Review en beoordeling Fiber

Fiber

Om je te helpen bij je keuze voor een digitale tv aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Fiber geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Fiber. Is Fiber je huidige digitale tv aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Plaats een ervaring Gemiddelde beoordeling
  1. K Langer dan 1 jaar klant op 20-1-2018 om 20:45 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Wat een ellende 2 jaar abonnee geweest daarna voor weer een jaar het abonnement laten door lopen. Omdat alles functioneerde meer ook niet.
    Daarna volgde een update dmv een opgestuurde USB stick.
    Dat lukte niet en gelijk de klanten service gebeld. Daar moest ik het nog een keer proberen lukte echt niet. Melding zou door gestuurd worden naar de technische dienst. Na 2 dagen geen antwoord. Weer gebeld. In opdracht van hun alle stekkers eruit en na 45 min de stekkers er weer in. geen resultaat. Klantenservice zou hetbweee melden en ik zou worden teug gebeld. Dat gebeurd dus niet. De volgende dag weet gebeld. En weer geen oplossing. Ik gaf aan dat ik graag een ander amino kastje wilde omdat ik dacht dat het daaraan zou liggen. Nou die kreeg ik niet. Ondertussen al een week geen tv. Maar daar zitten ze niet mee. Ik zou een glasvezel modem opgestuurd krijgen omdat de technische dienst een melding kreeg dat de fout daarin zou zitten. Ik moet de bovenkant eraf halen en de nieuwe erop zetten. Ik weigerde dit zelf te doen omdat ik niet aan dat modem mocht komen is mij door de reggefiber verteld bij het plaatsen omdat daar de dunne glasvezel draad in zit.
    Maar ik moest dat doen en kreeg de boodschap dat ze mij niet konden helpen als ik dat niet deed. Uiteindelijk toch geprobeerd en ja hoor er kwam een storing in ons internet en de analoge tv. Dus nog een groter probleem. Elke dag gebeld maar ik moest de bovenkant van de modem nog ff aandrukken en de stekker eruit en erin enz. Maar er gebeurde niets. Onder tussen 2 weken geen tv en dus ook een internet meer en analoge tv boven ook weg. Weer gevraagd om een ander amino kastje omdat het daar mis ging. Dat kastje kon de update niet aan. Maar nee die kreeg ik niet. Ondertussen dagen op een monteur gewacht. Niet eens van hun zelf die hebben ze niet. Maar die beste man kon het niet fixen. Weet dagen later kwam er iemand van reggefiber zelf en die constateerde dat er een breuk in de glasvezel zat. Maar er veranderde niets wbt de tv. Weer gebeld en weer werd de melding diorgegeven aan de migratie dienst. Geen gehoor vanaf hun kant. Weer gebeld en toen moest ik weer een vragen lijst beantwoorden met oa de vraag of se stekker in het kastje zat en of ik de bovenkant van de modem even aan wilde drukken voor de 4 de keer. Toen was mijn rractie nee de stekker zit in mijn neus nou goed! Daarop werd de verbinding verbroken. Weer terug gebeld en daar kreeg ik te horen dat als ik niet mee werkte ze mij niet konden helpen. Tussen al deze meldingen door ook via Whatsapp gecommuniceerd en foto's gestuurd. Maar zonder een oplossing. Om gek van te worden. Na weer gebeld te hebben werd er eindelijk een nieuw aminokastje opgestuurd en toen waren we 4 weken verder! En ja hoor die sluit ik aan en we hadden gewoon tv. Als dat nou gelijk was geleverd na vele verzoeken van mij fan was alle deze ellende ons bespaard gebleven. Op 28 dec las ik een reactie op deze site dat ze over werden genomen door een andere groep en dat ik weg kon zonder kosten voor 31 dec 2017 moest ik dat regelen. Dat nieuws kwam nog net op tijd binnen. Niet door fiber gecommuniceerd maar door een andere ontevreden klant. Ik heb gelijk gebeld en ben er nu van af. Maar alle telefoontjes met een minimale wachttijd van 45 min. En dan die vrouw van de klantenservice zo respectloos ze luisterde niet en zei elke keer hetzelfde. Belde niet terug en had geen inlevingsvermogen!! Ze noemde bij elke zin mijn naam. En dat is dan een leidinggevende van de afdeling. Te erg. Ik neem aan dat er nu andere mensen op die er.zitten na de overname. Maar gezien de nieuwe reviews is het niet zo. Enne oja de financiële afwikkeling is het volgende probleem de hele maand betaald en geen tv en internet ontvangen. Plus de extra aanschaf van internet bundel op mijn mobiel en die van mijn man. Er wordt niwt gereageerd op onze tickets.
    • Totaal niets. 1 bak ellende. Overal.zijn wel eens storingen en problemen maar die worden doorgaans binnen 2 dagen opgelist door een monteur. Maar die hebben ze bij fiber niet.
    • Zoek het zelf maar uit.
    • Alles zie bovenstaande. Met name de dame van de klantenservice maakt geen vrienden.
  2. melanie Minder dan 1 jaar klant op 19-1-2018 om 10:43 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Een bestelling gedaan bij Fiber voor het aanleggen van glasvezel. Nu we ons huis verkocht hebben komen we er niet meer vanaf! Het lijkt wel als je ze belt of appt dat je met computers communiceert. Je wordt ook niet zoals belooft teruggebeld. Totaal geen klantvriendelijkheid! Terwijl we nog geeneens een welkomstbrief of iets dergelijks ontvangen hebben zitten we er blijkbaar wel een jaar aan vast.
  3. KB Minder dan 1 jaar klant op 19-1-2018 om 09:53 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    ALLER SLECHTSTE PROVIDER, SERVICE, HELPDESK.
    KORTOM: ALLES VAN FIBER IS ZEER EXTREEM WAARDELOOS!
    • GEEN !!
    • ALLES..
    • OPLOSTIJDEN
    • WACHTTIJDEN AAN DE TELEFOON
    • COMMUNICATIE EN KLANTVRIENDELIJKHEID (weten ze niets van!)
    • PRIJS EN DE GELEVERDE DIENSTEN
    • PAS OP! Één keer contract dan ben je gewoon VAST!
  4. J. Klant geweest op 17-1-2018 om 18:16 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Echt BAGGER!! erg veel storingen soms wel uren lang, 2x een nieuwe router waarvoor je zelf ook nog de verzendkosten moet betalen maar nee het ligt altijd aan de klant. Verhuizing vanwege samen wonen en dan ook nog te beroerd om de resterende maanden kwijt te schelden ach nee koop maar af.... En de klantenservice is nog erger sta je gemiddeld ook wel 3 kwartier in de wacht!
    • Alles
  5. Peter Klant geweest op 15-1-2018 om 21:29 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Beloven van alles maar maken niets waar. Dit is puur bedrog en oplichting. Ze laten je betalen voor dingen die je niet hebt. Laten je uren aan de telefoon hangen en tijdens het opzeggen van het contract kreeg ik te horen dat het niet kon, ondanks dat de website anders zegt. Dus gewoon opgezegd. Dit bedrijf mag best nader onderworpen worden aan de onderzoek m.b.t. oplichting. Zojuist over genomen maar het kan ook een nieuwe strategie zijn om nieuwe klanten uit te melken. Nou ja klanten............
    • Geen enkele ze gaan zelfs dik in de min
    • Gewoon alles. Dit mag niet eens de naam bedrijf hebben. Ik denk dat ze van Oorsprong uit Palermo komen. De manier van zaken doen toont verdacht veel overkomsten. Bizar.
  6. W. Hofland Langer dan 1 jaar klant op 6-1-2018 om 10:18 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    OP 10 december 2917 gemerkt dat de telefoon niet werkt. Dit via de mail kenbaar gemaakt: antwoord:bel met 020....En dat met een telefoon die het niet doet! Later met een geleende mobiele telefoon op 4 jan 2018 na een kwartier wachten contact met de toezeggen we nemen contact met U op via een (geleende) mobile telefoon. Nu 6 jan nog geen contact en geen telefoonverbinding!
    • geen
    • alle fronten te verbeteren
  7. R Langer dan 1 jaar klant op 3-1-2018 om 10:22 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Slechtste provider ever! Ik heb elke dag minimaal 5x geen internet verbinding. Wanneer je belt kan ook niemand helpen, maar wel elke maand de volle mep betalen. Ik ben blij als me contract voorbij is!
    • Kosteloos stop kunnen zetten
  8. Albert Bouman Langer dan 1 jaar klant op 28-12-2017 om 16:02 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    een verschrikkelijke Provider met de slechtste klantenservice ooit meegemaakt , heel veel storingen op TV en Internet haal je nog niet een kwart van het geleverde , ik heb opgezegd mensen NOOIT doen !!!
    • Geen
    • .Heel veel storing op TV
    • . Slechte klantenservice
    • . waardeloze Internetverbinding
  9. Karin Langer dan 1 jaar klant op 27-12-2017 om 21:07 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Fiber is overgenomen door de M7 Group.
    Dit staat nu op hun website

