|
 | |
| Reacties |
Totaal 76 reacties |
|---|
| Patrick | | 3-9-2010 21:17 |
|---|
Ik denk dat sommige mensen negatief zijn door hun eigen reactie tegen de klantenservice. Ik heb nooit problemen zelfs in maart een nieuwe hd-ontvanger gekregen als ik 2 jaar zou bij tekenen. Nou daar was ik wel blij mee zeker nu ik gehoord heb dat SCYFY en 13th street ook op de schotel komen..
En de kwaliteit van beeld en geluid is PERFECT!! |
| frans jaspers | | 19-8-2010 8:48 |
|---|
hallo . een aantal weken geleden ben ik gebeld door jullie of ik wat wilde proberen ,en dat ik een ontvanger met een dubbele kop zou ontvangen . dit zou ik dan na een aantal weken op kunnen zeggen , maar ik heb zinsdien niets ontvangen . en dus is het ook niet mogelijk voor mij om dit eventueel op tijd op te zeggen. graag hoor ik van u hoe dit verder gaat. mijn adres is heereveldseweg 68 5423vm Handel.
ook is dit door jullie opgenomen , en het is dus niet mijn bedoeling om na een bepaalde tijd wat dan ook te gaan betalen als ik niet eens meer wat van jullie hierover hoor . gr frans |
| nico | | 15-8-2010 13:00 |
|---|
heb mijn card opnieuw moeten activeren helaas geen ontvangst van Ned1-2-en3.wel BVN en buitenlandse zenders.Hoe kan dat?
Ik heb een campingset en wil geen commercieele zenders
|
| jos | | 11-8-2010 9:57 |
|---|
Canaldigitaal heeft een klantenservice die niet wenst te communiceren met de klanten.
Bij geschillen kun je nog nergens terecht.
Canaldigitaal kan je wel altijd afsluiten en maakt ook graag gebruik van dit machtsmiddel.
Als je toch Canaldigitaal wilt: Zorg dat je van te voren goed uitzoekt welk pakket je wilt en daarna NOOIT wijzigen en NOOIT ingaan op 'tijdelijke proefabonnementen'.
Dan gaat het nl geheid fout met de rekening en zoals ik al zei: de klantensevice wil niet communiceren met de klant. |
| Cees | | 6-8-2010 9:41 |
|---|
Uuhhmmm, moeilijk keuze als ik die reviews lees.... zal ik dan maar geen abonnement op CD nemen? Opmerking v/d redactie (6/8/2010): die keuze is uiteraard aan u. Neemt u a.u.b. daarbij wel in overweging dat mensen die naar alle tevredenheid ergens gebruik van maken doorgaans minder geneigd zijn dat te melden dan die bij wie er problemen zijn. |
| Wiersema | | 27-6-2010 19:15 |
|---|
Ik heb sinds een half jaar de philips DSR7121. En nou probeer ik al die tijd al om Hotbird geactiveert te krijgen ik heb een ontvanger met twee koppen.
Hiervoor had ik een Amrad en had geen enkel probleem,het gaat mij om de Thaise zender.
Ik heb alle mogelijke dingen gedaan maar er gebeurt niets totaal geen ontvangst,
Zou iemand mij een goede raad kunnen geven?
