Alle tv-aanbieders vergelijken en bestellen
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!

Terug naar het nieuwsoverzicht

CanalDigitaal nu goedkoopste Alles-in-1 (2 jr)

door Jeanet Woldring 10 reacties

Via Totaalwijzer geeft CanalDigitaal deze maand maar liefst 270 euro korting op het Alles-in-1 Basis pakket. Tot 1 december kost dit abonnement slechts een tientje per maand in plaats van 40 euro. CanalDigitaal is hiermee de goedkoopste aanbieder van HDTV met internet en bellen voor een 2-jarig contract.

Tijdelijk tot 435 euro korting: alleen via Totaalwijzer
Ook op de andere Alles in 1 pakketten geeft de satellietaanbieder hoge exclusieve actiekortingen. Afhankelijk van het pakket kan de korting oplopen tot 75 procent op uw factuur. Zo kost het Familie pakket tijdelijk 11,50 euro in plaats van 44,95 per maand en voor Alles in 1 Entertainment betaalt u tot 1 november 13,99 in plaats van 54,95 euro. Het duurste Top pakket kost de eerste acht maanden geen 72,50 maar 18,50 per maand.

De actie loopt tot 1 april a.s. en is verkrijgbaar via Totaalwijzer.

Meer info en bestel: 
Alles in 1 Basis - Familie - Entertainment - Top 

Jeanet Woldring

Algemeen directeur
Jeanet Woldring
Ik ben Jeanet, vanaf 2000 werkzaam als directeur voor Bencom, het bedrijf achter Gaslicht.com en Energiewereld.nl. In het Noord-Groningse Usquert is het allemaal begonnen met Bellen.com. Mijn passie is een bijdrage te leveren aan de beste vergelijkingssites op het gebied van telecom, internet, energie, hotelbranche en verzekeringen. Onafhankelijkheid, betrouwbaarheid en transparantie is mijn credo.

Reacties (10)

Geplaatst door: Solitair ()

Wat gebeurt er als ik een alles in één pakket bestel bij Canal Digitaal en ik gebruik dat in het buitenland. Werkt dat? Krijg ik dan een Nederlands nummer?
Ik heb nu al een schotel met HDTV pakket van CanalDigitaal.
Graag een tip?

Vast bedankt.

Opmerking van de redactie op 31-07-2012
Bij Alles-in-een krijgt u telefoon en internettoegang via ADSL. Dit kan Canaldigitaal alleen in Nederland leveren. TV kijken zou in Europa geen probleem moeten zijn.
Geplaatst door: Roland ()

Canal Digitaal is slordig met opzeggingen.Stichting De Ombudsman vraagt verplichte aansluiting van CanalDigitaal bij geschillencommissie04/01/2011Wie een klacht heeft over CanalDigitaal en er met het bedrijf niet uitkomt, kan op dit moment niet anders dan naar de rechter. Dat is een grote en vaak kostbare stap! Stichting De Ombudsman vraagt daarom de Minister van Economische Zaken CanalDigitaal te verplichten zich aan te sluiten bij de Geschillencommissie Centrale Antenne Inrichtingen (speciaal voor kabelexploitanten).CanalDigitaal heeft in grote gebieden van Nederland een monopoliepositie. Consumenten kunnen dus niet overstappen naar een andere maatschappij als zij onenigheid met CanalDigitaal hebben. De minister heeft op grond van de Telecommunicatiewet de bevoegdheid bedrijven te dwingen zich aan te sluiten bij de geschillencommissie. De Ombudsman dringt hier op aan, zodat consumenten de mogelijkheid hebben hun geschil aan een goedkope en onafhankelijke instantie voor te leggen.KlachtenDe Ombudsman ontvangt vele tientallen klachten per jaar over CanalDigitaal. De klachten gaan meestal over de service en de administratie van CanalDigitaal: het opzeggen van abonnementen wordt niet goed verwerkt, CanalDigitaal reageert niet op brieven, zelfs niet op aangetekende en CanalDigitaal sluit het signaal af terwijl er nog een dispuut loopt. Dit alles zorgt voor een hoop frustratie onder klagers.En dat zijn ze nog steeds. Mijn abonnement is opgezegd per 18 maart 2012. Echter ze blijven maar incasseren en dreigen met boete`s. In eerste instantie hadden ze mijn opzegbrief niet ontvangen, zij vroegen om een verzendbewijs van een aangetekende brief. Ik heb hun bevestiging opgestuurd (die zij ook wel in hun administratie moeten hebben...). Heeft u ook problemen en wilt u het dure 09 nummer omzeilen? Laat het callcenter van Canal Digitaal het weten. Zij willen graag alle klachten verzamelen.