    Er verandert voor u niets aan de dienstverlening, looptijd van uw contract of de tarieven die u nu betaalt. Wilt u naar aanleiding van dit bericht uw abonnement kosteloos opzeggen? Neem dan voor 1 januari 2018 contact op met de klantenservice van Fiber Nederland op telefoonnummer 020-7605040 (lokaal tarief).
    Dus gelijk doen!!! Nu kun je er kosteloos vanaf. Op grond van de wijziging van de algemene voorwaarden van hun kant. Dit moet dan ook per 1-1-2018 stop gezet worden door fiber en geen maand later.
    Jan Willem bedankt voor de tip.
    • Geen
    • Alles
    Reacties
    Van der Pal op 31-12-2017 om 15:14
    Einde contract Fiber. Nu Fiber is overgenomen door de M7 groep zou ik heel graag mijn abonnement niet willen voortzetten met M7.
    Dus graag per ingaande 1 januari 2018.

    Mijn dank,

    AP van der Pal
  10. Dennis Langer dan 1 jaar klant op 7-12-2017 om 17:36 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Klantenservice onvriendelijk.
    Aansluiting was een drama, moest allerlei ingewikkelde zip bestanden downloaden omdat zij een oude modem hadden opgestuurd.
    BIj het opzeggen rekenen ze een maand extra, je moet tot einde van de maand betalen ipv wettelijke opzegtermijn van 1 maand.
    Borg retour nadat ik een einde had gemaakt aan deze wanpraktijken werkte ook niet. Heb uiteindelijk alles aangetekend laten versturen maar wacht een maand later nog altijd op borg. Doe het niet!
    • Internet werkte ok toen het eenmaal was aangesloten.
Laad meer ervaringen