Review en beoordeling Fiber

Fiber

Om je te helpen bij je keuze voor een digitale tv aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Fiber geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Fiber. Is Fiber je huidige digitale tv aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Plaats een ervaring Gemiddelde beoordeling
  1. Ako Minder dan 1 jaar klant op 14-11-2017 om 15:32 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Wat een oplichters. NIET AAN BEGINNEN!!

    Helaas ben ik op ze aangewezen. Na valse informatie die ze verstrekken, ze zouden hun diensten nu 4 weken geleden aan bieden, had ik vorige provider opgezegd. Nu een maand verder heb ik eindelijk de apparatuur in huis en zelf aangesloten. Wat blijkt...het is niet geactiveerd.
    Bij klantenservice zien ze kennelijk wie er belt, als ik bel, wordt ik meteen in de wacht gezet met melding " ik moet mijn supervisor erbij halen". Ik ben overigens niets anders dan beleeft gebleven, wel vaak gebeld en veel vragen gesteld en vraag ook waarom ze dingen beweren die ze beweren..
    Al met al zou ik gisteren " geactiveerd" worden. Natuurlijk niet gebeurd. Inmiddels zit ik al 4 weken zonder internet e.d. Wordt mij klakkeloos verteld dat het nog wel 4 weken kan duren.... Gisteren logen ze nog dat het probleem bij mijn eigen netwerk provider zat, vandaag gingen ze daar niet eens meer op in, hun eigen technische dienst moest het activeren.
    Ook geen datum doorgekregen, en of ik alstublieft niet meer wilde bellen. Dat geloof je toch niet...of ik niet meer wilde bellen.
    • Geen
    • Service, communicatie, snelheid afhandeling en techniek.
  2. Y.D Minder dan 1 jaar klant op 3-11-2017 om 11:34 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Je merkt gelijk waarom het zo goedkoop is. De helft van de tijd werkt de digitale tv niet eens. Als je een probleem hebt kun je een uur in de wacht hangen zonder antwoord te krijgen. Wanneer je dan geholpen word is het kortaf en snel, ze lopen niet mee in het proces om op te lossen.
    • goedkoop
    • De helft van de tijd doet de digitale tv het niet
    • Slechte klantenservice
    • Slecht probleem oplossend
  3. R.H Minder dan 1 jaar klant op 30-9-2017 om 11:32 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Fiber laat allemaal hele mooie aanbiedingen zien maar daarnaast word je bij de benen genomen om het feit dat er dan nog allerei kosten boven op komen die nooit vermeld zijn. Klantenservice is slecht met daarbij dat je niet geholpen word en er alleen wordt gezegd we gaan er na kijken.ze hebben geen zin om te helpen, voor alle dingen krijg je wat "Toegestuurd" via de mail handig als je geen mail hebt en dan wordt er serieus gezegd: Bij firma's zoals de mac donalds hebben ze free wifi.. maar dan uiteindelijk heb je het bestandje van de mail afkunnen halen bel je weer en wordt er gezegt: Ja, u had dit ook nog moeten doen. krijg je wederom een mail met instructies moet je er zelf mee aan de slag I.p.v. dat hun het oplossen. en ondertussen werkt het nog niet (5 dagen later).
    • de spullen worden snel toegestuurd na tekenen van het contract (of ruiken ze dan geld???)
    • Incasseren zijn ze goed in maar niet goed in probleem oplossing.
    • Klantenservice is slecht
  4. R Minder dan 1 jaar klant op 30-9-2017 om 07:40 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Overgehaald door een telefoontje wel goedkoop zelfde pakket als kpn wat bleek niet dus naar gevraagd jullie belooft maar is niet zo ik zeg wil terug maar kost je contract nergens mee willen werken tot een goede oplossing super slechte klantenservice
    • Goedkoop maar je hebt niks dus daarom goedkoop
    • Meer klantvriendelijk omgaan en tot oplossing komen met klant
  5. JJ de Vries en WJ de Vries Wiggerman Klant geweest op 29-9-2017 om 22:53 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Na 2 jaar aan Fiber vast gezeten te hebben eindelijk opgezegd eind mei jl. De hardware keurig terug gestuurd en klaar, dachten wij.
    Opeens werd er 385 euro van onze rekening, zonder een mailtje of belletje. Dus wij wisten van niks en hebben dit gestorneerd. Daar ook niks over gehoord. Totaal geen communicatie met ons.
    Op een dag kregen wij een brief van een incasso buro, die waren ingeschakeld door Fiber.
    Dit geloof je toch niet ?
    Dit bleek dus over de hardware te gaan die wij niet verstuurd zouden hebben ? Het track en tracé bonnetje met de code had ik al weg gegooid. Hier ging het blijkbaar allemaal om.
    Gelukkig heeft Primera in Amersfoort ons geholpen om die code alsnog te achter halen.
    Fiber gebeld en zij reageerde kortaf en onvriendelijk.
    Zo blij dat wij van hen af zijn.
    Eigenlijk zouden alle mensen met klachten over Fiber zich moeten aansluiten bij elkaar en op die manier een hele grote klacht indienen.
    Gewoon te gek hoe dat daar gaat.
    Wij hopen dat ons dossier bij dat incasso buro af gesloten kan worden.
    • Nvt
    • Communiceren met de klanten
  6. Johnny wassenaar op 19-9-2017 om 18:23 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Fiber heeft de oplichting uitgevonden. Ik heb keurig opgezegd binnen de opzegtermijn 20 juni 2017 4 juli 2017 en ineens komt fiber met andere data's. Heel vreemd we hebben het op dit moment bij de geschillencommissie lopen.
    • Geen enkele!!!!!
    • Klantvriendelijkheid zou voorop moeten staan bij een toekomstgericht bedrijf!!!
  7. Tim Rease Minder dan 1 jaar klant op 14-9-2017 om 19:09 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    MENSEN - DOE HET NIET MET FIBER.NL!!!
    DONT DO IT WITH FIBER.NL!!!

