Alle tv-aanbieders vergelijken en bestellen
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
Ziggo

Ziggo Kabel TV

  • Ruim 45 tv-zenders, waarvan 4 in HD
  • 40 radio-zenders
Heb je een televisie met een gecertificeerde DVB-C tuner? Dan bekijk je dit aanbod van tv-zenders zonder extra kosten in digitale kwaliteit. Je hebt daar geen mediabox voor nodig.

Met Kabel TV beschik je niet over Interactieve TV. Je hebt dus geen extra digitale zenders, TV Gemist, Replay TV, On Demand films/series en pauzeren & opnemen. Dit kan alleen met een Connect & Play abonnement.
Per maand
€ 18,70
Exclusief kortingen
Bekijk dit pakket
Type pakket
Digitale Televisie
Prijs per maand (excl. korting)
€ 18,70
Actie
-
Eenmalige kosten
€ 19,95 € 0,00
Totaal 1e jaar
€ 244,35 € 224,40
Contractduur
12 maanden
Opzegtermijn
30 dagen
Aantal televisiezenders
44
Aantal televisiezenders in HD
4
Aantal radiozenders
33
Interactieve TV
nee
Max. aantal TV-ontvangers
0
Kosten extra TV-ontvanger
€ 0,00
Live pauzeren
nee
Opnemen
nee
Begin gemist
nee
TV app
ja
On Demand kijken
nee
Programma gemist
nee
Standaard kabelkosten
€ 18,70 per maand
Ziggo standaard kabelkosten

Overzicht van radiozenders in dit pakket

Binnenlands
  • 100% NL
  • Arrow Classic Rock
  • BNR Nieuwsradio
  • NPO 3FM
  • NPO radio 1
  • NPO Radio 2
  • NPO Radio 4
  • NPO Radio 5
  • Omroep Brabant
  • Omroep Fryslân Radio
  • Omroep Zeeland
  • Q-music
  • Radio 10 Gold
  • Radio 538
  • Radio Drenthe
  • Radio Flevoland
  • Radio Gelderland
  • Radio M Utrecht
  • Radio Noord
  • Radio Noord-Holland
  • Radio Omroep Brabant
  • Radio Rijnmond
  • Radio Veronica
  • Sky Radio

Buitenlands
  • BBC Radio 1
  • BBC Radio 2
  • BBC World Service Europe
  • NDR 1
  • NDR Kultur
  • VRT Radio 1
  • VRT Radio 2
  • WDR 2 Klassik
  • WDR 3 Radio

Overzicht totaalkosten
Eenmalig
Per maand
Totaal jaar 1
Standaard kabelkosten
Standaard kabelkosten
Eenmalig:
Per maand: € 18,70
€ 224,40

Aansluitkosten
Aansluitkosten
Eenmalig: € 19,95
€ 19,95

eenmalig € 19,95 korting
eenmalig € 19,95 korting
Eenmalig: − € 19,95
− € 19,95

Totale kosten in het eerste jaar
Eenmalig: € 0,00
Per maand: € 18,70
Totaal: € 224,40
Berekende kosten:
per maand
€ 18,70

Klantervaringen

Plaats een ervaring
Er zijn op dit moment nog geen klantervaringen geplaatst over dit pakket.
Wel zijn er reviews over de provider zelf:
  • Beoordeling: 1 /10
    Lisa Hermans op 18-9-2019 om 20:36
    Minder dan 1 jaar klant
    Ziggo Klantenservice.