In afwachting,
Hans Wiersema. |
| G Koeman | | 1-5-2010 15:12 |
|---|
| Nog steeds wordt abonnementsgeld afgeschreven terwiijl ik al per 01-02-2010 heb opgezegd. Ook al eens gebeld. Zou geregeld worden.Hoop dat het nu wel wordt geregeld en dat ik er niemand bij hoef te halen, want aanmelden is zo geregeld maar opzeggen wegens verhuizing kost wel erg veel problemen. |
| joop | | 22-4-2010 11:45 |
|---|
| geen problemen met cannel ,gebruik mijn schotel voor de camping,en thuis ,ff uitrichten het munu erop zodat de groene balk oploopt en klaar is kees. |
| C. Jongmans | | 30-3-2010 16:09 |
|---|
Wij hadden het thema-pakket bij Canal digitaal dit hebben wij opgezegd en hebben nu het basis-pakket
Een tijdje geleden kregen wij een brief over hd tv dat wilde we niet hebben dus hebben wij de antwoord kaart niet ingestuurd
Tot onze verbazing werd 29-3-2010 zomaar het abonnements geld voor het familie-pakket
afgeschreven
Klanten service zegt nu doordat wij niet gereageerd hebben op die brief wij nu dus een familie-pakket hebben en dat wij zelf maar een brief moeten schrijven omdat zij dit niet kunnen terugdraaien
Fijne klant vriendelijkheid daar bij Canal Digitaal en nu maar hopen dat het terug gedraaid kan worden want dit is te gek voor woorden
Zo wordt Canal digitaal wel snel rijker |
| B.Rigter | | 30-1-2010 10:58 |
|---|
| Wij keken tot voor kort tot volle tevredenheid canal digitaal, in Oktober 2009 kregen we een aanbieding voor een proefabonnement eredivisie voetbal voor drie maanden te kijken, en toen begon de ellende, twee dagen na toezegging dat we dat wilden proberen kregen we een brief waarin stond dat we nu geabonneerd waren voor € 10,49 per maand, meteen opgebeld en gemaild dat we het abonnement zowel als het proefabonnement niet wilde, mail terug dat het geregeld was en in de administratie was opgenomen! vervolgens ben ik plat gebeld om uit te leggen waarom niet, in Januari wordt er ineens geld afgehaald van mijn rekening voor , je raad het al het eredivisie abonnement, meteen door de bank terug laten storten, kreeg twee weken terug een brief dat ze het bedrag gingen innen via een invorderingsbureau als ik niet binnen 10 dagen het bedrag betaalde, maar weer gebeld en gemaild om uit te leggen en ja nu was alles duidelijk!! niet dus, vandaag 27 Januari ontdekte ik dat opnieuw het bedrag van mijn rekening is afgehaald, terwijl ik mijn bankmachtiging al ingetrokken had per 1 Februari, en ze alleen een machtiging hebben voor het geld innen van het basispakket.Conclusie neemt NOOIT!!! een proefpakket want je bent maanden bezig om er vanaf te komen, ik moet nu weer mijn geld terug halen bij de bank, en vraag me af of het helpt om een volledige blokkade voor hun bij de bank te regelen. We gaan het zien!! maar al deze ellende zegt wel iets over hun beleid!CANAL DIGITAAL WORDT KLANTVRIENDELIJK! |
| Robert de Ster | | 26-1-2010 22:23 |
|---|
Canal Digital is geweldig, als het om innen van uw abo gaat. Maar ik zit met de regelmaat van de klok zonder ontvangst op mijn smartcard. Deze ellende is begonnen, nadat ik zonodig van CanalDigital een nieuwe smartcard moest gaan gebruiken. En wie zit er met de ellende? Ik moet elke keer zo`n klote duur 0900 nummer bellen om dan vervolgens weer eens voor een paar dagen of weken ongestoord te kunnen kijken. Het lijkt er verdomd veel op, dat CanalDigital vie 0900 telefoonnummers haar inkomen weer een klein beetje wil opschroeven.
Weet misschien iemand een e-mail adres van deze bloedzuigers? Of een kantooradres? Ze zouden dit schorem gewoon tegen een muur moeten zetten en regelrecht afschieten.
Dus mensen: wees gewaarschuwd.... het is (ook bij CanalDigital) niet altijd koek en ei, maar soms smerige rijstebrij. bericht bewerkt door de redactie op 27/1/2010 |
| Gerhard | | 17-1-2010 19:56 |
|---|
| Al 5 jaar CD. Ontvangst is goed, maar ik zet wel een groot vraagteken bij het abb. van Eredivisie Life. Je betaalt bij CD nl hetzelfde als bij de kabel maar heb maar 2 kanalen en bij kabel 4. En voor eredivsie live 2 moet je zelfs een duo LNB hebben anders heb je maar 1 kanaal. Hoe kan dit en waarom geen groot protest van de voetballiefhebbers??? Of zijn er alleen AJAXfans, want dat zenden ze altijd op Eredivisielive 1 uit. |
| Fredje | | 7-12-2009 12:50 |
|---|
| Canal Digitaal is gewoon een goede optie voor mensen die digitaal willen kijken. Via de kabel is de kwaliteit dan iets beter, maar dat kost maandelijks ook 2x zoveel. Digitenne is leuk voor op de camping: de beeldkwaliteit is gewoon waar-de-loos en niet geschikt voor een tv met normale afmetingen. |
| patman1974 | | 25-11-2009 18:42 |
|---|
Vertel dan ook even waarom het grote oplichters zijn........
|
| robert | | 17-11-2009 11:43 |
|---|
Geert,
Ik heb ook canal digitaal opgezegd, en ook meteen eredivisie live.