    There are other options available that are competitive. And if they promise service, get the date of service in writing! If they won't tell you precisely, don't accept the contract until they do!!!

    I placed my order on 25-july-2017 and still do not have service. They say that their technical provider will not release a line for them; but they can not tell me when i will get service. I asked to cancel the contract and they refuse, even though they can not tell me when for service and have taken the money for the connection costs. They respond with the same preprogrammed answers to their online customer service. I asked for a letter stating the problem and they refuse.

    The last time i called, i asked for customer service. The guy looked at my account, his voice changed and he said You are calling about when you will get service. Im sorry i can't help you and i need to transfer you to a different department. which was the department that deals with contracts.

    HORRIBLE CUSTOMER SERVICE!
  8. B. Van Eijk Minder dan 1 jaar klant op 13-9-2017 om 07:31 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Belachelijk wat fiber je allemaal flikt! Ze leveren niet de internetsnelheid waar je voor betaald, ja de eerste maand dan word het minder. Als je daarvoor naar de klantenservice belt heb je mazzel als je in 20 minuten een iemand aan de lijn krijgt, waarna ze beweren dat het klopt en proberen ze je wat anders aan te smeren
    Vaak storing gehad dat tv en internet eruit lagen en fiber die niet thuis geeft.
    Slechte klantenservice, gelukkig loopt het contract af, maar ook dan weet fiber je te naaien.
    Ze stoppen gewoon eerder met leveren (maar je moet natuurlijk wel betalen). Na weer 20 minuten in de wacht, spreek je iemand, zijn je gegevens al uit het systeem, gaan ze overleggen met een collega en komen ze niet meer terug aan de lijn. Wanneer je terugbelt word er gewoon 2 x meteen de hoorn op gegooid en bij de 3e keer werd geprobeerd het af te schuiven, uiteindelijk kregen we te horen dat het een storing was (een storing die alleen bij ons is blijkt..)
    Echt waar.. we hebben al een aantal providers gehad, fiber is verreweg de slechtste.. Begin er NIET (!!!!) aan.
    • Euhm... de eerste maand was goed?
    • Klantenservice!!!!!!!!
    • Internetlevering
    • Televisiebedrijf
    • Prijs/kwaliteit verhouding klopt van geen kant
  9. Else Nijhuis op 1-9-2017 om 22:02 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Zeeeeeer slechte service echt niet doen, leveren niet en incasseren wel! Zeggen dat je vast zit aan contract ondanks dat ze niet leveren. 😤
  10. jan Langer dan 1 jaar klant op 31-8-2017 om 13:42 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    zelden zo een ondeskundige provider meegemaakt, loop de dagen af te tellen dat mn abonnement afloopt. Prijs kwaliteit is ruk, elke zender moet je in een los pakket nemen en de settop box half bakken china zooi.
    Wachttijd voor helpdesk ruim 20min en de personen aan de lijn kennen hun eigen producten niet zitten het online op te zoeken zelfs na mijn aangeven dat History channel in het hd pakket zit duurde 3 min voor dat ze het gevonden had.....daarnaast werkt de app ook ruk en valt steeds uit of loopt vast.
    MENSEN NIET DOEN>
    • Internet is prima.
    • APP
    • Settop box
    • Kosten tv paketten
    • helpdesk en wachttijd
Laad meer ervaringen