Review en beoordeling Fiber

Fiber

Om je te helpen bij je keuze voor een digitale tv aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Fiber geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Fiber. Is Fiber je huidige digitale tv aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Plaats een ervaring Gemiddelde beoordeling
  1. D. Veenker Langer dan 1 jaar klant op 17-4-2018 om 07:14 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Fiber is een typische provider die je op sluwe wijze binnen haalt met halve informatie; lage prijzen die maar tijdelijk van aard zijn en kleine lettertjes. Vervolgens laten ze je het hele contract uitzitten. De kwaliteit van de verbinding was waardeloos en niet de beloofde "maximale bandbreedte". De helpdesk gaf aan dat het niet de schuld van Fiber was en nam geen verantwoordelijkheid. Na doorvragen werd het gesprek onvriendelijker; "heeft u nog andere vragen .....[zucht + lange stilte]".

    Ook werd er enkele maanden gratis ongevraagd Fox Sports geleverd (waardeloze sportzender van ondermaatse kwaliteit met bakken reclames). Echter na drie maanden moest er ineens voor worden betaald en ging ik zomaar 7,50 euro per maand meer betalen. In een zeer lastig gesprek van ongeveer 45 minuten wist ik na lang overtuigen de medewerker te bewegen Fox Sports van het abonnement te halen. De voorgaande betaalde maanden werken niet gecrediteerd; dikke pech voor de klant.

    Nooit meer Fiber !!!!
    • Geen pluspunten ten opzichte van andere providers (ervaring met xs4all, Ziggo, EDPnet, Tele2)
    • - Transparante voorlichting voordat de consument het contract aangaat, bijvoorbeeld over de haalbare snelheid per adres/postcode.
    • - Geen overeenkomst via internetpagina, maar gewoon middels een fysiek contract. Maakt de consument bewuster van de overeenkomst die hij/zij aangaat.
    • - Consument contract kostenloos laten opzeggen (ontbinden) wanneer de beloofde kwaliteit niet kan worden gehaald. (Laat ontevreden klanten weggaan en verbeter je dienstverlening om klanten binnen te houden)
    • - Maandcontracten / enkele maanden op proef.
  2. Jos Klant geweest op 16-4-2018 om 17:03 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Mijn tip: nooit klant worden bij dit bedrijf!

    In de drie maanden na aanmelding is het Fiber nooit gelukt de verbinding op te leveren, waardoor ik ruim anderhalve maand zonder vaste internetverbinding heb gezeten. Meerdere malen contact gehad met Fiber en net zo vaak een andere reden gehoord waardoor de oplevering vertraging op liep. Uiteindelijk bleek het nodig een dossier op te bouwen en na het sturen van een in gebreke stelling was ik eindelijk verlost van dit bedrijf. Daarna aangemeld bij een andere Dsl aanbieder en die hadden binnen 2 weken alles geregeld, zo moeilijk hoeft het dus niet te zijn!

    Mijn idee is dat het verdienmodel van Fiber er op gericht is klanten zo hard te treiteren dat de consument met alle liefde de opzegboete wil betalen.

    Doe goed onderzoek via oa Google voor je een contract afsluit met Fiber, mijn advies blijft: doe het niet.
    • Helemaal niets
    • Bedrijf opheffen zou een goede verbetering zijn
  3. Tony Langer dan 1 jaar klant op 16-4-2018 om 10:09 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Inmiddels 1,5 jaar klant en gelukkig loopt het 2 jarige contract af. In 1,5 jaar tijd ontzettend veel uitval gehad van verbinding en vastlopende televisiebeelden.

    Meerdere malen contact gehad met de klantenservice die telkens hetzelfde zeggen. Graag een speciale user aanmaken op de fritzbox zodat we melding kunnen maken bij de storingsdienst, dan kunnen zij meekijken omdat er waarschijnlijk een fout in de configuratie van uw fritzbox zit. Afijn na 3 keer kwam er dan een monteur, die ging van alles doormeten en aansluitingen (binnen en buitenshuis) controleren. Veranderde hier en daar wat en sloot de fritzbox niet via de bijgeleverde kabel en de 4 punts telecom stekker aan, maar direct via een draad op de aansluiting in de wanddoos aan.

    Prima, het werkte. Althans voor de eerste paar weken en daarna begon het ge-etter weer. Eerst sporadisch en daarn wekelijks. Ik dacht dat ik mijn contract wel uit kon zitten zo, maar de problemen kwamen steeds vaker en zijn nu weer dagelijks terug.

    Vervolgens neem ik weer contact op met de klantenservice die ik het hele verhaal incluis geschiedenis vertel en wat een verbazingwekkend nieuw antwoord kreeg ik daar; of ik even een speciale user wilde aanmaken op de fritzbox zodat de storingsdienst kon mee kijken want er is waarschijnlijk wat fout in de configuratie van de fritzbox.

