Review en beoordeling Fiber

Fiber

Om je te helpen bij je keuze voor een digitale tv aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Fiber geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Fiber. Is Fiber je huidige digitale tv aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Plaats een ervaring Gemiddelde beoordeling
  1. Krishanu Panday Langer dan 1 jaar klant op 8-8-2018 om 15:47 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    This is the worst I have experienced in Netherlands. I took it for 12 months. I don't know how they make it 24 months. I have email stating it for 12 months. While I sent an request for termination of contract , they are telling that I have 24 months contract, Since I used it for 16 months I need to pay another 8 months. They are rude and useless.
    Asking 8*7 months monthly amount for breaking contract.
    • Nothing.
    • Use central database for contract information/ Don't manipulate customer data, If a contract is for 12 months they carry on for 12 months.
  2. M. Vermeulen Minder dan 1 jaar klant op 3-8-2018 om 21:50 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Bij het overnemen van een Fiberabonnement van de vorige bewoner, heeft Fiber verzuimd de automatische afschrijving niet nog steeds van de vorige bewoner te doen. Nadat dit was rechtgezet werden we gevraagd het geld binnen 5 dagen ober te maken met drieging van incasso.
  3. Jan Langer dan 1 jaar klant op 3-8-2018 om 14:50 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    FP813584. Tv ontvangers blijven elke week wel een keer hangen. Brutale helpdesk en draadloos 100mb bleek zo’n 40Mb. Diverse keren aangekaart en niets mee gedaan. Nu KPN 100 mB draadloos = 100MB draadloos. Ik wil m’n geld deels terug dus retourzending tv kastjes en glasmodem maar even uitgesteld. Reagerenniet meer op m’n klachten. Nooit aan beginnen Fiber. Misschien goedkoop maar dat weegt niet op tegen de ergenis
    • Goedkoop (duurkoop)
    • Internetsnelheid klopt niet
    • Onbeschofte helpdesk
    • Reagerenniet op klachten
    • Proberen je uren aan de lijn te houden. (Waarschijnlijk hun verdienmodel)
    • Slechte tv ontvangers die elke week gereset moeten worden
  4. Jack Langer dan 1 jaar klant op 30-7-2018 om 22:37 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Schandalig bedrijf! Dit bedrijf is zeer incompetent, of een oplichterspraktijk. Bij het aansluiten van ons abonnement werd ons verteld dat er geen bedenktermijn was, en dat wij er aan vast zaten.

    Wij hadden na het uitzitten van het contract, een schriftelijke opzegging verstuurd. Dit hadden wij 2,5 tot 3 maanden van te voren aangegeven. Daarna hadden we netjes de spullen retour gestuurd. Na een maand werd er bij ons gewoon nog hetzelfde bedrag van het abonnement geïncasseerd. Wij wisten niet zeker of wij nou vooruitbetaalden, of achteraf, dus lieten we het maar gaan. Die maand daarop werd er weer geïncasseerd. Daarna hebben we de incasso's geblokkeerd. We hebben Fiber via hun portaal laten weten dat wij al lang hun service hadden opgezegd, maar 1 heel kort antwoord: "maar wij hebben daar niets over ontvangen.". Zij ontkennen hard, terwijl wij alles netjes retour hebben verzonden, en netjes de schriftelijke opzegging hadden verstuurd. Wij zitten er nu na 4 maanden nog steeds aan vast. Dit bedrijf is zwaar incompetent, of oplichterij.
    Niet aan beginnen dus!
  5. Jan Klaasen Langer dan 1 jaar klant op 16-7-2018 om 18:13 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Nog een week dan ben ik van ze af :o) Klant geweest 2 jaar. Sinds de opzegging 1,5 jaar geleden begon de ellende, hangend tv beeld en niet stabiele verbinding.
    Voor de nog klanten, let op dat je op de goede manier de spullen retour stuurt. Voor de nieuwe klanten, Niet aan beginnen
  6. Rosita Egbers Minder dan 1 jaar klant op 18-6-2018 om 09:57 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Vreselijke start. 2016 begonnen en uiteindelijk in april komt er iemand de apparatuur brengen( we wisten nergens van) toen op 14 april een brief: vanaf 25 april bent u aangesloten en begint het contract. Dus betalen. Er staat nog in de brief: vergeet niet op tijd op te zeggen ivm extra kosten. Die tijd krijgen we dus niet.het is altijd maand opzegtermijn. Dus dubbele lasten. Als compensatie "mogen "we een maand lang een extra zender erbij. Gaan we niet doen. Bang dat we eraan blijven zitten. Ze zijn niet echt klantvriendelijk geven een ander de schuld. Helaas zitten we er 2 jaar aan vast. Maar eerlijk gezegd prima beeld op tv. En internet en telefoon tot nu toe nog geen klachten. We hopen dat het zo blijft. Erg jammer van de start!
    • Beter luisteren en communiceren naar de klant.
  7. D. Veenker Langer dan 1 jaar klant op 17-4-2018 om 07:14 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Fiber is een typische provider die je op sluwe wijze binnen haalt met halve informatie; lage prijzen die maar tijdelijk van aard zijn en kleine lettertjes. Vervolgens laten ze je het hele contract uitzitten. De kwaliteit van de verbinding was waardeloos en niet de beloofde "maximale bandbreedte". De helpdesk gaf aan dat het niet de schuld van Fiber was en nam geen verantwoordelijkheid. Na doorvragen werd het gesprek onvriendelijker; "heeft u nog andere vragen .....[zucht + lange stilte]".

