HOME | ACHTERGRONDINFO | AANBIEDERS DIGITALE TV | NIEUWSARCHIEF | FORUM | GASTENBOEK | FAQ | CONTACT |
Adverteren op Digitelevisie.nl
Digitale TV beschikbaar?
Postcode:
Huisnummer:  
Toon alleen HD pakketten
Online overstappen
Stap veilig, simpel en snel over op digitale tv van uw keuze.
Advertorial
Zenderwijzer
Bij welke aanbieder kan ik naar mijn favoriete zender kijken?
Live radio/tv streams
> Meer streaming
Nieuwsbrief
Gratis elke maand het laatste digitale televisie nieuws ontvangen:
Naam:
E-mail:

Gebruikersforum ervaringen digitale televisie providers

Registreren voor de Bencom fora is niet verplicht, maar als geregistreerde gebruiker krijgt u:
  • De mogelijkheid uw eigen berichten te wijzigen
  • Een lijst met de nieuwste berichten als u inlogt
  • Een voor iedereen zichtbaar profiel
Registratie is gratis!
Opties geregistreerde gebruikers
E-mail:
Wachtwoord:

Ga naar de zoekpagina Naar de veelgestelde vragen

Terug naar: Digitelevisie |Digi tv via kabel |Aanbieders |CanalDigitaalPlaats een reactie

