CanalDigitaal TopHD smartpack

  • Ruim 300 zenders
  • Minimaal 47 HD-zenders waaronder Film1 HD en Sport1 HD
  • Opnemen, live-tv pauzeren en terugspoelen
  • Bovendien kijkt u de 1e maand gratis naar Eredivisie Live HD
  • Complete HDTV-set incl. schotel, HD-recoder en HDMI-kabels in bruikleen
  • Gratis geïnstalleerd door een monteur
  • Keuze uit gratis TripleSat of gratis 2e HD-ontvanger

Specificatie Eenheid Duur Kosten 12 maanden
Eenmalige kosten € 99,00 € 99,00
Maandelijkse kosten € 58,45 12 € 701,40
HD-ontvanger € 0,00 € 0,00
Installatie door monteur € 0,00 € 0,00
€ 800,40

Over CanalDigitaal

TopHD smartpack van CanalDigitaal bestel je op eenvoudige wijze bij Digitelevisie.nl. De specificaties van de beschikbare producten worden bij de pakketten vermeld. Kijk voor je TopHD smartpack van CanalDigitaal bestelt naar de beschikbaarheid van CanalDigitaal op je adres met behulp van onze postcodecheck.

Algemene gegevens

Algemeen

Prijs per maand (excl. korting) € 58,45
Eenmalige kosten € 99,00
Totaal 1e jaar € 800,40

Televisie

Naam groep TopHD smartpack zendergroep
Aantal televisie zenders 377
Aantal televisie zenders in HD 40
Aantal radio zenders 199
Interactieve tv
Maximaal aantal smartcards 3
Kosten extra smartcard € 2,50
Kosten extra smartcard (2) € 2,50
HD-ontvanger € 0,00 eenmalig
HD-recorder € 0,00 eenmalig
Installatie door monteur € 0,00 eenmalig

Overzicht van televisie zenders in dit pakket

Nederlandstalige zenders

BVN tv

Canvas

Comedy Central

Consumenten24

Eén

eenHD

FOX

MTV Hits

Nederland 1

Nederland 1 HD

Nederland 2

Nederland 2 HD

Nederland 3

Nederland 3 HD

Net 5

Net5 HD

Net5 HD

NPO Humor TV

RTL 4

RTL 4 HD

RTL 5

RTL 5 HD

RTL 7 HD

RTL 8 HD

RTL7

RTL8

SBS 6

SBS6 HD

TLC

Veronica HD

Veronica/Disney XD

VH-1
Regionale Omroepen

AT5

L1 Limburg

Omroep Brabant TV

Omrop Fryslân

regio TV

RTV Noord

TV Drenthe

TV Gelderland

TV Oost

TV West
Duitstalige zenders

3SAT

3Sat HD

Anixe HD

Anixe SD

ARD

ARD HD

Bibel TV

BR HD

BR-Alpha

Bundesrat

DAF - Anleger Fernsehen

Das Vierte

Deutsche Welle

DMAX

Dr. Dish tv

Eins Extra

Eins Festival

Eins Festival HD

Eins Plus

Equi 8

Frankensat

Go TV

Hitradio OE3

HR Fernsehen

InnSat TV

Kabel 1

Kabel 1 Österreich

KI.KA HD

K-TV

Lokalsat

LT1

MDR Fernsehen

MDR Sachsen-Anhalt

Munchen TV

N24

NDR

NDR HD

Neun Live

Nick Deutschland

Nick/Comedy C. Osterreich

N-TV

ORF2 Europe

Parlement Fernsehen

Phoenix HD

Pro Sieben

ProSieben Österreich

ProSieben Schweiz

Radio Bremen TV

RBB Berlin

Rhein Main TV

RNF Plus

RTL 2

RTL 2 Österreich

RTL Nitro

RTL Österreich

RTL Télé Lëtzebuerg

RTL Television

Sat 1

Sat 1 Österreich

ServusTV

ServusTV HD

Sixx

Sonnenklar TV

SportEins Deutschland

SR Sudwest

Sudwest BW

Super RTL

Super RTL Österreich

SWR BW

SWR fernsehen

SWR HD

SWR RP

Tagesschau 24

Tele 5

TV Mittelrhein

TW1

Viva

Viva Osterreich

VOX

VOX Österreich

WDR

WDR HD

ZDF

ZDF HD

ZDF Infokanal

ZDF Infokanal HD

ZDF Neo

ZDF Neo HD

ZDF.kultur

ZDF.kultur HD
Engelstalige zenders

AFTV

B4U Music

BBC Four

BBC News

BBC One

BBC One HD

BBC Parliament

BBC Three

BBC Two

BBC World

BBCi 1

BBCi 2

BBCi 3

BBCi 4

BBCi portal

BET U.K.

Bliss

Bloomberg

Boomerang

CBBC

CBeebies

CBS Action

CBS Drama

CBS Reality

CCTV 9

CCTV 9 Documentary

CCTV News

Channel 4

Channel 4+1

Channel 5

Channel Four HD

Chart Show TV

CITV

Clubland TV

CNBC Europe

CNN International

Create and Craft

Daystar TV Network

DSTV

E4

E4+1

Euronews

EWTN Europe

FashionTV

Film4

Film4+1

Fitness TV

Five Star

Flava

Food Network

GOD

Horror

Horse & Country TV

ITV1 HD

ITV1+1

ITV2

ITV2+1

ITV3

ITV3+1

ITV4

ITV4+1

Kix

More4

More4+1

Movies4Men

NBCnews

Pop

PopGirl

Russia Today

Showcase

Sky News

True Entertainment

True Movies

True Movies 2

Voice of America (VOA)

Wedding TV

World Fashion Channel
Franstalige zenders

BFM Business

BFM tv

Direct8

France24

KTO

LCP

Medi 1 Sat

Montagne TV

TV5MONDE

TV5MONDE (F B CH)

Vox Africa
Anderstalig / meertalig

2M Monde

4 fun TV

AB Channel

Abu Dhabi TV

Al Arabiya

Al Jazeera Children’s Channel

Al Jazeera Documentary

Al Jazeera Mubasher

Al Jazeera Sports Global

Al Maghribia

Al Masriyah

ANB - Arabic News

Andalucia Television

Arirang TV

Arrabiaa 4

Arte

ArteHD

Ary One World

ATN Bangla

Bayerisches Fernsehen

BBC Alba

BBC Arabic

Belsat

BNT World

Camera dei Deputati

Canal 24 Horas

Canal Algerie

Canale 5

CCTV 4

Chamber TV

CNC World

CollectionsTV

Cubavision

Dubai TV

Edusat

ERT World

ETB Sat

Extremadura TV

France 24 Arabic

HRT TV1

Italia Uno

i-TELE

ITV Polska

Kabel 1 Schweiz

Kanali Voulis
M

MBC

MKTV

NHK World

NHK World HD

Noe TV

Ocko

Odeon

ONTV

Phoenix CNE

Planeta HD

Polonia 1

PTV Prime

Public TV

Rai Due

Rai Gulp

Rai Med

Rai News 24

Rai Scuola

RAI storia

Rai Tre

Rai Uno

RBC TV

Record Int

RETE 4

Roma Uno Sat

RTL 102.5 RadioVisione

RTP Internacional

RTR Planeta

RTS Sat

Russia 24

S4C Digidol

Sama Dubai

Sat 1 Schweiz

Senato Italiano

Sharqiya

Super RTL Schweiz

TA 3

Tele 5 Polska

TeleMadrid

Telenova

teleSUR

tgCom 24

TRT

TRT Belgesel

TRT Turk

TRWAM

Tunis 7

TV Biznes

TV Canaria

TV Galicia

TV Moda

TV Polonia

TV Puls
TV Romania Inter

TV Slovenija 3

TV3CAT

TVE Internaçional

TVM Europe 1

TVP Historia

TVP Info

TVP Kultura

TVS TV Silesia

Venus TV

Virgin Radio TV

Viva Polska

VOX Schweiz

Yes Italia
Nieuws

Al Jazeera International

Al-Jazeera English
Sport

Abu Dhabi Sports

Arryadia 3

Class Horse TV

Dubai Sports 3

Eurosport

Eurosport (D)

