “help” desk die niets kunnen doen voor je gebeurt er helemaal niets!
    Een groot drama dit! Van al het begin lof voor deze firma is niets meer over, je kunt beter 10 euro meer betalen en dat de service monteur binnen 2 uur aan de deur staat. Advies zoek iets anders! Opzeggen is net zo probleem als een storing oplossen!

    • Zolang het werkt geen probleem
    • Reageren op storingen!
    Beoordeling
    4
    Marcel 23-9-2020 - 15:51

    Na 1 jaar verhuisd en opnieuw Jonaz aangevraagd want dat beviel redelijk. Maar na 2 weken geen enkel bericht over mijn bestelling. Drie keer gebeld, geen enkele informatie over de voortgang. Toen maar geannuleerd. Ik heb de indruk dat ze de vraag niet aan kunnen. Maar zég dat dan eerlijk, laat me niet bungelen.

    • Hoge internetsnelheid tegen een lage prijs
    • Geen enkel inzicht in de voortgang van bestellingen.
    Beoordeling
    10
    Laban Verhulst 8-1-2020 - 09:31

    Ja ik zie alle oude beoordelingen en had zeker in het verleden ook niet de beste ervaring met de support je werd alleraardigst te woord gestaan maar dan gebeurde er niets.
    Maar er is zeker wat veranderd wat support betreft. Mijn probleem kreeg de nodige deskundige aandacht en uiteindelijk een nieuw modem gekregen, echt top behandeld en mijn probleem is opgelost.

    • Deskundig support die voor oplossingen zorgt
    • een goede stabiele en snelle internet aansluiting gehad.
    • helaas in het verleden wat goodwill verspeelt maar is echt een provider die zijn service erg verbeterd heeft ,ik blijf ze trouw

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.