Alle tv-aanbieders vergelijken en bestellen
Ben Woldring
Vragen? De helpdesk is momenteel gesloten.
Wij zitten maandag vanaf 9.00 uur weer voor u klaar!
Vergelijk en kies de beste deal

Telecom e-zine: Telecomaanbieders kennen geen...

door Jeanet Woldring

Maakt het voor de keuze van een nieuw abonnement uit hoe tevreden klanten zijn? Simyo en hollandsnieuwe scoren heel goed op dit punt. Volgens onze columnist kennen telecomproviders geen klantenservice, terwijl de helpdesk en klantenservice hét verschil kan maken! Of is de beste prijs belangrijker? Vergelijk dan het nieuwe aanbod van bijvoorbeeld Tele2 en Vodafone. Dat en meer is te lezen in deze nieuwsbrief.

Klik hier voor de nieuwsbrief van februari 2014

Gepubliceerd: donderdag 13 februari 2014
Geactualiseerd: donderdag 7 mei 2020

Jeanet Woldring
Jeanet Woldring Algemeen directeur

Jeanet Woldring is ruim 20 jaar als directeur verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken. Ze is eindredacteur van de content, nieuws- en persberichten op de Bencom websites. Jeanet is gespecialiseerd in het onafhankelijk vergelijken van telecom, energie en verzekeringen voor zowel de zakelijke als consumentenmarkt. Door jarenlange ervaring heeft ze een brede kennis van de ontwikkeling van deze geliberaliseerde markten en schrijft er ook regelmatig over.

Dit nieuwsbericht is ouder dan een jaar. Je kunt daarom niet meer reageren.

Laatste nieuws

Vergelijk en kies de beste deal

Op Digitelevisie.nl vergelijken we gratis alle digitale tv pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.