Eurosport 2

Eurosport 2 HD

Eurosport HD

Extreme Sports

Motors TV

Nautical Channel

Nuvolari

Rai Sport 1

Rai Sport 2

Saudi Sports 1

Sport1

Sport1 Golf

Sport1 Live HD

Supertennis HD
Documentaires

Animal Planet

Crime and Investigation Network

Discovery Channel

Discovery HD

Discovery Science

Discovery Travel & Living

Geschiedenis24

History tm HD

Investigation Discovery

Nat Geo Wild

National Geographic Channel

NGC-HD

Nostalgienet

NPO Doc

Real Time

Travel Channel HD
Film

Duck TV

Film1

HBO
Muziek

Brava 3D

BravaHD

Buzmuzik

Dance Nation TV

deLuxe Music

iMusic 1

Lava

Massive R&B

Mezzo

MTV

MTV Dance

MTV Germany

MTV Live HD

MTV Music

MTV NL

MTV Rocks

Music Box Russia

Music India

Music One - ru.tv

Ojom

Scuzz

Shanson

The Vault

TV Oranje

VH-1 Classic

Vintage TV

Yavido

Zing
Erotiek

Alpengluhen

Dorcel TV

Hustler TV

Penthouse HD

Private Spice
Lifestyle

Body in Balance

Fashion One

Landscape/Info TV

libertytv.com

Rebel TV
Kinderzenders

Disney Channel

JimJam

Ketnet

Ketnet HD

Nickelodeon
CanalDigitaal TopHD extra zenders
Man X (optioneel) € 8,08 per maand

Aantal televisie zenders 1

Man-x
Fox Sports Eredivisie (optioneel) € 14,95 per maand

Aantal televisie zenders in HD 1

Fox Sports Eredivisie HD
FOX Sports International (optioneel) € 9,95 per maand

Aantal televisie zenders in HD 1

Fox Sports International HD
FOX Sports bundel (optioneel) € 19,95 per maand

Aantal televisie zenders in HD 1

Fox Sports Eredivisie HD

Fox Sports International HD

Contract

Contractduur24 maanden
Automatische contractverlenging0 dagen
Opzegtermijn1 dag

Wat klanten vinden van CanalDigitaal TopHD smartpack

Reviews
Sorteer op: Datum Beoordeling

biggie

Langer dan 1 jaar klant

Net een half uur met Canal Digitaal aan de telefoon geweest. Ze sturen je van hot naar her.
Wij hebben al jaren het basispakket in Duitsland. TV is niets op aan te merken. Het verhogen van de prijzen is gewoon onmogelijk. Nu kwam er weer een email met de mededeling dat ons pakket van 12,95 naar 17,95 zou verhogen, Maar dan hebben we wel een heleboel nieuwe HD zenders. Nu zitten we daar helemaal niet op te wachten omdat we ook nog geen HD ontvanger hebben en zolang die het doet gaan we echt niets nieuws kopen.
Ook wird er tussen de regels geinformeerd dat de extra kaart van 1,50€ naar 4,50€ veranderd. Wat is nou 300%?
Emailen maar onbevredigde antwoorden gekregen en ook geen tegemoetkoming aangeboden.
Dan maar de telefoon vanuit Duitsland. Daar sprak ik na 3 keer verbinden met iemand die me versprak een korting te geven waar ik mee akkoord ben gegaan. Dom van me niet gevraagd te hebben naar haar naam.
Na 2 weken toch noch even kijken naar mijn nota. En zie daar alles is verkeerd. Ik weer bellen van Klantenservice naar opzegging naar klantenservice en tenslotte naar retentie doorverbonden. Daar wordt mij verteld dat ik het had moeten bevestigen. Hoe dan als ik niets heb gekregen. Waar stond dat. Ik had het al per telefoon bevestigt. Nu sturen ze me dit per post. Of ze het niet per email kunnen sturen. Nee mevrouw dat kan niet. Dit is de policy van Canaldigitaal, Maar prijsverhogingen per email is natuurlijk geen probleem. Een ding weet ik, mocht er nog een andere moglijkheid komen om nederlandese TV te kijken in het Buitenland ben ik weg bij Canaldigitaal. Op zijn Duits zeggen ze
Verarschen kann ich mich selber!!!!

Pluspunten
  • nederlandse zenders
Verbeterpunten
  • notas
  • klantenservice
  • email adres van klantenservice aangeven

Algemene beoordeling:

rating
6

ddewinter

Langer dan 1 jaar klant

Ik heb al een paar jaar canaldigitaal 3 in 1 pakket, ik adviseer, niet doen mensen!!!
Elke keer problemen met de verbinding en/of modem
En elke keer kreeg ik het advies van zo'n telefiniste: oh dan moet u het modem even resetten!
En dat elke dag een paar keer dat ik niet kon internetten en niet telefonisch bereikbaar was!
Nee, ik betaal even liever een paar euro meer voor een betrouwbare 3 in 1 pakket
En ik dacht dat canaldigitaal altijd zo goed was!
Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat de tv prima was!
Als ik al dat geld dat ik kwijt ben aan het bellen van mijn Gsm bij elkaar zou leggen dan zou ik daar wel een weekendje weg mee kunnen!
Mvrgr: D de Winter

Pluspunten
  • Tv
Verbeterpunten
  • Internet/bellen

Algemene beoordeling:

rating
3

Tevredenklant

Minder dan 1 jaar klant

Bijna een jaar klant en erg tevreden! Tuurlijk wel eens een keer minder ontvangst, maar even de schotel bijstellen en lekker voor de buis! Meest uitgebreide alles in één pakket dus hoeven ons nooit te vervelen. Absoluut een aanrader.

Negatieve reacties hieronder zijn zeer aangedikt mijns inziens. Bij elke provider gaat er wel eens iets minder. Zelf bij UPC, KPN én SOLCON gezeten en dit verliep niet vlekkeloos. Is nog geen reden om deze bedrijven af te raden lijkt mij?? Als we zo negatief in het leven staan houden we geen instantie meer over waar we genoegen mee kunnen nemen.. Enige optie voor de negatievelingen onder ons; geen tv aansluiting meer! Lekker boeken lezen.. Alhoewel de schrijver(ster) het dan zal moeten bekopen met negatieve uitingen.. Zal wel nooit goed zijn..

Pluspunten
  • prijs/kwaliteit
  • zeer scherp beeld
  • VEEL zenders
Verbeterpunten

Algemene beoordeling:

rating
8

Michael

Langer dan 1 jaar klant

Sinds 1 jaar CD, moet zeggen......ontvangst is top, HD ziet er haarscherp uit (beter als bij digitenne), dus dat zit goed.