Je kan, als je een abonnement min een jaar hebt per maand opzeggen.
Dit is wettelijk bepaald.
Dus als je eredivisie live inderdaad min een jaar hebt kun je dus gewoon het abonnement per maand opzeggen, rekening houdend met een maand opzegtermijn.
Als het abonnement dus korter dan een jaar hebt,Tja dan zit je er nog een jaar aan vast
Hoop dat je er wat aan hebt
grts
Robert |
| Geert van der Linde | | 12-11-2009 20:25 |
|---|
| op 30 oktober 2009 meld ik Eredivisielive af bij CD,ik krijg bericht ik te heb gereageerd had voor 1 november 2009 gemoeten blijkbaar hebben ze het afmeldingsformulier te laat gelezen, nu zit ik er aan vast tot tot 30 oktober 2010! waardeloos! |
| gorissen | | 1-11-2009 19:16 |
|---|
| beste mensen begin niet aan canaal digtaal dit zijn grote oplichters |
| MariaAnna | | 25-10-2009 11:17 |
|---|
Mijn ervaringen bij Canal Digitaal zijn helaas niet al te best.
Er wordt zeer regelmatig teveel geld door hen geincasseerd, zonder dat daar een reden voor is.
Zo gauw je dan een administratieve opmerking stuurt,komt er van hen geen excuus dat er iets mis is gegaan, maar een opmerking van hen dat je een proefabbonnement niet hebt opgezegd e.d. Terwijl er helemaal geen ander abbonnement is afgesloten. Het komt er in ieder geval op neer dat ik iedere maand moet controleren of het juiste bedrag door hen geincasseerd is.
Afgelopen maand had het Euro 9,95 moeten zijn en er werd Euro 23,95 van mijn rekening afgetrokken. Deze foute bedragen worden met de regelmaat al sinds 2008 van mijn rekening afgetrokken. En je begrijpt het al: het verschil is altijd in het voordeel van Canal Digitaal.
Wanneer je dan vriendelijk vraagt of ze het geld op je rekening willen terugstorten kunnen ze niet verder komen dan dat het door hen gecrediteerd zal worden, geld teruggestord krijgen zit er niet in. |
| M. Visser | | 13-10-2009 16:04 |
|---|
Ik heb al meer dan 3 jaar schotel. Als decoder gebruik ik een Dreambox waarmee je gemakkelijk je favoriete zenders in mapjes kunt indelen.
De beeldkwaliteit is gewoon geweldig, en het zenderaanbod is zeer groot. Ik gebruik gewoon het basispakket met een abonnement van een paar euro per maand.
Op bijv het Duitse pakket heb je N24 en een Historykanaal, zeer interessant en gewoon gratis.
De schotel richt je uit, en dat is het. Storingen (blokjesbeeld) ten gevolge van een bui is alleen bij extreme omstandigheden.
Voordelen: lage kosten na aanschaf, beeldkwaliteit en zenderaanbod.
Nadelen: Aanschaf en installatie decoder en schotel, en eenmalige kosten smartcard. Uiterlijk schotel aan het huis. (ik heb die van mij uit het zicht op het platte dak gezet.)
