Ziggo Kabel TV

Ziggo
  • Ruim 30 tv-zenders, waarvan 4 in HD
  • 40 radio-zenders
  • Heb je een televisie met een DVB-C tuner die gecertificeerd is? Dan bekijk je dit aanbod van tv-zenders zonder extra kosten in digitale kwaliteit. Daar heb je dus geen mediabox voor nodig. Met Kabel TV beschik je niet over Interactieve TV. Je hebt dus geen extra digitale zenders, TV Gemist, Replay TV, On Demand films/series en pauzeren & opnemen. Dit kan alleen met een Connect & Play abonnement.
    Bekijk dit pakket
    Specificaties
    TV-zenders
    Radio-zenders
    Berekening
    Klantervaringen
    Type pakket
    Digitale Televisie
    Prijs per maand (excl. korting)
    € 18,70
    Actie
    -
    Eenmalige kosten
    € 29,95 € 0,00
    Totaal 1e jaar
    € 254,35 € 224,40
    Contractduur
    12 maanden
    Opzegtermijn
    30 dagen
    Aantal televisiezenders
    44
    Aantal televisiezenders in HD
    4
    Aantal radiozenders
    33
    Interactieve TV
    no
    Max. aantal TV-ontvangers
    4
    Kosten extra TV-ontvanger
    € 4,00
    TV-ontvanger informatie
    Per Extra Mediabox
    Live pauzeren
    no
    Opnemen
    no
    Begin gemist
    no
    TV app
    yes
    On Demand kijken
    yes
    Programma gemist
    yes
    Standaard kabelkosten
    € 18,70 per maand
    Ziggo standaard kabelkosten

    Overzicht van radiozenders in dit pakket

    Binnenlands 100% NL Arrow Classic Rock BNR Nieuwsradio NPO 3FM NPO radio 1 NPO Radio 2 NPO Radio 4 NPO Radio 5 Omroep Brabant Omroep Fryslân Radio Omroep Zeeland Q-music Radio 10 Gold Radio 538 Radio Drenthe Radio Flevoland Radio Gelderland Radio M Utrecht Radio Noord Radio Noord-Holland Radio Omroep Brabant Radio Rijnmond Radio Veronica Sky Radio
    Buitenlands BBC Radio 1 BBC Radio 2 BBC World Service Europe NDR 1 NDR Kultur VRT Radio 1 VRT Radio 2 WDR 2 Klassik WDR 3 Radio

    Overzicht totaalkosten

    Specificatie totale kosten Per maand Eenmalig Totaal jaar 1
    Standaard kabelkosten € 18,70 € 224,40
    Aansluitkosten € 29,95 € 29,95
    eenmalig € 29,95 korting − € 29,95 − € 29,95
    Totale kosten € 18,70 € 0,00 € 224,40
    Er zijn op dit moment nog geen klantervaringen geplaatst over dit pakket.
    Wel zijn er reviews over de provider zelf.
    1. Mika Langer dan 1 jaar klant op 15-11-2018 om 17:03
      Beoordeling
      Echt waardeloos, storingen zijn dagelijks bij ziggo
      • Geen
      • Alles
    2. Seb Klant geweest op 15-11-2018 om 16:36
      Beoordeling
      Ik wilde graag een pakket bestellen in combinatie met mijn Vodafone abonnement. Hiervoor hebben ze me zelf gebeld. Een hoop beloftes gekregen voor een mooie prijs en ze zouden me er een aantal dagen later over terugbellen om het te bevestigen. Helaas geen hond die me terug gebeld heeft hierna dus nadat ik zelf de dag erna maar eens gebeld had kreeg ik doodleuk te horen dat het pakket dat mij eerder was beloofd helemaal niet mogelijk was voor de aangegeven prijs.
      Ik heb toen met de betreffende persoon een ander pakket gekozen. Nadat alles eindelijk bevestigd was kwam de dame in kwestie terug met; "sorry, het pakket dat ik net voor je heb besteld kan helemaal niet omdat de gekozen internet snelheid te laag was. Nou leuk, dus toen heb ik haar dat pakket maar laten annuleren. Zou allemaal prima zijn. Paar dagen daarna krijg ik doodleuk een mail met trackingsgegevens voor mijn Ziggo pakket. Nog maar eens gebeld om ze te zeggen dat er helemaal niks was geannuleerd door Ziggo. Ik kreeg hun hartelijke excuses en ik moest het pakket maar retourneren naar ze.

      Vandaag het pakket binnen gekregen en toen toch maar overwogen om misschien toch het pakket te nemen want ja, je hebt de doos met de hele zooi nu thuis staan dus ik weer gebeld met de vraag of ik het pakket toch niet kon behouden.
      Dat was geen probleem, dus ik werd doorverbonden met de persoon waar ik in eerste instantie mee had gebeld. Nadat ze me in de wacht had gezet kwam ze doodleuk terug met het verhaal dat alles geannuleerd was en dat ze mij als klant had verwijderd uit het systeem. Uuuuhm... oké, maar dat was niet wat ik gevraagd had... Dus met als gevolg dat ik nu niks anders kan dan de hele zooi te retourneren. Dus ik kan nu wachten op de retour dozen, alle zooi retourneren, en dan nadat de zooi bij Ziggo ontvangen is zou ik teruggebeld worden om dan alle zooi weer opnieuw te moeten bestellen. Wat???
      Nee dat is echt de klantenservice die je krijgt van deze Ziggo pannenkoeken. Tijdens het typen van deze klacht had ik nog zoiets van "ik bel ze nog eens om te kijken of er echt niks anders te regelen is... Heb ik ook gedaan en kreeg toen contact met een derde pannenkoek van Ziggo. Deze heeft een en ander nogmaals nagekeken en gaf me na het inkijken van alle rompslomp die tot nu toe gedaan was ook aan dat dit geen zuivere service was die ik als klant van Ziggo tot nu toe ontvangen heb. Hij kon helaas niks doen maar kon me wel beloven dat hij me zou doorverbinden met een afdeling die me een nieuw pakket kon aanbieden voor een hele mooie prijs. Na het krijgen van nog meer excuses voor het ongemak en het doorverbinden was ik benieuwd wat deze afdeling me kon aanbieden, Eenmaal nadat ik het hele verhaal voor de 4e keer helemaal heb moeten uitleggen, bleek deze persoon helemaal niks voor me te kunnen betekenen en kon hij schijnbaar enkel dezelfde korting aanbieden die elke nieuwe klant bij Ziggo ook krijgt. (Dit waren zijn letterlijke woorden)
      Hij kwam ook niet echt over alsof hij zin had in zijn werk bij Ziggo en dat het hem allemaal ook maar iets kon schelen...
      Dus al met al alweer blij gemaakt met een dooie mus... Ben helemaal klaar met deze pipo's.
      Elke klantenservice medewerker verteld je iets anders en niemand lijkt te weten hoe het allemaal werkt bij Ziggo.. Lekker dan, als zij het al allemaal niet weten, wie moet t dan wel weten?
      Ik in ieder geval nooit meer.. Geen Ziggo voor mij, en Vodafone klant ga ik ook niet meer lang zijn aangezien mijn mobiele contract bijna afloopt..
      De doos met Ziggo zooi gaat mooi retour en die mogen ze ergens steken waar de zon nooit schijnt.
      • Geen enkele
      • Zo'n beetje alles. Eerst maar eens competent personeel aannemen op de klantenservice denk ik zo.
    Meer ervaringen lezen? Bekijk de reviews over de provider Ziggo

    Misschien ook interessant

    € 26,95 p/m
    € 36,95 p/m