Maar........kan me vOorstelle dat er mensen zijn die afscheid nemen van CD, in het begin heel vaak moeten bellen omdat de aanmeldingen via internet niet goed verliepen, afspraak voor monteur...ik wachten, geen monteur.....en niemand bij CD die dat kon begrijpen terwijl ik alles per mail bevestigd kreeg via CD, is 2x gebeurd, 3de keer ging goed maarja kost je wel vrije middagen maargoed opgelost....toen de internet aansluiting, die komt via kpn, heeft 6a7 weken geduurd, weer vaak bellen, je hoort maar niks, uiteindelijk ook opgelost.
Dan het huidige probleem.....we heben zo een opname apparaat erbij genomen, echt ideaal....maar moet deze wel goed werken...gebeurt nogal mij te vaak dat we iets opnemen en op de een of andere manier kan het apparaat het nie afspelen...(en ja CD...ik heb de laatste update erop staan.....). Nu wil ik de tv aanzetten, maar dat wil het digitale kastje niet....die hapert af en toe....... Dusja, ik neem maar 1 x pilsje en duik me bed in.

Op zich best tevreden met CD, als ze nog keer een goede update maken voor het kastje ben ik tevreden, ik zal niet snel overstappen, doe uw voordeel met mijn info.

Proost

Pluspunten
  • Opname mogelijkheid
  • Mooi scherp beeld
Verbeterpunten
  • Kastje heeft update nodig
  • Helpdesk........je moet de juiste persoon hebben.....anders kan je net zo goed je opa of oma bellen

Algemene beoordeling:

rating
6

Gert

Langer dan 1 jaar klant

Ik ben al 12 jaar gebruiker van CD. Prima ontvangst, perfecte kwaliteit ook op oudere tv, ook in vakantiehuis in Frankrijk.
Na telefonisch hulp werd aangeboden het contract met 2 jaar te verlengen met toezegging van een bonus voor trouwe klanten. De bonus is heel snel betaald, prima dus.
Ondanks de vele negatieve klanten ben ik een positieve en tevreden klant!

Pluspunten
  • Perfecte kwaliteit
Verbeterpunten

Algemene beoordeling:

rating
8

Kees

Minder dan 1 jaar klant

Ik heb nu 1 maand canaldigitaal en werkt echt top zeer goeie verbinding met telefoon soms hoor ik en echo maar dat is niet altijd de overstap ging probleemloos canaldigitaal is echt perfect. ga zo door.

Pluspunten
Verbeterpunten
  • telefoon geluid kan beter echo

Algemene beoordeling:

rating
10

Bert

Langer dan 1 jaar klant

Nooit problemen gehad met CD.
Beste klaliteit beeld (als ik het vergelijk met vrienden)
Lekker veel zenders, 3 satellieten dus alle engelse zenders inclusief filmkanalen gratis. 500+ kanalen.
Dit kan alleen bij CD.
Keurige helpdesk.
Ik stap nu over naar alles in 1 van CD.
Begrijp die negatieve verhalen niet zo goed.
Als het je niet bevalt stap je toch over?

Pluspunten
  • beste kaliteit beeld
  • zeer veel kanalen
  • veel engels zenders
  • veel HD kanalen
  • goedkoopste aanbieder
Verbeterpunten
  • misschien een LNB voor 4 satellieten?

Algemene beoordeling:

rating
10

Theo

Langer dan 1 jaar klant

Ik snap de forums niet zo goed als ik de berichten lees denk ik bij mezelf zijn die mensen die hier posten nou zo kortzichtig of ....., ik heb nooit last van CD als ik iets nodig heb bel ik ze... 15 cent per minuut dus na een uur ben ik 1 euro en 50 cent kwijt nou vertel mij maar wanneer ik een uur moet bellen, bandje is even vervelend maar als je iemand aan de lijn krijgt wordt alles perfect uitgelegd en zit ik ergens mee, dan gaan ze er meteen achteraan.

Zelf ook ooit voor een provider gewerkt en de meeste reacties hier vind ik ronduit kortzichtig

CD Mooiste kwaliteit meeste zenders, nooit storing als je het goed uitricht die zooi en professionele klantenservice die altijd bereid zijn om te helpen

Pluspunten
  • Service
  • kwaliteit
Verbeterpunten
  • Bandstem in het begin
  • Schotel is niet makkelijk om te instaleren

Algemene beoordeling:

rating
10

c.luijk

Net een abbonement afgesloten met canaldigital. Netjes kreeg ik een mailtje met de datum voor installatie door de monteur.
Nou ik heb heel de instalatie in de camper dus ik bellen om de afspraak af te zeggen. Inmiddels heel de dag bezig om ze te pakken te krijgen helaas zonder resultaat. Bandtje loopt vast e.d. elke keer kost het wel 15 c/p/m dus loopt lekker op en nog steeds geen resultaat

Jeroen Tax

Op 1 augustus ons gaan samen wonen, wij wonen in het centrum dus hadden vele opties beschikbaar, kabel, iptv of sateliet. Na een beetje zoeken op interent kwam Canaal digital wel als een van de voordeligste naar boven en zeker gezien het grote zender aanbod.
Ik had het bested via de website, maar nog een aantal andere vragen dus ik werd netjes terug gebeld, waarna ook direct mijn bestelling werd bevestigd. De monteur kon binnen 4 werdagen alles komen plaatsen wat voor ons prima uitkwam. Ook dit verliep soepel, aardige monteur heeft alles netjes gemonteerd en goede uitleg gegeven. Alleen na 7 dagen kregen we een brief van onze makelaar in de deur, dat we wegens het zicht de schotel er niet mocht staan. Ik heb direct gebeld met de CD helpdesk en deze hebben mij een nette brief gestuurd waarin mijn recht voor het plaatsen van een schotel stond, dit naar de makelaar gestuurd en deze heeft niets meer laten horen. Gelukkig heeft CD mij hierin goed bijgestaan en ook de helpdesk kwam professioneel over. Nu 4 maanden later kijken we nog steeds met volle tevredenheid via Canaal digitaal, en iedereen die op bezoek komt verbaast zich over de kwalteid van de tv kanalen, gewoon erg goed. !, beter dan ziggo en zeker beter dan ip tv.

gr zeer tevreden Canaal digitaal klant !

P

Twee dagen geleden CD besteld.
Na een uur direct geannuleerd. Reden was dit forum.
Heb er geen moment spijt van gehad, want heb deze twee dagen meerdere malen met CD helpdesk moeten bellen om alsnog de afspraak met monteur af te zeggen. Dit zouden ze echter zelf doen toen ik meteen geannuleerd had. Ik kreeg vandaag een mail dat de monteur volgens afspraak voor onze deur zou staan. Kortom ; als ik er weer niet zelf achter aan was gegaan stond hier een monteur voor de deur en voor wie waren de kosten dan geweest?? Natuurlijk voor ons. Ook word er amateuristisch werk verricht door die gasten achter de telefoon. Ze weten zelf niet eens wat ze aanbieden en daarnaast beloven ze dingen die ze niet nakomen. Heb 10 euro besteed aan de telefoongesprekken en hoop deze ook terug te krijgen al ga ik daar niet vanuit. Al met al was het me die 10 euro wel waard!

Ik zou het niemand aan willen raden.


