|
| |
|
 |
|
| Terug naar: Digitelevisie |Digi tv via kabel |Aanbieders |UPC |  |
|
Ron |
04-08-2010, 07:44 |
|
Als UPC-veteraan ben ik zeer tevreden over de producten van UPC en begin in steeds tevredener te worden over de service van UPC; die was om te huilen maar UPC heeft zijn leven gebeterd en de service begint op een aanvaardbaar niveau te komen.
Nu nog concurrentie op kabel. |
|
 |
Ronald |
15-07-2010, 15:36 |
|
Om de paar minuten wordt mijn beeld heel kortstondig (1/10 van een seconde) zwart. Dit ligt niet aan de tv, want op de analoge lijn inmiddels al geprobeerd en doet het dan perfect. Iemand een idee ?
Alvast bedankt |
|
 |
Anita |
03-03-2010, 22:03 |
|
Hallo allemaal ik heb geen UPC meer om dit soort verhalen. Heb het zelf allemaal meegemaakt. Nu kan ik alleen zeggen KOOP EEN SCHOTEL binnen een paar jaar heb je hem er uit. Je kan er wel meer dan 30 jaar mee vooruit.Het zal zeker geen mooi gezicht zijn maar ja ben je van al dat gezeur af.
Digitenne van KPN ook niet doen.
Succes en de grtjs. |
|
 |
Rob |
24-01-2010, 07:47 |
|
| Ik heb prima ervaringen met UPC. 1x problemen gehad met een modem. Dit werd binnen 2 dagen vervangen door een monteur die ook nog gratis een tweetal splitters heeft vervangen voor een nieuwer model. De kwaliteit van het signaal (TV, telefoon, internet) is onveranderd uitstekend. |
|
 |
Marcel Kockx |
09-01-2010, 14:21 |
|
Zit nu al weer wat jaren bij UPC, kwaliteit als het werkt is ok, maar het gaat pas knagen als er iets fout gaat. Op 13 december HDtv met DVR besteld, 15 december de bevestiging en het retour pakket. Nu 9-1-2010 nog steeds niets en wel 10 tallen telefoontjes verder naar klantenservice die toch niets kunnen doen.Hopeloos wordt het blijkbaar pas als de administratie van UPC om de hoek komt kijken, glashard vertellen dat je gebeld bent op je huisnummer terwijl je duidelijk hebt aangegeven gebeld te willen worden op je mobiel. Naar de winkel sturen , daar aangekomen behand worden als een hond en zonder dvr weer naar huis. Eindelijk iemand aan de lijn die verder denkt, we sturen direct een nieuwe, na 5 werkdagen maar even gebeld wat de status is, de tweede bestelling is nog niet verwerkt want de eerste moet nog verwijderd worden. Werkelijk hopeloos, als ik zo zou betalen mag ik niet eens meer klant zijn van dit (libgp@XXX!)bedrijf. Nu klacht verstuurd via de post en op internet een aktie aan het ontwikkelen op UPC duidelijk te maken dat zij alleeen maar innen en extra, maar een service verlenen waar de klant voor vergoed zou moeten worden.
Wie kan mij vertellen wat je kan doen tegen zo een reus, voel me nl steeds kleinetr worden. Eeen bijzonder ontevreden klant van UPC uit helaas (ivm monopoli van UPC daar) Amsterdam |
|
 |
Natascha |
19-11-2009, 16:28 |
|
Ik krijg zeker 2 a 3x in het jaar een onvriendelijke herinnering van UPC dat de voorgaande maand niet is betaald en als het niet direct samen met de huidige maand wordt betaald er kosten in rekening worden gebracht.
Ik betaal eigenlijk bij na direct van ontvangst de rekeningen en dus ook laatst in oktober voor 2 maanden. (faktuur kwijt geraakt in de post? Ik had hem in ieder geval niet gehad) Deze maand krijg ik een extra kosten post van EURO 20 voor het te laat betalen van de rekening!
Klantenservice zegt ja we kunnen wel zien dat u altijd op tijd betaald, maar hoop mensen doen dat niet. Belachelijk bedrag 20 EURO. Ik ben die terreur brieven van UPC zat als er ook maar een goed alternatief zou zijn, zou ik direct overstappen.
Gelukkig betaal ik de rekeningen zelf. Laat UPC nooit het geld van je rekening incasseren! |
|
 |
Patrick |
15-10-2009, 22:42 |
|
Bij UPC werken ze ook met TWITTER en dat werkt perfect..
Als ik een vraag stel krijg ik binnen een uur antwoord en soms word ik een paar uur later terug gebeld..
|
|
 |
peters |
13-10-2009, 11:31 |
|
| het ergste bij UPC is het opbellen. Je moet blijven bellen maar heel nederland belt naar 1 nummer ! Het lukt dus niet om te bellen. Dus schrijf ik nu (al 2x) een brief . Ik zit al weken lang zonder TV Ik wil weten of ik dat kan verrekenen met de faktuur - weet iemand dat ? hoe dan ook - mijn slogan is UPC service sucks !! |
|
 |
adriana |
01-10-2009, 18:00 |
|
jaren trouwe klant van upc en geen problemen tot twee geleden mijn digitale box het begaf.Had binnen 3 werkdagen een nieuwe hoera hoera. Tot dat ding het niet wilde doen.Bellen en beloftes krijgen dat hij binnen 24 uur zou werken. Ben nu bijna anderhalve week verder. Mega rekening rijker aan telefoonkosten. Mailtjes die niet echt beantwoord worden. Horen dat ze mijn probleem willen oplossen maar mij niet terug mogen bellen van de baas!
Nee dat kost geld zoals wij weten als je naar hun belt.
En ze gaan het weer oplossen want die oude box wil maar niet verdwijnen uit het systeem.ik zou zegge gooi hem uit het raam net als ik zou willen doen met mijn abbonement maar lees niet echt verhalen waarbij ik denk ik stap over en verder mis ik dan zenders die we echt graag willen ontvangen.
Word er zo moe van!
Iemand een idee? |
|
 |
g0tcha |
27-09-2009, 00:02 |
|
upc digitaal alleen gebruiken om tv te kijken en te zappen NIETS INSTELLEN dan gaat het prima op enkele storing na!! box blijft resetten en updaten ,leuk maar dan ben je alle info kwijt.upc bellen kost veel geld en mailen is een ramp.Opzeggen omdat ze niet mee kunnen verhuizen geeft ook een hoop extra rekeningen na alsof het mijn schuld is dat hun daar niet zitten. |
|
 |
| | 1 | [105 berichten ouder dan een jaar] |
 |
Voor alle reacties en bijdragen aan discussies gelden de normale fatsoensnormen die ook in het dagelijks leven gelden. Grove
taal, beledigingen, discriminatie, racistische uitlatingen, commerciële berichten en privacygevoelige informatie worden niet
geaccepteerd. Bencom behoudt zich het recht voor om bijdragen te verwijderen, te verplaatsen en/of discussies te sluiten.
Dit geldt ook voor reacties die niets met het onderwerp of thema te maken hebben.
Reacties in het forum worden dus verwijderd indien:
- Personen of partijen op een onaanvaardbare manier worden beledigd.
- De afzender zich voordoet als iemand anders.
- Er sprake is van reclame.
Bencom is in geen geval verantwoordelijk voor de inhoud van de forumberichten en kan evenmin aansprakelijkheid aanvaarden voor (im)materiele schade die eruit voort zou kunnen vloeien.
|