Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op internetten.nl helpen we jou ook te besparen op je internet en tv!
Vergelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Wij vergelijken al
25
jaar
Vergelijk en kies de beste deal
Vergelijk en kies de beste deal
Internet vergelijken
EDPnet

EDPnet reviews en ervaringen

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over EDPnet geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over EDPnet. Is EDPnet je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen over EDPnet

    Beoordeling
    1
    Joeri DB 17-2-2024 - 15:32

    Facturen incorrect en er worden op de factuur tot 50% van maandelijkse bijdragen geteld. Installatie liep niet vlot en erop terugkijkend was dat nog maar het minst van alle problemen.

    Gelukkig is een overstap tegenwoordig snel geregeld.

    Tot nooit meer 👋

    • Ze maken uitstekende reclame
    • Klantendienst
    Beoordeling
    1
    Tony Verkamer 21-8-2023 - 07:54

    Eerste dag dat ik klant zou worden bij EDPnet.

    Vandaag is installatie dag. Ik heb een dagje vrij genomen van werk en ben samen met vrouw en kinderen de hele dag thuis.

    9u mailtje binnen - de afspraak gaat niet door. De klant is afwezig.

    Waaaaat? Niemand heeft mij op de telefoon gebeld, niemand heeft aan de deur gebeld. (Terwijl ze zelf hadden gezegd op voorhand te zullen bellen)

    Contact met de klantenservice. Ze stonden aan een wit huis. Ok - de technieker staat aan het verkeerde huis. Belt mij niet op. En ik mag de gevolgen dragen. Dag verlof verspilt en slechts 9 dagen verder kan er een nieuwe afspraak gemaakt worden.

    Die installateur is in de buurt, hij heeft die plek in zijn agenda. Maar het systeem laat hen niet toe contact op te nemen met de installateur.

    Absolute onzin! En nu? Nog eens een dag vrij nemen?
    Dit kost me geld en tijd - wordt er gecompenseerd? Neemt de technieker de volgende keer wel de moeite om zijn telefoon te gebruiken? We zullen het zien.

    Mijn score EDP staat op 0,0

    • Vriendelijke klantenservice die in een organisatie werkt waar ze helemaal niks kan doen voor jou behalve vriendelijk zijn. Niet haar schuld maar puur organisatorisch geneuzel.
    • - je kon de technieker opbellen om hem terug te laten komen naar het goeie huis
    • - de technieker kon de moeite gedaan hebben mij op te bellen
    • - je kunt ervoor zorgen dat er sneller een correctie plaats vindt.
    • - je kunt nauwere lijntjes houden met je installateurs zodat je tenminste kunt communiceren met elkaar
    Beoordeling
    10
    Gezinus Vrielink 31-1-2021 - 09:06

    Ik ben vele jaren 'klant' geweest bij Edpnet. En naar volle tevredenheid. Een bedrijf met een hart waar de klant centraal staat en waar je heel gemakkelijk contact mee maakt. Ze zijn niet alleen maar bezig met het binnen harken van geld. Voor een jaar terug kreeg ik glasvezel en dat was alleen bestemd voor een 7-tal kleinere providers. Met pijn in het hart vertrok ik bij Edpnet en maakte de overstap naar Delta glasvezel. Ik heb niets anders dan ellende mee mogen maken bij dit bedrijf. Ik ging van 100% naar 0% procent. Geen klant met een naam, amper een nummer. Slecht bereikbaar en problemen werden niet opgelost. Na een jaar kon ik bij Delta glasvezel weg en ben nu met volle tevredenheid terug bij Edpnet. Wat een verademing. Het was gewoon fantastisch van A tot Z. Op vragen of wat dan ook werd direct gemaild of gebeld. Ik ben weer thuis. Ik kan Edpnet dan ook van harte aanbevelen.

    • Een nog klein bedrijf dat al jaren in Nederland werkzaam is.
    • Doet wat het beloofd.
    • Waar de klant nog centraal staat.
    • Vakkundige monteurs.
    • Jammer dat ze (nog) niet overal waar Iglasvezel aanwezig is worden toelaten. Maar via de KPN kabel werkt mijn computer en telefoon prima.
    • En Edpnet heeft aangegeven dat waar glasvezelnetwerken vrijkomen daar direct op in springen.
    Beoordeling
    7
    D Quist 7-8-2015 - 05:03

    Mijn motivatie is eigenlijk ee beetje een verkapte poging omm ene oplossing te horen over de ziggo camodule waar de smartcart van edpnet niet in werkt. maar ik vind de onvangst ook wel eens een compliment waard

    • Ik heb goedeervaringen met edpnet Ik henb altijd een goede ontvangst . Het enige probleem dat ik ondervind is dat ik een iinsteekaart voor mijn samsung smart tv heb gekocht maar bij de mediamarkt worden die alleen van ziggo verkocht en mijn idee het te overschrijven gingN iet door, nu zit ik dus met een ziggo module Waar ik niets aan heb voor 78 euro
    Beoordeling
    8
    Peter 9-11-2013 - 12:50

    EDPnet werkt met hetzelfde signaal als Digitenne, dat werkt prima. Ontvangst is prima. De levering van de ontvanger en smartcard verleip wat traag, omdat er begin 2013 zeer veel mensen in één keer overstapten vanwege prijsverhoging door KPN. Nu werkt alles prima met de EDPnet Topfield ontvanger TF6000 en smartcard van EDPnet. Zojuist een 2e smartcard aangevraagd voor een 2e tv in huis, je wordt telefonisch prima geholpen. De website laat wel wat te wensen over.

    Overigens werkt een EDP-net smartcard niet in alle KPN-Topfield ontvangers. Zelf heb ik de Topfield TF5300k (van KPN), daarin werkt de EDPnet Smartcard prima. Heb 't ook geprobeerd in een Topfield TF6000 van KPN en diverse samsung ontvangers, dat werkte niet.

    • service, prijs
    • website
    Beoordeling
    10
    Hans 10-7-2013 - 09:50

    Betreft EDP-net
    Ben al vele jaren gebruiker van Digitene van EDP zonder enig probleem.
    Had in het verleden ook internet, maar ze zijn wat duurder geworden doordat er ook een telefoonlijn moet worden gehuurd.
    heb zelden zulke goede vakmensen aan de telefoon gehad die alles geduldig uitlegden.
    En gebruik een 2e insteekmodule bij een andere recorder.
    Hans

    • goed en goedkoop
    Beoordeling
    10
    Bart 29-5-2013 - 17:09

    Zojuist overgestapt van KPN Digitenne naar DigiTV van EDPNet. Ik heb al jaren een Topfield TF5300K, ooit gekocht via KPN.
    Na activatie van de DigiTV kaart van EDP net, binnen 10 minuten weer online met m'n Topfield. Echt prima!

    Beoordeling
    Jan 14-1-2013 - 20:50

    Er zijn nog steeds veel problemen bij EDPnet mbt het activeren van kaarten

    Beoordeling
    Harm 8-1-2013 - 17:39

    heeft iemand 2 of 3 TV`s draaien op 1 abonnement en daar goede ervaringen mee? Klopt het dat je het 2e jaar ook bij 3 toestelen slechts 84 euro 84 IN TOTAAL betaalt?

    Beoordeling
    tara 30-9-2012 - 21:29

    Zijn inmiddels de problemen bij EDPnet opgelost of worden de commerciële zenders nog steeds niet geactiveerd. Was van plan om het te gaan bestellen.

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.