Geplaatst door: Dennis ()

Hoezo alleen verkrijgbaar via Totaalwijzer? Net op een andere site besteld...

Geplaatst door: Klaas ()

" Beeldkwaliteit is perfect, niet te klagen maar het bellen werken ze met een starttarief en dan moet ik nog zien of je wel goedkoper uit ben dan KPN. "

Ook KPN rekent een startttarief van 10 cent, althans als je er geen BelOnbeperkt bundel bijneemt. Wel is het zo dat je sinds 19 februari ook gratis belt naar mobiele nummers, maar dan betaal je wel 15 euro per maand ipv 10 euro abonnementskosten. Of je hierdoor goedkoper of duurder uit bent, ligt aan je belgedrag. Zie bericht op Bellen.com dd 2-1-12: `Tariefverhoging KPN voor onbeperkt bellen`. M ogelijk komt ook CanalDigitaal met zo`n soort constructie. Zou wel fijn zijn als CanalDigitaal klanten de keuze geeft om het er wel of niet bij te nemen en niet zoals bij KPN verplicht.

Geplaatst door: Klaas ()

[quote] Beeldkwaliteit is perfect, niet te klagen maar het bellen werken ze met een starttarief en dan moet ik nog zien of je wel goedkoper uit ben dan KPN. [/quote]

Ook KPN rekent een startttarief van 10 cent, althans als je er geen BelOnbeperkt bundel bijneemt. Wel is het zo dat je sinds 19 februari ook gratis belt naar mobiele nummers, maar dan betaal je wel 15 euro per maand ipv 10 euro abonnementskosten. Of je hierdoor goedkoper of duurder uit bent, ligt aan je belgedrag. Zie bericht op Bellen.com dd 2-1-12: `Tariefverhoging KPN voor onbeperkt bellen`. M ogelijk komt ook CanalDigitaal met zo`n soort constructie. Zou wel fijn zijn als CanalDigitaal klanten de keuze geeft om het er wel of niet bij te nemen en niet zoals bij KPN verplicht.

Geplaatst door: J.A. Beyer ()

Canal Digitaal heeft dat soort voordeeltjes, als je al van voordeeltjes kunt spreken, alleen voor de NIEUWE Klanten. De oude abonnees doen ze helemaal niets mee, ondanks de mails die ik erover heb verstuurd. Ik heb zelf vanaf het begin sateliettelevisie vanwege het afgelegen wonen. Beeldkwaliteit is perfect, niet te klagen maar het bellen werken ze met een starttarief en dan moet ik nog zien of je wel goedkoper uit ben dan KPN.

Ik heb 2 van de duurste tv pakketten nl: Entertainment en Toppakket. Op 1 van de 2 heb ik korting, dat is alles. Laat ze de zittende abonnees ook maar meer van mee profiteren van al die akties. B.v.: Het HD-pakket voor de helft van de prijs in de aanbieding doen zou al een goed plan zijn.