    Het begon allemaal toen ik net was verhuisd en er geen verbinding kon worden gemaakt met de kabel die ik thuis had. De eerste monteur wist van niets en ging weer weg, de 2e monteur zei dat de kabel breuk misschien bij de buren zat, de 3e monteur (ondertussen al 2 maanden verder zonder internet en tv EN DAAR WEL VOOR HEBBEN BETAALD) ging ook weer weg met als reden dat hij niets kon vinden en ik even contact op moest nemen omdat de straat zou moeten worden opengebroken om het allemaal maar te regelen. Mijn pardner en ik hebben hier een dagelijkse handeling van moeten maken om er maar achteraan te gaan dat het nou eindelijk eens zou worden opgelost. De 4e monteur heeft ons super geholpen en is niet weg gegaan zonder dat het probleem werd opgelost. Ondertussen hadden wij ruim 3/4 maanden geen internet en tv (en daar wel voor hebben betaald) Dus gingen wij maar eens even verhaal halen dat wij ons geld terug wouden. Wij hebben (zonder te overdrijven) minstens 30 verschillende mensen aan de telefoon gehad, iedereen zei wat anders of ons verhaal was nergens te vinden.. waarop wij alles weer opnieuw konden uitleggen. De ene keer wat het : Ons geld werd terug beloofd/Ons geld word verrekend/ons geld word in termijnen terug betaald/ u zal uw geld binnen 5 werkdagen terug hebben. Dit zijn een paar van de vele smoesjes die ik en mijn pardner hebben moeten aanhoren. Nu heeft mijn pardner (inmiddels 6 maanden verder) weer contact opgenomen met de klantenservice en nu word er gezegd dat wij helemaal niets meer terug krijgen?! IK HEB HIER GEEN WOORDEN VOOR!! Ik ben zovaak ombeschoft behandeld aan de telefoon door mensen die niets wisten, niet konden helpen en valse beloftes maakten om het gesprek maar te kunnen beeindigen. Dit is een dagelijkse handeling geworden en ik sta met een bek vol tanden. IK WIL MIJN GELD TERUG.
    Pluspunten
    • 0
    Verbeterpunten
    • Ziggo Klantenservice.
    • Het begon allemaal toen ik net was verhuisd en er geen verbinding kon worden gemaakt met de kabel die ik thuis had. De eerste monteur wist van niets en ging weer weg, de 2e monteur zei dat de kabel breuk misschien bij de buren zat, de 3e monteur (ondertussen al 2 maanden verder zonder internet en tv EN DAAR WEL VOOR HEBBEN BETAALD) ging ook weer weg met als reden dat hij niets kon vinden en ik even contact op moest nemen omdat de straat zou moeten worden opengebroken om het allemaal maar te regelen. Mijn pardner en ik hebben hier een dagelijkse handeling van moeten maken om er maar achteraan te gaan dat het nou eindelijk eens zou worden opgelost. De 4e monteur heeft ons super geholpen en is niet weg gegaan zonder dat het probleem werd opgelost. Ondertussen hadden wij ruim 3/4 maanden geen internet en tv (en daar wel voor hebben betaald) Dus gingen wij maar eens even verhaal halen dat wij ons geld terug wouden. Wij hebben (zonder te overdrijven) minstens 30 verschillende mensen aan de telefoon gehad, iedereen zei wat anders of ons verhaal was nergens te vinden.. waarop wij alles weer opnieuw konden uitleggen. De ene keer wat het : Ons geld werd terug beloofd/Ons geld word verrekend/ons geld word in termijnen terug betaald/ u zal uw geld binnen 5 werkdagen terug hebben. Dit zijn een paar van de vele smoesjes die ik en mijn pardner hebben moeten aanhoren. Nu heeft mijn pardner (inmiddels 6 maanden verder) weer contact opgenomen met de klantenservice en nu word er gezegd dat wij helemaal niets meer terug krijgen?! IK HEB HIER GEEN WOORDEN VOOR!! Ik ben zovaak ombeschoft behandeld aan de telefoon door mensen die niets wisten, niet konden helpen en valse beloftes maakten om het gesprek maar te kunnen beeindigen. Dit is een dagelijkse handeling geworden en ik sta met een bek vol tanden. IK WIL MIJN GELD TERUG.
  • Beoordeling: 1 /10
    Es op 17-9-2019 om 07:14
    Langer dan 1 jaar klant
    Neem geen Ziggo! Je betaalt veel geld per maand voor veel storingen en een slechte klantenservice.
    Verbeterpunten
    • - Storingen en bereikbaarheid snel verbeteren;
    • - Prijzen omlaag;
    • - Medewerkers van klantenservice beter opleiden;
    • - Medewerkers van klantenservice leren wat klantvriendelijkheid en klanttevredenheid inhoudt;
    • - Monteurs beter inwerken, zodat ze geen fouten maken tijdens de installatie.
Meer ervaringen lezen? Bekijk de reviews over de provider Ziggo
Misschien ook interessant:
€ 26,95 per maand


Per maand
€ 18,70
Exclusief kortingen