Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op internetten.nl helpen we jou ook te besparen op je internet en tv!
Vergelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Wij vergelijken al
25
jaar
Vergelijk en kies de beste deal
Vergelijk en kies de beste deal
Internet vergelijken
Caiway

Caiway reviews en ervaringen

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Caiway geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Caiway. Is Caiway je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Archief 2022

Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van Caiway zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.

Klantervaringen over Caiway

    Jet 30-11-2022 - 17:38

    Op 28-11-2022 heb ik zelf gebeld om mijn contract op te zeggen per 31-12-2022. Een uur later was ik afgesloten van de glasvezel.
    Gebeld, de klacht zou direct hersteld worden vóór de avond zou alles weer werken.
    Nu, 30-11-2022 in de avond zijn er ondanks drie telefoontjes van mijn kant en veel beloftes van Caiway nog steeds geen internet en geen tv.
    Hoe simpel kan het zijn. Helaas, helaas is dit niet de eerste keer dat dit gebeurd. En hoe moeilijk is het om dan een belletje te plegen als het niet lukt als afgesproken?

    Nieuwe bewoners van mijn huis; Ga beslist elders winkelen!!!

    • Ze staan je wel keurig netjes te woord.
    • Probleem oplossen en communicatie met de klant houden
    Beoordeling
    1
    GK 10-11-2022 - 10:43

    Een jaar geleden werd bij ons glasvezel aangelegd. Abonnement genomen. Werkte prima. Opzeggen van abonnement lijkt echter onmogelijk. Op 10 oktober telefonisch opgezegd. Kreeg een nieuw aanbod waar ik niet op in ging. Op 9 november via chat op de site nagevraagd wanneer het abonnement eindigde. Konden ze niet vinden. Kon beter bellen. Gebeld. Na 10 minuten in de wacht verbinding verbroken. Opnieuw gebeld. Na 20 minuten kreeg ik een medewerker die mij doorverbond naar een dame die me keurig te woord stond. Uit coulance kon mijn abonnement per direct worden beëindigd. Top. Ik zou binnen 5 minuten een bevestiging per email krijgen. Die is na 24 uur nog niet binnen. Derhalve maar weer contact opgenomen, nu via Messenger. Begonnen om 8:09. Om 9:36 gevraagd of ik een reactie kon krijgen. Om 10:43 nogmaal. Nu om 11:38 nog steeds geen reactie. Inmiddels is er een aangetekende brief onderweg. Simpel opzeggen via de website is ook onmogelijk. Het lijkt er op gericht dat opzeggen zo moeilijk wordt gemaakt dat je maar opgeeft blijkbaar. Dan hebben ze de verkeerde aan mij.

    Beoordeling
    1
    Cees Polak 7-10-2022 - 10:43

    Altijd klant geweest bij Ziggo. Hier had ik het goedkoopste abonnement met een internetsnelheid van 50 .
    Bij Ziggo had ik altijd prima TV ontvangst.
    Toen Delta in ons dorp glasvezel ging aanleggen, heb ik me aangemeld bij Caiway met een internetsnelheid van 350.
    Het beeld van de TV staat bij Caiway regelmatig stil, op beide TV's.

    Toch maar weer terug naar Ziggo?!

    • Geen
    • Goed beeld leveren.
    Beoordeling
    1
    Alex Wind 1-9-2022 - 21:53

    wat een piep bedrijf.
    al 2 x geannuleerd, maar sturen na half jaar , gerust een decoder en willen wederom mij aansluiten en facturen sturen.
    complete chaos bij de klanten service.
    bieden je een excuus aan maar week later de factuur.
    Dus na ongeveer 1,5 jaar nog steeds niet losgekoppeld uit hun systeem.
    wees op uw hoede.

    • geen
    • ga iets doen waar jullie wel goed in zijn, bv deurwaarde spelen
    Beoordeling
    1
    John 25-8-2022 - 11:52

    Ivm een verhuizing waar onze huidige provider niet levert hebben wij een nieuw abonnement bij Caiway afgesloten. In eerste instantie zou het installatie pakket ca 2 weken van te voren worden geleverd op ons huidige, oude adres, ofwel keurig op tijd. Tot grote verwondering en irritatie kregen we vandaag een mail dat de apparatuur pas na de verhuizing zal worden geleverd omdat de huidige bewoner het abonnement een dag na de verhuizing heeft opgezegd. Volgens Caiway is het niet mogelijk de apparatuur een aantal dagen van te voren in een doos te stoppen en die op te sturen, want er is een directe relatie tussen het leveren van de apparatuur en de beschikbaarheid van een abonnement. Zelden zo'n kul gehoord; dit is totale nonsens. Wij gaan per direct op zoek naar een andere supplier, want de serviceverlening van Caiway is nu al bedroevend...

    Beoordeling
    1
    A de zeeuw 7-7-2022 - 22:25

    Super slechte ervaringen, we zitten momenteel in Gambia, we hebben een bouwbedrijf en ik moet voor ons werk bereikbaar zijn voor klanten en werknemers, nu al een week het probleem dat ik niet gebeld kan worden vanuit Nederland, chat sessies gehad met medewerkers van caiway ( is T-Mobile) m’n dochter vanuit Nederland ingeschakeld, maar nog steeds geen oplossing of respons, nooit over moeten stappen van KPN, daar nooit een probleem gehad, kortom helemaal waardeloos, service kan niet slechter, uren in de wacht en als je iemand hebt wordt er verteld dat je een actie nummer krijgt toegewezen

    • Veel stress
    • Failliet gaan
    Beoordeling
    2
    Bernard 2-5-2022 - 19:20

    wordt gedwongen een nieuwe box te gebruiken, omdat de oude niet meer ondersteund word, zogenaamd heeft de nieuwe box alleen pluspunten, niet dus, geen teletext en ondertiteling meer op duitse zenders, kan mijn voorkeurzenders niet meer zelf op volgorde instellen, etc

    • geen enkele, ben zeer ontevreden en overweeg een andere aanbieder te nemen.
    • alle mogelijkheden van de oude box toepassen
    Beoordeling
    1
    Erik 14-4-2022 - 19:15

    Slechte klantenservice en na dat nieuwe tv kastje is het helemaal drama

    • Geen
    • Stoppen met het bedrijf
    Beoordeling
    1
    Paula Christiaans 8-4-2022 - 16:53

    Heb je een tv storing ( nu 2 x gehad in 1 maand) bel vooral de klantenservice niet. Niet te bereiken. Na 20 minuten in de wacht heb ik het maar opgegeven.

    Beoordeling
    1
    Ockhorst 8-4-2022 - 07:31

    Gehele week al geen internet. Klantenservice bellen is een ramp, uren in de wacht, dan horen dat er een werkopdracht is geplaatst en dat dezelfde dag er een afspraak gemaakt kan gaan worden met Guidion, het bedrijf dat reparaties uitvoert in opdracht van Caiway. Echter, de werkopdracht hangt nu nog steeds in de backoffice van Caiway, waar ze een achterstand hebben. Voorlopig dus nog geen reparatie in zicht. Wat een enorm slechte service, zeker geen aanrader.

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.