Huijssen

Begin nooit aan canal digitaal!
Ik zou internet televisie en bellen krijgen incl. decoder,recorder,schotel ,LNB,smartcard en modem.
Ik heb enkel een smartcard ontvangen en een modem voor een belachelijk bedrag per maand dat automatisch wordt afgeschreven.
Er is mij meerdere keren gevraagt hoe één en ander in elkaars steekt maar niemand kan iets zeggen en wimpelen mij af. Oplichting is dit naar mijn mening en daar ga ik zeker ook aangifte van doen. Begin dus nooit aan deze mensen die wel weten af te schrijven maar niet het beloofde leveren. Canal digitaal verkoopt zaken di zij niet leveren ze reageren niet eens met een ontvangstbevestiging als je schriftelijk een klacht in dient. Woest ben ik.

kevin

hallo ik heb al tijdje zitten te denken om naar canal digitaal te gaan omdat prijs aanbod redelijk goedkoop is met film1 en sport1 en hbo alleen zenden ze helft niet niet van de pakketen en hbo niet eens in hd, heb contact gehad met aanbeiders die zeggen dat canal digitaal deze wel gewoon kan door sturen maar zelf kiest dit niet te doen, tevens heb ik aan canal digitaal gevraagd wat de reden is en waarom er geen comedy central family en extra bij zit, hun zeggen dat dit niet past in het huidge aanbod, wat ik mij afvraag als er tch bijna miljoen klachten zijn schat ik zo waarom treedt hier geen overheid of andere instantie tegen op om canal digitaal afteschafen? en satelliet beeld als 2e optie laten aabeiden via kpn en ziggo, Het is toch te gek voor worden dat zo bedrijf in nederland mag bestaan totaal geen klant vriendelijk heid geen eerlijke aantwoorden geen eerlijke tv zenders en dan maken ze ook nog reclame beste keus van consumenten bond meeste hd zenders hou toch op zeg, DUS NMA OF OVERHEID DOE HIER IETS AAN DIT IS PUURE OPLICHTERIJ VALS ADVERTEREN ALLES WAT DE MAFFIA DOET, DIT DOET CANAL DIGITAAL

gerron

Heb nu al 4 dagen geen internet en telefoon van hun. Klantenservice zegt steeds ja is dgg aan KPN .zou gebeld worden maar gebeurd maar niks. Heb hun nu al een ultimatum gesteld ,als vanavond 18.00 uur probleem niet is opgelost .ik het complete abonnement ga beëindigen . Nooit meer canaldigital . Kan dit alleen maar afraden . Betaal hiervoor 72,50 per maand totaal pakket .

Gerbrand

Canaldigitaal is voor mij de beste aanbieder. Nooit problemen ermee. Heb geen ontvanger van hun. De telefoondesk is prima. Het grote probleem waar veel mensen mee zitten is dat men niet goed op de site van cd kijken. Ales staat er heel duidelijk op. Ook wat betreft de zenders die je bij een bepaald abonnement kunt ontvangen. Voor je belt goed kijken dus. Ik kijk inmiddels 15 jaar met veel plezier

Roy van Swieten

CanalDigital
deze toeleverancier van digitaal televisie via schotel moet verboden worden wat ik hiermee meegemaakt heb is niet te beschrijven echt een klote firma, klote service . etc,etc nooit en te nimmer mee in zee gaan u bent gewaarschuwd

Ronald

Voor dat je een abonnement bij canaldigitaal afsluit moet je wel bedenken dat je er nooit meer van afkom en tot lengte van dagen aan hun moet betalen.

De maffia is er niets bij.

Ze komen hun afspraken niet na, ga nooit met dit bedrijf telefonisch in zee. Er ligt een paarden kop in je bed. Levens gevaarlijk.


mirande rutjens

het is slechtste tv aanbieder ooit.
ben al 7 maanden aan het wachten op mijn honderd euro van mijn actie.
tot op heden nog steeds niet ontvangen.
zeer schandalig dat ze hierboven genoemde klacht niet serieus nemen na mail en telefoon contact. het word elke keer beloofd dat het word overgemaakt maar het gebeurd niet.

J. de Wilde

Canal Digitaal: NIET AAN BEGINNEN. Een zeer klantonvriendelijk / onbeschofte organisatie.
In het kort de volgende problemen:
* Je abonnement wordt ongevraagt aangepast met een entertainment pakket
* Eredivisie Live bestaat uit 4 kanalen echter C.D. zend er maar twee uit.
* RTL 8 wordt na 12 uur niet meer uitgezonden.
Meerdere keren zeer lang aan de telefoon deze problemen besproken en iedere keer werd mij beloofd dat dit zou worden opgelost.
Maar nu is de maat vol: ontvang vandaag een brief dat ze mij danken voor het verlengen van mijn abbonnement.

Ballanation

Laat u niks wijs maken, Canal Digitaal is uiterst misleidend bezig en de helpdesk is dramatisch.
Ten eerste, voor die 14,95 per maand heb je alleen Basis HD op 1 tv. Voor 1,50 extra heb je alleen NED, 1,2,3 in HD op je 2e tv. Voor 5 Euro per maand extra heb je de overige HD zenders uit het basispakket ook op je 2e TV, maar let op de overige normale zenders zoals MTV en Discovery heb je dan niet. Dat lees je echter nergens terug op vergelijkingssites als deze en ook niet op de website van canal digitaal.
Nog gekker wordt het als je bijvoorbeeld Eredivisie Live erbij wil nemen, dat krijg je standaard bij alle overige aanbieders meteen op meerdere TV`s en zelfs op je Ipad, maar bij Canal Digitaal krijg je voor 13,95 p.mnd slechts 2 zenders Eredivisie Live (waarvan 1 HD) op maar 1 TV!
Dit alles werd mij pas duidelijk na 4x gebeld te hebben met de helpdesk, waarbij iedere medewerker weer met een ander onvolledig, incorrect verhaal kwam.
Kortom Canal Digitaal is echt pure oplichterij met een bedroevend slechte service en ik vind het dan ook echt onbegrijpelijk dat de consumentenbond dit kennelijk niet heeft meegewogen.

Franc

Ik ben zelf al jaren lid van canal digitaal, en heb eigenlijk nog nooit problemen met hun gehad. Heb mij eigen ontvanger (niet 1 van hun zelf, cq "goedgekeurde ontvangers").
Voorheen altijd UPC klant geweest, dat was pas 1 brok ellende.

Gerrit

Irritant is canaldigitaal zeker.
Houd ten eerste de nedrlandse zenders op een sateliet i.p.v. dat je een duo lnb moet plaatsen.
Ook de zenderwijzigingen komen je strot uit en ook dat gedrag van wij hebben de meeste zenders in ons pakket, klopt ook helemaal niet.
Deze free to air zenders hebben geen ene ........ met het canaldigitaal pakket te maken, maar adverteren er wel mee en ik weet dat er een geding is door valse reclame te maken die niet klopt door de nma.
Als je een nieuw hd pakket aanschaft bij ze en je rekent uit wat jepermaandkwijtbent met een 2e smartcard voor in deslaapkamer en ook zonder het complete hd pakket met eigen aparatuur, dan moet je de kosten van de ontvangers er ook bij rekenen en over de jaren uitsmeren.
De dure smartcard ernogniet bij inbegrepen,is het een dure hobby canaldigtaal te nemen.
De kabel is gemakkelijker omdat je overalin huis zonder extraontvangers,omdat de meeste tv een ingebouwde kabeltuner hebben tegenwoordig het goedkoopst.
Maar een ding is weleen feit en dat ontken ik niet dat het beeld dat via sateliet binnenkomt wel hetmooiste is en daar kunnnen anderen niet aan tippen.
Eerlijk is eerlijk.