    Manmanman.
    • De fritzbox is een prima stukje hardware
    • Klantenservice zowel via mail als telefonisch lichtelijk arrogant en weinig kennis van zaken.
    • Verbinding blijft wegvallen.
    • Televisie blijft vastlopen.
    • Storingsdienst is incapabel.
  4. Willem Minder dan 1 jaar klant op 12-4-2018 om 09:57 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Flut
    Instantie
    Biedt
    Enkel
    Rommel
    • Je kunt veel mensen blij maken door ze een andere provider te adviseren.
    • Wij kijken nu al uit naar de dag, eind dit jaar, waarop we naar een nieuwe provider kunnen.
    • Problemen oplossen in plaats van ze iedere keer bij de klant neer te leggen
    • Extreem lange wachttijden!!!!!
    • Autistische TD (stelt de klant een vraag wordt deze genegeerd en hun instructie herhaald, net zolang tot je moed opgeeft.
    • Niet van deze tijd
  5. E. op 9-4-2018 om 16:15 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Nog nooit zo veel problemen gehad met een bedrijf. Dagelijks blijft de tv hangen of doet hij helemaal niet, internet ligt er regelmatig uit, replay tv en begin gemist werkt prima afgezien van het blokkerige en haperende beeld en het geluid dat je er zelf bij moet denken. Ik neem regelmatig contact op met de klantenservice maar na 45 minuten wachten stap ik toch over op de mail waar ik niet veel verder mee kom. Nog even door de zure appel(s) heen bijten tot het contract is afgelopen en dan snel overstappen op hopelijk een beter bedrijf, slechter kan haast niet.
    • Je krijgt een nieuwe hobby, namelijk het doorgeven van alle klachten en het oplossen hiervan.
    • Tv
    • Internet
    • Telefoon
    • Klantenservice
  6. Roel Jansen (pseudoniem) Minder dan 1 jaar klant op 3-4-2018 om 11:16 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Hoe bestaat dit bedrijf? Zulke slechte leveringen en klantencontact is niet van deze tijd...Eerst Kpn, toen maxitell en nu dachten we fiber, want met glasvezel en snel...dat komt gigantisch bedrogen uit..storingen op telefoonlijnen werden meerdere malen pas na dagen opgelost...internet gaf dagelijks zeker 10 keer een minuut of meer onderbrekingen...Dat hoorde zo volgens hun, ze gaven geen garantie op up time...Alle klachten liepen via n ticket systeem waar je antwoorden krijgt als: er wordt aan gewerkt...geen indicatie wat er mis was of wanneer het opgelost zou zijn...Erg frustrerend
    Zelfs toen we verhuisd hebben ze onze telefoonummers nog terug gekaapt, omdat ze niet vonden dat ze een wanprestatie leverden. Na opzegging wegens niet leveren contractafspraken...nog steeds afschrijvingen...NOOIT bij hun abonneren...
    • ik ben van ze af...
    • communicatie en dienstverlening....klinkt wat overdreven...maar eigenlijk is dit n bedrijf met een instelling die niet van deze tijd is....jammer voor ons klanten en voor degenen die daar werken....
  7. Fred Klant geweest op 2-4-2018 om 14:05 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Super slecht .alle hardware retour gestuurd, moeten ze na 3 maanden ineens een track en trace code hebben.ondertussen wel 233 euro via automatische incasso afgeschreven vanwege niet ontvangen pakket.hun administratie klopt voor geen meter en houden zich nergens aan.het is gewoon een criminele bende.nooit mee in zee gaan
    • Geen
    • Alles
  8. Bergen Klant geweest op 30-3-2018 om 16:58 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Ruim een jaar abonnee geweest, precies een jaar te veel. Zeker goed geprijsd en fijn dat ze altijd het maximaal haalbare claimen te leveren. Het vervelende is dat ze volledig incapable zijn om enig probleem op te lossen. De oorzaak van het probleem zit altijd bij jou thuis, kabels in huis, modem instellingen, model zelf en nooit bij hun. Er zijn twee manier om je probleem met een slechte verbinding op te lossen:
    1. geef duidelijk aan wat je van ze verwacht en stel een realistische deadline. Als dat het probleem niet oplost, verdoe je tijd niet en schakel je rechtsbijstand in - daar regeren ze op en kost jou geen tijd en geld.
    2. stap over op een fatsoenlijke provider zoals Xs4all. Mijn internet snelheid was een kwart van wat het enkele maanden ervoor was. Zoals gezegd, alle problemen lagen bij mij thuis. Overgestapt, in de router aangegeven dat het niet Fiber de provider was maar Xs4all en de snelheid schoot omhoog.
    • De klantenservice/technische service verhelpt je probleem als je het adresseert via je rechtsbijstand. Zo niet verzand je volledig.
    • Goedkoop (is duurkoop?)
    • Ze reageren eenzijdig. Je moet je modem binnen 2 weken terugsturen, maar de administratieve afhandeling blijft lang op zich wachten.
    • oplossingsbekwaamheid van de klantenservice vergroten.
    • Een constante internetverbinding leveren
  9. Rob Langer dan 1 jaar klant op 27-3-2018 om 13:53 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Na een grote "update" vorig jaar begint de ellende .... Programma's opnemen is een ramp; analoog signaal enige weken weg; dagelijks uitvallende internetverbinding; storing in tv beeld en nu al een week zonder telefoon.
    De "klantenservice" is weliswaar goed bereikbaar, maar ze kunnen niets vertellen over een oplossing van al deze problemen. Ik ben blij dat ik mijn abonnement opgezegd heb per eind juli. Iemand nog een goede provider in de aanbieding ?
    • Klantenservice is goed bereikbaar
    • Medewerkers zijn behulpzaam, maar kunnen niets doen om echte problemen te verhelpen
    • Communiceren over de voortgang van een probleem
    • Zorgen voor een goed signaal
    • Adequaat reageren bij storingen en niet de klanten weken laten zwemmen
  10. Kreeftmeijer Langer dan 1 jaar klant op 2-3-2018 om 12:58 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Zeer slecht beloven van alles dit en dat heb ook hele duscussies met ze over betalingen krijgen geen machtiging van mij meer ssturen maar factuur over de mail zijn opties volgens mij doen ze niet vervolgens elke maand een afsluiting van 3 dagen gemiddeld dan om toch weer internet te krijgen zo 4 uur contact met ze te krijgen iedere medewerker een ander verhaal dus hun wanprestaties en systeem is klant dr dupe
    • Snel internet alleen moet stabieler zijn
    • Alles en vooral voor directie fiber stopt ermee om het personeel cursus liegen te geven
Laad meer ervaringen