Succes met uw keuze, Fam. Visser uit Urk
|
| RH Sterk | | 11-10-2009 16:31 |
|---|
Spuug zat ben ik het,weer een aanmaning.In juli 2009 kreeg ik nieuwe smartcart . C.Digit.vertelde mij wanneer decoder niet meer in staat is deze nieuwe cart af te lezen kreeg ik een maand de tijd dit contract op te zeggen.Ik heb alles gedaan :geschreven,gebelt,weer geschreven,en tenslotte aangetekend mijn opzegging weer opgestuurd.Werken jullie langs elkaar heen ?nu kreeg ik weer een aanmaning waar de afsluit kosten ook al waren berekend.SCHANDE .hoe zo geen afsluitings kosten waar jullie mee te koop lopen als de kaart niet werkte.Ik ben meer dan €10.00 kwijt aan post en telefoonkosten.krijg ik dit dan ook even terug.Ik hoop dat het nu afgelopen is om mij telkens van die hoogdravende post te sturen,Ik heb net met een Tros enquette meegedaan daar komen ook dit soort vragen, u snapt wel dat canaldigitaal hier bij mij eenDIKKE ONVOLDOENDE heeft gekregen en voor mij part ook de koude does Rh Sterk
aboneenr.80520476
nota nr 122118365 |
| marjo | | 3-10-2009 20:43 |
|---|
ik heb nu digitenne van kpn echt een slechte beslissing geweest geen duitse zenders helemaal niets wilde graag naar cd over stappen maar weet niet of ze de duitse zenders hebben die ik kijk
zoals de duitse sat kijk ik veel Opmerking v/d redactie (5/10/2009): Op de voorpagina van www.digitelevisie.nl vindt u de zenderwijzer in de linkerkolom. U kunt hier bekijken in welke pakketten u favoriete zenders worden geleverd. |
| cp | | 4-7-2009 11:12 |
|---|
| Enkel nederlandse en enkele belgische zenders gecodeers: ALLE DUITSE ZENDERS ZIJN VRIJ TE ONTVANGEN, helemaal geen abonement voor nodig. Kwestie van juist afstellen van je schotel en de sateliet. Onze alochtone medeburgers zijn daarin zeer vaardig. |
| p.zaal | | 2-7-2009 12:20 |
|---|
ze hebben het weer eens lekker voor elkaar weer 2 goeie zenders pleite en 2 *** zenders erbij gezet test 9 zwart beeld en 1 of andere *** duitse zender met van die afschuwlijke volks muzeik
boomerang en cartoon zijn verdwenen zonder een brief of wat dan ook en dan durven ze ook nog eens een prijsverhoging te vragen callcenter die niet te berijken is ik ga nu direckt me aboment stopzetten ik ben er schijtziek van ik ga over op kabel digitaal betaal ik er maar meer voor ze bekijken het maar ik betaal niet ervoor om zulke slegte kwalitijd van surfes te genieten
cannel digitaal is gewoon een *** bedrijf die niet meer aan zijn klanten denkt
en aan de kijker goedkope rotzooi laten zien en er meer voor laten betalen
-----------------------------------
..tis tog niet meer normaal? Opmerking v/d redactie (2/7/2009): Let een beetje op uw taalgebruik a.u.b. |
| Paul | | 28-6-2009 13:22 |
|---|
| Kwaliteit laatste jaren gedaald en kosten enorm gestegen. Vroeger jaren plezier gehad van deze Sateliet aanbieder. Door de huidige `commerciele` acties willen ze bij de schotelgebruikers veel geld ophalen. Enorme stijging abonnementkosten van de standaard aanbieding zenders, klant moet extra kosten betalen voor de smartcard omdat CD de beveiliging niet voor mekaar heeft en nu (vanaf aug 09) wederom een abonnementstijging. Het is ook de wijze van deze xtra betalingen en de slechte reactie op brieven, want mailen geeft veelal geen reactie. Ik ben op zoek naar een alternatief, de schotel was ideaal maar nu niet meer heilig. Jammer CD !! |
| Hans | | 28-5-2009 10:51 |
|---|