Kees

Een advies! niet doen. Administratief is het een ramp. Ze komen beloftes over het terugstorten van geld niet na. Daarnaast is de ontvangst een ramp en de decoder van philips een flop. Kortom: niet doen en ouderwets weer naar de kabel. Nadeel, je betaalt iets meer, maar je weet tenminste wat je krijgt.

mh

Volgens mij deugt de info over Canal Digitaal op deze site niet (als ik dat vergelijk met de info op de site van Canal Digitaal zelf). 325 TV zenders? Ik dacht het niet, zeker niet bij het basis pakket. En al die engelstalige zenders horen er ook niet bij. Wees dus voorzichtig met een beslissing nemen op basis van de informatie op deze site.

wil

via t.mobile een contract aangeboden zit ik nu ineens bij canal digitaal ik wil wel eens weten hebben hun een samenwerkingsverband wat t.mobile beloofd komt niks van terecht

D

Ik zat te twijfelen tussenn ziggo en cd maar als ik dit zo lees, daar pas ik voor haha wat een k#t bedrijf

Ad Hoefakker

Ben al jaren lid van CD maar dat moest met een adres in NL WAAROM? I.
edere keer als er weer iets veranderd moet ik weer bellen met diegene die hun adres voor ons (omdat we in het buitenland wonen)ter beschikking gesteld hebben,het moet toch mogelijk zijn ook lid te zijn op je eigen woonadres we hebben toch ook een eigen Nederlandse bankrekening (ING)

benchipi

ik woon in spanje en heb het entertainment HD pakket. met een 72 cm schotel met dubbel lnb had ik in eerste instantie perfect beeld. maar nu ben ik een maand van huis weg en heb helemaal niets meer, alleen de gratis kanalen (die duitsers boffen maar met al die gratis kanalen) CD aan de lijn gehad die sturen nieuwe puls, helpt niet. kaart is geldig en homecast decoder up to date! schiet mij maar lek! iemand tips??!

harrie

Ook veel problemen met canaldigitaal, al het bovenstaande komt mij bekend voor, ben nu maar gestopt met betalen. Wat een slecht bedrijf als het gaat om aftersales.....

dennis

presstv ineens niet meer te ontvangen kanaal 90 is niet aan gegeven dat deze zender zou vervallen
volgt canal digitaal de engelse op :(

j m d pet

hep Set Top Boks-pakket word ieder jaar stilzijgend duurder van te voor betalen ast de schotel dr dan afvalt wel betalen maar geen reet meer zien

Kuller

Sinds vrijdag abonnementswijziging naar Familie-HD en Film1 HD, NIETS VAN TE ZIEN TOT NU TOE !! HOE LANG DUURT ZO`N OMSCHAKELING ?????????????????????

Bianca

Als ik jullie reacties zo allemaal lees, denk ik er niet over om CD aan te vragen. Er is niets anders beschikbaar hier in de omgeving, dan wacht ik liever op een goede aanbieder!! Jemig...lijkt Ziggo wel!

bartele4

sinds vanavond geen gecodeerde zenders ondanks abonnement

Bep

ik heb na al die veranderingen ook een aantal zenders die niet meer te zien zijn
Ik heb een philips 7141 HD decoder, gekocht bij CanalDigitaal.Ook al een paar keer de zenderscan laten doen, maar, helaas!!!
Ook een klacht gestuurd, maar tot op heden niks vernomen.Wat een gedoe allemaal, ik had net zo goed mijn oude decoder kunnen houden, dan maar geen H.D,maar dan had ik mijn geld in mijn zak kunnen houden.
Vr.gr.
Bep

Rob

Volgen publicaties van CanaDigitaal eenvoudig over te schakelen naar HD. Dus ik heb enthousiast HD en Entertainment pakket aangeschaft en een DUO LNB laten plaatsen en tot mijn verassing gaat alles goed. De betaling van het zenderpakket, ontvangst van signaal op beide LNB. Het enige wat ontbreekt zijn de zenders die bij de pakketten horen waarvoor ik betaal. Ook ik krijg van de service desk een antwoord. Ik krijg danwel geen waar voor mijn geld maar misscghien is het goed voor de recessie

michiel

Even de zenders opnieuw inladen en ze zijn er weer! Vorige week hetzelfde gehad met het SBS pakket... Dus wat er aan de hand is??

astrid

ook hiero geen nederland 1,2,3 man helemaal van slag geen voetbal maar...op 14 kan je het NU bekijken dus hij weer blij.
Maar mijn programma om 20.30 kan ik wel op mn buik schrijven!op canal digitaal niks te vinden van een storing/werkzaamheden of wat dan ook.
Laten ze het gewoon doorgeven dan hebben de mensen er misschien nog begrip voor maar nu gaat iedereen van alles proberen en raken de mensen gefrustreerd.
Nee CD niet echt doorgedacht.

maarten

OOK HIER GEEN BEREIK VAN NED. 123.
GEEN STUDIO SPORT. ZWAAR KL.....

Ivo

Geen Nederland te bekennen, ook niet als HD. Andere HD zenders wel, het euvel lijkt dus niet in het HD deel te liggen

Hoog

Inderdaad vandaag geen ontvangst van ned. 1,2 en 3 maar wel teletekst van deze zenders. Graag een reactie van CanalDigitaal hoe dit opgelost gaat worden.

fasbender

Plotseling geen nederland 1, nederland 2 en nederland 3 maar.
Scherm laat zien : "gecodeerde zender

Waarom in Godsnaam?
Alles betaald , al jaren,
Weer gezijk met canaal Digitaal

jan

ned 1,2 en 3 zijn te ontvangen op hd :101,102 en 103

J.J.J. Laan

Geen ontvangst ned 1, 2 en 3.

R F Schurink

mss tip voor andere kijkers,om 20.00uur op bvn zender studio sport!

a nijland

geen 1,2,3, waarom niet berijkbaar bij klanten service.?????

van der veeken

geen nederlandd lnederland2 en nederland 3 niet maar wel betalen

r borgman

geen ned. 1 2 3
graag reactie.

R.F Schurink

wij kunnen ook geen ned. 1 2 3 ontvangen,wel telerekst,hoe kan dat? fijn net nu studio sport er op is,betaal verdorie ook nog steeds voor eredivisie live terwijl ik het opgezegd heb,gaat lekker hoor bij jullie!!!!!!!

j rijsdijk

Vandaag geen ned 1 2 3 ontvangen

manoch

Vandaag eens geen ned 1, 2 en 3 meer.Vorige week een hele dag een Veronica.
Wat is er aan de hand, maar nog belangrijker wanneer is het opgelost???

R.L. Beijnen

Vanaf 18.00 uur geen Ned.1, 2 en 3 te ontvangen. Natuurlijk vanavond geen Studio Sport.
Weer uitstekende service en informatie van anal Digitaal.

bovenste polder

wij antvangen opeens geen ned 1,2,3 meer. oplossingen?

visser

ineens kunnen wij 1.2.en 3 niet meer ontvangen hoe kan dat?

wil walhof

Ineens kan ik ned 1,2,3 niet ontvangen.ga naar webside provider is het advies

prins

mijn extra set top box-pakket is van 12 naar 18 euro gegaan wat kan ik extra ontvangen en wat kan ik er nu op ontvangen. graag spoedig bericht ,groetjes.

Lonnee

De ingebreken stelling zal verstuurd worden als ze dit niet oplossen.
Rechtstbijstand is dan de overgebleven optie.

Lonnee

geplaats op klacht.nl



In bezit HD ontvanger DSR 7141 bijna geen zenders van familie pakket te ontvangen.



Na de frequentie verandering is bijna elke zender verdwenen van het familie pakket waar wel voor is betaald.



Bedrijf bied na meerdere bel cessies geen oplossing.

Alle oplossingen die over de telefoon werden gegeven werkten niet.

Opnieuw de zenders inladen, reset 30seconden voeding eraf.meerdere typen resets van de smartcard, schotel fijn afstelling (LMB) check.

Satelliet winkel bezocht er was mij daar gezegd dat je de DSR 7141 heel moeilijk kan afstellen met andere woorden onbegonnen zaak.

