Alle tv-aanbieders vergelijken en bestellen
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
Ziggo

Ziggo Kabel TV

  • Ruim 45 tv-zenders, waarvan 4 in HD
  • 40 radio-zenders
Heb je een televisie met een gecertificeerde DVB-C tuner? Dan bekijk je dit aanbod van tv-zenders zonder extra kosten in digitale kwaliteit. Je hebt daar geen mediabox voor nodig.

Met Kabel TV beschik je niet over Interactieve TV. Je hebt dus geen extra digitale zenders, TV Gemist, Replay TV, On Demand films/series en pauzeren & opnemen. Dit kan alleen met een Connect & Play abonnement.
Per maand
€ 18,70
Exclusief kortingen
Bekijk dit pakket
Type pakket
Digitale Televisie
Prijs per maand (excl. korting)
€ 18,70
Actie
-
Eenmalige kosten
€ 29,95 € 0,00
Totaal 1e jaar
€ 254,35 € 224,40
Contractduur
12 maanden
Opzegtermijn
30 dagen
Aantal televisiezenders
44
Aantal televisiezenders in HD
4
Aantal radiozenders
33
Interactieve TV
nee
Max. aantal TV-ontvangers
0
Kosten extra TV-ontvanger
€ 0,00
Live pauzeren
nee
Opnemen
nee
Begin gemist
nee
TV app
ja
On Demand kijken
nee
Programma gemist
nee
Standaard kabelkosten
€ 18,70 per maand
Ziggo standaard kabelkosten

Overzicht van radiozenders in dit pakket

Binnenlands
  • 100% NL
  • Arrow Classic Rock
  • BNR Nieuwsradio
  • NPO 3FM
  • NPO radio 1
  • NPO Radio 2
  • NPO Radio 4
  • NPO Radio 5
  • Omroep Brabant
  • Omroep Fryslân Radio
  • Omroep Zeeland
  • Q-music
  • Radio 10 Gold
  • Radio 538
  • Radio Drenthe
  • Radio Flevoland
  • Radio Gelderland
  • Radio M Utrecht
  • Radio Noord
  • Radio Noord-Holland
  • Radio Omroep Brabant
  • Radio Rijnmond
  • Radio Veronica
  • Sky Radio

Buitenlands
  • BBC Radio 1
  • BBC Radio 2
  • BBC World Service Europe
  • NDR 1
  • NDR Kultur
  • VRT Radio 1
  • VRT Radio 2
  • WDR 2 Klassik
  • WDR 3 Radio

Overzicht totaalkosten
Eenmalig
Per maand
Totaal jaar 1
Standaard kabelkosten
Standaard kabelkosten
Eenmalig:
Per maand: € 18,70
€ 224,40

Aansluitkosten
Aansluitkosten
Eenmalig: € 29,95
€ 29,95

eenmalig € 29,95 korting
eenmalig € 29,95 korting
Eenmalig: − € 29,95
− € 29,95

Totale kosten in het eerste jaar
Eenmalig: € 0,00
Per maand: € 18,70
Totaal: € 224,40
Berekende kosten:
per maand
€ 18,70

Klantervaringen

Plaats een ervaring
Er zijn op dit moment nog geen klantervaringen geplaatst over dit pakket.
Wel zijn er reviews over de provider zelf:
  • Beoordeling: 1 /10
    Gerard op 17-7-2019 om 20:07
    Langer dan 1 jaar klant
    Dinsdagmorgen 2 juli om 11 uur geen internet meer. Was aangekondigd onderhoud dus prima. Om 17 uur nog geen internet dus gebeld met Klantenservice. Laat de service maar weg want mevrouw vond dat we niet moesten zeuren. In de aankondiging stond van 28 juni tot 4 juli dus voor het zelfde geld hadden we al vanaf 28 juni geen internet. Woensdag 3 juli om 17 uur maar weer eens gebeld want volgens n sms was het onderhoud afgerond. Werkte bij ons nog steeds niet. Er kon pas n monteur komen op dinsdag 9 juli.!
    De monteurs waren ivm onderhoud nog in de wijk bezig dus hadden in no time ter plaatse kunnen zijn om even in de aansluitkast te kijken waaraan ze gewerkt hadden. Maar dat was onmogelijk.
    En verder dan zo'n script oplezend trutje kom je bij Ziggo niet. Ik ben blijven bellen en mailen enz en eindelijk eindelijk n bijchoogem gesproken die op het idee kwam dat het wel eens aan hun al heel oude modem zou kunnen liggen. Hij zou zijn schoen opeten als dat niet de oplossing was. Eetze!
    Kreeg 3 dagen later een nieuwe opgestuurd. Installeren was kinderspel en dan snel op zoek naar n andere aanbieder van internet en tv dacht ik.
    Mooi niet want nog steeds geen verbinding

    Uiteindelijk bleek de fout te zijn ontstaan tijdens het onderhoud in de aansluitkast kast buiten. Iets wat ik in elk contact al als mogelijke oorzaak had aangegeven. De aansluitingen waren vernieuwd en door de monteur was hierbij n foutje gemaakt. De monteur die de storing heeft verholpen mompelde iets van niet goed aangedraaid. Wou blijkbaar zijn collega niet afvallen en mij maakt het verder ook niet uit.
    Shit happens maar 9 dagen moeten wachten voordat Ziggo zoiets basaals oplost, is niet normaal.
    Luisteren naar wat de klant zegt kunnen ze volgens mij niet.
    Staat het niet in hun script dan bestaat het ook niet.

    Maar goed als beloning voor het bellen mailen en de stress krijg ik 9 dagen abonnementsgeld terug.
    Heel genereus van Ziggo, geweldig bedankt!


    Verbeterpunten
    • Opleiding medewerkers klantenservice. Ik heb vaak het idee dat ze geen notie hebben waar ze over praten.
  • Beoordeling: 4 /10
    vliet op 14-7-2019 om 18:08
    Langer dan 1 jaar klant
    Internet een telefoon van Ziggo, valt regelmatig weg. Bij contact zoeken met de klantenservice krijg je altijd hetzelfde advies : resetten router. Meestal helpt dit weer een paar weken. Structureel probleem blijft uit.
Meer ervaringen lezen? Bekijk de reviews over de provider Ziggo
Misschien ook interessant:
€ 26,95 per maand


Per maand
€ 18,70
Exclusief kortingen