Wij hebben zulk slecht beeld in Amsterdam, we kunnen niet normaal kijken zonder storing, maximaal 2 minuten. Niets helpt.
Sabrina
29-08-2010, 14:39
Ik heb ook sinds een paar maanden slechte ontvangst vooral in de huiskamer, het betreft een bepaald aantal netten zoals mtv, animal planet en nog een paar. Vandaag toch maar KPN gebeld, op nieuw ingesteld nog hetzelfde en dan ook nog alle kanalen door elkaar maar ik heb een verouderd kastje volgens meneer die overigens nog even uitgebreid ging gapen. Uiteindelijk 3 keer gebeld, gat in me muur gemaakt naar de slaapkamer waar ik wel goed ontvangst had, en nu ineens niet meer. Ik kom overig uit amsterdam noord, en zag dus dat iemand schreef dat daar heel veel klachten zijn, dat klopt dus. Ga toch maar weer eens kijken voor een andere provider, want ze kunnen dan wel goedkoop zijn, maar als je geen beeld hebt dan ben je nog duur uit.
Erik
29-08-2010, 13:04
Ik woon op zo`n 30 km van de Duitse grens. NDR, MDR, WDR, en nog meer kan ik redelijk goed ontvangen. Het is wel afhankelijk hoe ik mij buitenantenne draai (heb ik naast een raampje geplaatst.) Ooit heb ik meer ontvangen, maar het ligt ook aan het weer. Ook ik heb echter de laatste tijd wat meer blokken op het KPN-pakket.
Wie meer tips heeft om Duitse zenders te ontvangen, graag. Kijk ook op www.dvb-t-nord.de.
Demelza
27-08-2010, 10:01
Hoi Bart, ik wil KPN ook een mail sturen, maar kan het mail adres van KPN nergens meer vinden.
Wel zo een virtuele miep ....
Kan je mij het mail adres geven?
Vast bedankt!
bart
26-08-2010, 19:03
Vandaag bericht gehad van de KPN op mijn klachten over de ontvangst van Digitenne.
--------------------
Digitenne van KPN ervaart sinds enkele weken problemen met atmosferische storingen.
Er wordt hard gewerkt om een oplossing voor dit probleem te vinden. Op dit moment is die er echter nog niet.
Tevens wordt er gekeken naar een tegemoetkoming in de abonnementskosten voor de ondervonden problemen.
Onze excuses voor het ongemak.
----------------------
Aldus de KPN. Nu even afwachten of er ook daadwerkelijk iets gaat gebeuren
Karel
24-08-2010, 18:33
Ik woon op de veluwe. sinds een paar maanden onvangst heel slecht. Buitenantenne helpt niet.
Daarvoor met binnen antenne ontvangst redelijk. Wat heeft KPN veranderd??
Fatsoenlijk antwoord krijg je niet. koop het niet het is bagger
Demelza
24-08-2010, 07:51
Digitenne TV van KPN, Sinds KPN de ijmast op 1 juni 2010 heeft uitgeschakeld, heel slecht ontvangst. Blokken, geen beeld ....
Moest maar een buiten antenne aanschaffen.
Buren hebben de antenne voor 1 juni 2010, gratis gekregen, ik heb er € 6,75 voor betaald. Kassa voor de KPN!!! Met de buiten antenne, storing als er een brommer langskomt, bij wind/storm heel slecht beeld en/of TV valt helemaal weg. Ook geen oplossing,en geen kijk plezier. In Amsterdam Noord hoor ik alleen maar klachten over het slechte ontvangst van Digitenne.
Bart
16-08-2010, 09:53
@Maurice
In Arnhem sinds een paar maand ook. Veronica, SBS6, Discovery etc. Digitenne gebruikt 2 `kanalen` om uit te zenden als ik het goed heb. Die `slechte` zenders zitten allemaal op hetzelfde kanaal.
Al contact gehad met KPN en die durven nu te beweren dat ik buiten het verzorgings gebied val (in de stad zelf), dit ondanks dat het beeld altijd goed was.
Nu ik jou reactie zie, zou ik je kunnen aanbevelen om ook contact op te nemen met KPN (bij voorkeur via email) en te klagen over de ontvangst. Hierbij duidelijk melden om welke zenders het gaat. Meer klachten levert misschien een betere reactie op.
Ik heb net een 3e antwoord binnen van KPN, hetzelfde standaard verhaal. Ze doen een beetje of je achterlijk bent. Toch maar weer een email terug schrijven.
Maurice
15-08-2010, 22:25
Ik woon in Apeldoorn en heb sinds drie jaar Digitenne, maar het laatste half jaar heb ik slecht tot geen bereik van bv Nickleodeon, Belgie, Discovery.
Ned 1,2,3 en RTL zijn altijd wel ok, maar de rest is waardeloos/blokjesbeeld...
Iemand dezelfde ervaring?
Gerrit van Haaften
13-08-2010, 12:48
Ik heb Digitenne besteld. Nu lees ik dat je ook Duitse zenders kunt ontvangen. Ik woon vlakbij de grens met Duitsland. Mijn vraag: hoe stel je die Duitse zenders in of gaat dat automatisch?
Voor alle reacties en bijdragen aan discussies gelden de normale fatsoensnormen die ook in het dagelijks leven gelden. Grove
taal, beledigingen, discriminatie, racistische uitlatingen, commerciële berichten en privacygevoelige informatie worden niet
geaccepteerd. Bencom behoudt zich het recht voor om bijdragen te verwijderen, te verplaatsen en/of discussies te sluiten.
Dit geldt ook voor reacties die niets met het onderwerp of thema te maken hebben.
Reacties in het forum worden dus verwijderd indien:
- Personen of partijen op een onaanvaardbare manier worden beledigd.
- De afzender zich voordoet als iemand anders.
- Er sprake is van reclame.
Bencom is in geen geval verantwoordelijk voor de inhoud van de forumberichten en kan evenmin aansprakelijkheid aanvaarden voor (im)materiele schade die eruit voort zou kunnen vloeien.