Na verder contact canaldigital was er ineens bekend dat veel meer mensen zonder zenders zitten met dit zelfde probleem.

En dat het spoedig mogelijk in de storing lijst komt te staan op de website.

We nemen contact op en lossen het op.

Toch blijft mijn familie pakket op zwart (geen signaal)

Zelfs niet de moeite om je een e-mail te sturen met we werken aan dit probleem etc.



Alle gesprekken zijn 15c per minuut, en je bent zo een uur aan het bellen.

(Tevens geen gratis service nummer te bellen.)



Oplossing te zien in bij andere klager werkt totaal niet ga dus niet komen met deze onderstaande oplossing.

Oplossing van het bedrijf



Een aantal zenders wordt vanaf 15 november met een nieuwe uitzendtechniek uitgezonden. Dit zijn de Film 1 en Sport 1 kanalen, Eredivisie Live 2, Extreme Sports Channel, Cartoon Network/TCM en TV Oranje. U ontvangt deze zenders vanaf het Basis-pakket en hoger, of u heeft een optie-pakket waarmee u aantal van deze zenders kunt ontvangen.De nieuwe techniek is niet van toepassing op het Set Top Box-pakket en het STD NL-pakket.Om bovenstaande zenders te blijven ontvangen dient uw zenderlijst vernieuwd te worden. CanalDigitaal ontvangers vernieuwen de zenderlijst automatisch. In de meeste gevallen zult u niets merken van deze verandering.Voor meer informatie verwijzen wij u graag door naar www.ikverhuismee.tv.Met vriendelijke groet,WebCare CanalDigitaal

P.S vandaag 18/11/2011 weer opnieuw de zenderlijst ingeladen zoals aanbevolen als je problemen hebt.

Tevens 30 seconden weer de voeding eraf geen enkel resultaat.



Leuke nieuwe uitzend techniek hebben jullie.



Ik verhuis mee naar alles op zwart zeker.

Alle kanalen die op oude techniek worden uitgezonden hebben beeld zover ik kan zien.

Tevens contact houden bij problemen doen jullie niet aan.

klantenservice van niets! tevens neemt canal digital nieuwere klachten in behandeling om op te lossen blijkbaar om makkelijk te scoren.

Gewenste oplossing



In orde maken dat de zenders te ontvangen zijn indien nodig met extra te leveren apparatuur. Geen kosten, voor de frequentie verandering werkte alles. Zorg maar dat ik de zenders krijg waar ik voor betaal.

hennie hilderink

probleem met de zenders IK HEB DE ZENDERS OPNIEUW BINNEN GEHAALD IVM NED 3 HD NU ZIJ ER ZENDERS WEG BV RTL4 GEEN NED1 HD DIV RADIO ZENDERS HOE KAN IK DAT OPLOSSEN
GR HENNIE EN WAAROM KAN IK DAAR NIET OVER BELLEN DAT GAAT VOLGENS MIJ EEN STUK SNELLER EN BETER

Maai

Ik heb nog niet zo lang contact met CD, maar tot dusver is alles misgegaan wat mogelijk was. En elk contact met CD levert een gouden berg aan beloftes op maar er wordt niets opgelost. Ik ga vanaf vandaag een envelope sturen naar het antwoordnummer gevuld met stenen. Ik blijf dat ELKE dag herhalen totdat mijn eenvoudige probleem (het activeren van een smartcard) is opgelost. Ik roep een ieder die ook negatieve ervaringen heeft met Canal Digitaal op dit ook te doen.

Knuttete

Ik maak al een aantal jaren gebruik van Canal Digitaal voor in de caravan. Voor thuis kijken heb ik een andere aanbieder. Kon na een aantal jaren moeiteloos en probleemloos overstappen op goedkoper recreatie abonnement.
Afgelopen geen ontvangst. Na bellen met klantenservice dezelfde dag alles in orde.
Tevreden over Canal Digital op één ding na: het recreatie abonnement wijzigt in september. Dat is jammer. Want in de herfstvakantie hebben dan niet meer dan 3 zenders. Waarom is deze wijziging niet een maand later zodat we in de herfstvakantie ook nog kunnen genieten van alle zenders?

r peters

ik heb nooit problemen met canaldigitaal,heb nu 6 jaar canaldigitaal,nooit geen problemen gehad,gewoon hd ontvanger en nieuwe duo lnb gratis,moest alleen 1 jaar beide paketten houden,basis en eredivisie live,maar dat deed ik toch al,geen enkele provider kan tippen aan de beeld kwaliteit van canaldigitaal,en ze zijn ook nog de goedkoopste gezien het zender aanbod,zoals u ziet ben ik zeer tevreden over canaldigitaal,mag ook een x gezegd worden.

Harry Gelderland

Ik had een analoge ontvanger van Canal Digital. Op een gegeven moment kreeg ik de "aanbieding" om goedkoop over te gaan naar HD. Stom genoeg gedaan. Een MAAND later bleek ik op de oude analoge ontvanger ( heb ik nog ) de tekst te zien dat het kanaal zou verdwijnen en dat ik GRATIS een HD ontvanger kon krijgen.

Kijk, dat is het betere oplichten.
Aanbieding mijn neus......
Gewoon proberen om nog even gauw digitale ontvangers te slijten voordat ze ze gratis moeten geven.
Stelletje oplichters.

Flow

Ben me ook aan het oriënteren en ik had wel oren naar Canal Digitaal. Maar nu ik dit hier lees allemaal ga ik toch even verder kijken. Bedankt voor de waarschuwingen in elk geval.

henk

van alle telecom en internet bedrijven, notoir slechte service biedend als het gaat om abonnement opzegging, spant canaldigitaal de kroon: opzegbrief wordt niet beantwoord en genegeerd, via de telefoonlijn is het onmogelijk door te dringen tot een opzegmogelijkheid in het menu, het smardcard nummer waarop ze me weten te factureren wordt niet herkend door hhet systeem etc. etc., en vervolgens bedreiging met incassobureau als ik gewoon de betal;ing terughaal via de bank. Zelden maak ik zo`, onbeschaamde vorm van oplichting mee.

ruud

ik heb lang geleden schriftelijk mijn abonnement opgezegd, daarna twee maal telefonisch contact gehad met een medewerker, die me beloofden dat alles geregeld zou zijn en dat ik me nergens zorgen over hoefde te maken. Maar nu heeft canaldigitaal al twee keer geprobeerd abonnmentsgeld af te schrijven en heb ik al twee brieven gehad die me dreigen als ik niet betaal. Nogmaals ik heb volgens de regels schriftelijk en tijdig opgezegd. Ik wil niet meer bedreigd en lastig gevallen worden.

daan

Ben mij en vele anderen aan het oriënteren om digitaal te gaan,dit na eenzijdige vermindering van het zenderaanbod van ziggo,hoewel niet de enige,hoewel deze site veel info geeft vindt ik het toch wel ingewikkeld,zeker gezien gratis monteur!aanschafprijzen decoders/smartcard(s)verschillende instap aanbiedingen en na een paar maand de volle mep en de duur van het contract,kom er wel uit want overstappen wil ik.

marijke de rooij

Heb al tweemaal gebeld voor een sateliet;zou teruggebelt worden voor afspraak monteur.Dit is half jaar geleden.
Hij moet nog steeds bellen!!!!
Daar word ik niet vrolijk van

sebok

(dit is ook een test voor plaatsen zonder inlog en registr.)
Heb belangstelling voor Can Dig wegens beperkingen upc maar wat ik nu lees...
en verder blijven er nogal wat vragen onbeantwoord. de info over de pvr is ook drie keer niks. dus wat moet je nou? toch maar blijven waar ik zit?