Burt Beyer

Geplaatst door: Klaas ()

"U kunt dan beter een paar Euro per maand meer betalen en een provider nemen die wél gebruik maakt van het nieuwere VDSL netwerk, zoals bijvoorbeeld Vodafone. Wanneer u daar 20 Mb download afneemt, is het ook 20 Mb. "

Voor alle duidelijkheid: Vodafone levert Internet en Bellen 20 Mb via exact hetzelfde netwerk als Vodafone nl. via KPN. Daarnaast levert Vodafone 30 Mb, 50 Mb en 100 Mb via het glasvezelnetwerk van Reggefiber, maar dat is nog maar beperkt beschikbaar.

Daarnaast komt de door providers opgegeven snelheid zelden overeen met de werkelijk gemeten snelheid zoals blijkt uit diverse metingen. De opgegeven snelheid is de `theoretisch maximale`. Vandaar dat er ook altijd bij staat: tot 20 Mb etc.

Geplaatst door: Klaas ()

[quote]U kunt dan beter een paar Euro per maand meer betalen en een provider nemen die wél gebruik maakt van het nieuwere VDSL netwerk, zoals bijvoorbeeld Vodafone. Wanneer u daar 20 Mb download afneemt, is het ook 20 Mb. [/quote]

Voor alle duidelijkheid: Vodafone levert Internet en Bellen 20 Mb via exact hetzelfde netwerk als Vodafone nl. via KPN. Daarnaast levert Vodafone 30 Mb, 50 Mb en 100 Mb via het glasvezelnetwerk van Reggefiber, maar dat is nog maar beperkt beschikbaar.

Daarnaast komt de door providers opgegeven snelheid zelden overeen met de werkelijk gemeten snelheid zoals blijkt uit diverse metingen. De opgegeven snelheid is de `theoretisch maximale`. Vandaar dat er ook altijd bij staat: tot 20 Mb etc.

Geplaatst door: André ()

:/Nog geen dag na mijn reactie hier, kwam Canal Digitaal Webcare in actie om mij te berichten: --Goedemorgen, Helaas is ook VDSL afstand "gevoelig". Overigens staat VDSL op de planning . levertijd en prijs nog onbekend.-- Dus na de verkoop van hun razendsnel internet komen ze met nog meer razendsnel iets? Het blijft misleiding van de consument en als je Canal Digitaal via hun ticketsysteem daarop informeert, word je vooral herinnerd aan de duur van je overeenkomst. Ze zijn totaal niet geïnteresseerd in het oplossen van je probleem met hen. Ik kom helaas maar niet van ze af.

Geplaatst door: André ()

Canal Digitaal kan dan goedkoop zijn met ADSL, let er wel bij op dat zij alleen via het oude KPN ADSL netwerk kunnen leveren. Als u wat verder van de centrale woont, kan Canal Digitaal u geen "razendsnel internet" meer leveren en dat vertellen ze niet bij hun aanbieding. In de meeste gevallen zal vooral de downloadsnelheid stukken lager liggen. Ik heb zelf ADSL en telefonie via Canal Digitaal en de metingen vallen niet onder het kopje "razendsnel". Ik woon bijna 3,8 kilometer van de centrale en ondanks het intrainen van het modem op het ADSL plus netwerk, levert Canal Digitaal slechts een download van 6.9 Mb en een upload van 0.8 Mb.U kunt dan beter een paar Euro per maand meer betalen en een provider nemen die wél gebruik maakt van het nieuwere VDSL netwerk, zoals bijvoorbeeld Vodafone. Wanneer u daar 20 Mb download afneemt, is het ook 20 Mb. Bij Canal Digitaal koopt u echt een kat in de zak, tenzij u naast een telefooncentrale woont.

Opmerking van de redactie op 07-03-2012
VDSL kan geen afstanden hoger dan 1200m aan: deze techniek is in uw geval niet inzetbaar. Kabel en met name glasvezel zijn veel minder afhankelijk van de te overbruggen afstand, maar zijn niet overal beschikbaar.
Dit nieuwsbericht is ouder dan een jaar. Je kunt daarom niet meer reageren.