    Ook werd er enkele maanden gratis ongevraagd Fox Sports geleverd (waardeloze sportzender van ondermaatse kwaliteit met bakken reclames). Echter na drie maanden moest er ineens voor worden betaald en ging ik zomaar 7,50 euro per maand meer betalen. In een zeer lastig gesprek van ongeveer 45 minuten wist ik na lang overtuigen de medewerker te bewegen Fox Sports van het abonnement te halen. De voorgaande betaalde maanden werken niet gecrediteerd; dikke pech voor de klant.

    Nooit meer Fiber !!!!
    • Geen pluspunten ten opzichte van andere providers (ervaring met xs4all, Ziggo, EDPnet, Tele2)
    • - Transparante voorlichting voordat de consument het contract aangaat, bijvoorbeeld over de haalbare snelheid per adres/postcode.
    • - Geen overeenkomst via internetpagina, maar gewoon middels een fysiek contract. Maakt de consument bewuster van de overeenkomst die hij/zij aangaat.
    • - Consument contract kostenloos laten opzeggen (ontbinden) wanneer de beloofde kwaliteit niet kan worden gehaald. (Laat ontevreden klanten weggaan en verbeter je dienstverlening om klanten binnen te houden)
    • - Maandcontracten / enkele maanden op proef.
  8. Jos Klant geweest op 16-4-2018 om 17:03 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Mijn tip: nooit klant worden bij dit bedrijf!

    In de drie maanden na aanmelding is het Fiber nooit gelukt de verbinding op te leveren, waardoor ik ruim anderhalve maand zonder vaste internetverbinding heb gezeten. Meerdere malen contact gehad met Fiber en net zo vaak een andere reden gehoord waardoor de oplevering vertraging op liep. Uiteindelijk bleek het nodig een dossier op te bouwen en na het sturen van een in gebreke stelling was ik eindelijk verlost van dit bedrijf. Daarna aangemeld bij een andere Dsl aanbieder en die hadden binnen 2 weken alles geregeld, zo moeilijk hoeft het dus niet te zijn!

    Mijn idee is dat het verdienmodel van Fiber er op gericht is klanten zo hard te treiteren dat de consument met alle liefde de opzegboete wil betalen.

    Doe goed onderzoek via oa Google voor je een contract afsluit met Fiber, mijn advies blijft: doe het niet.
    • Helemaal niets
    • Bedrijf opheffen zou een goede verbetering zijn
  9. Tony Langer dan 1 jaar klant op 16-4-2018 om 10:09 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Inmiddels 1,5 jaar klant en gelukkig loopt het 2 jarige contract af. In 1,5 jaar tijd ontzettend veel uitval gehad van verbinding en vastlopende televisiebeelden.

    Meerdere malen contact gehad met de klantenservice die telkens hetzelfde zeggen. Graag een speciale user aanmaken op de fritzbox zodat we melding kunnen maken bij de storingsdienst, dan kunnen zij meekijken omdat er waarschijnlijk een fout in de configuratie van uw fritzbox zit. Afijn na 3 keer kwam er dan een monteur, die ging van alles doormeten en aansluitingen (binnen en buitenshuis) controleren. Veranderde hier en daar wat en sloot de fritzbox niet via de bijgeleverde kabel en de 4 punts telecom stekker aan, maar direct via een draad op de aansluiting in de wanddoos aan.

    Prima, het werkte. Althans voor de eerste paar weken en daarna begon het ge-etter weer. Eerst sporadisch en daarn wekelijks. Ik dacht dat ik mijn contract wel uit kon zitten zo, maar de problemen kwamen steeds vaker en zijn nu weer dagelijks terug.

    Vervolgens neem ik weer contact op met de klantenservice die ik het hele verhaal incluis geschiedenis vertel en wat een verbazingwekkend nieuw antwoord kreeg ik daar; of ik even een speciale user wilde aanmaken op de fritzbox zodat de storingsdienst kon mee kijken want er is waarschijnlijk wat fout in de configuratie van de fritzbox.

    Manmanman.
    • De fritzbox is een prima stukje hardware
    • Klantenservice zowel via mail als telefonisch lichtelijk arrogant en weinig kennis van zaken.
    • Verbinding blijft wegvallen.
    • Televisie blijft vastlopen.
    • Storingsdienst is incapabel.
  10. Willem Minder dan 1 jaar klant op 12-4-2018 om 09:57 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Flut
    Instantie
    Biedt
    Enkel
    Rommel
    • Je kunt veel mensen blij maken door ze een andere provider te adviseren.
    • Wij kijken nu al uit naar de dag, eind dit jaar, waarop we naar een nieuwe provider kunnen.
    • Problemen oplossen in plaats van ze iedere keer bij de klant neer te leggen
    • Extreem lange wachttijden!!!!!
    • Autistische TD (stelt de klant een vraag wordt deze genegeerd en hun instructie herhaald, net zolang tot je moed opgeeft.
    • Niet van deze tijd
Laad meer ervaringen