Phillip

Sinds een klein jaar CD. Redelijk tevreden, wilde graag Italiaanse TV, kan volgens hen niet. Nu hebben ze mij proefabo Familiepakket aangesmeerd, zou een tweede kop krijgen. Na maand niks gezien. Ik wil liever kabel, maar mijn man kijkt veel Duitse TV via CD. Vanavond helemaal geen commerciele zenders, vanaf ca 19 u, helemaal niks meer. Enkel Dld en 1,2,3. Wij zijn helaas niet zo handig en snappen er geen donder van. Kan niks vinden over en storing, dus....?

J.H.van den Broek

Er word maandelijks nog steeds van mijn rekkening afgeschreven, terwijl ik verlede jaar mijn abonement heb opgezecht.???????

Laura

sja, wat moet je ervan zeggen.... wij gaan verhuizen en wilden het eigenlijk wel opzeggen omdat we over willen op iets anders. Kon dus niet omdat 30 april contract stilzwijgend is verlengd, daarop vroeg ik of we dan een goedkoper pakket konden krijgen, ook dit kon niet. Dit zou ook pas volgend jaar kunnen als het contract afloopt... Pff. Verder werden we eens gebeld of we voor 3 maand een ander pakket wilden en een dubbele kop voor de regionale zenders. Geen dubbele kop gehad, maar we betalen nu wel 14,95 per maand voor het familiepakket! echt... ze doen alles stilzwijgend, wij krijgen niet eens post of wat dan ook. En als ik nu zou bellen of het abonnement omhoog kan dan kan dat natuurlijk wel. Vindt het allemaal zo krom!

Ronald Tuenter

Canal Digitaal, het zijn echt boeven, ze laten je eerst voor een jaar betalen, en vervolgens wordt het zenderpakket waar je voor hebt betaald van de een op de andere dag beeindigd, in verband met uitbreiding van de transponders naar HDTV.

En geld teruggeven, ho maar, ze sturen je zelfs een incassoburo op het dak omdat je hebt betaald voor een pakket die niet meer bestaat, snapt u het nog? ik dus niet.
Het zijn reine laaienlichters daar bij CanalDigitaal, ik zou echt niet adviseren om hier klant te worden om ellende te voorkomen.

Ik spreek hierbij uit ervaring, want als ex-dealer van CanalDigitaal heb ik heel wat klachten en ellende mogen oplossen voor mijn klanten.

Ik ben blij dat ik verlost ben van deze zooi die CanalDigitaal heet.

Het wordt echt tijd dat er concurrentie komt op de satelliet markt in Nederland zodat deze bende eens ondervindt wat concurrentie is.

Ronald.

E Snijder

Hoi Lynx,
Ik heb denk ik jouw hd-ontvanger ontvangen en niet de duo-kop, moest de eerst de hd-ontvanger terugzenden. Ik zou een proefabonnement op Eredivisie-live krijgen voor 3 maanden, voor 5,-E per maand, 3x opgezegd. Nu zit ik er een jaar aan vast voor 12,95 per maand. Ben bezig met mijn Rechtsbijstand!
Vriendelijke Groet, E. Snijder

lynx

Canal Digitaal is weer goed bezig lees ik. Wij hebben het volgende probleem met CD. Wij hebben in febr. 29.00 euro betaald voor een hd ontvanger. We hebben wel de de dubbele kop ontvangen maar niet de ontvanger. Ik heb ze gebeld, en zei zeggen u heeft niet betaald. Per fax het betalingsbewijs verstuurd. En nog zeggen ze we hebben niet betaald. Later ben ik terug gebeld door de klantservice of wij tevreden waren. Niet dus het hele verhaal verteld meneer zo het uitzoeken en terugbellen, dat is niet gebeurd. Begin februari bedrag betaald tot heden nog steeds geen ontvanger. Heb nu ruim een week geleden een brief gestuurd met daarbij het betalingsbewijs en gedreigd dat er voor 1 april een ontvanger moet komen anders zeggen wij de heleboel op. Maar dat opzeggen blijkt ook al een probleem te zijn heb ik gelezen. Zijn er meer mensen die hebben betaald en niet hebben gekregen???

hub

waarom krijg ik nederlend 1en rtl4 niet in hd

Marco

Ik heb al een geschikte gecertificeerde tuner met smartcard-slot. Mijn satelietinstallatie is al compleet geïnstalleerd met duo-LNB. Ik kijk nu alleen FTA-zenders, maar wil graag helemaal overstappen naar Canal Digital. Zie ik het nu goed dat ik - ondanks mijn huidige geschikte installatie - 136 euro moet betalen om een smartcard voor betaalzenders te krijgen? Dat kan toch niet kloppen? Zo`n bedrag is van de zotten!

conjaerts

waarom krijg ik radio l1 niet meer op canaal digitaal

cees

het is niet te geloven maar ze vragen gewoon 199 euro (basis)om klant te mogen worden
zijn ze helemaal gek daar!!!!!!
of ligt dat aan de positie die ze hebben in nederland
pak dat eens aan nma

c.m. smith

ik word doodziek van al die providersSSSSSSSSom nieuwe klanten te verwerven beloven zij van alles,maar eenmaal erin getrapt maken zij niets waar van al die beloftes.ik heb twee dure pakketten bij canaldigitaal en steeds halen zij zenders eruit zonder te melden terwijl ik ervoor betaald.ik overweeg mijn abonnement zo gauw mogelijk op tezeggen.clienten worden gewoon belazerd door de vrije marktwerking.

René

Problemen oplossen kunnen ze niet maar wel rekeningen versturen. Ook al zijn de problemen veroorzaakt door hun.

Hans

De HD satellietontvanger van Philips is maar niks ,als je hem aanzet dan duurt het wel 5 minuten voor je hem kunt bedienen,als je b.v op volume drukt dan gaat hij uit of hij gaat op een ander kanaal .Ze hebben me bij Canal Digital ook al een andere afstandsbediening belooft ,dat is inmiddels ook al weer een half jaar geleden,en per telefoon of E-mail kun je ze ook niet bereiken bijna ,alles met elkaar is het maar niks !!!!!!!!!

martijn

Al 2.5 jaar zeer tevreden. Canaldigitaal biedt tegenwoordig een volwaardig HD pakket voor een zeer lage prijs. Ik heb zelf basisHD, maar heb gekozen voor andere apparatuur. Dat kan ook allemaal zonder problemen. Kom daar bij UPC of KPN eens om.

louise

Als je een machtiging hebt gegeven kan je binnen 1 maand het bedrag terug laten storten via de bank of giro en bij het postkantoor kan je kaarten halen om de machtiging te laten stoppen. Dus gewoon even kaart insturen of klantenservice bellen, werkt perfect. Je kan tot 1 maand terug laten storten.

A. Loomeijer

Wou even mededelen dat wij het basispakket hebben met 2 extra smartcards en wij hierover zeer tevreden zijn!! Als er iets gewijzigd moet worden, kan dit via de mail en er wordt dan best wel snel gereageerd.
Er is maar 1x een misverstand geweest, maar dat is door canal digitaal keurig opgelost.
Ook krijgen we best wel vaak aanbiedingen om een proefabonnement te nemen en die kun je nadien ook zo weer opzeggen, geen probleem. Ook niet met de betaling.
Groeten,
A. Loomeijer

Patrick

SyFy en 13th street zitten nu ook op de schotel en
Foxlife (verwacht)
In de loop van oktober wordt deze zender aan het CanalDigitaal pakket toegevoegd. Foxlife zal medio oktober vanaf het Familie-pakket te zien zijn.