| Sinds CD eigendom is van UPC zie je dezelfde UPC terreur hier geintroduceerd worden, het tarief is gestegen van 15 euro per jaar naar 70 euro in een paar jaar voor een settop abo, de wachttijden van afhandelen van vragen duurt weken. Erg irritant is het nieuwe beveiligingssysteem waardoor je je opnames na een dag niet meer kunt terugkijken etc! kortom we gaan er na 7 jaar een punt achter zetten! Ik neem digitenne voor de gecodeerde zenders en houd mn schotel wel voor de FTA zenders! Ik ben het overigens niet eens met het wegvallen van beeld bij regen, neem een 80 cm schotel die goed is uitgericht en dan gebeurt het wellicht 1 of 2 keer per jaar! |
| Linda | | 27-5-2009 10:33 |
|---|
| Niet aan Canaldigitaal beginnen!!! Wij hebben het nu 3 jaar en ik kan je zeggen dat vrienden met digitale tv veel meer mogelijkheden hebben en hou er ook rekening mee, dat als er een dikke regen - of onweersbui in de buurt is, er geen ontvangst is! Gebeurd best wel eens! Nu krijgen we nieuwe smartkaarten toegestuurd omdat de oude niet meer veilig genoeg zouden zijn, mag je gewoon betalen he! Terwijl hun hun oude kaart niet goed genoeg beveiligd hadden, mogen de mensen met gewoon abbo betalen. De duurdere pakketten hoeven niet te betalen. Kort om: waarom zou je het CD nemen, als er zoveel beters te verkrijgen is? En dan nog maar niet te praten over die prachtige schotel op je dak ! |
| Ron | | 26-5-2009 21:01 |
|---|
Heeft er iemand toevallig ervaring met huidige aanbieding van Canal Digitaal? Ik wil ook op de schotel maar wil het niet zelf installeren. Sluit deze monteur echt alles aan voor je? Werkt hij de kabels netjes weg? Mijn TV`s staan beneden in de woonkamer en boven in de slaapkamer, de Schotel moet aan de achterkant tegen het huis aan. Alvast bedankt voor een eventuele reactie |
| frenk | | 26-5-2009 9:57 |
|---|
| Ik heb CD enkel alleen voor de vrije zenders en maak alleen hiervan in de zomer gebruik. 8 mnd niet gebruikt moet dus heractiveren is geen probleem, maar als ik dan 2 dagen actief ben is mij abonnement nog steeds tot 31 mei 2009 geldig. Wanneer wordt het activeringssignaal verstuurt zodat ik niet steeds na een korte onderbreking moet heractiveren. |
| A.M.A. Jansen | | 20-5-2009 8:30 |
|---|
Ik ben zeer tevreden over Canal Digitaal. Bij deze ook mijn nieuwe e-mailadres: ***
Mijn cardnr: ***, kunt u deze a.u.b. ook meteen activeren? Tonny Jansen. Opmerking v/d redactie (20/5/2009): A.u.b. geen persoonlijke informatie als e-mailadressen plaatsen. Overigens: voor de kaart activatie kunt u zich het best tot de aanbieder wenden. |
| Peter | | 9-5-2009 1:58 |
|---|
wat een geklaag!!
de meeste problemen veroorzaken de mensen zelf.
1. richt de schotel goed uit, of nog beter laat het aan een vakman over, als je wel beeld hebt wil het niet zeggen dat het ook goed is!
2. decoders zijn afhankelijk van software,
en niet iedere fabriekant maakt of brengt nieuwe software uit, en daar kan canaldigitaal niets aan doen.
3. check nu de nieuwe actie van canal digitaal, nu maar voor 99 euro een complete installatie met HD onvanger, echt een topper!! |
| ebu | | 26-4-2009 0:07 |
|---|
ik heb cd set top box pakket maar al 2-3 weken heb ik geen beeld meer. wat kan de reden zijn. zijn er mensen die ook mee hebben gemaakt. moet ik de klantenservice bellen of schotel heen en weer draaien???
help aub. |
| F Jacobs | | 16-4-2009 21:05 |
|---|
Zou het liefst CD opzeggen.
Tot 2x teveel geld afgeschreven.
Als je telefonisch contact krijgt,zeggen ze sorry hoor fout van mijn collega.
Moet je een brief opstellen en naar CD sturen,dan komt het goed volgens hen,nog steeds niets gehoord,denk dat ik mijn automatische incasso maar intrek.
