Let goed op als je bij Tele 2 bestelt! Op hun site is namelijk niet duidelijk te zien dat je euro 44,95 per maand kwijt bent ipv de geadverteerde euro 39,95! Het lijkt alsof je het goedkoopste totaalpakket koopt, maar op het einde van de bestelling zie je opeens 5 euro extra staan voor kabeltv. (Op de site totaalwijzer is het overigens wel duidelijk aangegeven). Daar komt nog bij dat je op het einde van je bestelling ook opeens ziet dat je 30 euro aansluitkosten kwijt bent als nieuwe Tele 2 klant! Erg netjes van ze om zoiets tot het einde te verzwijgen. Ik denk dat Ziggo voor euro 41,50 gewoon de goedkoopste is. Tele 2 oprotten of gewoon eerlijk adverteren.
Vorig jaar ben ik van Ziggo naar tele2 overgestapt.
Aangezien ik vast zit aan een jaarcontract kon ik niet eerder opzeggen. Was ik maar bij Ziggo gebleven, ondanks de TV storingen waar ik vrij veel last van had.
Tele2 beloofd dingen die ze niet waarmaken.
Zoals nr.behoud van de telefoon. Mooi niet dus. Moest iedereen mijn nieuwe nummer toesturen.
Ik heb een 3 in 1 pakket.
Maar kon mijn slaapkamer TV niet meer aansluiten. Was niet mogelijk en niet van tevoren verteld.
Ook geen telefoon boven helaas.
Over mijn internet verbinding heb ik geen klachten.
Wel over het beeld signaal en de snelheid of moet ik zeggen traagheid van schakelen tussen verschillende zenders. Wat gaat dat traag zeg en dan de beeldkwaliteit van de TV, vaak blokkerig of even stilstaand, alsof de lijn het niet aan kan ofzo.
Ik wil weer gewoonj kabel TV, veel sneller duidelijker en weer beeld op mijn slaapkamer. Ben nu op zoek naar een andere provider die wel goed is.. Nog iemand tips??
Rick
28-06-2010, 17:02
internet is perfect, maar digitv zal ik (nog) niet aanbevelen! 1 week goede kwalitiet, daarna 3 weken blokkerig en haperend beeld, dan weer goed...enz. Als alles helemaal op de rails is qua tv, zal ik het zeker aanbevelen!
Krispijn
08-02-2010, 13:50
Waarom krijg ik geen kaart voor de tv met een digitalen kanalen kiezer ik krijg daar wel ondemant op
ik wil van dat stroom vretende kastje af
M.Versteeg
10-12-2009, 21:30
Ik ben al jaren tevreden klant bij Tele2,nu heb ik dit pakket ook besteld.
De planning van Tele2 is om in het komende jaar nog extra zenderpakketten te leveren.
Deze zou je dan kunnen bestellen bovenop je standaardpakket.
Wel vind ik het wat opmerkelijk van Tele2,dat andere aanbieders verder zijn met het aanbieden van een uitgebreider zenderpakket.
Arie
24-09-2009, 20:27
ToppieJoppie: Dat klinkt net als UPC. Het is erg opvallend hoe communicatiebedrijven inderdaad compleet dyslectisch schijnen te zijn en niet kunnen communiceren. Bedankt voor jouw ervaringen met Tele2, ik rol zelf al vanaf eind december van conflict naar conflict met UPC. Binnenkort ga ik met ze rond de tafel zitten bij de Geschillencommissie. Ik zit mij onder anderen te orienteren op Tele2, aangezien de spoeling per postcodegebied ZEER dun is. Ik hoop dat de kabel snel vrijgegeven zal worden. Volgens mij gaat iedereen dan van provider verwisselen, en dan zullen ze wel klantvriendelijk moeten handelen en kwaliteit moeten leveren.
Voor alle reacties en bijdragen aan discussies gelden de normale fatsoensnormen die ook in het dagelijks leven gelden. Grove
taal, beledigingen, discriminatie, racistische uitlatingen, commerciële berichten en privacygevoelige informatie worden niet
geaccepteerd. Bencom behoudt zich het recht voor om bijdragen te verwijderen, te verplaatsen en/of discussies te sluiten.
Dit geldt ook voor reacties die niets met het onderwerp of thema te maken hebben.
Reacties in het forum worden dus verwijderd indien:
- Personen of partijen op een onaanvaardbare manier worden beledigd.
- De afzender zich voordoet als iemand anders.
- Er sprake is van reclame.
Bencom is in geen geval verantwoordelijk voor de inhoud van de forumberichten en kan evenmin aansprakelijkheid aanvaarden voor (im)materiele schade die eruit voort zou kunnen vloeien.