Patrick

Ik denk dat sommige mensen negatief zijn door hun eigen reactie tegen de klantenservice. Ik heb nooit problemen zelfs in maart een nieuwe hd-ontvanger gekregen als ik 2 jaar zou bij tekenen. Nou daar was ik wel blij mee zeker nu ik gehoord heb dat SCYFY en 13th street ook op de schotel komen..
En de kwaliteit van beeld en geluid is PERFECT!!

frans jaspers

hallo . een aantal weken geleden ben ik gebeld door jullie of ik wat wilde proberen ,en dat ik een ontvanger met een dubbele kop zou ontvangen . dit zou ik dan na een aantal weken op kunnen zeggen , maar ik heb zinsdien niets ontvangen . en dus is het ook niet mogelijk voor mij om dit eventueel op tijd op te zeggen. graag hoor ik van u hoe dit verder gaat. mijn adres is heereveldseweg 68 5423vm Handel.
ook is dit door jullie opgenomen , en het is dus niet mijn bedoeling om na een bepaalde tijd wat dan ook te gaan betalen als ik niet eens meer wat van jullie hierover hoor . gr frans

nico

heb mijn card opnieuw moeten activeren helaas geen ontvangst van Ned1-2-en3.wel BVN en buitenlandse zenders.Hoe kan dat?
Ik heb een campingset en wil geen commercieele zenders

jos

Canaldigitaal heeft een klantenservice die niet wenst te communiceren met de klanten.
Bij geschillen kun je nog nergens terecht.
Canaldigitaal kan je wel altijd afsluiten en maakt ook graag gebruik van dit machtsmiddel.
Als je toch Canaldigitaal wilt: Zorg dat je van te voren goed uitzoekt welk pakket je wilt en daarna NOOIT wijzigen en NOOIT ingaan op "tijdelijke proefabonnementen".
Dan gaat het nl geheid fout met de rekening en zoals ik al zei: de klantensevice wil niet communiceren met de klant.

Cees

Uuhhmmm, moeilijk keuze als ik die reviews lees.... zal ik dan maar geen abonnement op CD nemen?

Wiersema

Ik heb sinds een half jaar de philips DSR7121. En nou probeer ik al die tijd al om Hotbird geactiveert te krijgen ik heb een ontvanger met twee koppen.
Hiervoor had ik een Amrad en had geen enkel probleem,het gaat mij om de Thaise zender.
Ik heb alle mogelijke dingen gedaan maar er gebeurt niets totaal geen ontvangst,
Zou iemand mij een goede raad kunnen geven?
In afwachting,
Hans Wiersema.

G Koeman

Nog steeds wordt abonnementsgeld afgeschreven terwiijl ik al per 01-02-2010 heb opgezegd. Ook al eens gebeld. Zou geregeld worden.Hoop dat het nu wel wordt geregeld en dat ik er niemand bij hoef te halen, want aanmelden is zo geregeld maar opzeggen wegens verhuizing kost wel erg veel problemen.

joop

geen problemen met cannel ,gebruik mijn schotel voor de camping,en thuis ,ff uitrichten het munu erop zodat de groene balk oploopt en klaar is kees.

C. Jongmans

Wij hadden het thema-pakket bij Canal digitaal dit hebben wij opgezegd en hebben nu het basis-pakket
Een tijdje geleden kregen wij een brief over hd tv dat wilde we niet hebben dus hebben wij de antwoord kaart niet ingestuurd
Tot onze verbazing werd 29-3-2010 zomaar het abonnements geld voor het familie-pakket
afgeschreven
Klanten service zegt nu doordat wij niet gereageerd hebben op die brief wij nu dus een familie-pakket hebben en dat wij zelf maar een brief moeten schrijven omdat zij dit niet kunnen terugdraaien
Fijne klant vriendelijkheid daar bij Canal Digitaal en nu maar hopen dat het terug gedraaid kan worden want dit is te gek voor woorden
Zo wordt Canal digitaal wel snel rijker

B.Rigter

Wij keken tot voor kort tot volle tevredenheid canal digitaal, in Oktober 2009 kregen we een aanbieding voor een proefabonnement eredivisie voetbal voor drie maanden te kijken, en toen begon de ellende, twee dagen na toezegging dat we dat wilden proberen kregen we een brief waarin stond dat we nu geabonneerd waren voor € 10,49 per maand, meteen opgebeld en gemaild dat we het abonnement zowel als het proefabonnement niet wilde, mail terug dat het geregeld was en in de administratie was opgenomen! vervolgens ben ik plat gebeld om uit te leggen waarom niet, in Januari wordt er ineens geld afgehaald van mijn rekening voor , je raad het al het eredivisie abonnement, meteen door de bank terug laten storten, kreeg twee weken terug een brief dat ze het bedrag gingen innen via een invorderingsbureau als ik niet binnen 10 dagen het bedrag betaalde, maar weer gebeld en gemaild om uit te leggen en ja nu was alles duidelijk!! niet dus, vandaag 27 Januari ontdekte ik dat opnieuw het bedrag van mijn rekening is afgehaald, terwijl ik mijn bankmachtiging al ingetrokken had per 1 Februari, en ze alleen een machtiging hebben voor het geld innen van het basispakket.Conclusie neemt NOOIT!!! een proefpakket want je bent maanden bezig om er vanaf te komen, ik moet nu weer mijn geld terug halen bij de bank, en vraag me af of het helpt om een volledige blokkade voor hun bij de bank te regelen. We gaan het zien!! maar al deze ellende zegt wel iets over hun beleid!CANAL DIGITAAL WORDT KLANTVRIENDELIJK!

Robert de Ster

Canal Digital is geweldig, als het om innen van uw abo gaat. Maar ik zit met de regelmaat van de klok zonder ontvangst op mijn smartcard. Deze ellende is begonnen, nadat ik zonodig van CanalDigital een nieuwe smartcard moest gaan gebruiken. En wie zit er met de ellende? Ik moet elke keer zo`n klote duur 0900 nummer bellen om dan vervolgens weer eens voor een paar dagen of weken ongestoord te kunnen kijken. Het lijkt er verdomd veel op, dat CanalDigital vie 0900 telefoonnummers haar inkomen weer een klein beetje wil opschroeven.

Weet misschien iemand een e-mail adres van deze bloedzuigers? Of een kantooradres? Ze zouden dit schorem gewoon tegen een muur moeten zetten en regelrecht afschieten.



Dus mensen: wees gewaarschuwd.... het is (ook bij CanalDigital) niet altijd koek en ei, maar soms smerige rijstebrij.

Gerhard

Al 5 jaar CD. Ontvangst is goed, maar ik zet wel een groot vraagteken bij het abb. van Eredivisie Life. Je betaalt bij CD nl hetzelfde als bij de kabel maar heb maar 2 kanalen en bij kabel 4. En voor eredivsie live 2 moet je zelfs een duo LNB hebben anders heb je maar 1 kanaal. Hoe kan dit en waarom geen groot protest van de voetballiefhebbers??? Of zijn er alleen AJAXfans, want dat zenden ze altijd op Eredivisielive 1 uit.

Contact

Niet gevonden wat je zocht? Je kunt ons op de volgende manieren bereiken:

Gebruik het contactformulier, bekijk de veel gestelde vragen of bel ons op 0900 BENCOMNL (0900 236 26 66). Wij zijn bereikbaar van 09:00 - 17:30 uur, maandag t/m vrijdag. 35 cent per minuut.