Helaas zijn wij genoodzaakt via CD tv te kijken...... |
| Henk Feld | | 6-4-2009 21:49 |
|---|
Pieter,
Ik heb onlangs een zaak gewonnen tegen Canal-Digitaal/ Lindorff incasso. Canal Digitaal moet mij nu betalen, ik wacht nog steeds op het gelden zij zijn veroordeeld in de kosten van het geding. Ook de buitengerechtelijke kosten, mijn brieven, daarvoor moeten zij nu betalen. Het recht in Nederland zegeviert eindelijk. Procesduur bijna 2 jaar, maar ik heb gewonnen. |
| Pieter van Dijk | | 31-3-2009 3:41 |
|---|
| Ik probeer al vanaf 2003 van abonnementen van Canal Digitaal af te komen wegens verhuizing en aansluiting op kabel-tv. Brieven (ook aangetekend), telefoontjes, zelfs persoonlijke gesprek met directeur Canal Digitaal, niets helpt. En Canal Digitaal is niet aangesloten bij geschillencommissie, ik kon geen beroep doen op een klachtencommissie. Automatische incasso intrekken? Dat heeft voor mij ook niet geholpen: Canal Digitaal haalde het geld gewoon van mijn bankrekening. Dus dan maar telkens storneren (en niet vergeten: want dat is volgens Canal het bewijs dat ik toch satelliet-tv kijk). Nu dus maar een rechtzaak; de enkele tientjes zijn inmiddels opgelopen tot enkele honderden euro`s. |
| tondezeeuw | | 26-2-2009 12:42 |
|---|
| geachte canal digitaal.. wij hebben reeds een tweede herinnering gekregen om te betalen .. het bedrag van 75,95... maar wij zijn niet een lid van jullie organisatie ??/ hoe kandit gebeuren .. misschien is er een vergissing in het spel ...ook het rekening nummer op de acceptgiro klopt niet .....het adress wel ??/ wij willen graag opheldering over deze situatie.. bvd de heer ton de zeeuw |
| max | | 24-2-2009 11:53 |
|---|
| Opzeggen bij CanalDigitaal is erg lastig. Ik had met een aangetekende brief opgezegd en een ontvangstbevestiging gekregen. Een maand later kreeg ik een brief waarin stond dat ik telefonisch mijn abonnement had verlengd, wat niet zo was. Vervolgens moet je binnen een week reageren om te zeggen dat het niet klopt, anders zit je er weer voor een jaar aan vast. Het zou me niet verbazen als ze dit veel vaker doen, gewoon zulke brieven versturen en dan afwachten of mensen wel op tijd reageren |
| michelle beukema | | 23-2-2009 16:28 |
|---|
| ik werk zelf voor de afdeling verkoop en heb al een paar keer vernomen dat de klantenservice van cd heel moeilijk te berijken is |
| Remco | | 5-2-2009 20:45 |
|---|
| Nu bijna 2 jaar een basispakket bij CD. Nooit problemen gehad wat lag bij CD. Wel even zonder tv gezeten, maar dat kwam (achteraf gezien) door kortsluiting bij de aansluiting op de LNB (zelf aangesloten, dus eigen fout). Ook prima beeld (veel beter dan digitenne). Ouders hebben digitale kabel. Ziet er wel iets mooier uit naar mijn mening, maar daar betaal je ook 2x zoveel voor. |
| M.T Maaskant | | 3-2-2009 14:09 |
|---|
Heb begin december een riciever gekocht van 160 euro,nou was mijn vraag wanneer ik die 150 euro teruggestort krijg opmijn rekening die jullie beloven.
vriendelijke groeten
M.T Maaskant |
| yvonne | | 20-1-2009 16:00 |
|---|
Canal digitaal wat een oplichtersbende.
Als je om ze heen kan zekere geen abonnement bij ze nemen.
Heb al jaren diverse paketten lopen bij canal digitaal. In augustus een van de paketten gewijzigd van familie pakket in basis pakket. Nooit is dit gewijzigd. Men beweert bij canal digitaal dat ik telefonisch toegestemd hebt met verlenging van het huidige familiepakket. Dit nooit gedaan.
Inderdaad wel een brief ontvangen met tekst gefeliciteerd met Uw abonnement. Nu had ik 1 maand daarvoor eredivisie live aangevraagd dus ging ervan uit dat het om dit pakket ging.
Weet niet waar ze mee bezig zijn bij dit bedrijf
|
| Sven | | 14-12-2008 13:11 |
|---|
Deurwaarders? Gelijk vragen om bewijslast. Iedereen kan lukraak een deurwaarder inschakelen en deze gaan telkens hun boekje te buiten. Brengen kosten in rekening die ze niet maken en komen met dreigende en onleesbare teksten over in beslagname van goederen of beslagleggingen.
Wanneer je weet dat je geen schuld hebt heeft zelfs een gerechtsdeurwaarder geen recht om jou ook maar lastig te mogen vallen.
Vraag om bewijsvoering!
