KPN promoot betaalzender HBO op Marktplaats

door Anniek Kruijer

KPN neemt Marktplaats over. Vandaag staat de handelssite de hele dag volledig in het teken van KPN en de introductie van het HBO Pakket voor Interactieve TV-klanten. KPN is vandaag de enige adverteerder op Markplaats en probeert daarmee de nieuwe Amerikaanse betaalzender onder de aandacht te brengen bij een koopgericht publiek.

Vanaf vandaag HBO bij KPN
Vanaf 25 juni biedt KPN drie premiumkanalen van HBO (Home Box Office) aan voor klanten met Interactieve TV. Onderdeel van de online strategie om hier aandacht voor te genereren, is een volledige site takeover op Marktplaats door alle bannerposities in te vullen. 

Het koopgerichte publiek van Marktplaats sluit naadloos aan op de campagne, waardoor de handelssite volgens KPN uitermate geschikt is om interactieve TV van KPN met de nieuwe dienst HBO te promoten. Qban Online Communicatie is verantwoordelijk voor de creatieve invulling van de site takeover.

Ziggo primeur
HBO is vanaf februari in Nederland al bij Ziggo te abonneren. Volgens TotaalTV is er op dit moment nog geen overeenkomst met UPC. Klanten met Interactieve TV van Telfort kunnen over enkele weken wel van HBO genieten. Het aanvullende premiumabonnement op HBO kost bij alle aanbieders rond de 15 euro per maand.

Lees meer over Interactieve TV

Anniek Kruijer

Content marketeer
Anniek Kruijer
Ik ben Anniek, medewerker van Bencom. Met de artikelen op Internetten.nl wil ik jullie onafhankelijk informeren over de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van internet, vaste telefonie en televisie. Mocht je vragen hebben of gewoon willen reageren op dit artikel doe dat dan vooral hieronder.
Dit nieuwsbericht is ouder dan een jaar. Je kunt daarom niet meer reageren.