Patrick 03-09-2010, 21:17  
Ik denk dat sommige mensen negatief zijn door hun eigen reactie tegen de klantenservice. Ik heb nooit problemen zelfs in maart een nieuwe hd-ontvanger gekregen als ik 2 jaar zou bij tekenen. Nou daar was ik wel blij mee zeker nu ik gehoord heb dat SCYFY en 13th street ook op de schotel komen..
En de kwaliteit van beeld en geluid is PERFECT!!
frans jaspers 19-08-2010, 08:48  
hallo . een aantal weken geleden ben ik gebeld door jullie of ik wat wilde proberen ,en dat ik een ontvanger met een dubbele kop zou ontvangen . dit zou ik dan na een aantal weken op kunnen zeggen , maar ik heb zinsdien niets ontvangen . en dus is het ook niet mogelijk voor mij om dit eventueel op tijd op te zeggen. graag hoor ik van u hoe dit verder gaat. mijn adres is heereveldseweg 68 5423vm Handel.
ook is dit door jullie opgenomen , en het is dus niet mijn bedoeling om na een bepaalde tijd wat dan ook te gaan betalen als ik niet eens meer wat van jullie hierover hoor . gr frans
nico 15-08-2010, 13:00  
heb mijn card opnieuw moeten activeren helaas geen ontvangst van Ned1-2-en3.wel BVN en buitenlandse zenders.Hoe kan dat?
Ik heb een campingset en wil geen commercieele zenders
jos 11-08-2010, 09:57  
Canaldigitaal heeft een klantenservice die niet wenst te communiceren met de klanten.
Bij geschillen kun je nog nergens terecht.
Canaldigitaal kan je wel altijd afsluiten en maakt ook graag gebruik van dit machtsmiddel.
Als je toch Canaldigitaal wilt: Zorg dat je van te voren goed uitzoekt welk pakket je wilt en daarna NOOIT wijzigen en NOOIT ingaan op "tijdelijke proefabonnementen".
Dan gaat het nl geheid fout met de rekening en zoals ik al zei: de klantensevice wil niet communiceren met de klant.
Cees 06-08-2010, 09:41  
Uuhhmmm, moeilijk keuze als ik die reviews lees.... zal ik dan maar geen abonnement op CD nemen?
Opmerking v/d redactie (06-08-2010, 16:29): die keuze is uiteraard aan u. Neemt u a.u.b. daarbij wel in overweging dat mensen die naar alle tevredenheid ergens gebruik van maken doorgaans minder geneigd zijn dat te melden dan die bij wie er problemen zijn.
Wiersema 27-06-2010, 19:15  
Ik heb sinds een half jaar de philips DSR7121. En nou probeer ik al die tijd al om Hotbird geactiveert te krijgen ik heb een ontvanger met twee koppen.
Hiervoor had ik een Amrad en had geen enkel probleem,het gaat mij om de Thaise zender.
Ik heb alle mogelijke dingen gedaan maar er gebeurt niets totaal geen ontvangst,
Zou iemand mij een goede raad kunnen geven?
In afwachting,
Hans Wiersema.
G Koeman 01-05-2010, 15:12  
Nog steeds wordt abonnementsgeld afgeschreven terwiijl ik al per 01-02-2010 heb opgezegd. Ook al eens gebeld. Zou geregeld worden.Hoop dat het nu wel wordt geregeld en dat ik er niemand bij hoef te halen, want aanmelden is zo geregeld maar opzeggen wegens verhuizing kost wel erg veel problemen.
joop 22-04-2010, 11:45  
geen problemen met cannel ,gebruik mijn schotel voor de camping,en thuis ,ff uitrichten het munu erop zodat de groene balk oploopt en klaar is kees.
C. Jongmans 30-03-2010, 16:09  
Wij hadden het thema-pakket bij Canal digitaal dit hebben wij opgezegd en hebben nu het basis-pakket
Een tijdje geleden kregen wij een brief over hd tv dat wilde we niet hebben dus hebben wij de antwoord kaart niet ingestuurd
Tot onze verbazing werd 29-3-2010 zomaar het abonnements geld voor het familie-pakket
afgeschreven
Klanten service zegt nu doordat wij niet gereageerd hebben op die brief wij nu dus een familie-pakket hebben en dat wij zelf maar een brief moeten schrijven omdat zij dit niet kunnen terugdraaien
Fijne klant vriendelijkheid daar bij Canal Digitaal en nu maar hopen dat het terug gedraaid kan worden want dit is te gek voor woorden
Zo wordt Canal digitaal wel snel rijker
B.Rigter 30-01-2010, 10:58  
Wij keken tot voor kort tot volle tevredenheid canal digitaal, in Oktober 2009 kregen we een aanbieding voor een proefabonnement eredivisie voetbal voor drie maanden te kijken, en toen begon de ellende, twee dagen na toezegging dat we dat wilden proberen kregen we een brief waarin stond dat we nu geabonneerd waren voor € 10,49 per maand, meteen opgebeld en gemaild dat we het abonnement zowel als het proefabonnement niet wilde, mail terug dat het geregeld was en in de administratie was opgenomen! vervolgens ben ik plat gebeld om uit te leggen waarom niet, in Januari wordt er ineens geld afgehaald van mijn rekening voor , je raad het al het eredivisie abonnement, meteen door de bank terug laten storten, kreeg twee weken terug een brief dat ze het bedrag gingen innen via een invorderingsbureau als ik niet binnen 10 dagen het bedrag betaalde, maar weer gebeld en gemaild om uit te leggen en ja nu was alles duidelijk!! niet dus, vandaag 27 Januari ontdekte ik dat opnieuw het bedrag van mijn rekening is afgehaald, terwijl ik mijn bankmachtiging al ingetrokken had per 1 Februari, en ze alleen een machtiging hebben voor het geld innen van het basispakket.Conclusie neemt NOOIT!!! een proefpakket want je bent maanden bezig om er vanaf te komen, ik moet nu weer mijn geld terug halen bij de bank, en vraag me af of het helpt om een volledige blokkade voor hun bij de bank te regelen. We gaan het zien!! maar al deze ellende zegt wel iets over hun beleid!CANAL DIGITAAL WORDT KLANTVRIENDELIJK!
| 1 |2 | >>     [57 berichten ouder dan een jaar]
Voor alle reacties en bijdragen aan discussies gelden de normale fatsoensnormen die ook in het dagelijks leven gelden. Grove taal, beledigingen, discriminatie, racistische uitlatingen, commerciële berichten en privacygevoelige informatie worden niet geaccepteerd. Bencom behoudt zich het recht voor om bijdragen te verwijderen, te verplaatsen en/of discussies te sluiten. Dit geldt ook voor reacties die niets met het onderwerp of thema te maken hebben.

Reacties in het forum worden dus verwijderd indien:
- Personen of partijen op een onaanvaardbare manier worden beledigd.
- De afzender zich voordoet als iemand anders.
- Er sprake is van reclame.

Bencom is in geen geval verantwoordelijk voor de inhoud van de forumberichten en kan evenmin aansprakelijkheid aanvaarden voor (im)materiele schade die eruit voort zou kunnen vloeien.

© 2005 - 2010 BEN COM ®
disclaimer  - privacybeleid  - sitemap
advertentie