Groetjes |
| Elsa | | 30-11-2008 19:20 |
|---|
| We hebben een tijdje canaldigital gekeken en opgezegd, kunnen we hem nu nog op vakantie gebruiken of kunnen we beter gaan kijken naar een andere sataliet voor de Nederlandse zenders, we horen graag van U. |
| tamara | | 22-11-2008 21:07 |
|---|
ik heb nu helemaal geen beeld meer, en daar betaal ik wel voor..
ze waren bezig met iets en er konden kanalen wegvallen..
nu had ik al een week of 4 geen net 5 meer en toen viel sbs6, veronica ook weg..
nu van het weekend alles weg !!!!
wat moet ik daar nou mee...
en idd steeds je kaart opnieuw activeren helpt ook geen bal...
gelukkig heb ik internet en lieve buren !!!
dus heb ik gelukkig wel tv !!!
meer mensen helemaal geen beeld meer ????
groetjes tamara |
| Monique | | 18-11-2008 21:30 |
|---|
In juni 2007 heb ik het abonnement bij Canal Digitaal opgezegd. 29/06/07 een opzegbevestiging gehad van CD. Ik gebruikte CD voor de caravan deze was verkocht. Thuis heb ik Ziggo. Het opzegjaar heb ik de rekeningen die naar mijn huisadres waren gestuurd netjes betaald.
Zojuist een telefoontje gehad van het incassobureau waar CD mee samen werkt. Ik zou een schuld hebben. In het gesprek kwam ik erachter dat de brieven daarover naar een ander adres zijn gestuurd. Direct in de auto gestapt en navraag gedaan. En ja, deze mensen hadden 5 brieven ontvangen, en ook gebeld naar CD en daar zouden ze het uitzoeken.
Zojuist heb ik gebeld met CD om te vragen waar de brieven over zouden kunnen gaan. Zij vertelden mij dat ik de opzegbevestiging nog maar eens goed moest lezen.
Wat schetst mijn verbazing...... er staat in dat ze de opzegging in goede orde hebben ontvangen en de einddatum van het contract 30/06/08 is, ergens verder in de brief............... u beschikte over het gratis abonnement Set Top Box-pakket na afloop van uw huidige abonnement brengen wij u voortaan het Set Top Box-pakket abonnement in rekening. Ik heb dat nooit bevestigd.
Oplichtersbende!!!!!
|
| P.Keepers | | 31-10-2008 18:48 |
|---|
Jaren abbonement gehad bij canaldigitaal ,nu heb ik die opgezegd voor DIGITENNE van KPN.maar moet wel 1 jaar doorbetalen aan canal digitaal,MAAR STEEDTS PRIJS VERHOGEN. schande oplichters.
NOOIT MEER IETS ME TE MAKEN WILLEN HEBBEN.
DUS ALS u EEN ABBONEMENT AFSLUIT ,ZEG DEZE DAN OOK DIREKT OP,DAN MOET JE MAAR 1 JAAR KIJKEN EN BETALEN.
|
| nelie jansma | | 18-10-2008 21:58 |
|---|
| Kunt u de link sturen waar ik de code kan heractiveren? |
| braamhof | | 7-10-2008 17:23 |
|---|
a. al enige tijd geen ontvangst meer van Dld zenders Phoenix - Festival - '+ ' e.d.
Oorzaak ??
b. op Radar of Kassa werd gezegd dat via PC Internet er honderden radio zenders te ontvangen zijn......... Hoe doe je dat -heb Canal+ en Vista Home Premium
dabk
Braamhof |
| | | 2-9-2008 8:36 |
|---|
| ik lees dat lenneke ook ineens geen rtk 4 5 en 7 meer ontvangt wij hebben hetzelfde probleem wat kan je daar aan doen |
| Ruud | | 28-8-2008 19:33 |
|---|
Nu reeds enkele maanden ontvang ik regelmatig geen NL zenders. Volgens CD ligt het aan mijn ontvanger? Maar ze weten niet waarom? Mailen kan niet, met bellen kom je niet verder dan dat je je kaart moet reaktiveren, maar dat helpt dus niet?
Hoe kan ik met hen in contact komen?
|
| Ard | | 27-8-2008 14:15 |
|---|
| Wel geluid en geen beeld?? Check je scart plug! Hij maakt dan waarschijnlijk slecht contact in de TV of het modem. |